Δευτέρα 25 Δεκεμβρίου 2023

Πέθανε ο άρχοντας Βασίλης Καρράς σε ηλικία 70 ετών

 



Την τελευταία του πνοή άφησε εχθές παραμονή Χριστουγέννων σε ηλικία 70 ετών ο αγαπημένος λαϊκός τραγουδιστής Βασίλης Καρράς, ο οποίος εδώ και δύο χρόνια αντιμετώπιζε σοβαρό πρόβλημα με τον καρκίνο. 

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Βασίλης Καρράς με εξασθενημένο οργανισμό από τις θεραπείες ε την μάχη του με τον καρκίνο, έπασχε από κορονοϊό και νοσηλευόταν στο Διαβαλκανικό Νοσοκομείο, στη Θεσσαλονίκη. 

Στο πλευρό βρισκόταν η αγαπημένη σύζυγός του Χριστίνα και η κόρη του Ειρήνη. 

Ο Βασίλης Καρράς έκανε την πρώτη του εμφάνιση σε ηλικία 16 ετών στο νυχτερινό κέντρο «Πρόσφυγας» στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης. Παράλληλα, εργαζόταν ως μηχανικός αυτοκινήτων. Ωστόσο, με το πέρασμα των χρόνων τον κέρδισε το τραγούδι. 

Τον Οκτώβριο, ο αγαπημένος τραγουδιστής, εν μέσω δεκάδων δημοσιευμάτων που ανέφεραν πως επιδεινώθηκε ραγδαία η υγεία του, είχε κάνει τηλεφωνική παρέμβαση στο Fame Story, ανατριχιάζοντας τους πάντες με τα λόγια του.«Καλησπέρα σε όλο το ακροατήριο. Καλησπέρα στους φίλους μου εκεί, στο πάνελ, παντού. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, Νικόλα, για την φιλοξενία αυτή τη μικρούλα αλλά θα ήθελα να ευχαριστήσω και όλο τον ελληνικό λαό και όλο το σινάφι μου για το ενδιαφέρον και την αγάπη τους. Τίποτα παραπάνω», είπε αρχικά ο Βασίλης Καρράς.

«Τι αγάπη είναι αυτή Θεέ μου! Τι αγάπη είναι αυτή Θεέ μου! Τι ομορφιά», ανέφερε στη συνέχεια εμφανώς συγκινημένος. «Σας ευχαριστώ πάρα, πάρα πολύ. Ο Θεός να μας δίνει δύναμη, να είμαστε γεροί και να βλεπόμαστε», πρόσθεσε. Ο Αντώνης Ρέμος πήρε τον λόγο για να μιλήσει στον Βασίλη Καρρά, ο οποίος του απάντησε «Πιτσιρίκο… Πιτσιρίκο… Είμαι εδώ». Μάλιστα, ο Βασίλης Καρράς στη συνέχεια είπε: «Σας ευχαριστώ πάρα, πάρα, πάρα, πάρα πολύ! Καλησπέρα και καλή βραδιά! Σας αγαπάω όλους παιδιά μου, όλους, όλους», για να δώσει ακόμα πιο συγκινητικό τόνο στην παρέμβασή του.








0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου