Τρίτη 9 Μαΐου 2023

Δεν χρειαζόμαστε έναν ασταθή κυβερνητικό σχηματισμό

 


Από τη συνέντευξη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star και τη Μάρα Ζαχαρέα:

  • Δεν χρειαζόμαστε την επόμενη ημέρα έναν ασταθή κυβερνητικό συνασπισμό. Χρειαζόμαστε μία σταθερή Κυβέρνηση μονοκομματική, αλλά όχι κατ’ ανάγκη μονοχρωματική. Τι εννοώ με αυτό; Όχι ότι θα πάρω βουλευτές από άλλα κόμματα. Το έχω απορρίψει κατηγορηματικά. Αλλά ότι μπορώ να εντάξω στη Νέα Δημοκρατία στελέχη που ενδεχομένως ανήκουν σε άλλους χώρους. Το έχω  αποδείξει. Δείτε τη σύνθεση του Υπουργικού μου Συμβουλίου αυτά τα τέσσερα χρόνια και μετρήστε πόσοι Υπουργοί δεν άνηκαν στον παραδοσιακό χώρο της Νέας Δημοκρατίας. Θα βρείτε αρκετούς. Το ίδιο θα κάνω και τώρα. Από τη στιγμή που μπορέσω να εξασφαλίσω την αυτοδυναμία, θα κοιτάξω να αξιοποιήσω τους καλύτερους ανθρώπους στην κατάλληλη θέση χωρίς να κοιτάω κατ’ ανάγκη τις κομματικές του περγαμηνές.
  • Δεν υπάρχει περίπτωση, και θέλω να είμαι κατηγορηματικός σε αυτό, να αποδεχθώ ψήφο εμπιστοσύνης στο Κοινοβούλιο που να μην στηρίζεται αμιγώς στους εκλεγμένους βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας. Ούτε ψήφο ανοχής. Δεν το συζητάω αυτό. Αυτά τα σενάρια δεν έχουν δοκιμαστεί.
  • Δεν μπορεί το τρίτο κόμμα να καθορίσει  ποιος θα είναι Πρωθυπουργός. Ο κ. Ανδρουλάκης, δείχνει να έχει μια προσωπική εμμονή μαζί μου. Θεωρεί ότι το πρόβλημα είμαι εγώ και όχι η Νέα Δημοκρατία. Έχουμε μεγάλες διαφορές με το ΠΑΣΟΚ του κ. Ανδρουλάκη.
  • Αν υπήρχε μια Κυβέρνηση συνεργασίας -αυτό ισχύει και για μένα ισχύει και για τον κ. Τσίπρα- ο Πρωθυπουργός πρέπει να είναι ο αρχηγός του πρώτου κόμματος. Αυτό δεν είναι κάτι το οποίο αμφισβητείται.


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου