Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2023

Το μέλος της ΑΔΑΕ Κατερίνα Παπανικολάου απέκρυπτε στο αναρτημένο βιογραφικό της, ότι υπηρέτησε σε υπουργό του ΣΥΡΙΖΑ

 


«Ανεξάρτητη» νομίζαμε ότι είναι η κ. Κατερίνα Παπανικολάου, αλλά μας βγήκε με υπηρεσία ετών σε υπουργικά γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ!

 Το μέλος της ΑΔΑΕ, απέκρυπτε από το αναρτημένο βιογραφικό της, ακόμη και ότι υπηρέτησε ως επιλογή υπουργού του ΣΥΡΙΖΑ Αριστείφη Μπαλτά, τόσο στο γραφείο του όσο και στο Φεστιβάλ Αθηνών.

Το "ανεξάρτητο" μέλος της ΑΔΑΕ Κατερίνα Παπανικολάου, αναγκάστηκε να επιβεβαιώσει τα δημοσιεύματα του Ελεύθερου Τύπου. Δηλαδή ότι υπήρξε συνεργάτιδα τόσο του υπουργού Πολιτισμού του ΣΥΡΙΖΑ Αρ. Μπαλτά όσο και συνεργάτιδα του κ. Αποστολίδη, πρώην διοικητή της ΕΥΠ το 2002-2003 (κατά την «Απογευματινή») ή και του Γιώργου Καμίνη όταν ήταν Συνήγορος του Πολίτη.

Το θέμα μετά τις αποκαλύψεις για Ράμμο το πώς τοποθετήθηκε στην θέση αυτή, και για την Κατερίνα Παπανικολάου για το που υπηρέτησε πριν την ΑΔΑΕ, είναι κατά πόσο η συμμετοχή ενός προσώπου σε Ανεξάρτητη Αρχή, που έχει διατελέσει συνεργάτιδα υπουργού του ΣΥΡΙΖΑ, «επιβεβαιώνουν τις υπόγειες διαδρομές και το πώς ο κ. Τσίπρας αποφάσισε να μετατρέψει μια Ανεξάρτητη Αρχή σε προεκλογικό του ορμητήριο.»

Η κ. Παπανικολάου υποστήριξε ξεκάθαρα σαν να μην συμβαίνει τίποτα ότι: «πράγματι υπήρξα νομική σύμβουλος, αποσπασμένη από τον Συνήγορο του Πολίτη, στο γραφείο του υπουργού Πολιτισμού Αρ. Μπαλτά, ο οποίος παραμένει προσωπικός και αγαπημένος μου φίλος». «Πράγματι υπήρξα συνεργάτις σημαντικών ανθρώπων. Εχω υπάρξει κι άλλα πράγματα στη ζωή μου όμως και νομίζω έχω τη δυνατότητα και το δικαίωμα να αυτοπροσδιορίζομαι. Δεν θα μιλήσω για σεξισμό ούτε για επιλεκτικές διαδρομές, αλλά νομίζω ότι το ταυτοτικό μου χαρακτηριστικό δεν είναι η ιδιότητά μου ως συνεργάτις του κ. Ράμμου, του κ. Μπαλτά ή του κ. Αποστολίδη. Τούς εκτιμώ ιδιαιτέρως και νιώθω ευγνώμων. Επιτρέψτε μου όμως να αυτοπροσδιοριστώ πλέον».



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου