Τρίτη 31 Αυγούστου 2021

Μάρεϊ για Τσιτσιπά: «Έχασα τον σεβασμό μου προς αυτόν»

 


Ιδιαίτερα καυστικός ήταν ο Άντι Μάρεϊ για τον Στέφανο Τσιτσιπά σχετικά με τις διακοπές που είχε το παιχνίδι τους με υπαιτιότητα του Έλληνα.

Έξω από τα δόντια τα είπε για τον Στέφανο Τσιτσιπά και τις συχνές διακοπές του μεταξύ τους αγώνα ο Άντι Μάρεϊ.

Ο Βρετανός που εκνευρίστηκε την ώρα του αγώνα με το 8λεπτο break του Έλληνα είπε μετά από το παιχνίδι: «Όταν παίζεις ένας σκληρό ματς σαν αυτό και σταματάς για επτά-οκτώ λεπτά, τότε κρυώνεις.

Μπορείς να είσαι προετοιμασμένος ψυχολογικά όσο θέλεις, όμως το θέμα είναι ότι σε επηρεάζει και σωματικά όταν σταματάς για τόσο πολύ και πολλές φορές σε ένα ματς.

Νομίζω ότι πήρε το ιατρικό τάιμ άουτ μόλις κέρδισα το τρίτο σετ. Και στο τέταρτο, όταν ήμουν πάνω με 0-30, άλλαξε τη ρακέτα του ή δεν ξέρω τι άλλο έκανε. Δεν μπορεί να είναι σύμπτωση όταν συμβαίνει σε αυτές τις στιγμές. Σε αυτό δεν προκαλούσε κανένα πρόβλημα.

Το ματς συνεχίστηκε για πάνω από δύο ώρες και ήταν εντάξει, η κίνησή του ήταν μια χαρά. Είναι απογοητευτικό γιατί νιώθω ότι επηρέασε την εξέλιξη του ματς, όχι απαραίτητα ότι θα κέρδιζα, αλλά σίγουρα επηρέασε όσα γίνονταν μετά από αυτά τα διαλείμματα.

Τον έχω ψηλά, θεωρώ ότι είναι εξαιρετικός παίκτης. Ότι είναι καλός για το παιχνίδι. Αλλά δεν έχω χρόνο για αυτά τα πράγματα και έχασα τον σεβασμό μου προς αυτόν».


Πηγή



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου