Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2021

Αποχαιρετιστήριο βίντεο του Ντόναλτ Τράμπ

 


Μέσα σε άλλα ο Ντόναλντ Τραμπ, αυτοαποθεώθηκε για τα επιτεύγματά του στην οικονομία. 

 Για τον κορονοϊό, ο είπε ότι θρηνεί για κάθε ζωή που χάθηκε αλλά επισήμανε ότι μέσα σε χρόνο ρεκόρ κατάφερε να φτιάξει 2 εμβόλια!

Το τείχος που ύψωσε στα σύνορα με το Μεξικό, το παρουσίασε ως ένα από τα μεγαλύτερα επιτεύγματά του.  Ο ίδιος υποστήριξε ότι εξαφάνισε τον ISIS και μίλησε για την αναγνώριση της Ιερουσαλήμ ως πρωτεύουσα του Ισραήλ. Τόνισε επίσης ότι ο ίδιος έφερε ειρήνη στη Μέση Ανατολή. «Είμαι ιδιαίτερα υπερήφανος επειδή ήμουν ο πρώτος πρόεδρος εδώ και δεκαετίες που δεν ξεκίνησε έναν καινούργιο πόλεμο», ήταν τα λόγια του. 

Ολοι τρομοκρατηθήκαμε με την επίθεση στο Καπιτώλιο” πρόσθεσε ότι η πολιτική βία δεν μπορεί ποτέ να γίνει ανεκτή. 

 “Εγώ δεν ήμουν πολιτικός, ένας εργολάβος ήμουν και αποφάσισα να κάνω την Αμερική μεγάλη ξανά γιατί είδα τις δυνατότητές της” ανέφερε χαρακτηριστικά κατά την ομιλία του χρησιμοποιώντας την φράση που τον έφερε στον Λευκό Οίκο. 

Ο Ντόναλντ Τραμπ κάνοντας τον απολογισμό του, έδωσε έμφαση στην οικονομία, ενώ στα πρώτα  λεπτά του αποχαιρετιστήριου διαγγέλματός του, δεν υπήρχε πανδημία που τόσο πολύ χτύπησε τις ΗΠΑ. 



 



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου