Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2019

Επίθεση με σιδερογροθιές σε 13χρονο μαθητή



Η περιγραφή του 13χρονου για την επίθεση 

«Χθες στο τρίτο διάλειμμα ήμουν με την παρέα μου στον μπροστινό χώρο του σχολείου και ήρθαν τρία παιδιά και μου είπε "έλα εδώ" χωρίς να τους ξέρω. Ήρθαν δύο εξωσχολικοί και νομίζω πως ο ένας ήταν από το σχολείο και μου είπαν "έλα εδώ να σου μιλήσουμε". Εγώ δεν ήθελα να πάω μαζί τους και οι δύο με τράβηξαν από τα χέρια και με πήγαν πίσω από τον χώρο του γυμνασίου. Με χτύπησαν στο πρόσωπο, στη μύτη και στα χείλη κι στη συνέχεια έφυγαν», περιγράφει ο 13χρονος.

Στο πλαίσιο έρευνας, συνελήφθησαν ένας 14χρονος και οι γονείς για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου.

Μάλιστα, ο 14χρονος πήγε από μόνος του στην Αστυνομία, όπου παραδέχτηκε την πράξη του. Οι γονείς και ο 14χρονος αφέθηκαν ελεύθεροι με προφορική εντολής εισαγγελέα.




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου