Δευτέρα 1 Ιουλίου 2019

Διόδια με το χιλιόμετρο! Πώς θα λειτουργεί η αναλογική χρέωση διοδίων στις εθνικές οδούς




Ειδικότερα, όπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, στις 28 Ιουνίου η αρμόδια επιτροπή του διαγωνισμού «Εγκατάσταση πλήρους ηλεκτρονικού συστήματος αναλογικής χρέωσης διοδίων τελών, δορυφορικής τεχνολογίας με οπτική αναγνώριση», αποσφράγισε τις οικονομικές προσφορές των δύο εναπομεινάντων σχημάτων. Τα σχήματα αυτά ήταν του αναδόχου και η κοινοπραξία Μυτιλιναίος-Nusz (Ουγγαρία).

Με βάση τον έλεγχο των οικονομικών προσφορών και σε σχέση με τα τεχνικά χαρακτηριστικά που προσέφερε το κάθε σχήμα, αναδείχθηκε προσωρινός ανάδοχος του έργου των ηλεκτρονικών διοδίων το σχήμα «Άκτωρ-Intrakat-Ιntrasoft Inl-Autostrade Tech». Όπως τονίζεται στην σχετική ανακοίνωση «με τον τρόπο αυτό η προσπάθεια του υπουργείου για την αναβάθμιση της χρήσης του εθνικού οδικού δικτύου με τη χρήση σύγχρονης τεχνολογίας διαχείρισης αποκτά άλλη μία έμπρακτη απόδειξη. Αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας θα είναι η οικονομικότερη και πιο σύγχρονη διαχείριση όλων των πόρων».

Υπογραμμίζεται ακόμη, ότι «όλο το σύστημα των αυτοκινητοδρόμων γίνεται, ηλεκτρονικά, μια ενιαία υποδομή» και προστίθεται ότι «ο χρήστης του οδικού δικτύου δεν θα χρειάζεται να ασχολείται, αν η υποδομή που κινείται, ανήκει σε διαφορετικές εταιρείες ή το δημόσιο, να σταματά και να καθυστερεί. Γίνεται οικονομία κλίμακας, το όφελος της οποίας θα περάσει άμεσα στον χρήστη».

«Σκοπός του διαγωνισμού ήταν ο σχεδιασμός, η κατασκευή και η συντήρηση για 5 χρόνια ενός σύγχρονου συστήματος διαχείρισης οδικού δικτύου», επισημαίνεται στην ανακοίνωση, η οποία συνεχίζει επισημαίνοντας ότι «το σύστημα λειτουργεί ως ενδιάμεσος μεταξύ όλων όσων λειτουργούν στο δρόμο είτε είναι ιδιώτες είτε δημόσιο».


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου