Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2019

Τελικά βρήκε την κλήση της η Μεγαλοοικονόμου!! Θα γίνει φωτομοντέλο



Κανένας τελικά δεν πάει χαμένος αρκεί να έχει "άστρο" και έτσι μπορεί η πολιτική να χάσει την στελεχάρα του ΣΥΡΙΖΑ Θεοδώρα Μεγαλοοικονόμου, αλλά θα την κερδίσει η μόδα και η υποκριτική.

Πρόταση να διαφημίσει γυναικεία ρούχα έχει δεχθεί η βουλευτής Θεοδώρα Μεγαλοοικονόμου και το σκέφτεται πάρα πολύ σοβαρά όπως δήλωσε η ίδια στον σταθμό ΑΡΤ 90,6.

«Μου έχει γίνει πρόταση από γυναικεία ενδύματα να κάνω μια διαφημιστική καμπάνια σε ρούχα γυναικεία από πρωινά μέχρι βραδινά ! Δεν θα διαφημίσω μαγιό. Ενδύματα, ταγέρ κλπ… Αυτό το σκέφτομαι και αν τελικά το δεχθώ θα δώσω τα χρήματα στη Γέφυρα Ζωής με τα άτομα με αναπηρία», είπε σοβαρολογόντας η Μεγαλοοικονόμου.

Και πήγε και ένα βήμα παραπάνω για να μας αποτελειώσει αποκαλύπτοντας πως θέλει να συνεχίσει τις σπουδές της, ενώ θέλει να ασχοληθεί με την υποκριτική «Θέλω να συνεχίσω το Πάντειο, το είχα παρατήσει στο 2ο έτος και θα ήθελα να ασχοληθώ με την δραματική! Η νονά μου Σοφία Βέμπο είχε πει ότι θα ήμουν πολύ καλή. Μου έμεινε ο καημός»!

Σχολιάζοντας τους «Ράδιο Αρβύλα» που την παρουσιάζουν ως άγριο σκυλί, απάντησε: «Εμένα μου αρέσουν οι Ράδιο Αρβύλα ! Μου αρέσει αυτό που με βάζουν και κάνω το λιοντάρι της Warner Bros. (της Metro Goldwyn Mayer είναι το λιοντάρι αλλά άλλο θέμα αυτό) με το κόμμα λυσσασμένοι Ελληνες και με παρουσιάζουν σαν άγριο σκυλί! Μου αρέσει, δεν έχω απωθημένα!».


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου