Κυριακή 4 Φεβρουαρίου 2018

Τσίπρας : "Έχω ευθύνη απέναντι στη χώρα" είπε τρομάζοντας τον Κυριάκο Μητσοτάκη



Σε κάθε μήνυμα που στέλνει ο Αλέξης Τσίπρας λέγοντας ότι θα διαπραγματευτεί και ότι θα κάνει τα πάντα για την χώρα, ο Ελληνικός λαός κλαίει και αναρωτιέται τι άλλα κακά τον περιμένουν.

Τα κλάματα κόντεψε να βάλει στο Μαξίμου και ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ανησυχώντας για την χώρα και τους πολίτες.

Έχω ευθύνη απέναντι στη χώρα... Το μήνυμα αυτό στέλνει ο πρωθυπουργός και είναι η φράση που διατύπωσε ο ίδιος ο κ. Τσίπρας, κατά τη συνάντηση που είχε με τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης Κυρ. Μητσοτάκη, σύμφωνα με την ακατανόητη διαρροή που έγινε από το Μαξίμου.

Μόλις άκουσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης το " Έχω ευθύνη στην χώρα" απο τον Αλέξη Τσίπρα, τρόμαξε και αυτός.

Στην ένσταση που, κατά πληροφορίες, έθεσε ο κ. Μητσοτάκης, ότι η κυβέρνηση ανέσυρε το ονοματολογικό με μικροπολιτικούς σκοπούς, αποσκοπώντας στη διάσπαση της ΝΔ, ο κ. Τσίπρας του αντέτεινε ότι όσο κάθομαι εγώ στην καρέκλα του Πρωθυπουργού, έχω ευθύνη στη χώρα και στην ιστορία της, και εκεί τρόμαξε όλη η Ελλάδα.

Ο κ. Τσίπρας είπε επίσης ότι όσο περνάει από το χέρι μου, θα το λύσω.

Διαβεβαίωσε δε, το συνομιλητή του ότι δεν πήρε τη σχετική πρωτοβουλία επίλυσης του ζητήματος, ούτε για να διχάσω ούτε για να ενώσω κανέναν, για να προσθέσει, πρέπει να το λύσω και εδώ έρχεται ο Ελληνικός λαός να τον παρακαλέσει να μην ασχολείται με το θέμα και με κανένα σοβαρό θέμα μέχρι να φύγει ο πρωθυπουργός.


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου