Δευτέρα 26 Ιουνίου 2017

Ομολόγησε ο δολοφόνος του 20χρονου ομογενή: Τον σκότωσα για ένα ψέμα, μου έστησε παγίδα η κοπέλα μου




Ο Κρίστοφερ Μεμπρένο είναι ο 24χρονος Αμερικανός που σκότωσε τον 20χρονο ομογενή Μάνο Οικονομιδή, μαχαιρώνοντάς τον θανάσιμα, όπως ανέφερε η αστυνομία της Νέας Υόρκης.

Ο Μεμπρένο έφτασε στο σημείο να μαχαιρώσει τον 20χρονο, μετά από τηλεφώνημα της κοπέλας του πως βιάστηκε από τον Οικονομίδη και έναν φίλο του. Ωστόσο, τον ισχυρισμό αυτό διέψευσε η αστυνομία, η οποία συγκλίνει στην εκδοχή του σεξουαλικού οργίου. 

Σύμφωνα με την κατάθεση του φίλου του Οικονομίδη, η κοπέλα αντέδρασε όταν ένας από τους δύο άντρες θέλησε να βιντεοσκοπήσει τη στιγμή. Η νεαρή επικοινώνησε με τον Μεμπρένο, λέγοντάς του πως την βίασαν. Τότε, εκείνος μαζί με δύο φίλους του έφτασαν στο διαμέρισμα και άρχισαν να χτυπούν με ρόπαλα του μπέιζμπολ τον Οικονομίδη, τον οποίο τελικά μαχαίρωσε.

«Πέταξα τη ζωή μου για ένα γαμ... ψέμα; Η ζωή μου τελείωσε για ένα γαμ... ψέμα;», δήλωσε στην New York Daily News, ο Μεμπρένο, μέσα από την φυλακή. Οπως λέει δεν θυμάται πολύ καλά τι ακριβώς συνέβη.

Υποστηρίζει, δε, πως ήταν υπό την επήρεια κάνναβης.

«Με χτυπούσε, έπρεπε να υπερασπιστώ τον εαυτό μου. Έπρεπε να ανταποδώσω τα χτυπήματα», αναφέρει, με την αστυνομία, ωστόσο, να μην έχει στοιχεία πως ο Οικονομίδης χτύπησε τους θύτες του.

«Ηθελα απλώς δικαιοσύνη. Ηθελα να τον κρατήσω εκεί μέχρι να έρθει η αστυνομία», λέει για το θύμα του. 

Ο Μεμπρένο, που αντιμετωπίζει 23 χρόνια φυλάκιση, δηλώνει στην εφημερίδα: «Μου την έστησε η κοπέλα μου; Αξίζω να μάθω την αλήθεια»!

Από τους άλλους δύο που ήταν μαζί του έχει συλληφθεί μόνο ο ένας, ο οποίος κρατείται και κατηγορείται για φόνο. Η κοπέλα, προς το παρόν, δεν αντιμετωπίζει κάποια κατηγορία.

Η κηδεία του άτυχου Μάνου Οικονομίδη θα γίνει σήμερα Δευτέρα στο Dahill Funeral Home, ενώ την Τετάρτη θα ψαλλεί η νεκρώσιμος ακολουθία στον Άγιο Νικόλαο της Νέας Υόρκης. 

«Ηταν συντετριμμένοι, τους παρηγόρησα και μαζί πήγαμε στο Γραφείο Τελετών να διευθετήσουμε τις λεπτομέρειες για την κηδεία. Η κοινότητά μας συμπαραστέκεται στον ανθρώπινο πόνο και θα τελέσουμε τρισάγιο τόσο στο Γραφείο Τελετών, όσο και στο ναό», είπε ο π. Μελέτιος, ο ιερατικός προϊστάμενος του ναού, μιλώντας στον Εθνικό Κήρυκα.



Πηγή:  iefimerida.gr 


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου