Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΧΟΛΗ...




Γράφει ο Πάνος Παπαγιανόπουλος

Θέλουμε να πιστεύουμε ότι σαν λαός είμαστε της ανοιχτής καρδιάς,ανοιχτοχέρηδες,ανοιχτομάτηδες και ενίοτε ανοιχτόμυαλοι..Είναι γεγονός επίσης ότι τον τελευταίο καιρό περάσαμε από την ανοιχτή παλάμη,στις ανοιχτές επιστολές του κάθε εν δυνάμει πικραμένου αριστερού ή αριστερίζοντα,πολιτικού ή ακόμα και καλλιτέχνη....

Αγαπητέ Αλέξη...Εγώ,ένας ακόμα επαναστάτης εκ του ασφαλούς,σου στέλνω μία ακόμα επιστολή,όχι ως πικραμένος αλλά ούτε και ως χαρούμενος...

 Συντηρώ στην συνείδησή μου την ελπίδα κάθε μέρα..Έχω ανάγκη να ελπίζω για μένα,για τον γιο μου,για την πατρίδα μου...

Είμαι συγκρατημένα αισιόδοξος γιατί θέλω να είμαι και γιατί απεύχομαι την επιστροφή στο ξεπουλημένο παρελθόν...

Με έκανες να αισθανθώ υπερήφανος,δυνατός και με χαρά να ξαναπώ ''καλημέρα''..Μη με κάνεις σε παρακαλώ να ανησυχώ και να αναρωτιέμαι..Δεν θα σε παροτρύνω να μην κάνεις πίσω γιατί ακόμα δεν είμαι σίγουρος αν έκανες μπροστά...Δεν μπορώ να είμαι ακόμα αυστηρός μαζί σου,δεν μπορώ να συνυπογράψω καταδίκες,δεν μπορώ να σταματήσω να πιστεύω ότι θα κάνεις ότι μπορείς...

Θερμόαιμος εκ γενετής,κάθε φόρα θυμώνω με όλους αυτούς τους οπαδούς του δόγματος ''Πονάω αλλά μου αρέσει'' που ξαφνικά,ενώ τόσα χρόνια τώρα είχαν κάνει την προδοσία λειτούργημα,εξακολουθούν να βλέπουν παντού καταστροφές υπεθεματίζοντας κατάπτυστες πολιτικές του παρελθόντος..Θυμώνω και με όλους εκείνους που εκ των έσω αναθεματίζουν δημόσια,προβάλλοντας ένα επαναστατικό προφίλ του κώλου...Θυμώνω με τους δύσπιστους,θυμώνω με τους ευκολόπιστους..Θυμώνω με όλα τα χέρια που υψώνονται γροθιά για να καταλήξουν τελικά μπουνιά στα μούτρα μας...Ο λαός αυτή την ώρα δεν έχει ανάγκη από μία κυβέρνηση που κάνει αντιπολίτευση στον εαυτό της......

 Είναι πολύ νωρίς για κρίσεις και επικρίσεις..Ας μην γινόμαστε όλοι θιασώτες ενός φθηνού και ενίοτε κατευθυνόμενου πανικού...

Αγαπητέ Αλέξη...Εγώ ένας ακόμα επαναστάτης εκ του ασφαλούς τολμώ να σε θεωρήσω φίλο μου με την ίδια ζέση που θα σε θεωρήσω εχθρό μου αν τα λόγια δεν γίνουν έργα..

Αγαπητέ Αλέξη,θα σε στηρίξω όσο μπορώ...Κάνε κι εσύ το ίδιο για μένα..Μπορείς??














Πάνος Παπαγιανόπουλος


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου