Αυτός είναι ο μεγάλος αντίπαλος της B-Class.
Παράλληλα είναι το πρώτο μοντέλο των Βαυαρών με κίνηση στους εμπρόσθιους
τροχούς.
Οι σκληροπυρηνικοί φίλοι της BMW τη βλέπουν με μισό μάτι. «Μα
καλά, προσθιοκίνητη “μπέμπα”; Πού πήγε όλη η οδηγική απόλαυση;». Τα στελέχη της
μάρκας από το Μόναχο εργάζονταν επί πέντε χρόνια πάνω στη Σειρά 2 Active Tourer
και δίνουν τις δικές τους απαντήσεις: «Οι άνθρωποι θέλουν να έχουν αυτοκίνητα
με όσο το δυνατόν μικρότερες εξωτερικές διαστάσεις, αλλά με ευρύχωρο εσωτερικό.
Με αυτό το μοντέλο απευθυνόμαστε σε όσους αναζητούν την πρακτικότητα στις
μετακινήσεις τους. Περιμένουν βέβαια τη σπορ συμπεριφορά της BMW, αλλά δεν
ενδιαφέρονται και τόσο για το αν η κίνηση είναι εμπρός ή πίσω», δήλωσε στο
NewsAuto.gr ο Bertram Schneck, υπεύθυνος επικοινωνίας της εταιρείας στον τομέα
του μάρκετινγκ.
Μηχανολογικά, στην BMW δεν ξεκίνησαν από το μηδέν
αφού είχαν ήδη την εμπειρία των προσθιοκίνητων ΜΙΝΙ. Η μετάδοση της κίνησης
στον μπροστινό άξονα επέτρεψε τη δημιουργία ευρύχωρης καμπίνας. Σε αντίθεση με
ό,τι συνηθίζεται στα μοντέλα της βαυαρικής
μάρκας, ο οδηγός κάθεται ψηλά. Πιο ψηλά και από την Χ1. Τα πίσω καθίσματα είναι
συρόμενα, πέφτουν ηλεκτρικά, ενώ με το πάτημα ενός κουμπιού κλείνει η πόρτα του
χώρου των αποσκευών. Λύσεις που κάνουν την καθημερινότητα λίγο -έως πολύ- πιο
εύκολη.
Δεν εντυπωσιαστήκαμε στην έκδοση με το 2λιτρο diesel, μάλλον λόγω της αίσθησης από το μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων. Αντίθετα, η 225i με τα 231 PS και τα 35,6 kgm ροπής είναι αψεγάδιαστη. Χαλαρή όταν χρειάζεται, εκρηκτική όταν το επιθυμήσεις. Και αυτό το οφείλει σε μεγάλο βαθμό στο κορυφαίο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Η πληροφόρηση από το τιμόνι δεν απέχει πολύ από αυτή των πιο σπορ κατασκευών της εταιρείας, ενώ και οι κλίσεις δεν είναι σημαντικές με δεδομένο το ύψος του αμαξώματος. Η ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση παραμένουν στα επίπεδα που μας έχει καλομάθει η BMW.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου