Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2023

Ο Καραμέρος έδειξε σε εκπομπή ότι ταυτίζεται με τον ακροαριστερό φασίστα Παύλο Πολάκη



Δεν είναι η πρώτη φορά που ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργος Καραμέρος προκαλεί και δείχνει το πόσο κοντά στον ακροαριστερό φασίστα Παύλο Πολάκη είναι.

Στην παρακάτω εκπομπή προσπάθησε ο Καραμέρος να υπερασπιστεί τον ακροαριστερό φασίστα του ΣΥΡΙΖΑ Παύλο Πολάκη, και έδειξε το πόσο προκλητικός είναι.

Καβγά έστησαν ο Αδωνις Γεωργιάδης και ο Γιώργος Καραμέρος το βράδυ της Πέμπτης στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου στον ΑΝΤ1.

Ολα ξεκίνησαν όταν ο Αδωνις Γεωργιάδης μιλούσε για τον Παύλο Πολάκη και ο Γιώργος Καραμέρος δεν τον άφηνε να μιλήσει. «Ο Πολάκης τα έγραψε αυτά στο Facebook! Ο αρχηγός σου τα έγραψε, κύριε! Ο Πολάκης είναι αρχηγός σου τώρα! Ο αρχηγός σου τα έγραψε! Εντάξει, πάμε λοιπόν… Εγώ θέλω περισσότερο Πολάκη. Θέλω να αφήσετε τον Πολάκη να φαίνεται περισσότερο και οι 20 να γίνουν 40 μονάδες διαφορά».

«Άρα, μπορεί ο κ. Κασσελάκης να κατηγορεί τον Μητσοτάκη για τον Μπέο; Δηλαδή μπορεί να λέει «με ενοχλεί το ύφος του Μπέου» και την ίδια στιγμή να κάνει Υπερομεάρχη τον Πολάκη; Προφανώς δεν γίνεται! Μα δεν γίνεται, βρε παιδάκι μου, δεν γίνεται» σημείωσε χαρακτηριστικά ο Άδωνις Γεωργιάδης.

Ο Καραμέρος φανερά στριμωγμένος και χωρίς να έχει αφήσει τον Γεωργιάδη να μιλήσει, με ύφος ακροαριστερού φασίστα Πολάκη είπε στον Άδωνι Γεωργιάδη "Μη φωνάζετε! Δεν θα εφαρμόσεις τη λεκτική βία, σε μένα δεν περνάει! Θα ‘σαι φρόνιμος" και το είπε αυτό που όπως θα παρακολουθήσετε στο video εσκεμμένα δεν άφησε τον υπουργό να μιλήσει.


Ο καβγάς Γεωργιάδη-Καραμέρο

Α.Γ.: Δεν έχει αφήσει ο άνθρωπος να ακουστεί η φωνή μου ένα λεπτό. Δεν αφήνει την φωνή μου.

Γ.Κ.: Καλά, αγαπάτε την φωνή σας, είναι γνωστό αυτό.

Α.Γ.: Εσείς την αγαπάτε περισσότερο γιατί θέλετε συνεχώς να πηγαίνετε μαζί της συγχορδία.

Γ.Κ.: Θέλω να έχουμε διάλογο για να μη λέτε ότι θέλετε. Με μένα δεν θα λέτε ότι θέλετε

Α.Γ.: Διάλογος είναι… ολοκληρώνει ο ένας, απαντάει ο άλλος. Αυτό είναι διάλογος. Διάλογος δεν είναι να μιλάς πάνω στη φωνή μου! Δημοσιογράφος τόσα χρόνια είσαι, σεβάσου λίγο τους κανόνες δημοσιογραφίας επιτέλους αν δεν μπορείς της πολιτικής.

Γ.Κ.: Μη φωνάζετε! Δεν θα εφαρμόσεις τη λεκτική βία, σε μένα δεν περνάει! Θα ‘σαι φρόνιμος.

Α.Γ.: Τώρα έχεις αρχηγό τον Πολάκη για να μιλάς για τη λεκτική βία.

Γ.Κ.: Θα ‘σαι φρόνιμος! Εγώ έχω αρχηγό τον Κασσελάκη, έχω πρώην πρόεδρο τον Τσίπρα, μιλάω με τους πολίτες και ανησυχείς! Ανησυχείς και θα το δεις πως θα ανησυχείς και στην πορεία



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου