Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2024

Προφυλακίστηκαν οι δράστες για τον άγριο ξυλοδαρμό του Ελληνοκαναδού

 



Πέντε ώρες κράτησε η απολογία, των δύο Κρητικών που κατηγορούνται για τον άγριο ξυλοδαρμό του Ελληνοκαναδού χρηματιστή σε μπαρ, στις 16 Ιουλίου.

Με το τέλος των απολογιών κρίθηκαν προφυλακιστέοι, καθώς οι ισχυρισμοί τους δεν έπεισαν ανακρίτρια και εισαγγελέα. Εις βάρος τους μέτρησε επιπλέον το γεγονός ότι, μετά τον άγριο ξυλοδαρμό, δεν παραδόθηκαν παρά μόνο μετά από ενάμιση σχεδόν μήνα, ενώ τους αναζητούσαν οι αρχές και αυτοί προκλητικά κρύβονταν.

Τουλάχιστον τρεις καταθέσεις μαρτύρων – μεταξύ των οποίων και το θύμα – περιγράφουν τα χτυπήματα που δέχτηκε εκείνο το βράδυ ο Ελληνοκαναδός χρηματιστής, με αφορμή το κάψιμο από τσιγάρο, τη στιγμή που έφευγε από το κατάστημα με την οικογένειά του.

«Αμέσως γύρισα προς τον άνδρα που είδα ότι κρατούσε το τσιγάρο στο χέρι του και του είπα με ευγενικό τρόπο: “Να προσέχετε, κύριε, με το τσιγάρο σας γιατί περνάει κόσμος”. Εκείνος μου απάντησε: “Ξέρεις ποιος είμαι εγώ;” με άγριο ύφος. Εγώ του είπα ότι δεν έχω πρόθεση για φασαρία και ότι και εγώ έχω καταγωγή από την Κρήτη. Εκείνος συνέχισε με άγριο ύφος να μου λέει: “Τι ψάχνεις;” κ.λπ. Εγώ του απάντησα ότι δεν ψάχνω κάτι και τότε το άτομο αυτό, μαζί με άλλα άτομα, αρκετά στον αριθμό, άρχισαν να με χτυπούν με κλωτσιές και μπουνιές στο σώμα μου, αλλά κυρίως στο κεφάλι, και κάποιος εξ αυτών με χτύπησε με καρέκλα στο κεφάλι. Από εκεί και πέρα δεν θυμάμαι τίποτα, παρά μόνο ότι βρέθηκα σοβαρά τραυματισμένος στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο. Το πρόσωπό μου έχει σοβαρά τραύματα. Με χτύπησαν πάρα πολύ χωρίς λόγο και λυπάμαι πάρα πολύ».

Οι αρχές, που ενάμιση μήνα δεν κατάφεραν να βρουν τους δράστες και εάν δεν είχαν παραδοθεί οι ίδιοι ακόμα θα τους έψαχναν,  αναζητούν και άλλα δύο άτομα που φαίνεται ότι συμμετείχαν στο περιστατικό και περιγράφονται από μάρτυρες, χωρίς ωστόσο να υπάρχει ταυτοποίησή τους.




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου