Τετάρτη 13 Απριλίου 2022

Αποχωρεί ο ιατροδικαστής Γρ. Λέων από την υπόθεση της Πάτρας

 


Αφού ολοκλήρωσε το «χρέος» του ως προς την υπόθεση του θανάτου των τριών παιδιών της Πάτρας, ο ιατροδικαστής Γρηγόρης Λέων με μία ανάρτησή του στο Twitter ανακοίνωσε ότι αποχωρεί από την έρευνα. 

Συγκεκριμένα, ο κ. Λέων σημείωσε ότι πρόθεσή του ήταν να εξηγήσει τους όρους και τις έννοιες της ιατροδικαστικής επιστήμης, ώστε να γίνει ευρύτερα κατανοητό το ζήτημα που έχει συγκλονίσει την ελληνική κοινή γνώμη.

Αναλυτικά η ανάρτησή του: 

«Προσπάθησα με κάθε τρόπο να βοηθήσω το ευρύ κοινό να καταλάβει όσο το δυνατόν καλύτερα τους όρους και τις έννοιες της ιατροδικαστικής επιστήμης που εμφανίζονταν στα σχετικά ρεπορτάζ» έγραψε θεωρώντας ότι «αυτό ήταν το χρέος μου ως επιστήμονα και το έκανα συχνά σε βάρος της δουλειάς και του προσωπικού μου χρόνου».

«Προσωπικά θα τηρήσω την υπόσχεσή μου σε όσα ΜΜΕ την έχω ήδη δώσει και θα επιστρέψω στα υπόλοιπα καθήκοντά μου» ξεκαθάρισε ο ιατροδικαστής, γράφοντας μεταξύ άλλων, «σας ευχαριστώ». 




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου