Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2022

Οργή από ΣΚΑΪ για τις «δήθεν χρηματικές συναλλαγές με τον Άδωνι Γεωργιάδη»


 

Με ανακοίνωσή του το γραφείο Τύπου του ΣΚΑΪ διαψεύδει κατηγορηματικά δημοσιεύματα που κυκλοφόρησαν τις τελευταίες ώρες κι έκαναν λόγο για χρηματικές συναλλαγές από τον σταθμό προς τον υπουργό Ανάπτυξης, Άδωνι Γεωργιάδη.

Τα fake news διακινούνται όπως γνωρίζουμε όλοι απο τα υπόγεια της Κουμουνδούρου, και δείχνει το βόθρο και την παρακμή του ΣΥΡΙΖΑ, στην προσπάθεια του να σπλιλώσει την τιμή και την υπόληψη των αντιπάλων του.

Αναλυτικά αναφέρει η ανακοίνωση του ΣΚΑΪ

«Με έκπληξη παρακολουθούμε τις τελευταίες ώρες να έρχονται στο φως της δημοσιότητας και να αναπαράγονται, διαδικτυακά, fake news σχετικά με την εταιρεία ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΝΤΟΤ ΚΟΜ (τηλεοπτικός σταθμός ΣΚΑΪ) και δήθεν χρηματικές συναλλαγές της με τον Υπουργό Ανάπτυξης κ. Άδωνι Γεωργιάδη.

Η αλήθεια είναι ότι η εταιρεία μας ουδέποτε κατέθεσε χρήματα σε τραπεζικό λογαριασμό του κ. Γεωργιάδη. Το όποιο έμβασμα αναφέρεται στην εισαγγελική διάταξη για την υπόθεση NOVARTIS, αφορά σε αμοιβή της κ. Ευγενίας Μανωλίδου για τη συμμετοχή της στην κριτική επιτροπή του τηλεοπτικού προγράμματος “Junior Music Stars”, το οποίο μεταδόθηκε από τη συχνότητα του ΣΚΑΪ την τηλεοπτική περίοδο 2016-2017.

Η εν λόγω αμοιβή καταβλήθηκε νόμιμα σε προσωπικό της τραπεζικό λογαριασμό, του οποίου είναι η ΜΟΝΗ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ.

Ενορχηστρωτές των ψευδών και άκρως συκοφαντικών αναρτήσεων είναι γνωστοί «δημοσιογράφοι» που, κατ’ επάγγελμα, παραπλανούν την κοινή γνώμη, πετώντας λάσπη στον ανεμιστήρα. Αναμένουμε επιτέλους η Δικαιοσύνη να ασχοληθεί σοβαρά με τέτοιου είδους φαινόμενα «δημοσιογραφικής αλητείας».

Σφοδρή επίθεση Γεωργιάδη: Σε όποιον με κατηγορεί από εδώ και πέρα θα καταθέτω αγωγές, να τελειώνει η πλάκα

Σφοδρή επίθεση κατά του ΣΥΡΙΖΑ και της «Αυγής» εξαπέλυσε ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης για το θέμα της Novartis.

«Είναι η τελευταία φορά που ανέχομαι κριτική για το ποινικό σκέλος της υπόθεσης Novartis. Από αύριο όποιος μιλάει για μένα και την υπόθεση θα του καταθέτω αγωγή για να τελειώσει η πλάκα, δεν έχω άλλο μέσο να αμυνθώ», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Γεωργιάδης.

«Ο Τσίπρας σήμερα έβαλε όλη την υπόγα του διαδικτύου να με παρουσιάζει ένοχο» είπε σε πολύ υψηλούς τόνους ο Άδωνις Γεωργιάδης κάνοντας λόγο για επιθέσεις που δέχεται από το ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με την αρχειοθέτηση της υπόθεσης του για τη Novartis.

O Άδωνις Γεωργιάδης προανήγγειλε ότι «όποιος από τον ΣΥΡΙΖΑ με παρουσιάζει ύποπτο για Novartis.θα κάνω κατευθείαν αγωγή .Θα με βρίζετε όσο θέλετε αλλά όχι τζάμπα» και χαρακτηρίσει την εμμονή του ΣΥΡΙΖΑ ως «μίσος εναντίον του».

Παράλληλα ανέφερε πως ο Νίκος Φίλης σε τηλεοπτική του συνέντευξη είπε πως λείπει σελίδα από την πράξη αρχειοθέτησης και κάνετε νέα συνωμοσία ενώ είναι σελίδα με γραμμή από το σκανάρισμα. Απευθυνόμενος στον Θόδωρο Δρίτσα είπε χαρακτηριστικά: «Έχετε τον Θεό σας; Για αυτό έκανε το κόμμα σας επίσημη ανακοίνωση; Ως που θα φτάσει η ανθρωποφαγία σας εναντίον μου»;

Αναφορικά με τους τραπεζικούς λογαριασμούς είπε πως «ο ΣΥΡΙΖΑ με δικό μου αίτημα έλεγξε το πόθεν έσχες μου. Δεν γνωρίζετε από την κυρία Τασία Χριστοδουλοπούλου ότι έλεγξε το πόθεν έσχες μου; Το κόμμα σας βγάζει ανακοίνωση που αμφισβητεί την αρχειοθέτηση και λέτε ότι ενώ είμαι συνένοχος με τους εισαγγελικούς λειτουργούς! Θα σταματήσετε;Ανθρώπινα σας το λέω θα σταματήσετε;Τι άλλο θέλετε από εμένα».

Στη συνέχεια επιτέθηκε και στην Αυγή για το σημερινό της πρωτοσέλιδο που αναφέρει πως βρήκαν λεφτά στον λογαριασμό του Άδωνι Γεωργιάδη από τον ΣΚΑΙ.

«Μα καλά, δεν ξέρετε ότι η σύζυγός μου παρουσίαζε εκπομπή στον ΣΚΑΙ; Η Αυγή κάποτε είχε ηθική άξια δεν είναι Documento. Είναι ηθικό αυτό που κάνατε σήμερα; Ελέγξατε το πόθεν έσχες μου και τις καταθέσεις μου; Τι άλλο θέλετε»;

Μάλιστα απευθυνόμενος στο ΚΙΝΑΛ είπε «και εσείς μην μου πείτε για ίσες αποστάσεις».

Στη συνέχεια συνέχισε την επίθεση στο ΣΥΡΙΖΑ λέγοντας πως «εσείς μιλάτε που είχατε υπουργό που ξέχασε να δηλώσει ένα εκατομμύριο ευρώ και κάναμε τα στραβά μάτια για να μην πάει φυλακή; Είναι η τελευταία φορά που ανέχομαι για το ποινικό σκέλος για τη Novartis να με κατηγορεί ο ΣΥΡΙΖΑ .Παρακαλώ τον κ. Τσίπρα να σταματήσει .Εγώ από αύριο θα καταθέτω αγωγή σε όποιον κάνει αναφορά σε εμένα και την Novartis.Το πολιτικό σας σχέδιο ήταν να πάμε σε εκλογές με κατηγορούμενους υπουργούς και Πρωθυπουργούς. Συγχωρέστε με για την συναισθηματική φόρτιση άλλα είμαστε και άνθρωποι».

Στον Άδωνι Γεωργιάδη απάντησε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Θεόδωρος Δρίτσας λέγοντας πως τον προσκαλεί να του κάνει αγωγή ενώ σε υψηλούς τόνους και αυτός είπε πως «μπορώ να καταλάβω εάν έχετε την πίκρα ότι έχετε αδικηθεί , το δικαίωμα του ελεγχόμενου ή του κατηγορούμενου να ζητήσετε την επιείκεια. Αλλά απέναντι σε ανθρώπους σαν και εμένα και σχεδόν στο σύνολο των δυνάμεων της Αριστεράς και του ΣΥΡΙΖΑ που έχουμε δώσει σε όλη μας τη ζωή μάχες για την υποστήριξη και υπεράσπιση αξιών όπως είναι το τεκμήριο της αθωότητας, μην διεκδικείτε Νόμπελ διαστρέβλωσης των δεδομένων στο οποίο είστε εξπέρ όντως».

Ο Άδωνις Γεωργιάδης του ανταπάντησε λέγοντας πως «δεν απείλησα εσάς προσωπικά απείλησα όποιον και μετά την οριστική πράξη αρχειοθέτησης και τις καταγγελίες εναντίον μου να με παρουσιάζει ως ύποπτο και ως ένοχος. Τελεία. Εάν έχετε να υποδείξετε κάποιον άλλο πολιτισμένο τρόπο για να το σταματήσω ευχαρίστως, δεν έχω όμως άλλο πια γιατί αυτό που έχει να γίνει έχει γίνει. Χθες το κόμμα σας έβγαλε ανακοίνωση για το πόθεν έσχες μου, αλλά το πόθεν έσχες μου ελέχθηκε από τη σύντροφό σας στην ζωή και στους αγώνες, που είναι αυτή που μου είπατε, το δέχομαι Αλλά σας ξαναρωτάω , αφού η κυρία Τασία Χριστοδουλοπούλου είναι ακέραια,έντιμη,καλή επιστήμονας,ικανή και είπε ότι το πόρισμα του Γεωργιάδη είναι ακέραιο σαν διαμάντι έχει λόγο γι αυτό να αμφιβάλει ο ΣΥΡΙΖΑ; ή δεν εμπιστεύεται την κυρία Χριστοδουλοπούλου; Αυτό σας είπα. Είναι τόσο απλό».



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου