Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2022

Λύκος στην Πάρνηθα επιτέθηκε και έφαγε σκύλο - Σοκ στην οικογένεια που είχε βγάλει βόλτα τον σκύλο


 

Με προεδρικό διάταγμα του 1985 τα οικοσιτα ζώα απαγορεύονται στους εθνικούς δρυμούς ακόμα και αν φορούν λουράκι ή φίμωτρο. Μία απόφαση όμως που δεν έχει επικοινωνηθεί και παραμένει άγνωστη στην πλειοψηφία του κόσμου.

Τα σκυλιά ιδιαίτερα που αποτελούν κόκκινο πανί για τους λύκους, απαγορεύονται στα δάση.

Θύμα του λύκου, ο σκύλος του διευθυντή προγράμματος του Myradio 104,6  Νίκος Νικολακόπουλος που τον είχε βγάλει βόλτα μαζί με την κόρη του στην Πάρνηθα.

«Γυρίζω και βλέπω την κόρη μου πίσω και τον σκύλο, τον οποίο τον έχει δαγκώσει ένας μαύρος λύκος, παθαίνω σοκ, φωνάζω δυνατά, σηκώνω τα χέρια μου ψηλά» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Νίκος Νικολακόπουλος.

Η κόρη του από τον φόβο της άφησε το λουρί και ο λύκος άρπαξε το σκυλί και εξαφανίστηκε στο δάσος. Ο ίδιος προσπάθησε να τρομάξει τον λύκο για να σώσει το σκυλί. «Θα μπορούσαμε να μην έχουμε γυρίσει… έτσι όπως επιτέθηκε, βεβαίως πήγε για το σκυλί, αλλά θα μπορούσα να είμαι εγώ ή πολύ περισσότερο η κόρη μου»  τόνισε.



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου