Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2021

"Δεν θα νοσήσω ποτέ" έλεγε γιατρός που βρίσκεται τώρα σε σοβαρή κατάσταση - Πρωτοστατούσε στα συλλαλητήρια


 

Ένας από τους ανθρώπους που πρωτοστατούσε στα συλλαλητήρια κατά των εμβολιασμών δίνει τώρα μάχη για να κρατηθεί στη ζωή στο 401 Στρατιωτικό Νοσοκομείο, παλεύοντας με τον κορονοϊό.

Πρόκειται για χειρουργό που έχει βγει σε αναστολή γιατί αρνήθηκε να εμβολιαστεί. 

Διέδιδε μάλιστα στα συλλαλητήρια ότι δεν θα νοσήσει ποτέ.

"Εγώ είμαι 17 μήνες στην πρώτη γραμμή, έχω χειρουργήσει 10 ασθενείς με covid, έχω δει τουλάχιστον 150 ασθενείς με covid στα επείγοντα. Δεν έχω νοσήσει, δεν έχω μολύνει κανέναν γιατί έχω μηδενικά αντισώματα. Είμαι σ’ αυτή τη μικρή κατηγορία που πιθανότατα δεν θα νοσήσω ποτέ" υποστήριζε ο γιατρός στα συλλαλητήρια και τελικά κατάφερε να παλεύει για την ζωή τους σε ΜΕΘ.




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου