Τετάρτη 3 Ιουλίου 2024

Καταγγελία κατά Αυγενάκη για βιαιοπραγία σε βάρος υπαλλήλου αεροπορικής - Διεγράφη από την Κ.Ο του κόμματος

 


Σε απαράδεκτη συμπεριφορά απέναντι σε εργαζόμενο του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος» προέβη ο πρώην υπουργός, Λευτέρης Αυγενάκης, και καταγράφεται σε βίντεο που είδε το φως της δημοσιότητας.

Ο πρώην υπουργός, στην προσπάθειά του να επιβιβαστεί σε πτήση προς Κρήτη, προχώρησε σε βιαιοπραγία σε βάρος υπαλλήλου, απειλώντας μάλιστα όπως λένε έναν εκ των δοκίμων αστυνομικών που έφτασαν στο σημείο ότι θα τον μεταθέσει. 

Μάλιστα, σύμφωνα με την ίδια καταγγελία, όταν επιχείρησαν να τον ηρεμήσουν, φώναζε «μην με ακουμπάτε, έχω ασυλία», κάτι άσχετο γιατί δεν υπήρχε περίπτωση σύλληψης η ότι άλλο.

Τα παραπάνω που αφορούν την βιαιοπραγία, η την απειλή στον δόκιμο αστυνομικό ακούγονται μόνο μέχρι στιγμής, και δεν επιβεβαιώνονται σε βίντεο, όπως και μία λιποθυμία που αναφέρθηκε.

O ίδιος, μιλώντας στην ΕΡΤ, ζήτησε εκ νέου «δημόσια συγγνώμη» για τη συμπεριφορά και τον εκνευρισμό του. «Ηταν μια ατυχέστατη στιγμή, με στεναχωρεί και με θλίβει και για αυτό θέλησα να ζητήσω συγγνώμη», τόνισε, για να συμπληρώσει πως «εάν ο εργαζόμενος ζητήσει να κινηθεί νομικά θα ζητήσω άρση ασυλίας γιατί είμαι υποχρεωμένος απέναντι στον νόμο, αλλά απέναντι και στον αξιακό κώδικα να αντιμετωπίσω τα πάντα. Είναι ένα περιστατικό το οποίο δεν πρέπει να συμβαίνει. Συνέβη όμως και σε μένα. Γι’ αυτό τόνισα την ανάγκη να ζητήσω δημόσια συγνώμη».

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης τον παρέπεμψε στην επιτροπή δεοντολογίας του κόμματος με αίτημα τη διαγραφή του. Μετά την προβλεπόμενη παροχή εξηγήσεων η επιτροπή θα επικυρώσει την εισήγηση του πρωθυπουργού. 

Ο Λευτέρης Αυγενάκης είχε κληθεί στον γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας Σταύρο Καλαφάτη για να δώσει εξηγήσεις. Αποχώρησε από το γραφείο του γραμματέα 15 λεπτά αργότερα χωρίς να κάνει δηλώσεις. Εξηγήσεις ζήτησε και ο πρόεδρος της Βουλής Κώστας Τασούλας.


Η ανάρτηση Αυγενάκη

Αναλυτικά ο πρώην υπουργός σημειώνει στην ανάρτησή του:

«Λυπάμαι ξεκάθαρα και ζητώ συγγνώμη για την ένταση και την αναστάτωση που προκλήθηκε πρόσφατα στο αεροδρόμιο με υπάλληλο εταιρείας, στην προσπάθεια μου να μπορέσω να επιβιβαστώ στην πτήση μου για το Ηράκλειο.

Την ίδια στιγμή όμως, είμαι έκπληκτος από τις υπερβολές και ανακρίβειες που διακινούνται σε δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών για περιστατικό "άγριου ξυλοδαρμού", "λιποθυμιών", "χειροδικιών" από μέρους μου.

Πράγματι υπήρξε ένα περιστατικό λεκτικής έντασης με υπάλληλο της εταιρείας καθώς δεν μου επέτρεψε να επιβιβαστώ επικαλούμενος ότι είχε ολοκληρωθεί η επιβίβαση, ενώ όπως με τα μάτια μου διαπίστωνα οι επιβάτες ήταν στη φισούνα επιβίβαση.

Τέλος αρνείτο κατ’ επανάληψη να μου επιτρέψει την δυνατότητα επικοινωνίας με προϊστάμενό του ή άλλο υπεύθυνο της αεροπορικής εταιρείας ως ύστατη προσπάθεια να καταφέρω να ταξιδέψω στην ώρα μου, κάτι που με οδήγησε να προσπαθήσω να πάρω το τηλ από τα χέρια του για να μιλήσω ο ίδιος.

Ωστόσο το περιστατικό παρέμεινε σε επίπεδο διαφωνίας και λεκτικής έντασης μόνο».



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου