Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2023

Ο ακροαριστερός κατά δήλωση του φοροφυγάς Πολάκης θεωρεί ρουφιανιά την πλατφόρμα καταγγελιών της ΑΔΑΕΕ

 


Ποιος ξεχνάει την δήλωση του ακροαριστερού τραμπούκου Παύλου Πολάκη «Φοροδιέφευγα συνειδητά».

Και ας θυμηθούμε τώρα τι είπε ακριβώς 

Ο Παύλος Πολάκης δεν είχε κρύψει το γεγονός πως κρατούσε διπλά βιβλία, φοροδιαφεύγοντας, μάλιστα είχε γίνει viral το απόσπασμα ομιλίας του που είχε περιγράψει τη συνειδητή επιλογή του, τονίζοντας ταυτόχρονα ότι όχι μόνο δεν είναι παράνομος, αλλά είναι ο πιο διαφανής που υπάρχει. 

«Πώς νομίζετε ότι κάποιοι τα βγάζουν πέρα; Εγώ έκανα μία συνειδητή επιλογή, μαζί με τους συνεργάτες μου, την οποία πλέον εδώ που φτάσαμε, δεν έχω κανένα πρόβλημα, με όλη την ευθύνη αυτής της επιλογής, να την πω δημοσίως και να την πω και σε σας, διότι εδώ που μας φτάνουνε. Εγώ εδώ και έναν χρόνο διατηρώ διπλό ταμείο. Ένα μαύρο και ένα άσπρο. Ακούστε με προσεκτικά. Δεν νιώθω ούτε είμαι παράνομος, είμαι ο πιο διαφανής που υπάρχει, οποιοσδήποτε θέλει μπορεί να έρθει και να το δει στο ταμείο, και τα έσοδά του και τα έξοδά του, και αυτός είναι ο λόγος που έχω κρατήσει μία κοινωνία όρθια»


Με μια ανάρτησή του στο Twitter/X ο ακροαριστερός Παύλος Πολάκης, τοποθετήθηκε υπέρ της φοροδιαφυγής, αφού σχολίασε αρνητικά την πλατφόρμα καταγγελιών φοροδιαφυγής από τους πολίτες στην ΑΑΔΕ, και είπε με θράσος ο κατά δήλωση του φοροφυγάς ότι «η ΝΔ κάνει τη ρουφιανιά εθνικό άθλημα», ενώ ανάρτησε και ένα βίντεο από έναν αποτυχόντα υποψήφιο βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, τον Βασίλη Σμπώκο, όπου σε μια συνεδρίαση της κεντρικής επιτροπής είπε από το βήμα την εξής μαντινάδα: «Απ' όταν ήμουνα μικρός / άκουσα και θυμούμαι / ό,τι κι αν κάμεις στη ζωή / ρουφιάνο μη σε πούνε».

Η προκλητική ανάρτηση του κατά δήλωση του φοροφυγά Πολάκη, που θέλει ανεξέλεγκτη την φοροδιαφυγή στην Ελλάδα :

«Με αφορμή την «πλατφόρμα καταγγελίας φοροδιαφυγής» που κάνει τη ρουφιανια εθνικό άθλημα επι εποχης ΝΔ (φ 1) ….

δημοσιεύω αντί άλλης απάντησης το βιντεο αυτό με απόσπασμα ομιλίας του φίλου και συντρόφου Βασίλη Σμπώκου από μια Κεντρική Επιτροπή του Συριζα»

Δείτε την επίμαχη ανάρτηση



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου