Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2021

Τον έδειραν και του στέλνουν και απειλητικά μηνύματα από την ταβέρνα στην Καλαμπάκα

 



Κακός το θέμα δεν προχώρησε με κατάθεση μηνύσεων, για το περιστατικό στην ταβέρνα μεταξύ πνευμονολόγων και του ιδιοκτήτη της ταβέρνας.

Όσο ήπιος στις τοποθετήσεις του ήταν ο καθηγητής Θεόδωρος Βασιλακόπουλος, και οι υπόλοιποι γιατροί, τόσο περισσότερο προκλητικός γινόταν και ο ταβερνιάρης όπως φαίνεται και στο μήνυμα που κοινοποίησε ο καθηγητής Βασιλακόπουλος, και τώρα για το θέμα πρέπει να ασχοληθεί αυτεπάγγελτα ο κ. εισαγγελέας.

Όπως είπε ο κ. Βασιλακόπουλος στον ΣΚΑΪ, που μέχρι εχθές δεν είχε υποβάλει μήνυση μαζί με τους συναδέλφους του για το συμβάν : «Ήμασταν 20 περίπου λοιμωξιολόγοι. Είχαμε ένα συνέδριο στην Καλαμπάκα και επισκεφτήκαμε μία ταβέρνα. Ένας εκ των συναδέλφων μου πήγε στη διεύθυνση του μαγαζιού και ζήτησε να γίνουν έλεγχοι των πιστοποιητικών εμβολιασμών, καθώς βλέπαμε ότι δεν είχαν ελεγχθεί» και πρόσθεσε πως αμέσως μετά, πιθανότατα ο γιος του ιδιοκτήτη πήγε στο τραπέζι τους και τους έδιωξε κακήν κακώς.

«Βγαίνοντας από το μαγαζί έπεσαν δύο πάνω μου, με πέταξαν κάτω, μας έσκισαν τα πουκάμισα. Οι συνάδελφοί μου προσπάθησαν να με σώσουν», ανέφερε για την επίθεση ο κ. Βασιλακόπουλος αποκαλύπτοντας ότι ο ιδιοκτήτης της ταβέρνας τον απείλησε, όταν του είπε ότι θα δημοσιοποιήσει το περιστατικό.

«Μου είπανε ξεκάθαρα "τι νομίζεις ρε ότι θα σε φοβηθούμε γιατί βγαίνεις στον ΣΚΑΪ;’". Είπε ο ιδιοκτήτης "θα έρθω να σε βρω στην Αθήνα όπου δουλεύεις, το νοσοκομείο θα το βρω και θα έρθω, αν τολμήσεις να μείνεις το βράδυ στην Καλαμπάκα, όπου και να μείνεις, θα σε βρω και θα σου κάψω το αμάξι"», συνέχιζε να περιγράφει ο καθηγητής.

«Μπήκε μπροστά ο κ. Τρύφωνας όταν με πιάσανε από το λαιμό για να με πετάξουν κάτω μπήκε μπροστά να με προστατεύσει. Του ‘σκισαν το πουκάμισο, το δικό μου, με πέταξαν κάτω, ευτυχώς δεν χτύπησα το κεφάλι μου πέφτοντας. Για να κατανοήσετε τη συνέχεια του σκηνικού σηκωθήκαμε και φύγαμε και φωνάξαμε την αστυνομία και δεν πλακωθήκαμε στο ξύλο. Είμαστε πολιτισμένοι άνθρωποι» είπε ο κ. καθηγητής.

Το ίδιο βράδυ και μετά τις εμφανίσεις του στις ενημερωτικές εκπομπές έλαβε το παρακάτω απειλητικό μήνυμα όπως φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία που δημοσιεύει το in.gr : «Βρωμιάρη ούτε στο μαγαζί δεν σεβάστηκε, έφαγες και μετά ρε είπες να κάνουμε και φασαρία!! Επιτέθηκε στην κόρη του? Εε μουρλέ, αληθεύει πηγαίνεις σε κλινικές τρελάδικο??

Μακριά από εμάς πρόσεχε τα λόγια που ξεστομίζει το βρωμο στόμα σου, κυριολεκτικά μιλάω αν θα έχω πρόβλημα στην δουλειά μου θα σε φάει το μαύρο φίδι.

Άντε ψόφα βγάλε τον καρκίνο της Φώφης εσύ και τα παιδιά σου».





0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου