Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2019

Ο έχω περάσει απο όλα τα κόμματα Παπαχριστόπουλος είπε : «θα είναι δώρο για μένα η διαγραφή μου από τους ΑΝΕΛ».



Ο έχω γυρίσει όλα τα κόμματα για να επιβιώσω πολιτικά και να μην είμαι ένα τίποτα Θανάσης Παπαχριστόπουλος είπε και γελάει ο κόσμος : «θα είναι δώρο για μένα η διαγραφή μου από τους ΑΝΕΛ».

Ο ότι να΄ναι και με όποιον να΄ναι για να επιβιώσουμε Θανάσης Παπαχριστόπουλος ,είπε πως θα υπερψηφίσει τη Συμφωνία όταν έρθει στη Βουλή και πως δεν πρόκειται να συμβάλει με κανέναν τρόπο στο να πέσει η παρούσα κυβέρνηση. 

Ο βουλευτής των ΑΝΕΛ, που έχει περάσει από σχεδόν όλα τα κόμματα του κοινοβουλίου Θανάσης Παπαχριστόπουλος, μιλώντας στον ANT1 αναφέρθηκε τόσο στη συνάντησή του με τον πρωθυπουργό όσο και στη στάση που θα κρατήσει όταν η Συμφωνία των Πρεσπών έρθει στη Βουλή.

Όπως είπε η συνάντηση δεν ήταν μυστική και έγινε την προπαραμονή της Πρωτοχρονιάς, χωρίς να διευκρινίσει το περιεχόμενο της.

Ο Παπαχριστόπουλος γλύφοντας τον Αλέξη Τσίπρα για να επιβιώσει πολιτικά ξεκαθάρισε σε κάθε τόνο, ότι διαφωνεί με το κόμμα του σε ό,τι αφορά τη Συμφωνία των Πρεσπών και θα την υπερψηφίσει όταν θα έρθει στη Βουλή. Όπως είπε χαρακτηριστικά, «δεν πρόκειται να συμβάλλω με κανέναν τρόπο στο να πέσει η παρούσα κυβέρνηση».

Επίσης διευκρίνισε ότι ακόμα και αν διαγραφεί από τους ΑΝΕΛ, πρώτα θα ψηφίσει τη Συμφωνία των Πρεσπών και στη συνέχεια θα παραδώσει την έδρα του, λέγοντας, «θα είναι δώρο για μένα η διαγραφή μου από τους ΑΝΕΛ».

Ερωτηθείς αν στις επόμενες εκλογές θα είναι υποψήφιος με τα ψηφοδέλτια του ΣΥΡΙΖΑ, υπογράμμισε ότι δεν έχει τεθεί επ’ ουδενί τέτοιο ζήτημα, ο ίδιος δεν υπήρξε ποτέ μέρος οποιαδήποτε συνδιαλλαγής, αλλά δεν ξεκαθάρισε αν τελικά θα είναι εφόσον του γίνει μια τέτοια πρόταση στις επόμενες εκλογές.

Με λίγα λόγια ξεφτιλίζεται συνειδητά αλλά δεν τον ενδιαφέρει.


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου