Δευτέρα 27 Μαΐου 2024

Τρελό γλύψιμο Λιάγκα στον ινφλουένσερ Κασσελάκη - Τον κυνηγάει να του ανοίγει σπίτια και να παίρνει συνέντευξη

 


Ο Γιώργος Λιάγκας έχει συγκεκριμένο κοινό, πρωινής εκπομπής και δεν απευθύνεται στην πλειοψηφία που εργάζεται αλλά στην νοικοκυρά που δεν έχει κάτι καλύτερο να κάνει στον ελεύθερο χρόνο της, οπότε διαλέγει εκπομπή gossip και την βλέπει.

Ο ίδιος νομίζει ότι έχει εκπομπάρα και μάλιστα επηρεάζει πολιτικά κόσμο, και όταν τον ακούς λέει τέτοιες παπάτζες γελάς μέχρι δακρύων.

Από την ημέρα που εμφανίστηκε ο Κασσελάκης, ο Λιάγκας έχει σκιρτήσει και γλύφει ανελέητα τον ινφλουένσερ του ΣΥΡΙΖΑ που ταιριάζει στην εκπομπή του.

Το σπίτι του στις Σπέτσες στο οποίο πριν από λίγους μήνες είχε συνεδριάσει άτυπα η κοινοβουλευτική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ άνοιξε στον Γιώργο Λιάγκα ο Στέφανος Κασσελάκης, γιατί δυστυχώς είχε ανοίξει το σπίτι στο Κολωνάκι στον Ευαγγελάτο και δεν γινόταν να πάει σε ξαναζεσταμένο φαγητό ο Λιάγκας.

Ο Στέφανος Κασσελάκης, απέδειξε σε αυτή του την συνέντευξη για ακόμα μία φορά το πόσο ινφλουένσερ ψωνάρα είναι αφού είπε ξακάθαρα στον Λιάγκα ότι έχει σημασία η προβολή και ή όχι μόνο το lifestyle.

Συγκεκριμένα ο Στέφανος Κασσελάκης είπε ότι «στο τέλος της ημέρας, δεν θυμάμαι ακριβώς την έκφραση, ένας ηγέτης της Κίνας το είχε πει, νομίζω ο Μάο Τσετούνγκ "δεν έχει σχέση η γάτα αν είναι άσπρη ή μαύρη, ποντίκια να πιάνει"», μόνο που η φράση αυτή αποδίδεται στον Ντεγκ Σιαοπίνγκ, οπότε ξεφτιλίστηκε και πάλι.

Όσον αφορά το σπίτι του στις Σπέτσες, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ στην παρατήρηση ότι είναι παραδοσιακό απάντησε «είναι μέρος του νησιού. Από σεβασμό στην παράδοση ό,τι γίνεται πρέπει να ταιριάζει με την αισθητική» εξηγώντας ότι το σπίτι αυτό το αγόρασαν οι γονείς του όταν ήταν 7 μηνών».

«Έχει λιγότερο θόρυβο και μεγαλύτερη ιδιωτικότητα» πρόσθεσε για το σπίτι λέγοντας ότι «η πιο αγαπημένη αναμνηση είναι με τον άνθρωπο που φρόντιζε τον κήπο, τον κυρ-Διαμαντή».

Στην ερώτηση γιατί άνοιξε το σπίτι του στο Κολωνάκι στον Νίκο Ευαγγελάτο και όχι στον Γιώργο Λιάγκα, αλλά δεν το εξέφρασε ακριβώς ο παρουσιαστής της πρωινής εκπομπής του Αντέννα, ο Στέφανος Κασσελάκης απάντησε «αυτή την άποψη ή προκατάληψη ότι έχω προβάλει το lifestyle μου, πείτε μου ένα πράγμα που έχω κάνει. Αναγκάζομαι να αντιδρώ γιατί δεν κρύβομαι, δεν έχω κόμπλεξ. Να απαιτήσουν διαφάνεια και αυθεντικότητα και από τους άλλους πολιτικούς αρχηγούς που τους διοικούν χρόνια».

Ερωτηθείς, δε, για το αν θέλει να αποκτήσει παπούτσια ΣΥΡΙΖΑ όπως συνέβη με τα παπούτσια ΝΔ που δόθηκαν από τον δημιουργό τους στον Κυριάκο Μητσοτάκη, ο Στέφανος Κασσελάκης απάντησε «δεν έχω ανάγκη παπούτσια για να είμαι cool, είμαι cool. Μου αρέσει το work hard, play hard».



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου