Η Κυβέρνηση προχωρά στην εφαρμογή συγκεκριμένου σχεδίου για τη σταδιακή επανεκκίνηση του σιδηροδρομικού έργου, αρχής γενομένης από 22 Μαρτίου. Με γνώμονα την ασφαλή επανεκκίνηση έχει καταρτίσει και θέτει σε εφαρμογή, τουλάχιστον έως την οριστική παράδοση των έργων της τεχνολογικής αναβάθμισης των υποδομών, μια σειρά από παρεμβάσεις σε πέντε ενότητες:
Πρώτον: Με στόχο την άμεση ενίσχυση της ασφάλειας ανάμεσα στα άλλα, προβλέπονται:
- Στελέχωση ανοιχτών σταθμών με 2 σταθμάρχες.
- Μείωση ταχύτητας σε τμήματα που δεν καλύπτονται από σηματοδότηση.
- Στελέχωση με 2 μηχανοδηγούς όλων των προαστιακών συρμών.
- Στελέχωση των προαστιακών συρμών με 1 συνοδό.
- Στελέχωση με 3 συνοδούς των InterCity Αθήνα - Θεσσαλονίκη, αντί για 2 που υπάρχουν σήμερα.
- Υπηρεσία Εσωτερικού Ελέγχου σε ΟΣΕ και Hellenic Train.
Δεύτερον: Μηχανισμοί επίλυσης προβλημάτων στο πλαίσιο των οποίων προβλέπονται:
- Σταδιακή εγκατάσταση από την Hellenic Train καταγραφικού στις αμαξοστοιχίες με δυνατότητα καταγραφής επικοινωνιών καμπίνας μεταξύ των μηχανοδηγών, αλλά και του προσωπικού κυκλοφορίας του ΟΣΕ.
- Δημιουργία Technical Help Desk, με σκοπό την ανταλλαγή τεχνικών πληροφοριών μεταξύ των μηχανοδηγών και της τεχνικής βάσης για την άμεση επίλυση τεχνικών προβλημάτων κατά την πορεία ενός συρμού.
Τρίτον: Ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού που περιλαμβάνει:
- Ταχεία ολοκλήρωση, επιτάχυνση των διαδικασιών πρόσληψης προσωπικού βάσει του προγραμματισμού για το 2022 που βρίσκεται σε εκκρεμότητα, καθώς και κάλυψη του προγραμματισμού προσλήψεων για το 2023 που αφορά τους κρίσιμους τομείς συντήρησης, σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης και ηλεκτροκίνησης, καθώς και τεχνικού προσωπικού.
- Παραμονή των υπηρετούντων με δελτίο παροχής υπηρεσιών.
- Επαναξιολόγηση της εκπαίδευσης και επανεκπαίδευσης κρίσιμου προσωπικού.
Τέταρτον: Αναβάθμιση και επιτήρηση υποδομών με:
- Αυστηρή τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων ολοκλήρωσης των έργων σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης του κύριου άξονα.
- Άμεση προκήρυξη διαγωνισμού για την ανάταξη και συντήρηση σηράγγων.
- Λειτουργία στο συντομότερο δυνατό χρόνο του συστήματος GSM-R στο τροχαίο υλικό για όλες τις επικοινωνίες εργαζομένων στο σιδηροδρομικό δίκτυο του ΟΣΕ, καθιστώντας δευτερεύον το σύστημα VHF.
- Αστυνομική προστασία των υποδομών σε κρίσιμα σημεία του δικτύου.
Πέμπτον: Ρυθμιστικές παρεμβάσεις μεταξύ των οποίων:
- Η δρομολόγηση επικαιροποίησης του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας.
- Η ποινική αναβάθμιση της κλοπής, αλλά και της κλεπταποδοχής σιδηροδρομικού υλικού.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου