Τετάρτη 27 Απριλίου 2022

«Πρωταθλητής» στα ψηφιακά ραντεβού τα ΚΕΠ

 


«Πρωταθλητής» στα ψηφιακά ραντεβού αναδεικνύονται τα ΚΕΠ με 115.785 ραντεβού να έχουν πραγματοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας myKEPlive από την έναρξη της υπηρεσίας στις 27 Ιουλίου 2020 μέχρι σήμερα, ενώ στους επόμενους μήνες έχει δρομολογηθεί η επέκταση των ψηφιακών ραντεβού και για υπηρεσίες του Συνηγόρου του Πολίτη (mySynigoroslive).


Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης την δεύτερη θέση κατέχει η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) με την οποία από την 1η Μαΐου 2020 μέχρι σήμερα εξυπηρετήθηκαν ψηφιακά μέσω της πλατφόρμας myAADElive 66.342 πολίτες, ενώ στην τρίτη θέση βρίσκεται ο ΟΑΕΔ που από τις 9 Δεκεμβρίου 2020 μέχρι αυτήν την περίοδο έχει κλείσει ψηφιακό ραντεβού με 41.985 μέσω του myOAEDlive.

Τα ψηφιακά ραντεβού αποτελούν μία ακόμα έκφανση της προσήλωσής μας στη δημιουργία υπηρεσιών που βάζουν τον πολίτη στο επίκεντρο.


Ξεκίνησαν ως ένα πρόπλασμα απομακρυσμένης εξυπηρέτησης για όσες υπηρεσίες δεν ήταν δυνατόν να ψηφιοποιήσουμε άμεσα. Έτσι, παραδείγματος χάριν, ο πολίτης δεν χρειαζόταν να πάει στα ΚΕΠ για να βγάλει μια ληξιαρχική πράξη προ του 2013, αλλά μπορούσε να το κάνει μέσω βιντεοκλήσης πιο γρήγορα και πιο εύκολα από το να πάει στο γκισέ.

Έχουμε πει αρκετές αφορμές ότι οι υπηρεσίες που σχεδιάζουμε μέσα στην πανδημία προορίζονται κατά κανόνα να αξιοποιηθούν και μετά το πέρας της. Το ίδιο ισχύει και με τα ψηφιακά ραντεβού: μέσα στην πανδημία διαθέτουν την προστιθέμενη αξία της μείωσης του συνωστισμού, αλλά και μετά την πανδημία θα εξακολουθούν να λειτουργούν ως επιταχυντής της εξυπηρέτησης του πολίτη από το κράτος. Γι' αυτό και σκοπεύουμε να τα επεκτείνουμε σε ακόμα περισσότερους φορείς, αλλά και να μεγαλώσουμε το εύρος των παρεχόμενων διαδικασιών.




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου