Σάββατο 20 Ιουνίου 2020

Σοκάρει η 33χρονη απαγωγέας με την κατάθεσή της



Η απαγωγέας κατά την απολογία της ανέφερε: "Την Πέμπτη πήρα ένα ταξί και πήγα στις 12:15 στο σχολείο του κοριτσιού και περίμενα να σχολάσει. Μόλις την είδα την ακολούθησα. Σκέφτηκα όλα πάνε καλά, μου έκατσε «λουκούμι»".

Παραδέχτηκε ότι νάρκωσε την 10χρονη: "Της πήρα κουλούρι και χυμό και κάποια στιγμή βαφτήκαμε και βγάλαμε φωτογραφίες τις οποίες είχα σε ένα κινητό τηλέφωνο, το οποίο πέταξα αφού πρώτα έσβησα τις φωτογραφίες. Της έδωσα τρία υπνωτικά χάπια με κουτάλι, όπως το σιρόπι. Εγώ έκανα χρήση κοκαΐνης και πήρα τρία υπνωτικά χάπια. Την επόμενη ημέρα κοιμόμασταν όλη την ημέρα. Δεν σηκωνόταν και της έβαλα κοκαΐνη στα δόντια".

Η 33χρονη αρνήθηκε τις κατηγορίες περί κακοποίησης και δέχτηκε μόνο αυτή της ασέλγειας και των ναρκωτικών.

Όπως δήλωσε μάλιστα δια του δικηγόρου της, πραγματική της πρόθεση ήταν να φροντίσει το παιδί: "Γνώριζα και ήθελα να φιλοξενήσω και να φροντίσω την ανήλικη, που είχε προβλήματα με τη συμβίωσή της με τη μητέρα της και κυρίως με τον πατριό της. Της έδωσε καθαρά ρούχα και φαγητό. Είμαι μετανιωμένη, ζητώ δημόσια συγγνώμη από την οικογένεια. Είμαι έτοιμη να αναλάβω την ευθύνη που μου αναλογεί και να επανορθώσω", πρόσθεσε η 33χρονη.

Η 33χρονη, ωστόσο, παραδέχτηκε νωρίτερα στην κατάθεσή της πως τα κίνητρά της δεν ήταν τόσο αγνά: "Τον τελευταίο καιρό μου μπήκε η ιδέα για μικρό κορίτσι. Η Μαρκέλλα μου άρεσε πάντα".

Ερευνάται το ενδεχόμενο η 33χρονη να εμπλέκεται σε κύκλωμα παιδικής πορνογραφίας.


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου