Τρίτη 5 Μαΐου 2015

Διαξιφισμός Ν. Βούτση - Β. Κικίλια στη Βουλή



Τα ξίφη τους διασταύρωσαν στη Βουλή ο υπουργός Εσωτερικών Νίκος Βούτσης και ο βουλευτής της ΝΔ Βασίλης Κικίλιας, κατά την συζήτηση του νομοσχεδίου για τη Δημόσια Διοίκηση.

Ο Β. Κικίλιας κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι αναπαράγει «διχασμό, μισαλλοδοξία, προπαγάνδα» και απευθυνόμενος προσωπικά στον Ν. Βούτση του είπε ότι έχει υβρίσει την ΝΔ. «Δεν εμπιστεύεστε τους συναδέλφους σας προφανώς, γιατί δεν θεωρείτε ότι είναι άξιοι να μας υβρίζουν, όπως κάνετε εσείς συστηματικά όλες αυτές τις μέρες», είπε.

«Ουδέποτε έχω βρίσει και ουδέποτε έχω κάνει χτυπήματα κάτω ή πάνω από τη ζώνη. Και ο νοών νοείτω. Ουδέποτε απαντώ και σε τέτοιου είδους προσπάθειες που έχουν γίνει», απάντησε ο κ. Βούτσης επικαλούμενος τα πρακτικά της Βουλής. «Αν υπάρχει ο,τιδήποτε από τα πρακτικά αυτούς τους τρεις μήνες που να πείτε ότι οπουδήποτε εγκάλεσα κάποιον ή ύβρισα, παρακαλώ να κατατεθεί. Αν δεν υπάρχει, δεν έχει νόημα το υπόλοιπο», σημείωσε.

«Μας είπατε 'πέμπτη φάλαγγα των δανειστών', 'μακρύ χέρι των συμφερόντων', 'υπηρέτες των διαπλεκόμενων καναλαρχών' κ.λπ. Μας είπατε 'συνεργαζόμενους με αυτούς που θέλουν να καταστρέψουν τη χώρα από το εξωτερικό'», επέμεινε ο Β. Κικίλιας υποστηρίζοντας ότι ο υπουργός Εσωτερικών «έχει αναλάβει εργολαβικά την υπεράσπιση της κυβέρνησης, όχι όμως στο επίπεδο των επιχειρημάτων αλλά στο επίπεδο της κατασυκοφάντησης της αξιωματικής αντιπολίτευσης».

«Δεν είναι ανάγκη να μπλέκουμε όλοι με όλους. 'Πέμπτη φάλαγγα' δεν σας έχω πει εγώ. Γι’ αυτό σας λέω, ανατρέξτε στα Πρακτικά για να δείτε αν ο,τιδήποτε από αυτά που είπατε τα έχω αναφέρει εγώ. Για τη δε τελευταία συνεδρίαση που είπατε, είχα πει ότι το 'μακρύ σας χέρι' στα μέσα μαζικής ενημέρωσης θα κοπεί από τη ρίζα. Αν αυτό αποτελεί ύβρη και σας κάνει να εξοργίζεστε, λυπάμαι», τόνισε ο Ν. Βούτσης.

«Μας έχετε πει 'υπηρέτες του μνημονίου' και 'τρόικα εσωτερικού'», ανταπάντησε ο κ. Κικίλιας.

«Να διαθέσετε μισή ώρα για να ψάξετε τα πρακτικά. Ούτε υπηρέτες, ούτε πράκτορες ούτε τίποτα δεν σας έχω πει. Έχω πει πολύ συστηματικά, χρησιμοποιώντας νομίζω σωστά τη γλώσσα, την ουσία της πολιτικής και το πώς εδώ μέσα χρησιμοποιείτε τα επιχειρήματα που τελικά νομιμοποιούν τις απόψεις των εταίρων δανειστών. Αυτό είναι ύβρη;», διερωτήθηκε ο υπουργός Εσωτερικών.


Πηγή 


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου