Τρίτη 9 Ιουνίου 2020

Ο Γιαννακόπουλος πουλάει τον Παναθηναϊκό με 25 εκατ. ευρω!



Την πρόθεσή του για να αποχωρήσει από τον Παναθηναϊκό αποκάλυψε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος, λέγοντας ότι πουλάει την ΚΑΕ Παναθηναϊκός αντί 25 εκατ. ευρώ. 

Μάλιστα τόνισε ότι η απόφασή του είναι οριστική και αμετάκλητη...

Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος δήλωσε: «Καλησπέρα σας, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω που είστε εδώ και να ευχηθώ υγεία και δύναμη στις δύσκολες στιγμές που περνάμε. Όλο αυτό το διάστημα έχω ακούσει και έχω διαβάσει πολλά για το τι θα πω σήμερα. Κάποιοι αξίζετε Όσκαρ σεναρίου. Το μόνο που δεν διάβασα είναι ότι άλλαξα ομάδα. Κι όλα αυτά παρά το γεγονός πως με ένα κλικ στο Youtube θα είχατε πάρει τις απαντήσεις σας. Οπως είπα και νωρίτερα όλοι είχατε πρόσβαση στα λεγόμενα μου. Μπορούσατε να δείτε τι είπα πέρυσι. Μπήκατε σε μια διαδικασία να γράψετε ανακρίβειες. Είναι άτιμο. Λίγες μέρες πριν ένας από τους πιο πιστούς συνεργάτες του πατέρα μου, ο Μιχάλης Γεωργαντής, μου έδωσε ένα φάκελο στον οποίον γράφονται όλα τα ποσά που έχει βάλει η οικογένειά μου. Το ποσό αυτό είναι 372 εκατομμύρια 800 χιλιάδες ευρώ. Με αυτά τα χρήματα αγοράζεις τρεις φορές το Χίλτον και δυο φορές τον Σκορπιό. Από το 2012 και μετά έχουν μπει στον Παναθηναϊκό ακόμα 63 εκατομμύρια. Σε αυτά προσθέστε τα 15 της πολυμετοχικότητας και άλλα 10-15 που βάλαμε στον Ερασιτέχνη.




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου