Παρασκευή 21 Ιουνίου 2019

Καταγγελίες για Ρασπούτιν : Αντί να προσκομίσει στοιχεία ζήτησε εξαίρεση ανωτάτων λειτουργών ο Αγγελής



Η νέα αναφορά που υπέβαλε ο αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου Ιωάννης Αγγελής , λίγες μόλις ώρες πριν εμφανιστεί να καταθέσει ενόρκως και να επιβεβαιώσει το περιεχόμενο των σοβαρότατων καταγγελιών τους για τον αποκαλούμενο Ρασπούτιν, ισοδυναμεί με αίτηση εξαίρεσης τόσο του αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου Δημήτρη Δασούλα ,ο οποίος διενεργεί την έρευνα , όσο και της εισαγγελέως του Ανώτατου Δικαστηρίου Ξένης Δημητρίου , η οποία έχει εκ του νόμου την εποπτεία όλων των ερευνών .

Η κίνηση αυτή του κ. Αγγελή , σε συνδυασμό με το γεγονός ότι η  νέα αναφορά κατατέθηκε στην Εισαγγελία Εφετών και όχι στο Ανώτατο Δικαστήριο, όπου και ο ίδιος υπηρετεί , προκάλεσε έκπληξη , καθώς  όλοι ανέμεναν μετά τις βαριές καταγγελίες που έχει διατυπώσει  για fast truck  διώξεις σε πολιτικά πρόσωπα στην υπόθεση της Novartis , θα εμφανιζόταν  στα αρμόδια όργανα  εισφέροντας στοιχεία  για να μην μένει καμία σκιά πάνω από την πολύκροτη υπόθεση της Novartis , σε σχέση με τους χειρισμούς της Εισαγγελίας Διαφθοράς.

Αντ’ αυτού όμως, και ενώ προηγουμένως είχε  διατυπώσει τη γνώμη ότι πρέπει να ανασυρθούν από το αρχείο οι μηνύσεις των τριών πολιτικών (Αντώνη Σαμαρά , Δημήτρη Αβραμόπουλου και Ευάγγελου Βενιζέλου) που  ο ίδιος με διάταξή του είχε θέσει στο αρχείο ,με μία πολυσέλιδη αναφορά του ουσιαστικά θέτει ζήτημα εξαίρεσης τόσο του συναδέλφου του  ο οποίος διενεργεί την έρευνα για τις δικές του καταγγελίες, όσο και της ίδιας της Εισαγγελέως του Αρείου Πάγου Ξένης Δημητρίου.

«Ευελπιστώ ότι, εν όψει των παραπάνω αιτιάσεών μου, θα επιδείξετε την δέουσα υπηρεσιακή ευαισθησία και θα  απέχετε για λόγους ευπρέπειας αμφότεροι αυτοβούλως από κάθε ενασχόλησή Σας με την παρούσα ποινική έρευνα,  σε αυτό το χρονικό σημείο, εν όψει των παραπάνω αιτιάσεών μου.

Σε περίπτωση πάντως και προκειμένου να μην υπάρχει σε εμένα η υποψία για έλλειψη αντικειμενικής και ανεπηρέαστης κρίσης, σχετικά με την διερεύνηση της συγκεκριμένης υπόθεσης,  παρακαλώ:

Α)να μου επιδοθεί νέα νομότυπη κλήση και με υπογραφή γραμματέως  και με πιο συγκεκριμένο περιεχόμενο, σε σχέση με τις ενσωματωμένες στην υπό έρευνα υπόθεση αιτιάσεις της από εμένα εποπτευομένης,

Β)να μου έχετε γνωρίσει πριν από την νέα ημερομηνία κατάθεσής μου, εάν έχει διαβιβαστεί η  κατ΄ άρθρο 29 παρ. 4 παραγγελία μου προς τον κ. Εισαγγελέα  Εφετών Αθηνών, μετά την ανάκληση της  με αριθμό 25/4-5-2018 Διάταξή μου, ή αν έγινε δεκτή η αναφορά  που υπέβαλα στην πρώτη από Εσάς σήμερα 20-6-2019, να ανακαλέσει αυτεπαγγέλτως η ίδια την εν λόγω Διάταξη μου, εν όψει των νέων στοιχείων που έχουν προκύψει μετά την αρχειοθέτηση της,

Γ)Σε περίπτωση δε που  κρίνετε ότι δεν συντρέχει λόγος αποχής Σας, παρακαλώ να θεωρήσετε το έγγραφό μου αυτό ως αίτησή εξαίρεσής Σας (άρθρο 15 κπδ), αφού με την συνένωση των καταγγελιών μου ως επόπτη, με την εναντίον μου αναφορά της από εμένα εποπτευομένης και καταγγελλομένης, ουσιαστικώς με έχετε καταστήσει ως ύποπτο (άρθρο 31 κπδ), γεγονός που θεμελιώνει το δικαίωμα μου να υποβάλλω αίτηση εξαίρεσης».

Η αίτηση εξαίρεσης του κ. Αγγελή θα κριθεί από τα αρμόδια όργανα.  Αξίζει να σημειωθεί πάντως, πως η έρευνα  για τις εκατέρωθεν καταγγελίες του κ. Αγγελή και της κ. Τουλουπάκη  διαχωρίστηκε, μετά μάλιστα από σχετικό αίτημα του ίδιου του κ. Δασούλα  . Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ο μεν κ. Δασούλας χειρίζεται την αναφορά του κ. Αγγελή για τους Εισαγγελείς Διαφθοράς ,ενώ την αντίθετη αναφορά της Εισαγγελέως Διαφθοράς κατά του κ. Αγγελή χειρίζεται πλέον ο αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου Βασίλης Πλιώτας.

Μίνα Μουστάκα
ΤΑ ΝΕΑ


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου