Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2018

Θα καταργήσει την Διαύγεια ο Πολάκης για να μην φαίνονται πόσα κλέβει η κυβέρνηση του



Ο Παύλος Πολάκης που κρατούσε κατά ομολογία του διπλά βιβλία τολμάει και θέλει να καταργήσει την Διαύγεια, που είναι ο καθρέφτης της διακυβέρνησης που ασκούν όσοι είναι στην εξουσία. 

H ομολογία Πολάκη για τα διπλά βιβλία :

«Εγώ έκανα μία συνειδητή επιλογή, μαζί με τους συνεργάτες μου, την οποία πλέον εδώ που φτάσαμε, δεν έχω κανένα πρόβλημα, με όλη την ευθύνη αυτής της επιλογής, να την πω δημοσίως και να την πω και σε σας, διότι εδώ που μας φτάνουνε. Εγώ εδώ και έναν χρόνο διατηρώ διπλό ταμείο. Ένα μαύρο και ένα άσπρο. Ακούστε με προσεκτικά. Δεν νιώθω ούτε είμαι παράνομος, είμαι ο πιο διαφανής που υπάρχει, οποιοσδήποτε θέλει μπορεί να έρθει και να το δει στο ταμείο, και τα έσοδά του και τα έξοδά του, και αυτός είναι ο λόγος που έχω κρατήσει μία κοινωνία όρθια», είχε δηλώσει τότε.

Αυτή είναι η λογική ενός ανθρώπου που θέλει το δημόσιο πηγή παράνομου πλούτου και όσα φάνε όσα πιούμε και όσα αρπάξει ο κώλος τους.

Ο Παύλος Πολάκης λοιπόν έθεσε ως νέο του στόχο το «κάστρο» της «Διαύγειας», του προγράμματος – θεσμού για τη δημοσίευση στο Διαδίκτυο όλων των κυβερνητικών αποφάσεων – πράξεων με σκοπό την ενίσχυση της διαφάνειας (στο μέτρο του δυνατού) και τον έλεγχο του από τους πολίτες. 

Τον αφήνουμε στην κρίση σας αν και έχει κριθεί από τα λεγόμενα του και τις εγκληματικές πράξεις του στο τομέα της υγείας και θα αντιμετωπίσει σύντομα ποινικές ευθύνες.

Απολαύστε τον :







0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου