Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2016

Εκνευρισμένος και ταραγμένος ο Τσίπρας σε δημοσιογράφους στην Κρήτη : Σε εμένα δε θα κάνετε τέτοια



Ο εκνευρισμός του Τσίπρα και των στελεχών της κυβέρνησης είναι πλέον φανερός γιατί βλέπουν ότι το καράβι βυθίζεται και θα μείνουν στην ιστορία ως την ποιο αποτυχημένη κυβέρνηση που πέρασε από την χώρα.

Έντονες αντιδράσεις το μεσημέρι στην Κρήτη, όταν ο Τσίπρας ζήτησε την αποχώρηση των δημοσιογράφων από το δημαρχείο Φαιστού στις Μοίρες, όπου πραγματοποιούνταν σύσκεψη παραγωγικών φορέων υπό του ίδιου. 

Ο Τσίπρας εκνευρισμένος φώναζε στους δημοσιογράφους κτυπώντας το χέρι του στο τραπέζι  «Εδώ δεν είναι εκπομπή, είναι σύσκεψη», καθώς και στους αγρότες  «εγώ όταν κάνω συσκέψεις με φορείς κλείνουν οι πόρτες και μιλάμε ειλικρινά, πρόσωπο με πρόσωπο».   

Η αρχή της αντιπαράθεσης έγινε όταν ακούστηκε από τα μικρόφωνα ότι πρέπει να αποχωρήσουν από την αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου οι δημοσιογράφοι, οι οπερατέρ και οι φωτογράφοι. 

Αυτό ήταν αρκετό  για να δημιουργηθεί εκνευρισμός τόσο στους δημοσιογράφους όσο και στους αγρότες φωνάζοντας ότι εάν φύγουν οι δημοσιογράφοι θα φύγουμε και οι ίδιοι απο την αίθουσα.

Και άρχισε ο Αλέξης Τσίπρας να λέει   «Εμένα που με βλέπετε έχω κάνει τρεις φορές συναντήσεις με αγρότες που ήρθαν στο γραφείο μου. Αν θέλετε να κάνετε θέατρο στις κάμερες κάντε το έξω. Εδώ θα λύσουμε τα προβλήματα. Όποιος δεν θέλει να σηκωθεί να φύγει»

Κυτπώντας το χέρι του στο τραπέζι φανερά εκνευρισμένος ο Αλέξη Τσίπρας συνέχισε λέγοντας «Ακούτε τί σας λέω; Εγώ θα μιλήσω με τους αγρότες πρόσωπο – με πρόσωπο. Όποιος θέλει να κάνει θέατρο με δημοσιογράφους να βγει έξω».





0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου