Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014

Η BMW και οι Ιάπωνες customizers


Περισσότερα κλισέ δεν θα μπορούσαν να καταρριφθούν από ένα και μόνο video. Παρακολουθούμε το αποτέλεσμα μιας επιτυχημένης προώθησης της BMW στην Ιαπωνία, που κράτησε τέσσερις περίπου μήνες. Η αντιπροσωπεία εκεί, σε μια προσπάθεια που υποστηρίχθηκε από την μητρική εταιρία, διέθεσε στις αρχές του έτους από ένα RnineT σε τέσσερις γνωστούς customizers. Ο λόγος ήταν να ενισχύσει το προφίλ της εταιρίας στην Ιαπωνία και να επικοινωνήσει τη διαφορά του συγκεκριμένου μοντέλου από τα υπόλοιπα της γκάμας της. Βέβαια για τους Ευρωπαίους, που κάνουμε customize στις Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες, πιστεύοντας ότι κρατάμε τα σκήπτρα σε αυτή την πρακτική, και που σπάνια χρησιμοποιούμε ως βάση μια BMW, και μάλιστα καινούρια, το video αυτό καταρρίπτει μια σειρά από στερεότυπα. Είναι ενδιαφέρουσες, καθαρά από οπτική άποψη όλες οι προτάσεις, αλλά χαρακτηρισμοί "μου αρέσει, δε μου αρέσει" είναι δύσκολο να χρησιμοποιηθούν, αφού το customizing είναι εντελώς προσωπική υπόθεση, που σημαίνει ότι το τι αρέσει στον καθένα έχει δευτερεύουσα σημασία. Το πρωτεύων σε κάθε κριτική, είναι να βλέπει πρώτα αν κάθε μετατροπή έχει γίνει σωστά και λειτουργικά. Από εκεί και πέρα το θέμα καταλήγει στο προσωπικό στιλ και γούστο. Ξεχωρίζουμε όμως το αποτέλεσμα του Go Takamine για το χαρακτήρα του, και το εξαιρετικό φινίρισμα. Στη σελίδα http://www.r9t.jp μπορεί κανείς να δει τα τέσσερα project καθώς και τη δουλειά βήμα-βήμα σε blog-like αναρτήσεις. Οι τέσσερις αυτοί Ιάπωνες ασχολούνται επαγγελματικά με το customizing, ωστόσο παρά την αυτοπεποίθηση που τους χαρίζει η εμπειρία τους, είχαν αρκετό άγχος στο τέλος όταν συνειδητοποίησαν ότι η προβολή της δουλειάς τους ήταν πολύ μεγαλύτερη από κάθε άλλη φορά. Και η κριτική επίσης, αφού βρέθηκαν να ξεπερνούν τα σύνορα και να ανταποκρίνονται σε κόσμο με τελείως διαφορετική κουλτούρα από τη δική τους. Εξαιρετικές δουλειές, χωρίς να ξεχνάμε βέβαια ότι δεν υπήρχε περιορισμός στο κόστος…

πηγή : http://www.motomag.gr


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου