Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2016

Ντόρα : Δε θα μας δώσουν τέταρτο μνημόνιο, θα μας διώξουν από το ευρώ



Απαισιόδοξη και ανήσυχη εμφανίστηκε σε δηλώσεις της στο ραδιοφωνικό του Vima FM, η Ντόρα Μπακογιάννη, βλέποντας να έρχονται δυσάρεστες εξελίξεις με την παραμονή της κυβέρνησης Τσίπρα στην εξουσία.

Στην ερώτηση με το αν πιστεύει πως έρχεται 4ο Μνημόνιο, η κα. Μπακογιάννη είπε : 

«Εγώ δεν είμαι σίγουρη ότι έρχεται 4ο Μνημόνιο, δεν είμαι καθόλου βεβαία ότι θα μας δώσουν άλλο Μνημόνιο, είναι χειρότερα τα πράγματα, θα μας διώξουν, κύριοι!», εκφράζοντας φανερά την ανησυχία της.

Συμπληρώνοντας η κυρία Μπακογιάννη : 

«Θα μας πούνε ότι “παιδιά μου, πηγαίνετε στο καλό”, θα γίνει δηλαδή το χατίρι του Σόιμπλε, “παιδιά μου πάρτε και μερικά λεφτά και βγέστε έξω από το ευρώ”».






0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου