Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2024

Καραγκιοζιλίκια των δολοφόνων της Γεωργίας τα ρίχνουν ο ένας στον άλλο



«Δεν έχω καμία συμμετοχή, ήμουν στο σπίτι και κοιμόμουν. Τα έκανε όλα ο φίλος μου» ισχυρίζεται ο 39χρονος κακοποιός που κατηγορείται μαζί με τον 34χρονο φίλο του για τη δολοφονία της 41χρονης Γεωργίας Μουράτη.

«Απείλησε ότι αν δεν τον ακολουθήσω θα πάθω ό,τι έπαθε η Γεωργία», φέρεται να υποστήριξε από την πλευρά του ο φερόμενος συνεργός του 39χρονου στην υπόθεση δολοφονίας της Γεωργίας Μουράτη, σύμφωνα με το thesstoday.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ο φερόμενος συνεργός  έχει οριακό δείκτη νοημοσύνης και αντιμετωπίζει ψυχοαναπτυξιακά προβλήματα.

«Το μοιραίο βράδυ εγώ φίμωσα και έδεσα τη Γεωργία. Ο 39χρονος μου είπε να φύγω και να παραμείνω στο αμάξι. Μετά ήρθε και μου είπε πως η Γεωργία είναι νεκρή», περιέγραψε στη συνέχεια ο 34χρονος.

Όπως αναφέρει ο τοπικός ιστότοπος, ο 34χρονος παραδέχεται τη συμμετοχή του ως έναν βαθμό (και στη μεταφορά με το μπαούλο), όχι όμως τη στιγμή της δολοφονίας. Κίνητρο ήταν η ληστεία που είχαν προσχεδιάσει.

Οι δύο άνδρες ζήτησαν και έλαβαν προθεσμία από την ανακρίτρια για να απολογηθούν το προσεχές Σάββατο.



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου