Σάββατο, 9 Οκτωβρίου 2021

Ακατάλληλοι υπάλληλοι του ΕΦΚΑ ταλαιπωρούν χρόνια συνταξιούχους εξαθλιώνοντας τους.

 


Κρατάει χρόνια αυτή η βρώμικη κολόνια του ΕΦΚΑ, και επιτέλους κάποιος πρέπει να πάρει θέση και να διαλύσει αυτή την υπηρεσία από όσους την απαρτίζουν.

Μόλις είναι να βγεις στην σύνταξη τρέμεις γιατί θα αντιμετωπίσεις αδιάφορους και ανεπαρκής υπαλλήλους του ΕΦΚΑ, που θα αδιαφορούν για το πότε θα πάρεις σύνταξη και δεν θα απαντήσουν ποτέ στα τηλέφωνα για να σε εξυπηρετήσουν, με αποτέλεσμα να είσαι τυχερός εάν θα πάρεις σύνταξη πριν πεθάνεις.

Οι πολίτες γνωρίζουν πολύ καλά τις παθογένειες του ΕΦΚΑ. Παθογένειες στην καθημερινή εξυπηρέτηση αλλά και στην ταχεία απονομή των συντάξεων, γιατί απλά οι υπάλληλοι δεν θέλουν να δουλέψουν όπως πρέπει να δουλέψουν.

Εκτός από τις λειτουργικές αδυναμίες του ΕΦΚΑ που είναι δεδομένες υπάρχουν και παθογένειες που σε σημαντικό βαθμό εκπορεύονται από δεσποτικές αντιλήψεις όπως λέει και ο υπουργός Κωστής Χατζηδάκης. Παθογένειες ορισμένων υπαλλήλων που αποφεύγουν συστηματικά να αναλάβουν τις ευθύνες τους απέναντι στους πολίτες που υποτίθεται ότι υπηρετούν, με αποτέλεσμα να τους ταλαιπωρούν εγκληματικά.

Το υπουργείο εργασίας ψήφισε ένα νόμο πριν από ένα μήνα (νόμος 4826/2021, άρθρο 78), κλείνοντας με αυτόν τον τρόπο μια εκκρεμότητα πολλών ετών, αλλά οι υπηρεσίες του ΕΦΚΑ μέχρι σήμερα δεν τον εφαρμόζουν! Επικαλούνται την ανάγκη υπογραφής σχετικής εγκυκλίου, ενώ ο νόμος είναι απολύτως ξεκάθαρος - λέει ότι δεν απαιτείται κανένας επανυπολογισμός σε αυτές τις περιπτώσεις - και το μόνο που πρέπει να κάνουν είναι να τον πάρουν, να τον διαβάσουν και να τον εφαρμόσουν!

Αυτό το κάνουν ξεκάθαρα για να ταλαιπωρήσουν τον κόσμο, να μην δουλέψουν όπως πρέπει να δουλέψουν, γιατί απλά είναι δημόσιοι υπάλληλοι, και αυτό το απόστημα πρέπει να σπάσει, όποιος δεν θέλει να δουλέψει πάει σε άλλη υπηρεσία, με τον χαρακτηρισμό ανίκανος, και αυτό είναι απαίτηση χιλιάδων συνταξιούχων που έχουν πέσει στα χέρια συγκεκριμένων υπαλλήλων του ΕΦΚΑ.

Πόσες φορές έχετε πάρει τηλέφωνα στον ΕΦΚΑ; Πολλές!! Πόσες φορές έχουν απαντήσει οι υπάλληλοι; Ποτέ!! Η άθλια και ανάλγητη νοοτροπία να μην σηκώνουν τα τηλέφωνα και να προκαλούν τους πολίτες. Και αυτό δεν συμβαίνει μόνο στον ΕΦΚΑ αλλά και στις δομές τις πρόνοιας.

Όπως αναφέρει και ο υπουργός εργασίας Κωστής Χατζηδάκης, παράδειγμα αθλιότητας και ανεπάρκειας των υπαλλήλων του ΕΦΚΑ, είναι τα τσουβάλια των εκατοντάδων συνταξιοδοτικών φακέλων διαδοχικής ασφάλισης που λίμναζαν χωρίς κανένας να ασχολείται.

Με λίγα λόγια, ισχυρές μειοψηφίες υπαλλήλων έχουν συμβιβαστεί με τη μετριότητα, τη στενοκεφαλιά και τον δεσποτισμό όπως αναφέρει και ο υπουργός. Αντί να βρίσκουν κάποια λύση για κάθε πρόβλημα, βρίσκουν 15 προβλήματα για κάθε λύση! Και αντί να υπηρετούν στην πράξη τον πολίτη καταλήγουν να τον αντιμετωπίζουν εκδικητικά, αδιαφορώντας στα τηλέφωνα και στην αποτελεσμάτικότητα.

Κάποια στιγμή το κράτος πρέπει να επέμβει δυναμικά, να αντιμετωπίσουν τους ανεπαρκής και προκλητικούς υπαλλήλους του ΕΦΚΑ και να τους στείλουν σε άλλες υπηρεσίες.

Η μετριότητα δεν μπορεί να ταλαιπωρεί χιλιάδες ασφαλισμένους που περιμένουν την σύνταξη τους, που είναι στα χέρια ακατάλληλων υπαλλήλων να την αποδώσουν.

Δεν πρέπει το η πολιτεία να αφήσει τις μειοψηφίες να στιγματίσουν την πλειοψηφία των υπαλλήλων που κάνουν σωστά τη δουλειά τους, πρέπει να δώσει ένα τέλος πρός όφελος των υπαλλήλων που θέλουν να δουλέψουν, και ειδικά πρός όφελος των χιλιάδων ασφαλισμένων που ταλαιπωρούνται απο την ανεπάρκεια και την αθλιότητα ορισμένων. 



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου