Τετάρτη 19 Μαΐου 2021

Καλογρίτσας: Στο κανάλι ήμουν «μπροστινός», είχα τις μετοχές του Νίκου Παππά για το ΣΥΡΙΖΑ Channel

 


Νέο SMS από τον Νίκο Παππά με το οποίο ο πρώην υπουργός τον παροτρύνει να αποτανθεί  στον διευθυντή λογιστηρίου της CCC, Αντώνη Λιανό, φέρεται να υποστηρίζει πως διαθέτει ο Χρήστος Καλογρίτσας στην Προανακριτική Επιτροπή, δηλώνοντας ότι θα το αναζητήσει προκειμένου να το καταθέσει. 

Ο Καλογρίτσας ισχυρίστηκε επίσης ότι υπάρχει  έγγραφο που αναφέρεται στο "μοίρασμα" των ποσοστών του ίδιου ως "μπροστινού" και της CCC στο αποκαλούμενο ΣΥΡΙΖΑ Channel, σημειώνοντας πως ο ίδιος συμμετείχε με τις μετοχές του Νίκου Παππά.

Ο μάρτυρας ανέφερε: «Χθες έβαλα τη μνήμη μου να δουλέψει δυνατά. Από τον ΣΥΡΙΖΑ με αμφισβήτησαν. Σαν να μου ήρθε χθες στον ύπνο ότι μπορεί να υπάρχει κι άλλο SMS του Νίκου, το οποίο λέει πηγαίνετε στον Λιανό. Στη CCC. Η μνήμη μου είναι λίγο πεσμένη. Θα κοιτάξω να το βρω. Είμαι και κάπως κουρασμένος», για να προσθέσει σε άλλο σημείο «Επίσης, σαν να θυμάμαι ένα χαρτί σαν να γράφει μέσα το μοίρασμα των ποσοστών του καναλιού. Με εμένα που ήμουν μπροστινός. Είχα τις μετοχές τους. Τις μετοχές του Νίκου του Παππά».




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου