Το νέο A4, δεν έχει καμία σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Σαφώς αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς, και κυρίως στην ανάρτηση. Οδηγώντας το αυτοκίνητο είναι εμφανής η δουλειά που έχει γίνει σε πλαίσιο και αναρτήσεις, με το Α4 επιτέλους, να έχει μία… πολυτελή συμπεριφορά και στο δρόμο!
Σχεδιαστικά, στο εμπρόσθιο τμήμα ξεχωρίζει η μεγάλη μάσκα με τις γρίλιες, σε σχήμα V που προσδίδει την ταυτότητα του αυτοκινήτου. Πίσω δε, έχει ακολουθηθεί η γραμμή του sedan A3, με τα μικρά φωτιστικά σώματα. – ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
Αυτή την φορά στην Mini αποφάσισαν να προχωρήσουν με ένα Clubman που έχει πιο συμβατικό χαρακτήρα σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Έτσι, το νέο είναι πολύ πιο πρακτικό, καθώς διαθέτει συνολικά έξι πόρτες, αν συνυπολογίσουμε αυτές του πορτμπαγκάζ σαν δύο διαιρούμενες. Από πλευράς πρακτικότητας οι επιβάτες θα βολευτούν με περίσσεια άνεσης καθώς το νέο Clubman είναι αυτή την στιγμή το μακρύτερο μοντέλο της Mini. – ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
Πρόκειται για το μεγάλο SUV – μήκους 4,82 m. – που αντικαθιστά την M-Class στη γκάμα της Mercedes. Όπως συμβαίνει και με την GLE Coupe, στην κορυφή της λίστας με τις εκδόσεις τοποθετούνται οι GLE 63 και GLE 63 S με τη σφραγίδα της AMG. Άξιο καταγραφής είναι το γεγονός ότι για πρώτη φορά στην ιστορία της, η Mercedes λανσάρει ένα SUV σε έκδοση plug-in hybrid. Πρόκειται για την GLE 500 e 4MATIC, η οποία μπορεί να διανύσει απόσταση 30 km και με ταχύτητα έως 130 km/h με χρήση ηλεκτρικής ενέργειας. – ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
Το ελκυστικό Evoque περνά από μία ουσιαστική αισθητική ανανέωση και αποκτά ένα νέο αλουμινένιο ντίζελ κινητήρα. Αναμφίβολα ένα από τα μεγάλα crossover που δύσκολα θα περάσει από το δρόμο απαρατήρητο είναι το Evoque της Range Rover το οποίο περνά από ένα facelift και θα κάνει σε μερικές μέρες την πρεμιέρα του στην ελβετική έκθεση. Το εμπρός μέρος ξεχωρίζει από το επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με ενεργητικούς προβολείς LED με φώτα ημέρας, ενώ και νέα είναι και πίσω φωτιστικά σώματα. – ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
Η τεχνολογία κυψελών καυσίμου (fuel cell) είναι ακόμη αρκετά ακριβή, καθιστώντας αυτοκίνητα όπως το Mirai «μακρινό όνειρο» για το ευρύ κοινό. Είναι χαρακτηριστικό ότι στη Γερμανία η τιμή πώλησής του (χωρίς μάλιστα να συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ) ορίστηκε στα 66.000 ευρώ! Έτσι η Toyota έχει χαμηλές προσδοκίες, εκτιμώντας ότι οι ετήσιες πωλήσεις στην Ευρώπη για το 2015 και το 2016 θα κυμανθούν από 50 έως 100 μονάδες. –ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
Το Kadjar, είναι το πρώτο crossover της Renault στην κατηγορία C και είναι στην πραγματικότητα το αδελφάκι του καλοπουλημένου Nissan Qashqai.To Kadjar, μοιράζεται κατά 60% την ίδια πλατφόρμα και τεχνολογία με το Qashqai, όμως μόνο το 5% αυτού του ποσοστού είναι ορατό στον καταναλωτή. Αρκετές οι διαφορές, τόσο εξωτερικά, όσο και εσωτερικά, αλλά και μηχανολογικά, όπως το αυτόματο κιβώτιο που δημιουργήθηκε εξ’ ολοκλήρου από τη Renault για το Kadjar. – ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
Η νέα γενιά Tiguan είναι πιο ώριμη, με μεγαλύτερες διαστάσεις και χώρους, διαθέτει τους γνωστούς αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, για πρώτη φορά με υβριδική plug-in έκδοση, και φυσικά πιο ελκυστική εμφάνιση από την προηγούμενη. Αναμφίβολα, το νέο Tiguan διαθέτει ένα πολύ πιο ενδιαφέρον παρουσιαστικό από το απερχόμενο μοντέλο. – ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
Η Honda επαναφέρει το όνομα HR-V στη γκάμα της. Πρόκειται για ένα αστικό SUV σε μία από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες στην Ευρώπη. Το μυώδες παρουσιαστικό τονίζεται από το προφίλ που θυμίζει coupe, ενώ οι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές αναμένεται να θέτουν τα στάνταρ στην κατηγορία. Το μήκους σχεδόν 4,3 m. HR-V θα κυκλοφορήσει αρχικά ως προσθιοκίνητο, με τον 1.6 diesel και έναν νέο 1.5 βενζίνης. Και οι δύο συνδυάζονται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, όμως για το δεύτερο θα προσφέρεται προαιρετικά και ημιαυτόματο CVT. – ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ