Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2017

Αφύλακτη πόλη η Αθήνα νέες επιθέσεις και εμπρησμοί εχθές το βράδυ



Οι γνωστές ομάδες των γνωστών αγνώστων έκαναν πάρτι ανεξέλεγκτοι και ανενόχλητοι στο κέντρο της Αθήνας και συγκεκριμένα στο Γαλλικό Ινστιτούτο.

Οι κακοποιοί  περιέλουσαν με εύφλεκτο υγρό ένα σταθμευμένο αυτοκίνητο στο προαύλιο, που ανήκε στο Ινστιτούτο και του έβαλαν φωτιά, με αποτέλεσμα να επεκταθεί και σε δεύτερο αυτοκίνητο επίσης του ιδρύματος και να καταστραφούν και τα δύο.

Ανενόχλητοι με άφαντη την αστυνομία έφυγαν και επέστρεψαν αμέσως μόλις έφυγαν οι πυροσβέστες που έσβησαν τις φωτιές στα αυτοκίνητα και συνέχισαν το εγκληματικό τους έργο επαναλαμβάνουμε ανενόχλητοι.

Την δεύτερη φορά έσπασαν με κασμάδες τζάμια και παράθυρα του ιδρύματος έριξαν μέσα εύφλεκτο υγρό και προκάλεσαν πυρκαγιά σε αίθουσες γραφεία και στην βιβλιοθήκη της Γαλλικής Αρχαιολογικής Σχολής.

Αξιοσημείωτο είναι ότι παρά την καθημερινή ανεξέλεγκτη εγκληματικότητα που υπάρχει στο κέντρο της Αθήνας είναι ότι το σημείο έμεινε εντελώς αφύλακτο και πριν την επίθεση αλλά ειδικά και με΄τα την πρώτη επίθεση.

Από την αστυνομία λέγεται ότι ίσως η επίθεση στο Γαλλικό Ινστιτούτο να έγινε στο πλαίσιο των αντιδράσεων των αντιεξουσιαστών για την παράταση κράτησης στις γαλλικές φυλακές του Λιβανέζου επικεφαλής της FARL (Ένοπλες Επαναστατικές Παρατάξεις του Λιβάνου) Ζορζ Ιμπραχίμ Αμπντάλα, που παραμένει φυλακισμένος από το 1982, για τη συμμετοχή στη δολοφονία δύο διπλωματών.


Ποιος Φταίει Για Το Τροχαίο Με Την Porsche;



Για μια ακόμα φορά, η χώρα ολόκληρη συγκλονίζεται από ένα τροχαίο. Αυτή τη φορά, νεκρός δεν είναι ένας γνωστός τραγουδιστής, αλλά μια μάνα με το μωρό της, καθώς και άλλοι δύο. Οι τελευταίοι, επιβάτες μιας Porsche, η οποία έφυγε ανεξέλεγκτη με τρομερή ταχύτητα μέσα στο πάρκινγκ της Εθνικής Οδού, στο 83ο χιλιόμετρο, στο Ύπατο Θηβών. Το βίντεο που κυκλοφόρησε (και το οποίο το TopSpeed.gr δεν αναδημοσιεύει, σεβόμενο τον πόνο των οικογενειών που έχασαν τους ανθρώπους τους) είναι συγκλονιστικό.

Και τώρα, η μισή Ελλάδα αναρωτιέται: "Ποιος φταίει για το τροχαίο με την Porsche"; Γιατί έγινε αυτή η τραγωδία; Και θα αρχίσουν οι ειδικοί και οι "ειδικοί". Από το "οι Porsche είναι σκοτώστρες", μέχρι "φταίνε οι πλούσιοι". Και, τι έγινε αλήθεια, γιατί η Porsche μπήκε στο πάρκινγκ έχοντας χάσει ήδη τον έλεγχο; Λάστιχο με πολλά χιλιόμετρα; Αδιαθεσία του οδηγού; Προσπαθούσε να φωτογραφήσει το καντράν; Είχε πάει στην ευθεία της Θήβας να τελικιάσει; Απλά το "έχασε"; Μάλλον δεν θα το μάθουμε. Όλοι αυτό συζητάνε και δηλώνουν σοκαρισμένοι. Δήθεν. Ναι, δήθεν σοκαρισμένοι.

Κι εσύ, δήθεν σοκαρισμένος/η είσαι. Αν δεν ξέρεις ήδη το γιατί, η επανάληψη είναι μήτηρ μαθήσεως και θα ξαναεξηγήσω κάποια πράγματα που έχω ξαναγράψει για την υποκρισία των Ελλήνων στο κλάψιμο των νεκρών και τραυματιών από τροχαία. Γιατί, να ξέρεις, μικρή σημασία έχει το ποιος φταίει στο συγκεκριμένο τροχαίο. Και το ποιος θα φταίει στο επόμενο. Και στο μεθεπόμενο.  

Μια χώρα που θρηνεί 1.600 νεκρούς και 20.000 τραυματίες σε τροχαία κάθε χρόνο, (κατά μ.ο., γιατί έχουν αρχίσει να μειώνονται, λόγω μείωσης της κυκλοφορίας οχημάτων) πώς μπορεί να υποκρίνεται ότι συγκλονίζεται; Και γιατί δεν κάνει κάτι για να μην πάνε χαμένα τα παιδιά της, όπως πήγαν και αυτά; Γιατί στους Έλληνες αρέσει να κλαίνε τα παιδιά, τα αδέρφια, τους γονείς, τους συγγενείς τους; 

"Μα, τι λες;", θα πουν κάποιοι. Σε ποιον αρέσει να κλαίει τους ανθρώπους του; Κι όμως! Στους 9 στους 10 Έλληνες, αρέσει. Γιατί το αποδεικνύουν καθημερινά και δίνουν το παράδειγμα στους γύρω τους. Κι αμα τους πεις κουβέντα, θα τ' ακούσεις. 

Σκέψου ότι ένα μεγάλο ποσοστό αυτών που σήμερα "θρηνούν", αύριο θα περάσουν με κόκκινο, θα παραβιάσουν το STOP, δεν θα φορέσουν ζώνη, θα μπουν ανάποδα στο μονόδρομο, θα παρκάρουν στη γωνία, θα το πατήσουν λίγο παραπάνω, θα πάρουν το αυτοκίνητο αφού έχουν πιει "δυο ποτηράκια", θα κάνουν σφήνες και χίλια δυο ακόμα. Και, όταν κάποιος τους ζητήσει το λόγο, θα πουλήσουν "τσαμπουκά". Ψέματα;

Αισθάνομαι σχεδόν γραφικός που με κάθε πολύνεκρο τροχαίο αναγκάζομαι να επαναλαμβάνω το ίδιο πράγμα και τίποτα να μην αλλάζει γύρω μου: Οι Έλληνες δεν έχουμε οδηγική παιδεία. Γενικώς έχουμε χαμηλό επίπεδο παιδείας (το οποίο, θεωρώ, ευθύνεται για τα κακά αντανακλαστικά μας στην κρίση), αλλά στην οδηγική, το χουμε τερματίσει. Οι αριθμοί, αποδεικνύουν του λόγου το αληθές: Σε ό,τι αφορά τα τροχαία δυστυχήματα/ατυχήματα και την οδική ασφάλεια, η Ελλάδα βρίσκεται στην 28η, την τελευταία δηλαδή θέση της Ε.Ε. Κάθε μέρα, θρηνούμε πέντε νεκρούς, πέντε τετραπληγικούς, 10 παραπληγικούς, 60 τραυματίες, ενώ δεκάδες χιλιάδες ευρώ είναι το κόστος σε υλικές ζημιές.

Γιατί οδηγούμε έχοντας χεσμένους τους γύρω μας και σα να μη μας ενδιαφέρει αν κάποιος/α μας περιμένει σπίτι; Τι φταίει; 

Τα πάντα. Όλοι μας. Ο καθένας μας ξεχωριστά, που, έστω μια φορά θα πει "δε βαριέσαι". Που δεν παίρνει την οδήγηση στα σοβαρά. Που γράφει τον ΚΟΚ και τη λογική στα παλιά του τα παπούτσια, είτε οδηγεί νταλίκα ή λεωφορείο (ακόμα και σχολικά, ρε αθεόφοβοι) με φθαρμένα λάστιχα, είτε αυτοκίνητο όπως του γουστάρει, είτε μηχανάκι/μηχανή ξεφτιλίζοντας τον ΚΟΚ, είτε ποδήλατο κινούμενος όπως και όπου του καπνίσει (αλήθεια, για εσάς τα φανάρια δεν ισχύουν, ή είστε απέθαντοι;), είτε ακόμα και ως πεζός που "προλαβαίνω να περάσω απέναντι". Γιατί είμαστε μάγκες. Είμαστε έξυπνοι εμείς. Οι άλλοι δεν ξέρουν. Οι άλλοι είναι υπερβολικοί. Γιατί "ντάξει μωρέ τώρα να πούμε".

Έπειτα, είναι το κράτος. Είναι αυτοί οι άσχετοι καρεκλοκένταυροι, που συμπεριφέρονται στους ιδιοκτήτες ΙΧ σαν να έχουν διαπράξει ποινικό αδίκημα. Που τους έχουν μουρλάνει στη φορολογία, ωθώντας τους, ουσιαστικά, να οδηγούν επικίνδυνα σαπάκια. Μα, βρε μπαγλαμά, δεν αντιλαμβάνεσαι ότι με το να υπερφορολογείς το αυτοκίνητο σε μια χώρα που έχει τρισάθλιες δημόσιες συγκοινωνίες, αναγκάζεις τον ιδιοκτήτη να επιλέξει το πιο παλιό, πιο κακοσυντηρημένο, πιο αν-ασφαλές αυτοκίνητο που υπάρχει; Δεν σου λέει τίποτα βρε πανάσχετε ότι γεμίσαμε με τα μεταχειρισμένα που πέταξαν στα σκουπίδια οι Γερμανοί και οι δικοί μας εξυπνάκηδες γύρισαν τα χιλιόμετρα και τα πουλάνε ως "σχετικά καινούρια";  Γιατί απαγορεύεις στον Έλληνα οικογενειάρχη να αγοράσει καινούριο αυτοκίνητο για να μετακινεί την οικογένειά του; Γιατί απαγορεύεις στο νέο να αγοράσει το αυτοκίνητο που αγαπά;

Και, συνεχίζοντας με τους φταίχτες, σιγά μην τους ξέχναγα: Φταίνε οι πολιτικοί- άρχοντες της μίζας (όχι μόνο της κεντρικής, αλλά και της τοπικής σκηνής) που παραλαμβάνουν δρόμους -λαιμητόμους, με απίστευτες κακοτεχνίες που οδηγούν σε θανάτους. Και δεν έχει μπει ποτέ, κανένας φυλακή γι' αυτό! Άνθρωποι πληρώθηκαν για να παραδώσουν κατσικόδρομους! Και οι "εκπρόσωποί μας" τους παρέλαβαν!

Φταίει το σύστημα που επιβάλλει και διατηρεί ηλίθια όρια ταχύτητας -σε πολλά σημεία- μόνο και μόνο για να παραβιαστούν. Που μονοδρομεί δρόμους ανάλογα με το "δόντι" που έχει στο δημαρχείο κάποιος κάτοικος. 

Φταίει η Τροχαία που στήνει καρτέρια για να κόψει κλήσεις, αντί να φροντίσει να επιμορφώσει: Να κάνει συστάσεις για κράνος- ζώνη, να βελτιώσει, με αστυνόμευση, τη συμπεριφορά των οδηγών. 

Φταίνε οι δάσκαλοι οδήγησης και όλο το σάπιο κύκλωμα το οποίο χορήγησε έναν σκασμό άδειες οδήγησης σε ανθρώπους που δεν θα έπρεπε, επειδή έπεσε το "λαδάκι".

Φταίνε οι διοργανωτές αγώνων αυτοκινήτου που μετέτρεψαν το άθλημα σε έναν κλειστό κύκλο. Μια κλίκα. Που δεν γίνονται οι οδηγοί, οι δάσκαλοι της οδικής ασφάλειας σε αυτή τη χώρα. Γιατί, ο κάθε οδηγός και ιδιαίτερα ο νέος, θα ακούσει με δέος τον "θεό" των ράλλυ. Αλλά, ξέχασα: Αντί να δουν πώς θα μαζέψουν κόσμο στις αναβάσεις και τις πίστες, σφάζονται μεταξύ τους, λες και είναι πρωτάθλημα ποδοσφαίρου και μετά αναρωτιόμαστε γιατί τα νέα παιδιά εξελίσσονται σε γίδια τα οποία δίνουν διαδικτυακά ραντεβού στο Riba's για να ξεσπάσουν. 

Και φυσικά, φταίμε και οι δημοσιογράφοι, που είμαστε ό,τι να ναι. Φταίω κι εγώ, πιο πολύ απ' όλους, που, παρότι έχω το βήμα, δεν σου πιπιλάω το μυαλό σε κάθε δοκιμή και παρουσίαση που κάνω ότι το γρήγορο αμάξι θα το ευχαριστηθείς στην πίστα. Ότι το καλό αμάξι είναι αυτό που σε κρατάει πιο ασφαλή. Ότι καλός οδηγός είσαι όταν δεν θέτεις σε κίνδυνο εαυτόν και άλλους. Ότι το υπεργρήγορο αμάξι που σου περιγράφω πώς ανοίγει, μπορούν να το χαρούν μόνο ζωντανοί. Ότι μάγκας είσαι μόνο στην πίστα. Που δεν τα γράφω αυτά και πολλά ακόμα. Βέβαια, αν το κάνω αυτό, δεν θα μου δώσεις ούτε ένα κλικ. Τουλάχιστον όμως, θα κοιμάμαι ήσυχος τις νύχτες. 

Όλα αυτά, σε συνδυασμό με την παραδοσιακή για τον Έλληνα αδιαφορία για ό,τι κακό γίνεται γύρω του (μέχρι να αγγίξει το σπίτι του) έχουν δημιουργήσει ένα είδος κουλτούρας. Με την κακή έννοια. Δηλαδή, κάνουμε όλοι τα στραβά μάτια στην παρανομία, επειδή, παρακάτω, θα την κάνουμε κι εμείς. 

Και φυσικά, αντί για κατάρες και "φταις", είναι ώρα περισυλλογής. Είναι ώρα να δούμε τι θα κάνουμε εμείς για την ασφάλειά μας και, όταν το φροντίσουμε αυτό και γίνουμε πολιτισμένοι άνθρωποι και όχι ούγκανα επάνω σε λαμαρίνες και πλαστικά, θα διεκδικήσουμε το δίκιο μας για τους δρόμους- ανέκδοτα στους οποίους κινούμαστε. Και πώς θα τα καταφέρουμε; 

Σίγουρα, δεν θα περιμένουμε κάτι από κυβερνήσεις και πολιτικούς. Αυτοί, δουλειά τους κάνουν. Χεσμένους μας είχαν και χεσμένους μας έχουν. Άλλωστε, να σου πω και μια αλήθεια, αν είσαι άνεργος/η, παίρνεις οποιοδήποτε επίδομα ή σύνταξη και σκοτωθείς μια μέρα, χάρη θα τους κάνεις. Θα εξοικονομήσουν πόρους. Τι, ψέματα; 

Η αλήθεια είναι, άλλωστε, ότι σε αυτό το χάος που συντελεί το ελληνικό κράτος -και εσύ είσαι υπεύθυνος/η για αυτό το χάος, βέβαια- δεν υπάρχει ικανός πολιτικός ή πόλιτικός σχηματισμός που θα πάρει την ευθύνη να συγκρουστεί με συμφέροντα και να αλλάξει το γίγνεσθαι των μεταφορών. 

Για παράδειγμα, η χώρα μας έχει ειδική Μόνιμη Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας της Βουλής, η οποία, μόνο φέτος, έχει συνεδριάσει έξι φορές και καμια δεκαριά πέρυσι. Σε αυτές τις φορές, έχει ενημερωθεί από ειδικούς και μη για ζητήματα οδικής ασφάλειας (λες και τα μέλη της είναι εξωγήινοι και κινούνται σε άλλους δρόμους), αλλά, όσο και αν αναζητήσαμε, δεν βρήκαμε κάποιο πόρισμα, ή ακόμα καλύτερα, κάποια δράση της για να φτιάξουν τα πράγματα και να σκοτώνεται λιγότερος κόσμος. 

Παρακάτω, ανασύρουμε ένα (ακόμα) παλιό κείμενο από συνέντευξη του Ιαβέρη, ο οποίος εξηγεί ότι μέσα σε ένα χρόνο είχαμε 1.600 νεκρούς και 20.000 τραυματίες σε τροχαία ατυχήματα. 

Είναι σαν να πέφτει κάθε μέρα σε μια κατοικημένη περιοχή, ένα μικρό αεροσκάφος της αεροπλοΐας με 20 επιβάτες.

Τα πιο πολλά τροχαία ατυχήματα συμβαίνουν σε κατοικημένες περιοχές με ταχύτητες κάτω από 45 χλμ την ώρα. Και τα περισσότερα θύματα που αφήνουν την τελευταία τους πνοή στην άσφαλτο, είναι κάτω των 30 ετών. Σύμφωνα μάλιστα με τα τελευταία στοιχεία, το 60 με 70% των θυμάτων από τροχαία ατυχήματα, είναι ηλικίας 15 - 29. Μας περισσεύουν ζωές νέων, φαίνεται, σε αυτή τη χώρα...

Αιτία; Οι τραγικοί δρόμοι και οι επικίνδυνοι οδηγοί που σε συνδυασμό με την άγνοια και την αδιαφορία οδηγούν σε ένα εγκληματικό αποτέλεσμα, όπως εξήγησε ο Ιαβέρης.

«Τον καρκίνο του δρόμου στη χώρα μας τον αντιμετωπίζουμε με παυσίπονο αντί χειρουργείου», είπε και έφερε ως παράδειγμα το γεγονός ότι, ενώ σε όλες τις χώρες έχουν μειωθεί τα τροχαία από 20% - 99,5%, όπως η Σουηδία, στην Ελλάδα είχαμε αύξηση ως και 60%.

«Το αυτοκίνητο γίνεται όπλο, όταν μπαίνει ένα βλήμα» είπε χαρακτηριστικά ο Ιαβέρης και εξήγησε: «Μέσα στα τελευταία 100 χρόνια, στην Ελλάδα που πέρασε και δύο πολέμους, έχασαν την ζωή τους σε ώρα μάχης 70.000 ελληνόπουλα. Στα 60 τελευταία χρόνια με το αυτοκίνητο έχασαν τη ζωή τους 140.000 άνθρωποι, δηλαδή τα θύματα ήταν τετραπλάσια, ενώ 350.000 έμειναν ανάπηροι».

Ο Ιαβέρης, έθεσε και μια άλλη σημαντική παράμετρο, την οικονομική καθώς όπως είπε, «το 40% του κόστους στην υγεία, είναι από τροχαία».

«Τα τροχαία ατυχήματα κοστίζουν 12 δισ. ευρώ κάθε χρόνο. Στα 50 χρόνια σημαίνει 600 δισ. ευρώ πεταμένα ματωμένα, στην άσφαλτο. Και μετά λέμε πώς να εξοικονομήσουμε λεφτά και βάζουμε ισοδύναμα, όταν όλα αυτά τα χρήματα πετιούνται άδικα στο δρόμο», επεσήμανε ο Ιαβέρης.

«Ένας γονιός που οδηγεί με πάνω από 10 χλμ την ώρα το αυτοκίνητο και αφήνει το παιδί του να κάθεται στη μέση των πίσω καθισμάτων και δεν το δένει κανονικά στο παιδικό κάθισμα είναι σαν το προορίζει για αναπηρικό καροτσάκι που θα το σπρώχνει σε όλη του τη ζωή, αν συμβεί ένα βίαιο φρενάρισμα», τόνισε χαρακτηριστικά.

Μίλησε, όμως, και για γενικότερη άγνοια που υπάρχει στη κοινή γνώμη, σε ότι αφορά την σημασία που έχει η ασφαλής οδήγηση, επικαλούμενος το εξής παράδειγμα: «Ρωτήσανε σε ένα τηλεπαιχνίδι 100 ανθρώπους για ποιο επάγγελμα χρειάζεται μικρότερη προσοχή και η πιο δημοφιλής απάντηση με ποσοστό 80% ήταν ο επαγγελματίας οδηγός. Δηλαδή, ο οδηγός του σχολικού που μεταφέρει τα παιδιά μας», ανέφερε.

Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στην παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη, υπογραμμίζοντας ότι «είναι απόπειρα φόνου, είναι απόπειρα αυτοκτονίας».

Ο Ιαβέρης, υπογράμμισε ακόμα, ότι, μόνο αν αναληφθεί πρωτοβουλία σε υψηλό πολιτικό επίπεδο, μπορεί το εθνικό αυτό πρόβλημα να πάρει σοβαρές διαστάσεις.

«Για να σταματήσει το έγκλημα και η γενοκτονία που συντελείται καθημερινά στους ελληνικούς δρόμους, πρέπει η Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας να πάει στο Μαξίμου και να ζητήσει από τον πρωθυπουργό να το πάρει πάνω του γιατί είναι μέγα εθνικό και πολιτικό ζήτημα», τόνισε και η πρόταση του αυτή έδειξε να έχει θετική αποδοχή από την Επιτροπή.

Κλείνοντας ο Ιαβέρης την ενημέρωση του, έδωσε μια συμβουλή σε όλους τους οδηγούς λέγοντας χαρακτηριστικά: «Η λύση του προβλήματος είναι η αυτοεκτίμηση. Καθένας, πρέπει να ξέρει πόσο ανεκτίμητος και λατρεμένος είναι, και πόσο θα λείψει από τα παιδιά ή τους γονείς του, αν εμπλακεί σε μια ανόητη σύγκρουση, επειδή τα μυαλό του είναι στα κάγκελα. Αν θέλουμε άμεσα να μειώσουμε το οδικό έγκλημα, κάθε πρωί ας κοντοσταθούμε και ας σκεφτούμε πόσες αγκαλιές μας περιμένουν το απόγευμα».



Πηγή : topspeed.gr


Η διαφήμιση των New York Times στα Όσκαρ που εξόργισε ήδη τον Τραμπ [vid]




Αυτή η διαφήμιση της εφημερίδας New York Times που θα προβάλλεται στον τηλεοπτικό αέρα, κατά τη διάρκεια της σημερινής τελετής για την απονομή των βραβείων Όσκαρ, έχει ήδη προκαλέσει την οργή του Αμερικανού προέδρου.

«Η αλήθεια είναι σκληρή», λέει το σποτ διάρκειας 30 δευτερολέπτων της εφημερίδας, που απαντάει με αυτό τον τρόπο στον Ντόναλντ Τραμπ για την επίθεση που έχει εξαπολύσει στα Μέσα Ενημέρωσης.

«Η αλήθεια είναι ότι το έθνος μας είναι πιο διχασμένο από ποτέ. Η αλήθεια είναι σκληρή. Είναι δύσκολο να βρει κανείς την αλήθεια. Είναι δύσκολο να γνωρίζει κανείς την αλήθεια. Η αλήθεια είναι πιο σημαντική τώρα από ποτέ», αναφέρει η διαφήμιση.



Το διαφημιστικό σποτ, που θα παρακολουθήσουν εκατομμύρια τηλεθεατές σε όλο τον κόσμο, έχει προκαλέσει τη μήνη του Αμερικανού προέδρου, ο οποίος εξαπέλυσε επίθεση στους  New York Times, μέσω ανάρτησης του στο Twitter.

«Για πρώτη φορά οι αποτυχημένοι New York Times θα βγάλουν μία διαφήμιση (μια κακή διαφήμιση) για να βοηθήσουν να διασωθεί η αποτυχημένη φήμη τους. Προσπαθήστε να κάνετε ακριβές και δίκαια ρεπορτάζ!», έγραψε ο Αμερικανός πρόεδρος.




Πηγή : ethnos.gr


Νέα Δημοκρατία: Καθήκον του ΥΠΕΘΑ είναι η επιχειρησιακή ετοιμότητα και όχι η θορυβώδης επικαιρότητα




Ο Τομεάρχης Εξωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β’ Αθηνών κ. Γιώργος Κουμουτσάκος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

‪‪ «Η Νέα Δημοκρατία είχε, εγκαίρως και από βήματος Βουλής, προειδοποιήσει για την  πολιτική επιλογή της Άγκυρας να διατηρήσει και να κλιμακώσει την πολιτική αμφισβήτησης και την ένταση στο Αιγαίο.

  Η απαράδεκτη, προκλητική και επικίνδυνη τουρκική παραβατική συμπεριφορά δεν αντιμετωπίζεται με ρηχούς επικοινωνιακούς εντυπωσιασμούς και προσωπικές "βεντέτες".

‪  Αντιμετωπίζεται με σοβαρότητα, νηφαλιότητα, αποφασιστικότητα και σχέδιο.

 Με συντονισμένη διπλωματική δράση και επιχειρησιακή επάρκεια.

  Απαιτείται άμεση εκστρατεία ενημέρωσης και διπλωματικής δράσης στην Ε.Ε., στο ΝΑΤΟ, στον Ο.Η.Ε., που πρέπει να ενημερωθούν για την επικίνδυνη, πλέον, τουρκική συμπεριφορά.

 Στο εσωτερικό, όπως έχουμε ήδη ζητήσει με επιστολή προς τον κ. Κοτζιά, χρειάζεται επείγουσα σύγκληση και επίσημη, πλήρης ενημέρωση του Εθνικού Συμβουλίου Εξωτερικής Πολιτικής.

 Τέλος, μια συμβουλή προς την Κυβέρνηση.

 Σε τέτοιες κρίσιμες ώρες, ας μιλάει μόνον το ΥΠΕΞ.

  Καθήκον του ΥΠΕΘΑ είναι η επιχειρησιακή ετοιμότητα και όχι η θορυβώδης επικαιρότητα».


Εσείς ξέρετε γιατί τρώμε λαγάνα την Καθαρά Δευτέρα




Η λαγάνα, ο άζυμος αυτός άρτος, παίζει αναμφίβολα κυρίαρχο ρόλο στο νηστίμο τραπέζι της Καθαράς Δευτέρας. Ποιά, όμως, είναι η ιστορία της; Τί συμβολίζει;

Η λαγάνα, παρασκευάζεται χωρίς προζύμι, και έναν τέτοιο πρόχειρο άρτο χρησιμοποίησαν και οι  Ισραηλίτες κατά τη νύχτα της Εξόδου τους από την Αίγυπτο υπό την αρχηγία του Μωυσή.

Έκτοτε επιβαλλόταν από το Μωσαϊκό  Νόμο για όλες τις ημέρες της εορτής του Πάσχα, μέχρι που ο Χριστός στο τελευταίο του Πάσχα ευλόγησε τον ένζυμο άρτο.

Η ιστορία της λαγάνας διατρέχει όλη τη διατροφική παράδοση από την αρχαιότητα  μέχρι σήμερα. Ο Αριστοφάνης στις «Εκκλησιάζουσες» λέει  «Λαγάνα πέττεται» δηλ .»Λαγάνες γίνονται». Ο δε Οράτιος στα κείμενά του αναφέρει τη λαγάνα ως «Το γλύκισμα των φτωχών». Το έθιμο της λαγάνας παρέμεινε αναλλοίωτο ανά τους αιώνες και συνηθίζεται να παρασκευάζεται με μεράκι από τον αρτοποιό της γειτονιάς, τραγανή λαχταριστή και σουσαμένια και καταναλώνεται κατά την Καθαρά Δευτέρα, την Πρωτονήστιμη Δευτέρα της Σαρακοστής. Η ονομασία της «Καθαρά» προήλθε από τη συνήθεια που είχαν οι νοικοκυρές το πρωί της ημέρας αυτής, να πλένουν με ζεστό νερό και στάχτη όλα τα μαγειρικά σκεύη, ως «ημέρα κάθαρσης». Στη συνέχεια τα κρεμούσαν στη θέση τους όπου και παρέμεναν μέχρι τη λήξη της νηστείας. Επίσης κατά την ημέρα αυτή εξέρχονταν όλοι οικογενειακώς στην ύπαιθρο και έστρωναν κάτω στη γη και έτρωγαν νηστίσιμα φαγητά όπως χαλβά, ελιές, ταραμά και λαγάνα.

Από την Καθαρά Δευτέρα προετοιμάζεται ο άνθρωπος μετά τις εορτές και την καλοφαγία των Απόκρεων, να καθαρίσει την ψυχή και το σώμα του για να φτάσει στο τέρμα δηλ. στο Πάσχα και να αναστηθεί ξανά με την Ανάσταση του Κυρίου. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η λαγάνα που έχει το σχή­μα της«κυρα-Σαρακοστής»,που παριστάνει μια μακριά γυναίκα που έχει ένα σταυρό στο κεφάλι, δεν έχει στόμα γιατί είναι  όλο νηστεία.Τα χέρια της είναι σταυρωμένα για τις προσευχές, έχει επτά πόδια που συμβολίζουν τις επτά εβδομάδες της νηστείας. Έθιμο που συνηθιζόταν για να μετρούν το χρόνο κατά την περίοδο της Σαρακοστής ήταν κάθε Σάββατο να κόβουν το ένα πόδι και το τελευταίο το έκοβαν το Μ.Σάββατο όπου το έκρυβαν σε ένα ξερό σύκο ή σε ένα καρύδι και όποιος το έβρισκε ήταν ο τυχερός της επόμενης χρονιάς.Η νόστιμη και λαχταριστή για όλους μας λαγάνα είναι ένα προιόν άξιο σεβασμού και με πραγματική πλούσια ιστορία, θα είναι μεγάλη απώλεια για τις επερχόμενες γενεές να ξεχάσουν τις παραδόσεις μας, να ξεχάσουν τις παλιές σαρακοστιανές μυρουδιές. Οι αρτοποιοί της γειτονιάς πιστοί στις παραδόσεις μας παρασκευάζουν την Καθαρά Δευτέρα τη λαγάνα συμβάλλοντας έτσι στη διατήρηση του εθίμου, ώστε οι νέες γενεές να έχουν την ευκαιρία να ακούσουν, να μυρίσουν και να γευτούν τη Σαρακοστή γιατί οι Σαρακοστιανές μυρωδιές είναι έμμεσοι φορείς μιας βαθιάς πνευματικότητας.




Πηγή: dogma.gr


Περήφανος που διέλυσε το ασφαλιστικό δηλώνει ο Κατρούγκαλος



Περήφανος χωρίς καμία ντροπή για τη δομή του Ασφαλιστικού που δημιούργησε ο ίδιος με μεγάλη προχειρότητα δηλώνει ο πρώην υπουργός Εργασίας Γιώργος Κατρούγκαλος συμπληρώνοντας με έμφαση για τη διακυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ότι «δεν ντρέπομαι για τίποτα από όσα έχουμε κάνει».

«Στη συνείδηση μου είμαι υπερήφανος για τη μεταρρύθμιση στο ασφαλιστικό αν και δεν μπορέσαμε να σώσουμε το ΕΚΑΣ γιατί δεν ήταν μέρος της διαπραγμάτευσης» είπε ο κ. Κατρούγκαλος «ποτέ δεν είπα ότι είμαι περήφανος για το ύψος των συντάξεων. Αυτές καθορίζονται από την κατάσταση της οικονομίας αλλά πρέπει να βλέπουμε την προοπτική» τόνισε.

Και ο ίδιος ο Κατρούγκαλος όπως ο Τσίπρας και όλα τα στελέχη της κυβέρνησης συνεχίζουν να χαρακτηρίζουν το επίδομα που δόθηκε σαν 13η σύνταξη εξαπατώντας τους Έλληνες ότι έδωσαν δήθεν 13η σύνταξη «όπως κάναμε με την 13η σύνταξη θα μπορέσουμε να δώσουμε ΕΚΑΣ όσο προχωράει η οικονομία» είπε ο κ. Κατρούγκαλος.




Με αποκαλύψεις απειλεί τον Κουβέλη ο Ανδρέας Παπαδόπουλος



Με αποκαλύψεις απειλεί τον Φώτη Κουβέλη ο πρώην εκπρόσωπος Τύπου της ΔΗΜΑΡ Ανδρέας Παπαδόπουλος σχετικά με για το τι τελικά είχε διαμειφθεί με την πρόταση που του είχε κάνει ο Αντώνης Σαμαράς το 2015 για να είναι υποψήφιος Πρόεδρος της Δημοκρατίας.

Αφορμή αυτής της διαμάχης είναι οι δηλώσεις που έκανε χθες ο Φώτης Κουβέλης στο iefimerida.gr όπου στην ερώτηση αν του είχε γίνει πρόταση για ΠτΔ ο κ. Κουβέλης απάντησε: «Οχι με σαφήνεια», υποστηρίζοντας πως του είχε γίνει μόνο βολιδοσκόπηση.

Με ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook ο Ανδρέας Παπαδόπουλος, που εκείνη την περίοδο ήταν εκπρόσωπος τύπου της ΔΗΜΑΡ και στενός συνεργάτης του κ. Κουβέλη κάνει λόγο για «συνειδητά ψέματα» και σημειώνει: «δεν μας "υποχρεώνει" να πούμε χαρτί και καλαμάρι πως εκτιλύχθηκαν τα γεγονότα; Όταν, δε, λέει ψέματα για να αυτοπροφυλακτεί, δεν αναγκάζει τους τρεις ανθρώπους (Σπ.Λ, Γ. Μ και Α.Π) που γνωρίζουν ΟΛΗ την αλήθεια να μιλήσουν;». 

Σύμφωνα με πληροφορίες τα στελέχη της ΔΗΜΑΡ επί Κουβέλη,  Σπύρος Λυκούδης, Γιάννης Μεϊμάρογλου και Ανδρέας Παπαδόπουλος,  τα αρχικά των οποίων αναφέρει και ο τελευταίος στην ανάρτησή του στο Facebook, είχαν διαπραγματευτεί και είχαν κανονίσει όλες τις λεπτομέρειες της υποψηφιότητας του Φώτη Κουβέλη για την Προεδρία της Δημοκρατίας με το επιτελείο του τότε πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά και του αντιπροέδρου της τότε κυβέρνησης Ευάγγελου Βενιζέλου. 

Ολόκληρη η ανάρτηση του Ανδρέα Παπαδόπουλου έχει ως εξής:

«Διαβάζω τη συνέντευξη του Φ. Κουβελη στο iefimerida(Μ. Λοβερδου) στην οποία ξεκαθαρίζει-και μπράβο...-ότι ψήφισε Δημαρ στις εκλογές του Ιανουαρίου του 2015. Ωστόσο, αναρωτιέμαι, γιατί πάλι τα "ίδια" για το θέμα της ΠτΔ; Όταν κάποιος λέει συνειδητά ψέματα για ένα ιστορικό γεγονός δεν μας "υποχρεώνει" να πούμε χαρτί και καλαμάρι πως εκτιχθηκαν τα γεγονότα; Οταν, δε, λεει ψέματα για να αυτοπροφυλακτει, δεν αναγκάζει τους τρεις ανθρώπους(Σπ.Λ, Γ. Μ και Α.Π) που γνωρίζουν ΟΛΗ την αλήθεια να μιλήσουν;
ΥΓ: Τουλάχιστον μην κοροϊδευόμαστε "μεταξύ" μας και λέμε ανιστόρητα επιχειρήματα για τον άνθρωπο που απαρνήθηκε τα κορυφαία αξιώματα και τα έκανε, και καλά, ολα από αλτρουισμό και αγάπη για την αριστερά, τον ΣΥΡΙΖΑ, το σοσιαλισμό και τον Αλέξη...».

Χθες ο κ. Κουβέλης στην ερώτηση εάν ο κ. Σαμαράς λέει ψέματα όταν αναφέρει πως του είχε κάνει πρόταση είχε απαντήσει: 

«Οχι, δεν λέει ψέματα. Ο κύριος Σαμαράς αναφέρθηκε σε μια σειρά από βολιδοσκοπήσεις ή και προτάσεις που μου έγιναν, για να πει την τελευταία φορά, ότι αυτό που λέγαμε ήταν πρόταση», και ερωτώμενος για το αν ο Δημήτρης Σταμάτης είχε επικοινωνήσει μαζί του απάντησε είπε πως «ο κύριος Σταμάτης πράγματι διετύπωσε αυτή την πρόταση, αλλά δεν είχα καμία επικοινωνία ούτε με τον κύριο Σαμαρά ούτε με κανένα άλλο στέλεχος».




Πηγή : liberal.gr


89η απονομή Οσκαρ: Υστερα από επεισοδιακό φινάλε τo «Μοοnlight» καλύτερη ταινία του 2016

Ο Μαχερσάλα Αλι και η Βαϊόλα Ντέβις, νικητές στις κατηγορίες Β’ ρόλων


Εξι Οσκαρ για το «La La Land» του Ντάμιεν Σαζέλ που τελικά δεν κέρδισε το Οσκαρ καλύτερης ταινίας.

Στη μεγαλύτερη γκάφα της 89χρονης ιστορίας των Οσκαρ, ο φάκελος που έκρυβε τον νικητή στην κατηγορία του Οσκαρ καλύτερης ταινίας ήταν λάθος. Η Φέι Ντάναγουεϊ μαζί με τον Γουόρεν Μπίτι ανακοίνωσαν το «La La Land» του Ντέμιαν Σαζέλ αλλά ο νικητής ήταν τελικά το «Moonlight» του Μπάρι Τζένκινς. Η εξήγηση που ο Μπίτι έδωσε αμέσως ήταν ότι του είχε δοθεί ο φάκελος για την Εμα Στόουν που είχε ήδη κερδίσει το Οσκαρ Α γυναικείου ρόλου για το «La La Land». Η Ντάναγουεϊ διάβασε ότι είδε και αυτό που είδε ήταν το… «La La Land».  

Λάθη γίνονται και μπορεί να συμβεί και στους καλύτερους, όμως η λήξη αυτής της απονομής ήταν πραγματική σοκαριστική και θα πρέπει να γέμισε θυμό τόσο τους παραγωγούς του «La Laland» όσο και τους παραγωγούς του «Moonlight» εφόσον οι πρώτοι είχαν ανεβεί ήδη στη σκηνή και εκφωνήσει ευχαριστήριους λόγους!

Πετούμενα γλυκά και ντόνατς από την οροφή, σχόλια κατά της πολιτικής Ντόναλντ Τραμπ, τουρίστες στην αίθουσα κατά την διάρκεια των βραβεύσεων, ηθοποιοί που διάβαζαν μοχθηρά tweets που έχουν δεχθεί εναντίον τους. Ότι ήθελες το έβρισκες στην 89η απονομή των Οσκαρ. Αυτό όμως που δεν ένιωθες και τόσο έντονο ήταν το κέφι. Τα γέλια ήταν όντως μειωμένα, τα χειροκροτήματα χλιαρά, ίσως επειδή η εποχή δεν το επιτρέπει.

Ο οικοδεσπότης της τελετής κωμικός Τζίμι Κιμέλ που κλείνοντας υποσχέθηκε να μην παρουσιαστεί ποτέ σε αυτά τα καθήκοντα («το ήξερα ότι κάτι θα στράβωνε!») έκανε μια σύντομη εισαγωγή με μικρές και έξυπνες αναφορές γεμάτες από την χαρακτηριστική ειρωνεία του. «Μας παρακολουθούν 225 χώρες από όλον τον πλανήτη που τώρα μας μισούν» είπε και δεν χρειαζόταν να πει κάτι περισσότερο για τον Ντόναλντ Τραμπ.

 Ακόμα και το γεγονός ότι αποκάλεσε την Μέριλ Στριπ υπερτιμημένη ήταν ένα χαριτωμένο κλείσιμο του ματιού στον Πρόεδρο των ΗΠΑ που πρώτος την χαρακτήρισε έτσι. Και λίγο αργότερα: «Είμαστε δυο ώρες ήδη και ο Ντόναλντ Τραμπ δεν μας έχει κάνει ακόμα tweet».  

Το «La La Land» απέσπασε τα περισσότερα Οσκαρ (έξι) αλλά το Μαύρο στοιχείο ήταν που τελικά έκλεψε την παράσταση «ισοφαρίζοντας» την περσινή απουσία του από τα Οσκαρ: το πολύτιμο αγαλματάκι δόθηκε σε δύο ηθοποιούς (Μαχερσάλα Αλι – Β’ ρόλου «Moonlight», Βαϊόλα Ντέιβις – Β’ ρόλου «Fences») τους δύο σεναριογράφους του «Moonlight» και φυσικά στο ίδιο το «Moonlight» που στο επεισοδιακό φινάλε χρίσθηκε καλύτερη ταινία του 2016.

Στην αρχή της εκδήλωσης σεμνός και πολύ συγκινημένος ο Μαχερσάλα Αλι που κέρδισε το Οσκαρ Β’ ρόλου για το «Moonlight» ευχαρίστησε κατ’ αρχάς τους δασκάλους του που τον βοήθησαν να γίνει αυτό που είναι, λέγοντάς του ότι υπηρετεί τις ιστορίες και τους χαρακτήρες, κανέναν άλλο. Ο Αλι συγκράτησε τα δάκρυά του, κάτι που δεν έγινε όμως με την Βαϊόλα Ντέιβις που (στην τρίτη υποψηφιότητά της) για το «Fences» απέσπασε το Οσκαρ Β΄ ρόλου. «Υπάρχει μόνον ένα μέρος όπου όλος ο κόσμος συγκεντρώνεται μαζί και αυτό είναι το νεκροταφείο» είπε χαρακτηριστικά.

Εκπληξη το γεγονός ότι η Εμα Στόουν «έκλεψε» το Οσκαρ Α γυναικείου ρόλου από την Ιζαμπέλ Ιπέρ που το άξιζε για την «Εκείνη», δίκαιη όμως τόσο η βράβευση του Κέισι Αφλεκ για το «Μια πόλη δίπλα στην θάλασσα» όσο και εκείνη του σεναριογράφου Κένεθ Λόνεργκαν για την ίδια ταινία που τελικά «νίκησε» τον «Αστακό» του Γιώργου Λάνθιμου σε αυτή την κατηγορία.

Η είσοδος τουριστών στο Dolby Theatre κατά την διάρκεια της απονομής ήταν επίσης ένα όμορφο στιγμιότυπο με τον Ντενζέλ Γουόσινγκτον να γίνεται κουμπάρος ενός μελλοντικού ζευγαριού, την Τζένιφερ Ανιστον να δωρίζει τα γυαλιά της και τα selfie να δίνουν και να παίρνουν. 

Το γεγονός πάντως είναι ότι η γενική χαλαρότητα της τελετής υπερκαλύφθηκε από ένα  εκρηκτικό στιγμιότυπο απίστευτης αμηχανίας στο φινάλε, το οποίο είναι βέβαιον ότι δύσκολα θα ξεχαστεί στα επόμενα …89 χρόνια.   

Ταινία

«Μοοnlight»

Σκηνοθεσία

Ντάμιεν Σαζέλ, «La La land»

Α’ ανδρικός ρόλος

Kέισι Αφλεκ, «Μια πόλη δίπλα στη θάλασσα»

Α’ γυναικείος ρόλος

Εμα Στόουν, «La La Land»

Β’ ανδρικός ρόλος

Μαχερσάλα Αλι (Moonlight)

Β γυναικείος ρόλος

Βαϊόλα Ντέιβις (Fences)

Σενάριο γραμμένο κατευθείαν για την οθόνη

«Μια πόλη δίπλα στη θάλασσα», Κένεθ Λόνεργκαν

Σενάριο βασισμένο σε ξένο υλικό

«Moonlight», Μπάρι Τζένκινς, Ταρέλ Αλβιν Μακρένεϊ

Φωτογραφία

La La Land

Μουσική

La La Land

Τραγούδι

City of stars. La La Land

Σχεδιασμός παραγωγής

La La Land

Μοντάζ

Hacksaw Ridge

Μακιγιάζ

Suicide Squad

Κοστούμια

Φανταστικά ζώα και που βρίσκονται

Nτοκιμαντέρ

O.J. Made in America

Κινούμενο σχέδιο μεγάλου μήκους

Zootopia

Ξενόγλωσσης ταινίας

Ενας χωρισμός, Ασγκάρ Φαραντί

Οπτικά εφέ

Το βιβλίο της ζούγκλας

Ηχητικό μοντάζ

Αφιξη

Ηχητικό μιξάζ

 Hacksaw Ridge

Μικρού μήκους κινούμενο σχέδιο

Viper

Μικρού μήκους μυθοπλασίας

Mindenki

Μικρού μήκους ντοκιμαντέρ

The white helmets



Ζουμπουλάκης Γιάννης
Πηγή : tovima.gr


Ο γιος του ιδιοκτήτη των Jumbo ήταν στη φονική Πόρσε




Σοκαρισμένο το πανελλήνιο από το δυστύχημα που άφησε νεκρά τέσσερα άτομα από την «τρελή» πορεία της Πόρσε του 24χρονου Γιώργου Βακάκη - Μαζί του ήταν ο φίλος του Ανδρέας Γεωργακόπουλος

Η φράση «όσα δεν φέρνει ο χρόνος τα φέρνει η στιγμή» επιβεβαιώθηκε με τον πλέον φρικιαστικό τρόπο χθες το απόγευμα, σε ένα χώρο στάθμευσης, στην Εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας.

Σε ένα από τα πιο απίστευτα τροχαία ατυχήματα των τελευταίων ετών, που άφησε άφωνο το πανελλήνιο με την βιαιότητα της σύγκρουσης μια 33χρονη νέα γυναίκα, ο 3χρονος γιος της και δύο νέα παιδιά και στενοί φίλοι, σκοτώθηκαν μέσα σε μια κόλαση φωτιάς.

Τι απέμεινε; Ένας σοκαρισμένος πατέρας και σύζυγος που βγήκε έξω και έπιανε τα μαλλιά του από την απόγνωση, ευρισκόμενος σε κατάσταση σοκ από το αποτρόπαιο θέαμα, μια πύρινη γραμμή και κομματιασμένα απομεινάρια από ένα  Honda Civic και μια Porsche.

Μια Porsche στην οποία επέβαινε ο Γιώργος Βακάκης, 24 ετών σύμφωνα με τις πληροφορίες, γιος του Απόστολου Βακάκη, ισχυρού ανήρ της εταιρίας παιχνιδιών Jumbo και ο στενός φίλος και συνεργάτης του Ανδρέας Γεωργακόπουλος.

Ο Γιώργος Βακάκης


Φωτογραφίες του φίλου και συνοδηγού του Βακάκη, Ανδρέα Γεωργακόπουλου


Παραμένει άγνωστο πως χάθηκε ο έλεγχος του αυτοκινήτου από τον οδηγό του, το οποίο κινείτο με ιλιγγιώδη ταχύτητα στο ύψος της Υπάτης, σύμφωνα με το συγκλονιστικό βίντεο της σύγκρουσης.


Η 33χρονη με τον σύζυγό της


Αυτό που δείχνει το αυτοκίνητο των δύο νεαρών να εισέρχεται με απίστευτη ταχύτητα και χωρίς καμία αίσθηση ότι κάποιος το ελέγχει και να καρφώνεται πάνω στο σταθμευμένο Honda. Ήταν τέτοια η σφοδρότητα της σύγκρουσης, που το Civic εκτός από την φωτιά κόπηκε κυριολεκτικά στην μέση. Η άτυχη 33χρονη και ο τρίχρονος γιος της σκοτώθηκαν ακαριαία.

Ο Ανδρέας Γεωργακόπουλος εκτοξεύτηκε έξω από το αυτοκίνητο ενώ ο Γιώργος Βακάκης απανθρακώθηκε μέσα στην πύρινη κόλαση που ξέσπασε, σε σημείο που να μην είναι καν αναγνωρίσιμος.


Το Civic πάνω στο οποίο έπεσε η Πόρσε



Ο πατέρας του μικρού αγοριού και σύζυγός της 33χρονης γυναίκας, που την στιγμή της σύγκρουσης βρισκόταν στην τουαλέτα, πετάχτηκε έξω σοκαρισμένος για να ζήσει σκηνές που παραπέμπουν σε αρχαία τραγωδία.

Αντίκρισε το μακάβριο θέαμα αδυνατώντας να παράσχει την παραμικρή βοήθεια στην οικογένειά του, που χάθηκε μέσα σε δευτερόλεπτα.

Τα αίτια του απίστευτου τροχαίου διερευνώνται, ώστε να διαπιστωθεί πως η Porsche εισήλθε με τέτοια ταχύτητα και εμφανή την απώλεια ελέγχου της από τον οδηγό, στην ζώνη στάθμευσης.

Ήταν οδηγικό λάθος; Υπερβολική ταχύτητα; Παρουσιάστηκε ξαφνικά κάποιο εμπόδιο στον δρόμο; Υπήρξε μηχανολογικό πρόβλημα;


Προσοχή: Το βίντεο είναι πολύ σκληρό


Γιώργος Βακάκης: Η τραγική ειρωνεία της μοίρας  


Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του protothema.gr η πρώτη που έμαθε για το τροχαίο ατύχημα του Γιώργου Βακάκη, φέρεται να είναι η αδερφή του Σοφία, μέσω ενός κοινού φίλου τους.

Η μητέρα του σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες ήταν εκτός Αθηνών, ενώ ο πατέρας του που πληροφορήθηκε την είδηση λίγο αργότερα φέρεται να κατέρρευσε, όπως και η άλλη του αδερφή.

Τραγική ειρωνεία της μοίρας; Ο νεαρός κληρονόμος σκοτώθηκε λίγα χιλιόμετρα μακριά από τις κεντρικές αποθήκες της Jumbo στην Εθνική οδό, σε ένα από αυτά τα συγκλονιστικά παιχνίδια που στήνει η ζωή.

Απόφοιτος της Σχολής Μωραΐτη, σπούδαζε στην Αμερική και εργαζόταν ήδη στην εταιρία, ενώ στο μοιραίο ταξίδι ο προορισμός του ήταν η Αράχωβα.

Λάτρευε τα ταξίδια, υπεραγαπούσε τις αδερφές του και χτες έφυγε χαρούμενος για μια εκδρομή που τελικά σφράγισε την μοίρα του και μαζί άλλων τριών ανθρώπων, στο 83ο χιλιόμετρο της Εθνικής οδού  Αθηνών Λαμίας. 


Φωτογραφίες του Γιώργου Βακάκη










Πηγή : protothema.gr