Σάββατο, 30 Ιουλίου 2016

Απίστευτο συνέλαβαν κάτοικο της Πάρου επειδή έκανε ανάρτηση αντιΤσίπρα



Ένα απίστευτο περιστατικό έλαβε χώρα στην Πάρο κατά την διάρκεια της επίσκεψης του πρωθυπουργού για τα εγκαίνια του αεροδρομίου.

Ένας ψηφοφόρος του ΣΥΡΙΖΑ που ενθουσιάστηκε με την επίσκεψη Τσίπρα είπε να μοιραστεί την χαρά του στο Facebook. Όμως φαίνεται πως δεν τα πάει και τόσο καλά με την ιστορία αφού έγραψε να «να υποδεχτούμε τον πρωθυπουργό μας Αλέξη Τσίπρα, όπως ακριβώς υποδέχθηκαν στο Ντάλας του Τέξας τον Κένεντι»! Τότε δηλαδή που τον δολοφόνησαν!

Το συγκεκριμένο στάτους είχε σαν αποτέλεσμα την κινητοποίηση των Αρχών και την σύλληψη του δράστη από την ΕΛ.ΑΣ.



Γράφει ο ΒΗΜΑτοδότης:

« Ηταν όνειρο ζωής για τους κατοίκους της Πάρου το αεροδρόμιο αυτό. Σπουδαίο γεγονός με την παρουσία του Πρωθυπουργού στο νησί τους, αλλά φαίνεται πως γύρισε στη φιέστα την πλάτη. Αυτή τη στιγμή, μου λένε, στην Πάρο βρίσκονται περισσότεροι από 30.000 Έλληνες παραθεριστές και στο αεροδρόμιο ήταν μερικές εκατοντάδες άτομα. Υπήρξε όμως και μια… προληπτική σύλληψη. Σύλληψη λόγω βλακείας καλύτερα. Ενας υπάλληλος του δήμου (ψηφοφόρος του ΣΥΡΙΖΑ) πόσταρε στο FB του: «Ολοι στο αεροδρόμιο της Πάρου να υποδεχθούμε τον πρωθυπουργό μας Αλέξη Τσίπρα, όπως ακριβώς υποδέχθηκαν στο Ντάλας του Τέξας τον Κένεντι». Η αστυνομία τον συνέλαβε αμέσως. Τον κράτησε επί δύο ώρες ανακρίνοντάς τον, αφού είναι γνωστό τι έπαθε στο Ντάλας ο Κένεντι».


Πηγή : thecaller.gr


Μειώνεται στο μισό ο αριθμός των ειδικών μισθολογίων – Εξορθολογισμός επιδομάτων



Μείωση του αριθμού των ειδικών μισθολογίων σχεδόν στο μισό και αλλαγές στη δομή τους μέσω του εξορθολογισμού των επιδομάτων είναι οι βασικοί άξονες των αλλαγών για όσους αμείβονται με ειδικό καθεστώς στο Δημόσιο.

Στόχος είναι οι αλλαγές να οδηγήσουν σε εξίσωση των αποδοχών όσων έχουν τα ίδια εργασιακά χαρακτηριστικά, ώστε να υπάρχει αίσθημα δικαιοσύνης και ίσης μεταχείρισης όλων των δημοσίων υπαλλήλων. Ωστόσο, όπου οι συνθήκες εργασίας το στοιχειοθετούν (ειδικά καθήκοντα, κίνδυνος κ.λπ.) θα παραμείνουν κάποια επιδόματα, ενώ τα περισσότερα θα ενσωματωθούν στον βασικό μισθό.

«Οδηγός» για τις αλλαγές θα αποτελέσει το νέο ενιαίο μισθολόγιο που υιοθετήθηκε πέρυσι. Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι ακόμα κι αν προκύψουν μειώσεις στις αποδοχές των υπαλλήλων που αμείβονται με ειδικό μισθολόγιο, αυτές θα καλυφθούν από την προσωπική διαφορά. Και αυτή θα αντισταθμίζεται από τις μελλοντικές αυξήσεις που θα λάβουν εξαιτίας της μισθολογικής ωρίμανσης ή των προαγωγών.

Παράλληλα, αν από τις αλλαγές προκύψουν αυξήσεις, αυτές θα χορηγηθούν σε βάθος 4ετίας, για να μην υπάρξει μεγάλο δημοσιονομικό βάρος.

Αλλωστε, στόχος του εξορθολογισμού των ειδικών μισθολογίων δεν είναι να υπάρξει δημοσιονομικό όφελος. Η δράση συνολικά θα πρέπει να έχει ουδέτερο δημοσιονομικό αποτέλεσμα. Δηλαδή, να μην υπάρξει ούτε όφελος ούτε απώλεια για τον προϋπολογισμό.

Πάντως, το δημοσιονομικά ουδέτερο αποτέλεσμα αφορά όλα τα ειδικά μισθολόγια και όχι το κάθε ένα ξεχωριστά. Δηλαδή, αν οι αλλαγές σε μία κατηγορία ειδικού μισθολογίου οδηγήσουν σε αύξηση της δαπάνης μισθοδοσίας τους, τότε θα πρέπει σε κάποια άλλη κατηγορία να προκύψει ισόποση μείωση.

Με υψηλή κατάρτιση

Για παράδειγμα, στην κυβέρνηση εξετάζουν το ενδεχόμενοι οι γιατροί και οι πανεπιστημιακοί να λάβουν κάποιες λελογισμένες αυξήσεις μέσα από τις αλλαγές στα ειδικά τους μισθολόγια. Στόχος του Μεγάρου Μαξίμου είναι να στείλει το μήνυμα ότι η κυβέρνηση θέλει να στηρίξει τους κλάδους όπου αυτή τη στιγμή παρατηρείται φυγή προς το εξωτερικό προσωπικού με υψηλή κατάρτιση (brain drain). Αν και οι αυξήσεις που θα δοθούν –εφόσον προκύψει τέτοια δυνατότητα– δεν θα είναι τέτοιες που να αποτρέπουν τη φυγή τους, στην κυβέρνηση θα επιδιώξουν να εξαντλήσουν όλα τα περιθώρια για να προχωρήσουν σε μια έστω και συμβολικού χαρακτήρα κίνηση για τις συγκεκριμένες κατηγορίες υπαλλήλων.

Συνολικά, οι αλλαγές στα ειδικά μισθολόγια θα αφορούν 188.000 εργαζομένους από το σύνολο των 658.000 δημοσίων υπαλλήλων (το 28,5%). Το μισθολογικό κονδύλι των αμειβόμενων με ειδικό καθεστώς υπολογίζεται σε περίπου 5 δισ. ευρώ και αντιπροσωπεύει το 35% της συνολικής μισθολογικής δαπάνης της γενικής κυβέρνησης.

Με αυτά τα δεδομένα στην κυβέρνηση θεωρούν ότι ανεξαρτήτως της μνημονιακής υποχρέωσης για τις αλλαγές στα ειδικά μισθολόγια, είναι και θέμα κοινωνικής δικαιοσύνης να προχωρήσει ο εξορθολογισμός τους.

Το σχέδιο

Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ», οι αλλαγές που προωθούνται είναι οι εξής:

1. Μείωση του αριθμού των ειδικών μισθολογίων από περίπου 20 που είναι σήμερα σε 8-9. Η μείωση θα προέλθει από τη συγχώνευση μισθολογίων που έχουν όμοιο αντικείμενο απασχόλησης (για παράδειγμα θα δημιουργηθεί ένα ειδικό μισθολόγιο για όλα τα μέλη ΔΕΠ ΑΕΙ, ΕΠ ΤΕΙ, ΕΕΔΙΠ, ΕΔΙΠ, εκπαιδευτικό προσωπικό ΑΕΝ, Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών). Η συνένωση των ομοειδών ειδικών μισθολογίων θα γίνει με τη σύνδεση των αποδοχών κάθε μισθολογίου με ένα συγκεκριμένο σημείο αναφοράς. Στο παράδειγμα των πανεπιστημιακών θα μπορούσε ως σημείο αναφοράς να οριστούν οι αποδοχές του καθηγητή πανεπιστημίου, ενώ οι αποδοχές των άλλων βαθμών θα διαμορφώνονται ως ποσοστό επί των αποδοχών του σημείου αναφοράς.

2. Για τον υπολογισμό των νέων αποδοχών του υπαλλήλου που θα αποτελεί το σημείο αναφοράς, θα υπολογίζονται οι σημερινές του αποδοχές, όπως αυτές προκύπτουν από τον συμψηφισμό του βασικού μισθού, του χρονοεπιδόματος, καθώς και των επιδομάτων που λαμβάνονται υπόψη στον υπολογισμό των συντάξιμων αποδοχών. Ετσι, για τους πανεπιστημιακούς, θα είναι ο βασικός μισθός συν το επίδομα διδακτικής προετοιμασίας και εξωδιδακτικής πανεπιστημιακής απασχόλησης, καθώς και η πάγια αποζημίωση για τη δημιουργία και ενημέρωση βιβλιοθήκης και για συμμετοχή σε συνέδρια.

3. Εκτός από τα παραπάνω επιδόματα, προβλέπεται και η διατήρηση ενός επιδόματος που θα αφορά τα ειδικά καθήκοντα κάθε κατηγορίας. Το επίδομα αυτό, όμως, θα καταβάλλεται μετά την αξιολόγηση του υπαλλήλου και θα συνδέεται με την ενεργό άσκηση των προβλεπόμενων καθηκόντων του. Αυτό σημαίνει ότι για να καταβληθεί για παράδειγμα το ερευνητικό επίδομα στους πανεπιστημιακούς, θα πρέπει να έχει προηγηθεί αξιολόγησή τους. Για άλλες κατηγορίες θα προβλέπεται ως κίνητρο απόδοσης ή ειδικών καθηκόντων κ.ο.κ.

Τι προωθείται

Στις προωθούμενες αλλαγές περιλαμβάνονται επίσης:

• Η κατάργηση του χρονοεπιδόματος, η οποία θα οδηγήσει στη δημιουργία 16 μισθολογικών κλιμακίων. Διαφορετική πρόβλεψη θα υπάρχει για τα μισθολόγια των ενστόλων και των δικαστικών λειτουργών.

• Στο πρώτο μισθολογικό κλιμάκιο θα παραμένουν οι υπάλληλοι για 1 έτος, ενώ στη συνέχεια θα εξελίσσονται μισθολογικά κάθε 2 χρόνια.

• Η «αποσυμπίεση», όπως αναφέρεται και στο μνημόνιο του συστήματος αμοιβών. Δηλαδή, η μισθολογική διαφορά που υπάρχει μεταξύ των νέων και παλαιότερων υπαλλήλων να διευρυνθεί σε δύο επίπεδα: Πρώτον, μεταξύ διαφορετικών κατηγοριών υπαλλήλων (για παράδειγμα μεταξύ καθηγητή πανεπιστημίου και λέκτορα, μεταξύ πρέσβη και ακόλουθου πρεσβείας κ.ο.κ.). Δεύτερον, εντός της ίδιας κατηγορίας ανάλογα με τα έτη προϋπηρεσίας, με στόχο να αυξηθούν οι αποδοχές εκείνων που έχουν περισσότερα έτη υπηρεσίας (κυρίως άνω των 25 ετών).

Πέραν αυτών, αν δεν προσδιορισθούν άμεσα ισοδύναμα μέτρα, τότε θα πρέπει να «παγώσουν» οι μισθολογικές ωριμάνσεις για δύο χρόνια (2017-2018), όπως ισχύει και για τους υπόλοιπους υπαλλήλους που εντάσσονται στο ενιαίο μισθολόγιο. Υπενθυμίζεται ότι για όσους αμείβονται με το ενιαίο μισθολόγιο, οι μισθολογικές ωριμάνσεις έχουν ανασταλεί για τα έτη 2016-2017. Πάντως, στο οικονομικό επιτελείο θεωρούν ότι αν εφαρμοστούν όλα τα παραπάνω, ενδεχομένως να μη χρειαστεί ούτε να «παγώσουν» οι ωριμάνσεις των ειδικών μισθολογίων ούτε να προσδιοριστούν ισοδύναμα μέτρα, καθώς το δημοσιονομικό αποτέλεσμα των εν λόγω αλλαγών είναι παρόμοιο με εκείνο που θα προέκυπτε από το διετές «πάγωμα» των ωριμάνσεων.




Έντυπη Καθημερινή


157.000 σπίτια χάθηκαν μέσα στην κρίση



Πουλάνε τα ακίνητα που έχουν στην κατοχή τους οι Έλληνες για να ζήσουν, να πληρώσουν την Εφορία, αλλά και για να απαλλαγούν από τους φόρους. Είναι χαρακτηριστικό ότι το ποσοστό ιδιοκατοίκησης στην Ελλάδα έχει υποχωρήσει σήμερα στο 74%, από 77,2% που ήταν το 2010, όπως δείχνουν τα τελευταία στοιχεία. Αυτό σημαίνει ότι 157 χιλιάδες νοικοκυριά πούλησαν ακόμα και το σπίτι τους για να τα βγάλουν πέρα. 

Την ίδια ώρα η κατακόρυφη πτώση των τιμών ακινήτων έχει "παγώσει" τις γονικές παροχές καθώς οι γονείς θεωρούν ότι είναι καλύτερα το παιδί τους να αποποιηθεί την κληρονομιά από το να "μπλέξει" με τα απρόβλεπτα και αβάσταχτα βάρη μιας ακίνητης περιουσίας. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 2005 έγιναν 120.801 γονικές παροχές και το 2014 μόλις 23.221 , δηλαδή βούτηξαν κατά 80%. 

Στο θέμα αναφέρεται μελέτη της Alpha Bank όπως και ανάλογη μελέτη του ΣΕΒ, οι οποίες βασίζονται στα τελευταία στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ. Και θα πρέπει να σημειωθεί ότι στη χώρα μας υπάρχουν 4,1 εκατ. κτίρια, εκ των οποίων το 2010 τα 3,157 εκατ. χρησιμοποιούνταν για ιδιοκατοίκηση. Το 2014 ο αριθμός αυτός είχε μειωθεί στα 3 εκατ. 

Η αγορά των ακινήτων στα χρόνια της ύφεσης έχει μπει σε βαθιά κατάψυξη. Οι τιμές των κατοικιών από τον Μάρτιο του 2009 έως τον Μάρτιο του φέτος εμφανίζουν σωρευτική μείωση 41,4%.  Η πτωτική τάση τόσο στις τιμές των σπιτιών όσο και επαγγελματικών χώρων θα συνεχιστεί και το 2016. 

"Παγωμένες" είναι και οι επενδύσεις σε νέες κατοικίες. Το πρώτο τρίμηνο φέτος αντιστοιχούσαν μόλις στο 0,7% του επίσης σημαντικά μειωμένου ΑΕΠ, απο 9,9% το 2007. 

Είναι ενδεικτικό ότι στο πρώτο τρίμηνο του 2016 (τελευταία διαθέσιμα στοιχεία ) ολοκληρώθηκαν μόλις 1.955 κατοικίες , έναντι 2.181 στο πρώτο τρίμηνο του 2015, 14.578 το ίδιο διάστημα το 2010 και 25.980 στο πρώτο τρίμηνο του 2007, έτος απόγειο της κατασκευής νέων κατοικιών. 

Μάλιστα, όπως αναφέρουν αναλυτές της Alpha Bank, είναι "χαρακτηριστικό ότι στη Δυτική Μακεδονία ολοκληρώθηκαν μόλις 17 νέες κατοικίες στο πρώτο τρίμηνο του 2016, στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη 61, στην Ήπειρο 81 και στη Θεσσαλία 85.



Πηγή: Έθνος, enikos.gr


Η αλήθεια για να μην σας παραμυθιάζει ο Τσίρπας για το αεροδρόμιο της Πάρου



Πριν αναφερθούμε στην αλήθεια και όχι στα Συριζαίκικα δηλαδή την δικιά τους εικονική αλήθεια, σας λέμε ότι το αεροδρόμιο της Πάρου φτιάχτηκε από λεφτά του ΕΣΠΑ και της Aegean και η σύμβαση υπογράφηκε το 2012.

Το protothema.gr παρουσιάζει βήμα προς βήμα την αλήθεια για το έργο που ο Τσίπρας κόβει μόνο την κορδέλα και προσπαθεί να καπηλευθεί κάνοντας αυτό που ξέρει κελύτερα εξαπατώντας και λέγοντας ψέματα.

Πάμε :

Με non paper πανηγυρίζουν για την ολοκλήρωση του έργου - Η πραγματικότητα που τους διαψεύδει

Θριαμβολογούν στο Μαξίμου ενόψει των εγκαινίων του νέου αεροδρομίου της Πάρου, ότι η κυβέρνηση είναι αυτή που με τις κινήσεις της και την προσπάθειά της κατάφερε να θέσει σε λειτουργία τον διεθνή αερολιμένα. 

Σε non paper η κυβέρνηση τονίζει πως «η ολιγωρία των προηγούμενων κυβερνήσεων και η κατασπατάληση δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ από τα δημόσια ταμεία με ανολοκλήρωτο το έργο κατασκευής διάδρομου του νέου αεροδρομίου της Πάρου, παρέμεινε μέχρι και την ανάληψη της κυβέρνησης από τον ΣΥΡΙΖΑ στις 20/1/2015».

Η αλήθεια για το αεροδρόμιο

Ωστόσο η αλήθεια είναι διαφορετική από αυτήν που περιγράφεται στο κυβερνητικό non paper. Το αεροδρόμιο της Πάρου κατασκευάστηκε από την Ιντρακάτ μετά από διεθνή διαγωνισμό που προκηρύχθηκε το 2012 και αφορούσε την αναβάθμιση του αεροδιαδρόμου, προϋπολογισμού 17,7 εκατ. ευρώ.

Το έργο που αποτελεί μία από τις σημαντικότερες υποδομές για την ανάπτυξη του νησιού, υλοποιήθηκε σε δύο φάσεις.

Η πρώτη αφορούσε την κατασκευή του νέου διαδρόμου προσαπογειώσεων αεροσκαφών, μήκους 2.000 μ. με επιχειρησιακή χωρητικότητα μήκους 1.400μ που κατασκευάστηκε με δημόσια χρηματοδότηση.

Η δεύτερη φάση, περιελάμβανε την ανέγερση κτιρίου για την προσωρινή λειτουργία του αεροσταθμού και συγκεκριμένα την κατασκευή των κτιριακών και Η/Μ εγκαταστάσεων, τη διαμόρφωση περιβάλλοντος χώρου και χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων, το υπόστεγο αποσκευών και τα συνοδευτικά έργα.
Το κόστος της β΄φάσης καλύφθηκε με χρηματοδότηση της Olympic Air και τοπικών επιχειρήσεων της Πάρου, υπό την αιγίδα του Δήμου Πάρου.

Δήμαρχος Πάρου: Κάνουμε έρανο

Σχετικά με όλα τα παραπάνω ο δήμαρχος Πάρου Μάρκος Κωβαίος όταν είχε ερωτηθεί αν και γιατί ζητά τη βοήθεια πολιτών και επαγγελματιών για να ολοκληρωθεί το έργο, είχε απαντήσει τα εξής: «Η Πολιτεία, δεν δείχνει να έχει τη δυνατότητα άμεσης λύσης του προβλήματος. Σεβόμαστε τις προτεραιότητές της, αλλά δεν μπορούμε να μείνουμε άλλο με σταυρωμένα χέρια. Προσπαθήσαμε και προσπαθούμε να το λύσουμε με όποιες δικές μας δυνάμεις διαθέτουμε. Κινητοποιήσαμε κατοίκους, φορείς και χορηγούς, όσους τουλάχιστον έχουν αντίληψη του μεγέθους και του επείγοντος και δεν αρκούνται στο να επισημαίνουν το πρόβλημα πίνοντας το «φραπέ» τους στις παραλίες. Ναι, κάνουμε έρανο. Για να καταδείξουμε την αδυναμία του Κράτους. Για να δώσουμε λύση σε ένα θέμα που μας «καίει» όλους».

Aναλυτικά το non paper αναφέρει τα εξής: 

ΤΟ ΝΕΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥ ΤΕΘΗΚΕ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΧΑΡΗ  ΣΤΙΣ ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΤΟΥ ΥΠΟΜΕΔΙ.

Η πρώτη πτήση στο νέο διεθνές αεροδρόμιο  της Πάρου πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα, 25 Ιουλίου, 2016.Το νέο αεροδρόμιο τέθηκε σε πλήρη επιχειρησιακή λειτουργία μετά από 20 χρόνια αφότου πρωτοαιτήθηκαν οι κάτοικοι της Πάρου τη δημιουργία νέου αεροδρομίου. 

Η ολιγωρία των προηγούμενων κυβερνήσεων και η κατασπατάληση δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ από τα δημόσια ταμεία με ανολοκλήρωτο το έργο κατασκευής διάδρομου του νέου αεροδρομίου της Πάρου, παρέμεινε μέχρι και την ανάληψη της κυβέρνησης από τον ΣΥΡΙΖΑ στις 20/1/2015.

Η Πάρος εντάχθηκε στις άγονες γραμμές επειδή δε διέθετε επαρκείς υποδομές αεροδρομίου, παρά μόνον έναν μικρό διάδρομο, στον οποίο μπορούσε να επιχειρεί μόνον ένας τύπος μικρού αεροσκάφους. Η επιδότηση της γραμμής Αθήνας- Πάρου, ως άγονης, ανερχόταν στα  4,2 εκ ευρώ ετησίως. Είναι χαρακτηριστικό, ότι η λειτουργία της γραμμής υπό καθεστώς παροχής δημόσιας υπηρεσίας (σ.σ η επιδότηση) σε βάθος τετραετίας ανήλθε στο συνολικό  ποσό των 16,8 εκατ. Σε απλή μετάφραση, η επιδότηση μίας τετραετίας, στοίχισε, τόσο όσο το συνολικό σχεδόν κόστος κατασκευής και ολοκλήρωσης του διαδρόμου και του πεδίου ελιγμών του νέου αεροδρομίου! 

Με ένα σκέτο διάδρομο δεν φτιάχνουμε αεροδρόμιο. 

Για να γίνει  πραγματικότητα το νέο αεροδρόμιο της Πάρου, χρειάστηκε σχεδιασμός και ολοκλήρωση της κατασκευής όλων των απαιτούμενων εγκαταστάσεων με συντονισμένες ενέργειες και παρεμβάσεις του Υπουργείου ΥΠΟΜΕΔΙ και της ΥΠΑ. Είναι χαρακτηριστικό, ότι στην Πάρο αντί για αεροδρόμιο είχε σχεδιαστεί  και δρομολογήθηκε από το 2011 να γίνει μόνον ένας διάδρομος! Μάλιστα, κατά τη διάρκεια εκτέλεσης των εργασιών κατασκευής του, την περασμένη πενταετία, σημειώθηκαν επιπρόσθετες τεχνικές και οικονομικές εμπλοκές αλλά και μεγάλες καθυστερήσεις. Η ολοκλήρωση του διαδρόμου έγινε χάρις στην αποφασιστική στάση του υπουργού ΥΠΟΜΕΔΙ με την αποπληρωμή του έργου και τον καθορισμό καταληκτικής ημερομηνίας παράδοσης του, τον Μάιο του 2016. 

Συγκεκριμένα, οι καθυστερήσεις και οι ανακολουθίες στον προγραμματισμό οδήγησαν τις προηγούμενες κυβερνήσεις σε ένα διαγωνισμό που είχε σαν σκοπό την κατασκευή ενός διαδρόμου προσγειώσεων και απογειώσεων αποκλειστικά και μόνο. Τα αεροδρόμια όμως, όπως όλοι  γνωρίζουν, εκτός από διάδρομο, προσγείωσης έχουν αεροσταθμό, μηχανολογικούς χώρους, υδατόπυργο για την τροφοδοσία των πυροσβεστικών οχημάτων, δρόμους προσέγγισης από και προς αυτά για το επιβατικό κοινό, χώρους παρκινγκ αυτοκινήτων ή άλλων μέσων μεταφοράς, φωτισμό στον περιβάλλοντα χώρο, και άλλα πολλά… 

Το γεγονός αυτό, είναι πρόδηλο της αδυναμίας όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων, όσον αφορά τον προγραμματισμό και τη φιλοσοφία, από την οποία διαπνέονταν, ο σχεδιασμός κρίσιμων έργων υποδομής της χώρας. Σημαντική και καθοριστική για την λειτουργία του νέου αεροδρομίου ήταν η εργασία του εξειδικευμένου Επιστημονικού αλλά και Τεχνικού προσωπικού της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας. Με την ενεργή τους παρουσία αλλά και την καθημερινή τους εργασία συνέδραμαν έτσι ώστε το όλο έργο να αποπερατωθεί σε χρόνο περίπου 100 ημερών. Αυτό αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα άλλου σχεδιασμού και αξιοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού στο χώρο του δημόσιου τομέα. Ένα δυναμικό, το οποίο τα τελευταία χρόνια κακοποιήθηκε από πλευράς των προηγούμενων κυβερνήσεων (βλέπε Κ. Μητσοτάκη )με τόσο βάρβαρο και άδικο τρόπο, όπως αυτός της διαθεσιμότητας των απολύσεων κ.λπ.

Με το συγκεκριμένο έργο φάνηκε επίσης, με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο η δυνατότητα συνεργασίας μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού τομέα μπορεί να είναι εφικτή, χρήσιμη και αποτελεσματική για την ανάπτυξη της οικονομίας και της χώρας όταν αυτή  σέβεται το δημόσιο συμφέρον. 

Τα οφέλη

Η λειτουργία του νέου αεροδρομίου της Πάρου, θα συμβάλλει στην αύξηση της τουριστικής κίνησης, την ενίσχυση της τοπικής κοινωνίας αλλά και της απασχόλησης. Η επιβατική κίνηση μέσω του παλιού αεροδρομίου που είχε μήκος διαδρόμου μόλις 600 μέτρα έφτανε η επιβατική κίνηση περίπου τις 30000 άτομα ετησίως. Μέσω του νέου αεροδρομίου έχει υπολογιστεί ότι θα έχουμε σε βάθος χρόνου 16 μηνών, τετραπλασιασμό των επιβατών. Όλα αυτά συνδράμουν σε ένα ευρύτερο σχέδιο ανάπτυξης που από αυτό το μερικό (της ανάπτυξης) των τοπικών κοινωνιών περνάμε στο γενικό του συνόλου της χώρας και της οικονομίας.

Ολοκληρωμένος σχεδιασμός Έργων  στην Πάρο 

Αξίζει να σημειωθεί, ότι η πολιτική ηγεσία του ΥΠΟΜΕΔΙ προωθεί  σε συνεργασία με την Τοπική Αυτοδιοίκηση και τους φορείς της Πάρου, ένα νέο ολοκληρωμένο σχεδιασμό για την υλοποίηση έργων υποδομών, στο νησί. Συγκεκριμένα  προωθείται από το ΥΠΟΜΕΔΙ νέος ολοκληρωμένος σχεδιασμός για την υλοποίηση υποδομών (οδικών, λιμενικών έργων, βιολογικών καθαρισμών κλπ) και παράλληλα έργων και παρεμβάσεων προστασίας του περιβάλλοντος και της πολιτιστικής κληρονομιάς, που είναι αναγκαία στο νησί, δεδομένου ότι η λειτουργία του νέου αεροδρομίου τετραπλασιάζει την αεροπορική επιβατική κίνηση της Πάρου.

ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ – ΔΙΑΔΡΟΜΟΣ 

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά: Το νέο αεροδρόμιο διαθέτει πλήρεις, σύγχρονες και λειτουργικές υποδομές και εγκαταστάσεις διαδρόμου, αεροσταθμού, διαμορφώσεων περιβάλλοντος χώρου, ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού και οδικών προσβάσεων, με νέο δρόμο διπλής κυκλοφορίας.

Πιστοποίηση: Ο σχεδιασμός και η κατασκευή του διαδρόμου, των τροχοδρόμων και του δαπέδου στάθμευσης καθώς και των υποστηρικτικών υποδομών και εγκαταστάσεων του αερολιμένα ανταποκρίνονται στις σύγχρονες προδιαγραφές του Ευρωπαϊκού Οργανισμού για την Ασφάλεια των Πτήσεων (EASA) και κατά συνέπεια καλύπτει τις απαιτήσεις για την πιστοποίηση του σύμφωνα με τις προδιαγραφές της EASA.

Νέος διάδρομος: Οι διαδικασίες χωροθέτησης, τεχνικών περιβαλλοντικών μελετών κλπ για την κατασκευή νέου διαδρόμου στο αεροδρόμιο Πάρου ξεκίνησαν από το 1996. 

Η δημοπράτηση του έργου έγινε το 2011, κατά διεθνή πρωτοτυπία, χωρίς την πρόβλεψη αεροσταθμού και των αναγκαίων συνοδευτικών έργων. Χωρίς να γίνει δυνατή η έγκαιρη ολοκλήρωση του, εξαιτίας της ανεπάρκειας των προηγούμενων κυβερνήσεων να δώσουν λύσεις στις τεχνικές ή οικονομικές εμπλοκές, μετά από συντονισμένες ενέργειες και παρεμβάσεις το έργο του διαδρόμου, παραδόθηκε τον περασμένο Μάιο.

Το έργο του νέου διαδρόμου χρηματοδοτήθηκε από το Πρόγραμμα δημοσίων Επενδύσεων. Είχε προϋπολογισμό 23,250 εκ ευρώ, ο οποίος μετά την έκπτωση του σχετικού διαγωνισμού διαμορφώθηκε σε τίμημα κατασκευής 15,249 εκ ευρώ. 

Το συνολικό μήκος του διαδρόμου είναι 2000 μέτρα, με επιχειρησιακό μήκος 1400 μέτρων, δίνοντας τη δυνατότητα προσγειώσεων και απογειώσεων στο νησί αεροσκαφών μεγάλης χωρητικότητας και σύνδεσης της Πάρου, με όλους τους αεροπορικούς προορισμούς εσωτερικού και εξωτερικού. Στο έργο περιλαμβάνονται επίσης και άλλα συνοδευτικά έργα (διάθεση ομβρίων, περιμετρικοί οδοί κ.λπ.).

ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ- ΑΕΡΟΣΤΑΘΜΟΣ

ΝΕΟΣ ΑΕΡΟΣΤΑΘΜΟΣ: ΝΕΟΣ ΑΕΡΟΣΤΑΘΜΟΣ- ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ -ΛΟΙΠΕΣ ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΚΑΙ ΟΔΟΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΟ ΝΕΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ- ΙΣΤΟΡΙΚΟ:  

Ο νέος αεροσταθμός έχει επιφάνεια 750 τετραγωνικά μέτρα. Παράλληλα σχεδιάζεται να προωθηθεί και 2η φάση εργασιών για τον διπλασιασμό της ωφέλιμης επιφάνειας του αεροσταθμού σε 1.500 τετραγωνικά μέτρα για την κάλυψη της επιβατικής κίνησης σε βάθος 4ετιας. Επίσης  προετοιμάζεται η ωρίμανση για να κατασκευαστεί ο μεγάλος αεροσταθμός επιφανείας 5.000 τ.μ και  οι χώροι αυτοί μπορούν να λειτουργήσουν ως χώροι εκθεσιακοί ή χώροι συνεδριακοί. Συγκεκριμένα με την αριθ. Δ7/Α/35617/4566/8.11.2011 απόφαση Δ/ΥΠΑ εγκρίθηκε η μελέτη Γενικού Σχεδίου Ανάπτυξης (Master Plan) - Επικαιροποίησης του νέου Αερολιμένα Πάρου. Το κτίριο αεροσταθμού, επιφανείας 5.500 τ.μ., που προβλέπεται βάσει του σχεδίου ανάπτυξης του αεροδρομίου, ευρίσκεται στο στάδιο της προμελέτης. Η ΥΠΑ έχει προγραμματίσει την εκπόνηση των επομένων σταδίων της μελέτης (οριστική και εφαρμογής). Το έργο κατασκευής του αεροσταθμού 5.500 τ.μ. έχει προταθεί για υλοποίηση μέσα στο τρέχον πρόγραμμα 2014-2020 με συγχρηματοδότηση από ΕΕ. 

Όμως, για την άμεση χρησιμοποίηση του νέου αεροδρομίου Πάρου για το χρονικό διάστημα μέχρι την ολοκλήρωση του ανωτέρω έργου και με την κάλυψη των αναγκών της κίνησης και του προσφερόμενου επιπέδου εξυπηρέτησης, εγκρίθηκε με την Απόφαση Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων ΔΤΥ/Δ7/Γ/ 7099/2423/1-4-2016 η κατασκευή και χρηματοδότηση από την εταιρεία  «Olympic Air ανώνυμος εταιρία αεροπορικών μεταφορών» του έργου «Ανέγερση κτιρίου για την προσωρινή λειτουργία του αεροσταθμού στον νέο αερολιμένα Πάρου, διαμόρφωση περιβάλλοντος χώρου και οδών πρόσβασης». 

Η μελέτη του έργου εκπονήθηκε με δαπάνες της «Αστικής μη κερδοσκοπικής εταιρείας για τη δημιουργία των προσωρινών εγκαταστάσεων εδάφους νέου αερολιμένα Πάρου» (ΑΜΚΕ) και η επίβλεψη και έγκριση της μελέτης έγινε από την ΥΠΑ/Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών.

Η εταιρεία Olympic Air είναι ο φορέας εκτέλεσης και χρηματοδότησης του έργου και η επίβλεψη της κατασκευής έγινε από την ΥΠΑ/Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών ως προς τα οικοδομικά και ηλεκτρομηχανολογικά έργα καθώς και τα έργα εσωτερικής οδοποιίας.

Το κτίριο προσωρινού  αεροσταθμού έχει κατασκευασθεί για την εξυπηρέτηση 80 επιβατών ανά κατεύθυνση. Χωροθετείται βόρεια του δαπέδου στάθμευσης των αεροσκαφών και σε απόσταση 100μ. περίπου από αυτό. Ο περιβάλλων χώρος του κτιρίου προς την πλευρά της πόλης διαμορφώθηκε με σκοπό την εξυπηρέτηση της στάσης και στάθμευσης ΙΧ αυτοκινήτων, ταξί, τουριστικών λεωφορείων και ΚΤΕΛ. 

Αντίστοιχα ο περιβάλλων χώρος προς την πλευρά της πίστας διαμορφώθηκε για τη διακίνηση και τους ελιγμούς των αμαξιδίων μεταφοράς αποσκευών, των πυροσβεστικών οχημάτων κλπ οχημάτων του αεροδρομίου. Μεταξύ της αστικής περιοχής και του ζωτικού χώρου της αυστηρά ελεγχόμενης περιοχής του αερολιμένα υπάρχει διαχωρισμός με περίφραξη ασφαλείας όπως και η εγκατάσταση φυλακίου ασφαλείας για την διενέργεια των απαιτούμενων ελέγχων σε οχήματα και επιβαίνοντες που εισέρχονται στην αυστηρά ελεγχόμενη περιοχή. 

Στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνεται και η οδική σύνδεση του αεροδρομίου από τον άξονα Παροικιάς-Αλυκής μέχρι την είσοδο του αεροδρομίου, μήκους ενός χιλιομέτρου, καθώς και ο κυκλικός κόμβος.

Το κτίριο του αεροσταθμού αναπτύσσεται σε ένα επίπεδο και στεγάζει τις προβλεπόμενες από το κτιριολογικό πρόγραμμα λειτουργίες. Έχει επιφάνεια 745 τ.μ. και περιλαμβάνει αίθουσες check-in hall, αναχωρήσεων και αφίξεων με όλους του απαιτούμενους υποστηρικτικούς χώρους (WC, αποθήκες, κλπ.) καθώς και τους απαιτούμενους χώρους γραφείων. Μεταξύ ελεγχόμενου και μη ελεγχόμενου χώρου έχει προβλεφθεί έλεγχος ασφαλείας. Στη νότια πλευρά του κτιρίου υπάρχουν χώροι Η/Μ εγκαταστάσεων (κτιρίου και φωτοσήμανσης), αποθήκη πυροσβεστικού υλικού, γραφεία προσωπικού πίστας κλπ βοηθητικά κτίσματα συνολικής επιφανείας 120 τ.μ. καθώς και στεγασμένη περιοχή στάθμευσης δύο πυροσβεστικών οχημάτων. Στη  νότια πλευρά και σε άμεση γειτονία με τα γραφεία του αεροσταθμού υπάρχει διώροφο κτίριο, όπου στον πρώτο όροφο επιφανείας 58 τ.μ. υπάρχουν τα γραφεία Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας (ΕΜΥ) και τηλεφωνικού κέντρου, κατανεμητή, πομποδεκτών κλπ, ενώ στον δεύτερο όροφο επιφανείας 58 τ.μ. υπάρχει το γραφείο Afis.

Επί πλέον έχει κατασκευασθεί δεξαμενή πυρόσβεσης-υδατόπυργος για τον ανεφοδιασμό των πυροσβεστικών οχημάτων, καθώς επίσης και σταθμός τριτοβάθμιας βιολογικής επεξεργασίας λυμάτων.

Ο ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΤΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ:  Για τη μετεγκατάσταση από το παλαιό στο νέο αεροδρόμιο του ηλεκτρονικού, μηχανολογικού κλπ εξοπλισμού συνεργάσθηκαν οι αρμόδιες Διευθύνσεις της ΥΠΑ, το αεροδρόμιο Πάρου, η Olympic Air και ο Δήμος Πάρου.

Επιπλέον, για τον συντονισμό των απαιτούμενων δράσεων και ενεργειών για την απρόσκοπτη ενεργοποίηση του νέου Αεροδρομίου και τη μετεγκατάσταση σ΄αυτό από το παλαιό εν μέσω της τρέχουσας τουριστικής περιόδου, συγκροτήθηκε με απόφαση του Διοικητή της ΥΠΑ πολυμελής ειδική ομάδα εργασίας, αποτελούμενη από υπαλλήλους της ΥΠΑ διαφόρων ειδικοτήτων.

Η ομάδα αυτή μερίμνησε για τον χρονικό προγραμματισμό και τον συντονισμό των πολυάριθμων ενεργειών που απαιτήθηκαν για τη μετάπτωση από το παλαιό στο νέο Αεροδρόμιο Πάρου, οι οποίες περατώθηκαν επιτυχώς.

Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΑΡΧΏΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ.

Η επιθυμία των Παριανών να λειτουργήσει το νέο αεροδρόμιο τους οδήγησε να κάνουν την σύσταση της μη κερδοσκοπικής επιχείρησης και να συμβάλουν με την όποια οικονομική τους δύναμη αλλά πάνω από όλα με τις συνεχείς  και αδιάκοπες ενέργειες τους στην πραγμάτωση του.

Η Αστική μη Κερδοσκοπική Εταιρεία Για Τη Δημιουργία Των Προσωρινών Εγκαταστάσεων Εδάφους Νέου Αερολιμένα Πάρου (ΑΜΚΕ), δημιουργήθηκε στις αρχές του 2015.  Στόχευσή της, η αναζήτηση λύσεων, που θα οδηγούσαν στη δημιουργία προσωρινών εγκαταστάσεων εδάφους για το νέο αεροδρόμιο της Πάρου. Η επιθυμία των Παριανών να λειτουργήσει το νέο αεροδρόμιο τους οδήγησε να κάνουν την σύσταση της μη κερδοσκοπικής επιχείρησης και να συμβάλουν με την όποια οικονομική τους δύναμη αλλά πάνω από όλα με τις συνεχείς  και αδιάκοπες ενέργειες τους στην πραγμάτωση του.

Αναλυτικότερα, με δαπάνες της προαναφερθείσας Αστικής Μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας, υλοποιήθηκαν τα παρακάτω: 

    Εκπονήθηκαν οι εξής μελέτες:

    Αρχιτεκτονική, 

    Ηλεκτρομηχανολογική, 

    Υδραυλικά ομβρίων υδάτων 

    Βιολογικός σταθμός λυμάτων αεροσταθμού.

Με πρωτοβουλία των μελών της ΑΜΚΕ, βρέθηκαν μηχανικοί -εθελοντές από την περιοχή, οι οποίοι υπέγραψαν τις κατά νόμου επιβλέψεις της αδείας του έργου.

    Κατασκεύασε το δίκτυο ύδρευσης: 

    Μ ε υλικά που προμήθευσε η ΥΠΑ όπως και τη σύνδεση του υδατόπυργου. 

    κατασκευή πέτρινου τοιχίου : 

    Σε είσοδο χώρου αεροδρομίου και χώρου parking.

    Χορηγίες υλικών που ενσωματώθηκαν στο έργο:

    14 ξύλινα παράθυρα με τα τζάμια από εταιρεία EXPA. 

    Ποσότητα 200μ3 σκυροδέματος από εταιρεία LAFARGE. 

    Ποσότητα 50μ3 σκυροδέματος από εταιρεία ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΗ

    Ποσότητα 3.000,00 τόνων θραυστού υλικού λατομείου 3 Α από λατομείο ΛΟΥΚΗ που παραδόθηκε στο έργο. 

    Ποσότητα 4.000,00 τόνων θραυστού υλικού λατομείου 3 Α από λατομείο ΡΗΓΑ.

 Η μεταφορά έγινε με δαπάνες της OLYMPIC Air

    Γερανοφόρου οχήματος με 3-4 εργάτες. 

    Τέλος, συνέδραμε  στη μεταφορά εξοπλισμού, από παλιό στο νέο αεροδρόμιο.




Βέλγιο: Δύο συλλήψεις τζιχαντιστών

Πηγή: REUTERS/Francois Lenoir

Στη σύλληψη δύο ανδρών που κατηγορούνται πως σχεδίαζαν τρομοκρατική επίθεση προχώρησαν σήμερα οι βελγικές Αρχές. 

Βέλγοι αστυνομικοί πραγματοποίησαν επτά εφόδους στη συνοικία Μονς χθες Παρασκευή σε ισάριθμα σπίτια και συνέλαβαν τελικά τους αδελφούς Νουρεντίν και Χαμζά Χ. Προς το παρόν δεν έχει γίνει γνωστό που βασίζονται οι κατηγορίες για σχεδιασμό τρομοκρατής ενέργειας καθώς δεν εντοπίστηκαν όπλα ή εκρηκτικά.

Η βελγική αστυνομία βρίσκεται συνεχώς σε συναγερμό καθώς εκτιμάται ότι οι θύλακες ισλαμιστών που έχουν δημιουργηθεί σε πολλές συνοικίες των Βρυξελλών, όπου κατά κύριο λόγο ζουν Μουσουλμάνοι, μπορεί να βρίσκονται εν υπνώσει, ωστόσο δεν αποκλείεται να πρόκειται για μια ανάπαυλα πριν από ένα ακόμα αιματηρό χτύπημα.



Πηγή : Cnn.gr


Ο Σκουρλέτης αυτοαποθεώνεται που μάζεψε μισό δισ. από τη ρύθμιση για τη ΔΕΗ



Κι ενώ υλοποιεί την μία αποκρατικοποίηση μετά την άλλη, ο Πάνος Σκούρλετης κατηγόρησε τον πρώην υπουργό Γιάννη Μανιάτη ότι είναι φανατικά υπέρ των ιδιωτικοποιήσεων

Μισό δισεκατομμύριο ευρώ έχει εισρεύσει στα ταμεία της ΔΕΗ με τη ρύθμιση των 36 δόσεων χωρίς προκαταβολή, σύμφωνα με τον υπουργό Ενέργειας και Περιβάλλοντος Πάνος Σκουρλέτης, ο οποίος απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή της Δημοκρατικής Συμπαράταξης Γιάννη Μανιάτη, τόνισε ότι η ρύθμιση αυτή και τον κόσμο ανακούφισε και τη ρευστότητα της ΔΕΗ ενίσχυσε.

Αναφερόμενος στα στοιχεία που επικαλέστηκε ο κ. Μανιάτης, σύμφωνα με τα οποία οι ληξιπρόθεσμες οφειλές προς τη ΔΕΗ έχουν φθάσει τα 3,1 δισ. ευρώ, ο κ. Σκουρλέτης διαφώνησε, εκφράζοντας απορία.  «Δεν είναι 3,1 δισ. ευρώ οι ληξιπρόθεσμες προς τη ΔΕΗ και κάθε βδομάδα βλέπω αυξάνονται και κάποια εκατομμύρια.  Δεν ξέρω πώς τα μετράτε». Αντίθετα, ο κ. Σκουρλέτης ισχυρίστηκε ότι είναι θετικά τα σημάδια «γιατί πάνω από μισό δισεκατομμύριο ευρώ έχει μπει στα Ταμεία από πολίτες που έχουν μπει στη ρύθμιση με δόσεις χωρίς προκαταβολή». 

Ο κ. Μανιάτης υποστήριξε ότι αν εφαρμοζόταν ο προηγούμενος νόμος (για τη μικρή ΔΕΗ), η ΔΕΗ θα εισέπραττε συνολικά 5 δισ. ευρώ από την πώληση του 30% και την επένδυση στη Φλώρινα. Από την πλευρά του ο υπουργός Περιβάλλοντος είπε ότι το σχέδιο της κυβέρνησης για την ενέργεια «είναι γνωστό και το ψηφίσαμε από κοινού». Ακόμη, κατηγόρησε τον κ. Μανιάτη ότι είναι φανατικά υπέρ των ιδιωτικοποιήσεων.  «Είστε φανατικά υπέρ της ιδιωτικοποίησης.  Εμείς στην πολιτική  βίαιης και εξαναγκασμένης ιδιωτικοποίηση λέμε όχι. Γι' αυτό καταργήσαμε  τη μικρή ΔΕΗ και εναλλακτικά προωθούμε ένα άλλο σχέδιο που η πρώτη του φάση προχωράει με επιτυχία», είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός. 

Τέλος, έστειλε μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση σχετικά με τις ιδιωτικοποίησεις  τονίζοντας ότι μία ιδιωτικοποίηση που γίνεται σε μία χώρα με το πιστόλι στον κρόταφο έχει αποτύχει. Επεσήμανε, επίσης, ότι αυτές οι ιδιωτικοποιήσεις, που γίνονται κάτω από συνθήκες δημοσιονομικής αγχόνης και κρέμεται η χώρα από μια κλωστή, δεν αποδίδουν.


Πηγή : protothema.gr


Σύντομα στα νέα της γραφεία η Νέα Δημοκρατία



Τα συνεργεία δουλεύουν πυρετωδώς, το κτίριο βάφτηκε και όλα δείχνουν ότι μέχρι τα μέσα Αυγούστου θα είναι πλήρως λειτουργικό το κτίριο της κεντροδεξιάς παράταξης.



Τα νέα γραφεία του κόμματος βρίσκονται στην οδό Πειραιώς 62 και Φλωρίνης, στο Μοσχάτο, σε κτίριο που χτίστηκε το 1989 και στέγασε την JVC.


Προφυλακίστηκαν 17 δημοσιογράφοι στην "Δημοκρατία" του δικτάτορα Ερντογάν



Την προφυλάκιση 17 δημοσιογράφων που κατηγορούνται για σχέσεις με τον αυτοεξόριστο στις ΗΠΑ μουσουλμάνο ιεροκήρυκα Φετουλάχ Γκιουλέν, διέταξε τουρκικό δικαστήριο.

 Ενώπιον του δικαστηρίου προσήχθησαν 21 δημοσιογράφοι, εκ των οποίων οι 17 διώκονται με την κατηγορία ότι ανήκουν σε "τρομοκρατική οργάνωση". Μεταξύ των προφυλακισθέντων είναι η Ναζλί Ιλιτζάκ, πρώην βουλευτίνα, η οποία απολύθηκε από τη φιλοκυβερνητική εφημερίδα Sabah το 2013 διότι επέκρινε τους υπουργούς που ενεπλάκησαν σε ένα σκάνδαλο διαφθοράς.

Ανάμεσα στους τέσσερις δημοσιογράφους που αφέθηκαν ελεύθεροι είναι ο Μπουλέντ Μουμάι, πρώην διευθυντής της εφημερίδας Hürriyet, πολύ γνωστός στον χώρο των τουρκικών ΜΜΕ. 

Η κυβέρνηση έχει διατάξει το κλείσιμο περισσότερων από 130 μέσων ενημέρωσης ενώ έχουν εκδοθεί περίπου 90 εντάλματα σύλληψης σε βάρος δημοσιογράφων.




Ψάχνετε τον έρωτα μέσω διαδικτύου; Δείτε τι φρικιαστικό έπαθε αυτή η κοπέλα και... ξανασκεφτείτε το!



Η συγκεκριμένη κοπέλα ήθελε να γνωρίσει τον έρωτα και δεν δίσταζε να το προσπαθήσει ακόμα και μέσω διαδικτύου κλείνοντας ραντεβού με ανθρώπους εντελώς αγνώστους. Ένα από τα ραντεβού της όμως που κλείστηκε μέσω σελίδας γνωριμιών πήρε μια πολύ απρόβλεπτη τροπή.

Η αστυνομία στο Εκατερίνενμπουργκ, της τέταρτης μεγαλύτερης πόλης της Ρωσίας, δηλώνει με ανακοίνωσή της τον συγκλονισμό της για το αποτρόπαιο έγκλημα, που ως ένα βαθμό θυμίζει τον τρόπο δράσης των τζιχαντιστών. 

Το πτώμα της 22χρονης Κριστίνα Μεντβέντεβα με σχεδόν πλήρως αποκομμένο το κεφάλι της, εντοπίστηκε στην ακτή μιας λίμνης στην πόλη Μιτσουρίνσκι, πολύ κοντά στο Εκατερίνενμπουργκ, της ΒΔ Ρωσίας. Το έγκλημα που προκαλεί αποκαλύφθηκε τρεις μέρες αφού την είχαν δει για τελευταία φορά και αφού ήταν ενεργή στο διαδίκτυο.

Στο status της στον λογαριασμό της ανέγραφε «ενεργή αναζήτηση», ενώ διατηρούσε τουλάχιστον έναν λογαριασμό σε ένα σάιτ γνωριμιών, με την αστυνομία ωστόσο να αναφέρει πως δεν μπορεί να διαπιστωθεί ποιος είναι ο άνδρας με τον οποίο είχε ραντεβού μέσα από το ιστορικό των επισκέψεων της.


Ένα επιπλέον στοιχείο που έχει προβληματίσει τις Αρχές είναι ότι το νεαρό κορίτσι δεν έφερε ίχνη βιασμού.



Η 22χρονη ζούσε σε διαμέρισμα στο Εκατέρινμπουργκ με μια φίλη της και είχε εξαφανιστεί από τις 24 Ιουλίου οπότε και έφυγε για να συναντήσει τον άγνωστο άνδρα από το διαδίκτυο.

Το τραγικό τέλος της 22χρονης έχει γίνει πρώτο θέμα στα ρωσικά μέσα που κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για την ασφάλεια των γυναικών που χρησιμοποιούν σελίδες γνωριμιών στο ίντερνετ.

Αστυνομικοί αναζητούν τον δράστη του επαχθούς εγκλήματος


Πηγή : newsit.com.cy


Γιουνκέρ: «Στον αέρα» η συμφωνία με την Τουρκία για το προσφυγικό



Εάν αυτό συμβεί, «μπορούμε κατόπιν να αναμένουμε ότι οι μετανάστες θα ξαναρχίσουν να φθάνουν στην Ευρώπη» μαζικά, δήλωσε ο πρόεδρος της Κομισιόν

Τον κίνδυνο να ακυρωθεί η συμφωνία που έχει συνάψει η Ευρωπαϊκή Ένωση με την Τουρκία στο προσφυγικό, επεσήμανε με δηλώσεις του ο πρόεδρος της Κομισιόν, Ζαν Κλοντ Γιουνκέρ, τονίζοντας πως αν συμβεί αυτό, θα πρέπει η Ευρώπη να αναμένει εκ νέου μαζική είσοδο μεταναστών στα εδάφη της.

Ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ προειδοποιεί ότι η συμφωνία ανάμεσα στην ΕΕ και την Τουρκία για την αναχαίτιση της μαζικής ροής μεταναστών και προσφύγων προς τη δυτική Ευρώπη κινδυνεύει να ακυρωθεί, σε συνέντευξή του η οποία δημοσιεύεται το Σάββατο. «Ο κίνδυνος είναι αυξημένος. Η επιτυχία της συμφωνίας μέχρι τώρα είναι εύθραυστη. Ο πρόεδρος της Τουρκίας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν έχει ήδη αφήσει να εννοηθεί επανειλημμένα ότι επιδιώκει να την θέσει υπό αμφισβήτηση», είπε ο Γιούνκερ στη συνέντευξη που παραχώρησε στην αυστριακή εφημερίδα «Kurier». Εάν αυτό συμβεί, «μπορούμε κατόπιν να αναμένουμε ότι οι μετανάστες θα ξαναρχίσουν να φθάνουν στην Ευρώπη» μαζικά, συνέχισε ο Γιούνκερ.

Η αμφιλεγόμενη συμφωνία, η οποία συνήφθη τον Μάρτιο ανάμεσα στην Άγκυρα και τις Βρυξέλλες, είχε αποτέλεσμα την ανάσχεση της ροής των μεταναστών και των προσφύγων, όμως η αποτυχημένη απόπειρα στρατιωτικού πραξικοπήματος της 15ης Ιουλίου εναντίον του Ερντογάν δημιούργησε φόβους στην ΕΕ ότι ενδέχεται να ακυρωθεί.

Οι εκκαθαρίσεις που ακολούθησαν την απόπειρα πραξικοπήματος στην Τουρκία οδήγησαν σε χιλιάδες συλλήψεις στελεχών των ενόπλων δυνάμεων, της αστυνομίας και του δικαστικού σώματος, ενώ χιλιάδες άνθρωποι έχασαν τις θέσεις τους στα σημαντικότερα υπουργεία της τουρκικής κυβέρνησης. Τρεις ημέρες μετά την απόπειρα πραξικοπήματος, η ομάδα των Τούρκων αξιωματούχων που είχε επιφορτιστεί με τον έλεγχο της εφαρμογής της συμφωνίας για τους πρόσφυγες και τους μετανάστες στην Ελλάδα ανακλήθηκε στην Τουρκία και δεν αντικαταστάθηκε.

 Ακόμη, στη συνέντευξή του στην Κουρίρ ο Γιούνκερ δήλωσε «πολύ ανήσυχος» για τις πρόσφατες εξελίξεις εντός ΕΕ, ειδικά στην Ουγγαρία και στην Πολωνία. «Στην Πολωνία, οι ενέργειες της κυβέρνησης καταφέρνουν πλήγμα στο κράτος δικαίου», ενώ «παρατηρώ με ανησυχία τις προετοιμασίες για το δημοψήφισμα όσον αφορά (τον τρόπο με τον οποίο η ΕΕ συμφώνησε να ανακατανέμει) τους μετανάστες», υπογράμμισε ο πρόεδρος της Κομισιόν. Την Τετάρτη, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έδωσε προθεσμία τριών μηνών στην κυβέρνηση της Πολωνίας για την επανεξέταση της λειτουργίας του Συνταγματικού Δικαστηρίου της χώρας, επικαλούμενη την προστασία του κράτους δικαίου.

Παράλληλα, αυτή την εβδομάδα ο Ούγγρος πρωθυπουργός Βίκτορ Όρμπαν συνέκρινε τη μετανάστευση με «δηλητήριο» για την Ευρώπη και πρόσθεσε ότι η χώρα του «δεν χρειάζεται ούτε έναν μετανάστη». «Εάν οργανώνονται δημοψηφίσματα για κάθε απόφαση των συμβουλίων υπουργών (της ΕΕ) και του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, τότε η ασφάλεια του δικαίου διατρέχει κίνδυνο», εκτίμησε ο Γιούνκερ.

«Η Κομισιόν θα έπρεπε πραγματικά—αλλά δεν έχουμε φθάσει ακόμη εκεί—να κινήσει μια διαδικασία εναντίον της Ουγγαρίας για παραβίαση των (ευρωπαϊκών) συνθηκών. Αλλά ο κ. Όρμπαν θα δήλωνε σε αυτή την περίπτωση ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παραπέμπει τον ουγγρικό λαό σε δίκη», επισήμανε ο Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ.


Πηγή : protothema.gr


ΝΔ: Κόλαφος για την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ η επιστολή καθηγητών κατά Γκάλμπρεϊθ




Η Νέα Δημοκρατία εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με την επιστολή 23 διαπρεπών Ελλήνων καθηγητών προς τον Πρόεδρο του Πανεπιστημίου του Τέξας για το ρόλο του Τζ. Γκάλμπρεϊθ που μετείχε ως επικεφαλής της μυστικής ομάδας που συγκρότησε ο τότε Υπουργός Οικονομικών Γ. Βαρουφάκης στην κατάρτιση του «Σχεδίου Χ».

Η ανακοίνωση της Νέας Δημοκρατίας:

«Η επιστολή 23 διαπρεπών Ελλήνων καθηγητών προς τον Πρόεδρο του Πανεπιστημίου του Τέξας για το ρόλο του Τζ. Γκάλμπρεϊθ που μετείχε ως επικεφαλής της μυστικής ομάδας που συγκρότησε ο τότε Υπουργός Οικονομικών Γ. Βαρουφάκης στην κατάρτιση του “Σχεδίου Χ”, αποτελεί κόλαφο για την πρώτη Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ.

Αποδεικνύει, πέραν των άλλων, ότι η αξίωση για πλήρη διερεύνηση της σκοτεινής περιόδου του πρώτου εξαμήνου του 2015 και των σχεδίων που καταρτίζονταν, δεν είναι κομματικό, αλλά καθολικό και αντικειμενικό αίτημα.

Πολύ περισσότερο, όταν ο κ. Τσίπρας έχει προβάλει ως τώρα πολλούς και αντιφατικούς ισχυρισμούς, ενώ στην πρόσφατη συζήτηση στη Βουλή, για την σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής, προτίμησε να δραπετεύσει και να κρυφτεί.

Η Εξεταστική Επιτροπή, για να μάθουν οι πολίτες την αλήθεια, θα γίνει. Είναι δέσμευση που ανέλαβε ρητά ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Κυριάκος Μητσοτάκης.

Η αλήθεια, αλλά και η υπεράσπιση της Δημοκρατίας και των Θεσμών είναι η πρώτη μας προτεραιότητα».


ΗΠΑ: Προβάδισμα 6 μονάδων της Χίλαρι έναντι του Τραμπ



Η Κλίντον έγινε την Πέμπτη η πρώτη γυναίκα υποψήφια ενός από τα δύο μεγάλα κόμματα για την προεδρία των ΗΠΑ στην αμερικανική ιστορία.

Η υποψήφια του Δημοκρατικού Κόμματος στις προεδρικές εκλογές της 8ης Νοεμβρίου στις ΗΠΑ Χίλαρι Κλίντον διατηρεί προβάδισμα 6 εκατοστιαίων μονάδων επί του Ρεπουμπλικάνου αντιπάλου της Ντόναλντ Τραμπ, σύμφωνα με δημοσκόπηση της εταιρείας Ipsos η οποία διενεργήθηκε για λογαριασμό του πρακτορείου Ρόιτερς και δημοσιεύθηκε χθες, μία ημέρα αφότου η πρώην αμερικανίδα ΥΠΕΞ αποδέχθηκε επίσημα το χρίσμα του κόμματός της.

Σχεδόν το 41% του δείγματος τάχθηκε υπέρ της Κλίντον, το 35% υπέρ του Τραμπ, ενώ το 25% απάντησε «άλλος/άλλη», σύμφωνα με τη δημοσκόπηση που διεξήχθη μέσω Διαδικτύου σε δείγμα 1.043 προσώπων που είπαν πως είναι πιθανό να πάνε να ψηφίσουν το διάστημα από την 25η ως την 29η Ιουλίου.

Το περιθώριο στατιστικού σφάλματος της έρευνας αυτής είναι ±4%.

Η Κλίντον έγινε την Πέμπτη η πρώτη γυναίκα υποψήφια ενός από τα δύο μεγάλα κόμματα για την προεδρία των ΗΠΑ στην αμερικανική ιστορία.

Στην σημαντικότερη ομιλία της τα 25 χρόνια που βρίσκεται κάτω από τα φώτα της δημοσιότητας, η 68χρονη Κλίντον προσπάθησε να προβάλει τον εαυτό της σαν μια σταθερή και ισχυρή ηγέτιδα, αντιπαραβάλλοντας αυτή την εικόνα της με το θυελλώδες και επικίνδυνο ταμπεραμέντο του Τραμπ.
Ο Τραμπ, ο 70χρονος μεγιστάνας των ακινήτων που δεν έχει εκλεγεί ποτέ σε οποιοδήποτε αξίωμα, ανταπέδωσε με μια ανάρτηση στον ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης Twitter στην οποία υποστήριξε πως η Κλίντον «οραματίζεται ένα κόσμο χωρίς σύνορα, όπου οι εργαζόμενοι δεν έχουν καμιά ισχύ, δεν βρίσκουν δουλειά, δεν έχουν ασφάλεια».

Και οι δύο υποψήφιοι βρίσκονταν καθ' οδόν χθες στο πλαίσιο των προεκλογικών τους εκστρατειών, καθώς η μάχη αναμένεται εξαιρετικά σκληρή ως τις εκλογές.


Πηγή : news247.gr


Ανεξέλεγκτοι αντιεξουσιαστές τα έσπασαν και πάλι στο ΑΠΘ σε τελετή ορκωμοσίας φοιτητών



Κινδύνεψαν αθώοι πολίτες από την εγκληματική δράση των αντιεξουσιαστών που τώρα έχουν ανοικτά δηλωμένους συμμάχους και συνεργούς στην κυβέρνηση και ειδικά στον ΣΥΡΙΖΑ. 

Τήν Πέμπτη, μία ομάδα περίπου 15 ατόμων, εισέβαλε στο μπάτε σκύλοι αλέστε κτίριο της Διοίκησης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, σπάζοντας με σφυριά ATMs τραπεζών και πετώντας στους τοίχους μπογιές και χρησιμοποιώντας πυροσβεστήρες κατά των ανθρώπων που ορκιζόντουσαν εκείνη την ώρα.


Ο αναπληρωτής πρύτανης Έρευνας και Συντονισμού Θεόδωρος Λαόπουλος δήλωσε στο Αθηναικό πρακτορείο : «Περίπου 15 άτομα, που φορούσαν μαντήλια στο πρόσωπο, είχαν μπογιές και σφυριά, όπως μας είπαν οι φύλακες, έσπασαν τα τζάμια του ισογείου, έσπασαν δύο ATMs τραπεζών, έριξαν μπογιές στους τοίχους. Το χειρότερο -κατά την εκτίμησή μου το πιο επικίνδυνο, επειδή υπήρχε κόσμος που ορκιζόταν εκείνη την ώρα στον ίδιο χώρο, στο φουαγιέ- ήταν ότι άδειασαν πυροσβεστήρες, τη σκόνη των πυροσβεστήρων στον κόσμο και ο κόσμος ανέπνεε τη σκόνη, αναγκαστήκαμε να βγάλουμε τους ανθρώπους που ορκίζονταν έξω και να προσπαθήσουμε να καθαρίσουμε».


Η κατάσταση επιδεινώνεται και η ανομία κυριαρχεί πλέον στα Πανεπιστήμια και στην χώρα γενικότερα από την δράση των αντιεξουσιαστών που έχουν πλέον ανοικτά συμμάχους κυβερνητικά στελέχη και τον ΣΥΡΙΖΑ.


Κάμψη-σοκ στο λιανεμπόριο κόβουν και από τα τρόφιμα



Ο χειρότερος Μάιος από το 2010, τουλάχιστον, ήταν για το λιανεμπόριο ο φετινός, καθώς ο τζίρος υποχώρησε κατά 8% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2015. Σύμφωνα με την "Καθημερινή", η κάθετη πτώση του κύκλου εργασιών δεν φαίνεται να οφείλεται σε εποχικούς ή συγκυριακούς παράγοντες, αφού καταγράφεται ακόμη και στα καταστήματα τροφίμων, μικρά και μεγάλα.

Στα σούπερ μάρκετ, για παράδειγμα, η μείωση του κύκλου εργασιών ξεπερνάει το 7%, όπως και σε κρεοπωλεία, παντοπωλεία και μικρά καταστήματα τροφίμων. Σύμφωνα με εκτιμήσεις παραγόντων της αγοράς, η συρρίκνωση του διαθέσιμου εισοδήματος και στη αύξηση των έμμεσων φόρων  που έχουν επέλθει σε σχέση με πέρυσι. Με άλλα λόγια, και οι καταναλωτές έχουν λιγότερα χρήματα λόγω των φορολογικών επιβαρύνσεων και τα προϊόντα είναι ακριβότερα λόγω της αύξηση τους ΦΠΑ.     

Τι λένε τα στοιχεία

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, η υποχώρηση του τζίρου στο λιανεμπόριο κατά 8% οφείλεται από τη υποχώρηση του κύκλου εργασιών σε διάφορους κλάδους: Στα πρατήρια καυσίμων κατά 16,7%, στα μεγάλα καταστήματα τροφίμων κατά 7,2%, στα καταστήματα ένδυσης υπόδησης κατά 5,6%, στα βιβλιοχαρτοπωλεία κατά 4,7%, στα φαρμακεία κατά 2,8%. Μεγάλη είναι και η υποχώρηση στις πωλήσεις μεμονωμένων καταστημάτων τροφίμων (μανάβικα, κρεοπωλεία, κ.λ.π.) κατά 7,4%.

Εξόχως απογοητευτικά είναι τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και σε ότι αφορά των όγκο πωλήσεων. Ο δείκτης όγκου στο λιανεμπόριο (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές) υποχώρησε κατά 6,4% τον Μάιο του 2016 σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Όπως αναφέρει η "Καθημερινή", η κατηγορία καυσίμων και λιπαντικών αυτοκινήτων καταγράφει  επίσης τη μεγαλύτερη πτώση σε ετήσια βάση, 7,1%, ενώ αξιοσημείωτη είναι η υποχώρηση του όγκου πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ (κατά 6,2%), στα καταστήματα ειδών ένδυσης- υπόδησης (κατά 6,8%), όπως και στα μεμονωμένα καταστήματα  τροφίμων κατά 6,8%. 

Όπως έχουν αναφέρει στο Capital.gr παράγοντες της αγοράς, το ποσοστό υποχώρησης των πωλήσεων είναι σχεδόν διπλάσιο από τις αρχικές εκτιμήσεις της μείωσης του τζίρου.  




Πηγή : capital.gr