Πέμπτη, 13 Φεβρουαρίου 2020

Γκιόλας ΣΥΡΙΖΑ: «Υπερέβη κάπως τα εσκαμμένα ο Δ. Παπαγγελόπουλος»



Μετά τον Κοντονή και άλλος σύντροφος καρφώνει τις εγκληματικές ενέργειες του "Ράσπουτιν" Παπαγγελόπουλου.

Το μέλος της Προανακριτικής Επιτροπής και βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ιωάννης Γκιόλας τοποθετήθηκε για Παπαγγελόπουλο αναφέροντας μεταξύ άλλων ότι ο πρώην αναπληρωτής υπουργός Δικαιοσύνης «υπερέβη κάπως τα εσκαμμένα». Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό της Θεσσαλονίκης Status 107,7, ο κ. Γκιόλας ανέφερε ότι «ο κ. Παπαγγελόπουλος έδειξε μία σπουδή και ένα ενδιαφέρον, ας το πούμε ότι υπερέβη κάπως τα εσκαμμένα», προσθέτοντας ωστόσο για να χρυσώσει το χάπι ότι «αλλά για ποινική παράβαση εγώ δεν βλέπω να διαφαίνεται, να υπάρχει».

Ερωτήθηκε μάλιστα , κατά πόσον οι ενέργειες Παπαγγελόπουλου ήταν και σε γνώση του Αλέξη Τσίπρα, ο κ. Γκιόλας απάντησε για να καλύψει τον Τσίπρα ότι «ο πρωθυπουργός προφανώς δεν έχει νομικές γνώσεις ούτε κάποιο ειδικότερο ενδιαφέρον, δεν νομίζω, αλλά δεν μπορώ να ξέρω».

Τέλος, καταλήγοντας σημείωσε πως «όταν είπε ο κ. Παπαγγελόπουλος ότι πρόκειται για ένα πολύ μεγάλο σκάνδαλο, πιθανόν ο πρωθυπουργός να τον ρώτησε, τι ακριβώς σκάνδαλο υπάρχει, αν αναφέρθηκε στην πολυφαρμακία ή σε πολιτικά πρόσωπα, πιθανόν μέχρι εκεί. Δε νομίζω ότι μπορούσε παραπάνω να παρέμβει ο πρωθυπουργός, ούτε να διανοηθεί κάτι τέτοιο».


Πυροβολισμοί μεταξύ κακοποιών αλλοδαπών στο κέντρο της Αθήνας



13:00 ακούστηκαν πυροβολισμοί στο κέντρο της Αθήνας. Οι πρώτες πληροφορίες ανέφεραν πως ένας άνθρωπος πέθανε επί τόπου κι άλλος ένας δίνει μάχη για τη ζωή του στο νοσοκομείο όπου έχει μεταφερθεί.

Το περιστατικό έγινε ανάμεσα σε κακοποιούς αλλοδαπούς, που λυμαίνονται το κέντρο της Αθήνας από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, στη συμβολή των οδών Σαπφούς και Μενάνδρου, στο κέντρο της Αθήνας.

 Όταν έφτασε εκεί η Άμεση Δράση,, ένας άνθρωπος ήταν νεκρός στο δρόμο και ένας άλλος ήταν τραυματισμένος σοβαρά και φέρεται να είχε δεχτεί χτύπημα με μαχαίρι, παντού υπήρχαν κάλυκες όπλου και τρύπες σε αυτοκίνητα παρκαρισμένα.


Γελάει όλη η ΕΛ.ΑΣ. και όλη η Ελλάδα Τομεάρχης Σωμάτων Ασφαλείας ΣΥΡΙΖΑ ο πρώην Αρχηγός της ΕΛΑΣ



Ο κόσμος το είχε τούμπανο και ο πρώην αρχηγός ΕΛ.ΑΣ. και ο πρώην  αρχηγός του Λιμενικού δεν μπορούσαν να το κρύψουν προκαλώντας την κοινωνία.

Η ανοχή στο έγκλημα και στην τιμωρία των συντρόφων επιβραβεύονται, και ο πρώην αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ. πήρε μια θέση για εξοφληθούν τα γραμμάτια.


Η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ για να γελάει ο κόσμος :

To Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2020, συγκροτήθηκε σε σώμα , η νέα Γραμματεία του Τμήματος Σωμάτων Ασφαλείας του ΣΥΡΙΖΑ και ανέδειξε το νέο 21μελές, Συντονιστικό της. 

Ως συντονιστής του Τμήματος, αναδείχθηκε ο σύντροφος ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ Άρης, τέως Αρχηγός της Ελληνικής Αστυνομίας, με αναπληρωτές συντονιστές τους συντρόφους ΜΑΛΛΑΓΓΩΝΙΑΡΗ Γιώργο, ΒΟΥΛΤΣΙΟΥΔΗ Γιώργο και ΝΙΚΑ Μπάμπη για θέματα Αστυνομίας, το σύντροφο ΜΑΡΜΑΤΑΚΗ Γιώργο, για θέματα Πυροσβεστικής και το σύντροφο ΡΑΠΤΗ Σταμάτη, τέως Αρχηγό Λιμενικού Σώματος, για θέματα Λιμενικού.

Το νέο Συντονιστικό αναλαμβάνει πλέον, από κοινού με όλα τα μέλη , το χρέος να προωθήσει και να επιτύχει τη μαζικοποίηση και την ποιοτική αναβάθμιση, της λειτουργίας του Τμήματος, που οι σύγχρονες συνθήκες απαιτούν , ώστε αφενός μεν να ορθωθεί ισχυρό ανάχωμα, στις μεθοδεύσεις της Νέας Δημοκρατίας για επιβολή σκληρών αντιλαϊκών πολιτικών με γενικευμένη καταστολή , αφετέρου δε να συναρθρωθεί ηγεμονικός προγραμματικός λόγος, στη βάση του κειμένου πολιτικής απόφασης, με νέες ιδέες και προτάσεις που θα απευθύνονται στο σύνολο των στελεχών Σωμάτων Ασφαλείας και στο σύνολο της ελληνικής κοινωνίας.



12.441 έλεγχοι αλκοτέστ - 445 παραβάσεις,



Η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, που αποτελεί μία από τις κυριότερες αιτίες πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων και μάλιστα θανατηφόρων, είναι στο επίκεντρο των έλεγχων της Τροχαίας.

Στο πλαίσιο αυτό, το τριήμερο από Παρασκευή 7 έως Κυριακή 9 Φεβρουαρίου, πραγματοποιήθηκαν σε όλη τη χώρα 12.441 έλεγχοι αλκοτέστ και βεβαιώθηκαν 445 παραβάσεις, ως ακολούθως:

111 στην Αττική,
  56 στην Κρήτη,
  48 στην Κεντρική Μακεδονία,
  43 στη Θεσσαλονίκη,
  31 στη Δυτική Ελλάδα,
  30 στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη,
  29 στην στη Θεσσαλία,
  27 στη Στερεά Ελλάδα,
  19 στο Νότιο Αιγαίο,
  17 στα Ιόνια Νησιά,
  14 στην Ήπειρο,
  10 στην Πελοπόννησο,
    5 στη Δυτική Μακεδονία και
    5 στο Βόρειο Αιγαίο.

Από την ανάλυση των παραπάνω στοιχείων προκύπτει ότι το (3,64%) των οδηγών που ελέγχθηκαν βρέθηκαν να οδηγούν υπό την επήρεια οινοπνεύματος.

Επιπλέον, από τους 445 συνολικά παραβάτες, με ποσοστό μέθης άνω των 0,60 mgr/lt (πλημμεληματική παράβαση) οδηγούσαν 80 άτομα, από τα οποία 67 κινούνταν μόνα τους  ενώ 13 έχοντας στο όχημα τους άλλα ενήλικα ή ακόμα και ανήλικα άτομα.

Περισσότερα στοιχεία σχετικά με την κατανομή των παραβατών ανά φύλο και ηλικία, υπάρχουν στον συνημμένο πίνακα.

Οι έλεγχοι για την αντιμετώπιση της οδήγησης υπό την επήρεια οινοπνεύματος θα συνεχιστούν με αμείωτους ρυθμούς, με στόχο την αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας στη χώρα.


Ο Τζέραρντ Μπάτλερ λαμπαδηδρόμος στην Σπάρτη



Στη Σπάρτη θα βρίσκεται στις 14 Μαρτίου ο Λεωνίδας της κινηματογραφικής οθόνης Τζέραρντ Μπάτλερ, σύμφωνα με ανακοίνωση που πραγματοποίησε το βράδυ της Τετάρτης, κατά την έναρξη του δημοτικού συμβουλίου Σπάρτης, ο δήμαρχος Πέτρος Δούκας. 

Ο χολιγουντιανός αστέρας που ενσάρκωσε με τον καλύτερο τρόπο τον ρωμαλέο Λεωνίδα στην ταινία «300», θα βρεθεί στην πόλη στο πλαίσιο των εορτασμών των 2.500 χρόνων από τη μάχη των Θερμοπυλών και θα τρέξει ως λαμπαδηδρόμος των ολυμπιακών αγώνων του Τόκυο 2020. 




242 θάνατοι σε μία μόλις ημέρα από τον κοροναϊό



Μόνο εχθές 12η Φεβρουαρίου, ο κοροναϊός COVID-19 προκάλεσε 242 θανάτους και 14.840 νέα κρούσματα στην επαρχία Χουμπέι.

Ο αριθμός των θανάτων στην επαρχία Χουμπέι της κεντρικής Κίνας εξαιτίας της επιδημίας που προκαλεί ο κοροναϊός COVID-19 αυξήθηκε κατά 242 και έφτασε στους 1.310 χθες Τετάρτη.

Το σύνολο των κρουσμάτων στην επαρχία Χουμπέι ενέρχονται πλέον σε 48.206 όπως ανακοίνωσε η Εθνική Επιτροπή Υγείας της Κίνας.







Αμετανόητοι και προκλητικοί οι δράστες του ξυλοδαρμού μαθητή στον Βύρωνα

φωτό απο το site VyronasNews


Προκλητικοί λειτουργώντας σαν συμμορία σκληρών κακοποιών οι δράστες αμετανόητοι, απειλούν και χλευάζουν δικαιοσύνη και αστυνομία.

Οι δράστες του ξυλοδαρμού προκλητικοί παρουσιάζονται στη φωτογραφία που ανέβασαν στο Instagram αμετανόητοι και μάλιστα χρησιμοποιούν υβριστικό λεξιλόγιο θέλοντας να δείξουν ότι καταφέρνουν να παραμείνουν απτόητοι παρά τον σάλο που έχει προκληθεί και τις ενδεχόμενες ποινικές κυρώσεις που τους περιμένουν.

 Η φωτογραφία ανέβηκε πρώτα στο τοπικό ενημερωτικό site VyronasNews και αμέσως δέχθηκαν μηνύματα με απειλητικό περιεχόμενο από fake accounts στο Facebook, όπου ζητούσαν επιτακτικά να κατέβει η επίμαχη φωτογραφία.

Ανάμεσα στους φερόμενους δράστες είναι και δυο μαθητές του Γυμνασίου, μητέρα των οποίων είναι μια καθηγήτρια που διδάσκει στο ίδιο σχολείο.

«Ήταν τέτοια η αγριότητα των χτυπημάτων που ακόμη και οι γιατροί που εξέτασαν τον μαθητή έμειναν άναυδοι» λέει ο δικηγόρος του θύματος Γιάννης Καλαϊτζίδης.

«Φανταστείτε ότι κάτω από το αριστερό του μάτι έχει μια φρικτή ουλή που έγινε μάλλον με κλειδί, όπως εκτιμούν οι γιατροί», συμπληρώνει ο δικηγόρος.

Στο μεταξύ ο ιδιοκτήτης του τοπικού site VyronasNews Μιχάλης Καλαμπαλίκης, ο οποίος παρευρέθη στη χθεσινή γενική συνέλευση γονέων στο 1ο ΓΕΛ Βύρωνα, απειλήθηκε από γονείς να μην ανεβάσει στιγμιότυπα, διότι διαφορετικά του διαμήνυσαν ότι «θα τον θάψουν κάτω από τη γη!»


Το ηφαίστειο Σαντορίνης «βρυχάται» ξανά και θέτει σε συναγερμό τον κρατικό μηχανισμό



Στην εκπόνηση σχεδίου δράσης 184 σελίδων με την κωδική ονομασία «Τάλως» προχώρησε η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας - Σε αυτό επισημαίνεται η αυξημένη ετοιμότητα «εν όψει επαπειλούμενου κινδύνου για την εκδήλωση ηφαιστειακής δράσης» και περιγράφονται σενάρια επαναδραστηριοποίησης.

«Βρυχάται» ξανά το ηφαίστειο της Σαντορίνης και θέτει σε κίτρινο συναγερμό τον κρατικό μηχανισμό καθώς, βάσει των επιστημονικών μελετών, ο κίνδυνος ενεργοποίησης του είναι υπαρκτός. Για το λόγο αυτό η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας προχώρησε στην εκπόνηση του σχεδίου, «Αντιμετώπιση Εκτάκτων Αναγκών και Άμεσης/Βραχείας Διαχείρισης των Συνεπειών από την Εκδήλωση Ηφαιστειακής Δραστηριότητας στο Ηφαιστειακό Σύμπλεγμα Σαντορίνης με την κωδική ονομασία 'ΤΑΛΩΣ'».

Στο 184σελιδο σχέδιο επισημαίνεται η αυξημένη ετοιμότητα «εν όψει επαπειλούμενου κινδύνου για την εκδήλωση ηφαιστειακής δράσης στο ηφαιστειακό σύμπλεγμα της Σαντορίνης λαμβάνοντας υπόψη τον χαρακτηρισμό της κατάστασης επιφυλακής (alert level), που καθορίζεται από την Μόνιμη Επιστημονική Επιτροπή Παρακολούθησης Ελληνικού Ηφαιστειακού Τόξου(ΜΕΕΠΕΗΤ)». Στην έκθεση της επιτροπής αυτής, στην οποία περιγράφονται τα σενάρια επαναδραστηριοποίησης και η αναλυτική περιγραφή των κινδύνων και της χωρικής τους κατανομής, βασίζεται η σύνταξη του πλαισίου δράσεων όλων των εμπλεκομένων υπηρεσιών σε περίπτωση ηφαιστειακής δραστηριότητας στην περιοχή.


Σε κάθε περίπτωση το σχέδιο, «ΤΑΛΩΣ», ξεκινά με τις εξής παραδοχές: «Η εκδήλωση ηφαιστειακής δράσης στο ηφαιστειακό σύμπλεγμα Σαντορίνης δύναται να προκαλέσει:•Τραυματισμούς και απώλειες ανθρώπινων ζωών και αίσθημα ανασφάλειας του πολίτη.•Καταστροφές στις υποδομές της χώρας•Άμεσες και έμμεσες οικονομικές απώλειες από καταστροφές στις περιουσίες των πολιτών,στον πρωτογενή τομέα (γεωργία, κτηνοτροφία), σε διάφορες υποδομές της χώρας (δίκτυα ηλεκτρισμού, τηλεπικοινωνιών κλπ.), καθώς και συνέπειες στον τουρισμό εν γένει».

Το ηφαιστειακό σύμπλεγμα της Σαντορίνης περιλαμβάνει δύο ενεργούς ηφαιστειακούς πόρους, τον ηφαιστειακό πόρο της «Καμένης», που βρίσκεται στον χερσαίο χώρο της ομώνυμης νησίδας μεταξύ Θήρας και Θηρασιάς και τον υποθαλάσσιο ηφαιστειακό πόρο του «Κολούμπο», ο οποίος βρίσκεται σε απόσταση 8,5 περίπου χιλιομέτρων ΒΑ του ομώνυμου ακρωτηρίου στο βορειανατολικό άκρο του νησιού της Θήρας. Η τελευταία έκρηξη στον ηφαιστειακό πόρο της Καμένης συνέβη το 1939 μ.Χ. Στην έκρηξη αυτή περιλαμβάνεται και η μικρή υπολειμματική έκρηξη που συνέβη το 1950 μ.Χ. Αντίστοιχα η τελευταία έκρηξη στον ηφαιστειακό πόρο του Κολούμπο συνέβη το 1650 μ.Χ. Ομως, από τον Ιανουάριο του 2011 μέχρι περίπου και τον Μάρτιο του 2013 στη Σαντορίνη παρατηρήθηκε μια σεισμική έξαρση η οποία συνοδεύτηκε από παραμορφώσεις στον φλοιό της γης.


Δύο είναι τα βασικά σενάρια επαναδραστηριοποίησης του ηφαιστείου δεδομένου ότι από το 2011 καταγράφηκαν μερικές σημαντικές μεταβολές στα υπό παρακολούθηση μεγέθη (σεισμικότητα, παραμόρφωση τοπογραφικού ανάγλυφου, θερμική κατάσταση και χημισμός θερμών ρευστών και εδαφικών αερίων). Οι μεταβολές των καταγραφών των εγκατεστημένων δικτύων παρακολούθησης ήταν εκτός των ορίων, που έχουν οριστεί ως 'φυσιολογική κατάσταση' του ηφαιστειακού κέντρου των Καμένων και της ευρύτερης περιοχής της καλδέρας. «Με βάση το είδος και την ένταση των μεταβολών που καταγράφουν τα εγκατεστημένα δίκτυα, εκτιμάται σήμερα ότι το ηφαιστειακό κέντρο των Καμένων βρίσκεται στο αρχικό στάδιο της φάσης 'επιτήρησης' (κίτρινο), σύμφωνα με την κατάταξη των διεθνών συστημάτων επικινδυνότητας και συναγερμού των ηφαιστείων».

Στατιστικά είναι πολύ πιθανό το ηφαίστειο να επιστρέψει ξανά σε φυσιολογική κατάσταση. Είναι όμως επίσης πιθανό η ηφαιστειακή κρίση να οδηγηθεί σε μη αναστρέψιμη πορεία και να εκδηλωθεί κάποια μικρή ή μεγαλύτερη επαναδραστηριοποίηση του ηφαιστειακού κέντρου της γραμμής των Καμένων. «Η αλλαγή που παρατηρήθηκε στη θερμική κατάσταση του χώρου και η κίνηση υδροθερμικών ρευστών επιβεβαιώνεται από τις αλλαγές στη χημική σύσταση των αερίων των ατμίδων της Νέας Καμένης, όπου η καταγραφόμενη έντονη αύξηση έκλυσης υδρογόνου και διοξειδίου του άνθρακα (σε πολλαπλάσιες ποσότητες από τις τιμές ηρεμίας του ηφαιστείου) ερμηνεύεται ως έντονη θερμική αναθόλωση. Επίσης, η συγκέντρωση της μεγάλης πλειοψηφίας των επικέντρων των σεισμικών γεγονότων του 2011 κατά μήκος της 'γραμμής Καμένης', τη ζώνη κατά μήκος της οποίας εκδηλώθηκαν οι πόροι όλων των υποβρύχιων και χερσαίων ενδοκαλδερικών ιστορικών ηφαιστειακών δράσεων, και η ύπαρξη σεισμικών γεγονότων 'μακράς περιόδου' υποδεικνύει το ίδιο».

Τα σενάρια επαναδραστηριοποίησης του ηφαιστείου της Σαντορίνης βασίζονται σε δύο τυπικές εκρήξεις, μία υποπλινιακή (Ακραίο σενάριο) και μία πιο τυπική, βουλκάνιου τύπου (Πιθανότερο σενάριο), αντίστοιχη με τις περισσότερο γνωστές ιστορικές εκρήξεις. Οι εκρήξεις αυτές συνδέονται με αντίστοιχης έντασης φαινόμενα (σεισμικές δονήσεις, ηφαιστειακή στάχτη και αέρια, κλπ.). «Ακραίο σενάριο: Το μεγαλύτερης έντασης ηφαιστειακό γεγονός το οποίο έχει κάποια πιθανότητα να εκδηλωθεί στο προσεχές άμεσο μέλλον είναι μία 'υποπλινιακού' τύπου έκρηξη. Υποπλινιακές ορίζονται, ως γνωστόν, οι εκρήξεις μέσου μεγέθους (Δείκτης Ηφαιστειακής Εκρηκτικότητας ΔΗΕ:3). Από μία μεσαίου μεγέθους υποπλινιακή έκρηξη αναπτύσσεται ηφαιστειακή στήλη ύψους μεταξύ 8-12 Km και διαρκεί από 30 έως 60 λεπτά. Από την ομπρέλα του ηφαιστειακού νέφους καταπίπτει τέφρα σημαντικού πάχους σε απόσταση που συνήθως δεν υπερβαίνει τα 10 Km στον άξονα κατεύθυνσης της φοράς του ανέμου κατά το χρόνο της έκρηξης. Τροφοδοτούνται επίσης πυροκλαστικά ρεύματα πυκνότητας, ιδιαίτερα επικίνδυνα για τις εγγύς στον πόρο περιοχές, ενώ σε κίνδυνο εκτίθενται και πιο μακρινές περιοχές που βρίσκονται σε τοπογραφικά ταπεινά, καθώς οι ροές κινούνται οριζόντια και κατά μήκος των κοιλάδων ή των πεδινών περιοχών».

Το πιθανότερο ηφαιστειακό γεγονός, που αναμένεται να εκδηλωθεί, εάν η παρούσα κρίση ακολουθήσει μη αναστρέψιμη πορεία, είναι μία «ιστορικού τύπου» ενδοκαλδερική επαναδραστηριοποίηση των ηφαιστειακών κέντρων των Καμένων. «Πρόκειται για ηφαιστειακή δραστηριότητα αντίστοιχη με αυτές που εκδηλώθηκαν κατά τους ιστορικούς χρόνους και συνέβαλαν στη δημιουργία των νησίδων της Παλαιάς και Νέας Καμένης. Οι αγωγοί τροφοδοσίας (πόροι) όλων των ιστορικών υποβρύχιων και χερσαίων ενδοκαλδερικών ηφαιστειακών κέντρων κατανέμονται ως γνωστόν κατά μήκος μιας ζώνης πλάτους περίπου 2 km και μήκους 13 km, ΒΑ διεύθυνσης, που προβάλλεται στις εικόνες 1 και 2 και έχει χαρακτηριστεί ως 'γραμμή Καμένων'. Κατά μήκος αυτής της ζώνης αναμένεται να εντοπιστούν και οι νέοι ηφαιστειακοί πόροι σε περίπτωση επαναδραστηριοποίησης. Οι ηφαιστειακές αυτές δράσεις προαναγγέλλονται από εμφανή πρόδρομα φαινόμενα, όπως σεισμικά γεγονότα έντασης 4-6 σε κλίμακα Μερκάλι, αργή βύθιση της περιοχής στην οποία θα εμφανιστεί ο αρχικός πόρος της έκρηξης κατά δεκάδες εκατοστά, έντονη θερμική ανωμαλία και διάχυση μεγάλων όγκων υδροθερμικών ρευστών, τα οποία γίνονται εμφανή με τη σημαντική αύξηση της θερμοκρασίας και την έντονη αλλαγή προς το κίτρινο-πράσινο του χρωματισμού της θάλασσας στην εγγύς του αρχικού πόρου περιοχή».


Οι εκρήξεις του 1707-11 και 1866-70 είχαν ιδιαίτερα αργή εξέλιξη. Το σχετικά παχύρρευστο μάγμα, που βρίσκεται σε λίγες δεκάδες μέτρα βάθος, φτωχό σε αέρια φάση η οποία έχει διαφύγει με ήπια διάχυση χωρίς εκρηκτικά φαινόμενα, διεισδύει κάτω από τα προϋπάρχοντα πετρώματα και προκαλεί πολύ αργή αναθόλωση, οδηγώντας σε ανάδυση της περιοχής αυτής εάν βρίσκεται σε ρηχό θαλάσσιο περιβάλλον (π.χ. «Ασπρονήσι» στην έκρηξη του 1707-11). Σε αντίθεση οι εκρήξεις του 1925-26 και 1939-41 είχαν ιδιαίτερα ταχεία εξέλιξη: μόνο λίγες ώρες μετά την εκδήλωση των πρώτων υδροθερμικών εκτονώσεων και εκρήξεων διάνοιξης πόρου, εμφανίζονταν στην επιφάνεια ρευστό μάγμα. Οπως σημείωνεται στο σχέδιο «ΤΑΛΩΣ», «εάν επαναδραστηριοποιηθεί σήμερα το ηφαιστειακό κέντρο των Καμένων, αναμένεται να διατηρηθεί ενεργό για τρία περίπου χρόνια».

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στην περιγραφή των σεναρίων επαναδραστηριοποίησης του ηφαιστειακού συμπλέγματος Σαντορίνης οι κίνδυνοι που μπορεί να προκύψουν συνοψίζονται στους εξής:1)Ηφαιστειογενείς σεισμικές δονήσεις, 2)Εναιώρηση και πτώση ηφαιστειακής στάχτης, 3)Έκλυση ηφαιστειακών αερίων –Όξινη Βροχή, 4)Υδροθερμικές εκρήξεις, πίδακες θερμού νερού και ατμού, εκρήξεις διάνοιξης ηφαιστειακών πόρων, 5)Εκτίναξη αναβλημάτων, 6)Ροές λάβας –Δημιουργία ηφαιστειακών θόλων, 7)Υδροηφαιστειακές εκρήξεις τύπου Σαρτσέυ (εκρήξεις σε υποθαλάσσιο χώρο), 8)Κατολισθήσεις πρανών λόγω ηφαιστειογενούς σεισμικότητας, 9)Επιφανειακές σεισμικές διαρρήξεις, 10)Τσουνάμι προκαλούμενο από υποθαλάσσιες ηφαιστειακές εκρήξεις ή κατολισθήσεις πρανών.

Οσον αφορά στις περιοχές, που αναμένεται να επηρεαστούν, στις περιπτώσεις των δύο παραπάνω σεναρίων ηφαιστειακής δραστηριότητας, η επιστημονική μελέτη έχει καταλήξει στα ακόλουθα: «Ακραίο Σενάριο: Η περιοχή του νησιού που αναμένεται να επηρεαστεί περισσότερο είναι το οικιστικό σύμπλεγμα Φηρά-Φηροστεφάνι-Ημεροβίγλι με εντάσεις της τροποποιημένης κλίμακας Mercalli που θα φτάνουν μέχρι το 8, καθώς και οι περιοχές Βουρβούλος και Μεσαριά με εντάσεις μεταξύ 7 και 8. Τέλος θα επηρεαστούν σημαντικά οι περιοχές Μανωλάς (Θηρασιά), Μεγαλοχώρι, Ακρωτήρι και Οία με εντάσεις μεταξύ 6 και 7. Οι περιοχές του Μονόλιθου (αεροδρόμιο), του Ακρωτηρίου (αρχαιολογικός χώρος) και των τουριστικών θέρετρων Περίσσας και Καμαρίου δεν αναμένεται να επηρεαστούν σημαντικά».

Αντίστοιχα, στο πιθανότερο σενάριο η περιοχή του νησιού που αναμένεται να επηρεαστεί περισσότερο «είναι το οικιστικό σύμπλεγμα Φηρά-Φηροστεφάνι-Ημεροβίγλι καθώς και οικισμοί που βρίσκονται στην νοητή προέκταση της γραμμής Καμένης όπως ο Βουρβούλος με εντάσεις της τροποποιημένης κλίμακας Mercalli που θα φτάνουν μέχρι το 7 ενώ στις υπόλοιπες περιοχές του νησιού οι αναμενόμενες εντάσεις δεν θα ξεπερνούν το 6. Οι περιοχές του Μονόλιθου (αεροδρόμιο), του Πύργου, του Εμπορείου, του Μεγαλοχωρίου, του Ακρωτηρίου (αρχαιολογικός χώρος) και των τουριστικών θέρετρων Περίσσας και Καμαρίου δεν αναμένεται να επηρεαστούν σημαντικά».



Μανόλης Γαλάνης
Πηγή : protothema.gr


Η Μόσχα εγκαλεί την Τουρκία για την κλιμάκωση στο Ιντλίμπ



Το ρωσικό υπουργείο Άμυνας επιρρίπτει την ευθύνη για την κλιμάκωση της κατάστασης στο Ιντλίμπ στην Τουρκία και επισημαίνει ότι οι ισχυρισμοί της τουρκικής πλευράς περί επιθέσεων Ρώσων στρατιωτικών εναντίον αμάχων στο Ιντλίμπ «δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα», όπως και ότι οι Ρώσοι στρατιωτικοί ενεργούν αποκλειστικά με βάση τις συμφωνίες του Σότσι.

Στην ανακοίνωση του ρωσικού υπουργείου Άμυνας επισημαίνεται ότι πραγματική αιτία της κρίσης στην ζώνη αποκλιμάκωσης του Ιντλίμπ είναι η μη τήρηση εκ μέρους της Τουρκίας των δεσμεύσεων τους που σχετίζονται με τον διαχωρισμό των μαχητών της μετριοπαθούς αντιπολίτευσης από τους τρομοκράτες της «Τζεμπχάτ Αλ Νούσρα» και άλλων οργανώσεων που έχουν κατακλύσει την περιοχή.

Παράλληλα το ρωσικό υπουργείο Άμυνας αναφέρει ότι η κατάσταση στην περιοχή της ζώνης αποκλιμάκωσης του Ιντλίμπ επιδεινώνεται και από τις φάλαγγες του τουρκικού οπλισμού και του τουρκικού στρατού που μπαίνουν μέσω των συνόρων στην Συρία και στην επικράτεια της συριακής επαρχίας του Ιντλίμπ.

Αφορμή για την όξυνση της κατάστασης στην περιοχή, διευκρινίζεται στην ανακοίνωση, υπήρξαν και οι επιθέσεις των τρομοκρατών εναντίον περιοχών αμάχων, στις οποίες τα συριακά κυβερνητικά στρατεύματα αναγκάστηκαν να απαντήσουν.

Το ρωσικό υπουργείο Άμυνας αναφέρει επίσης, ότι η οδός, που συνδέει το Χαλέπι με τις νότιες πόλεις της χώρας (Χάμα, Χομς και Δαμασκό) που είναι η κύρια συγκοινωνιακή αρτηρία της Συρίας (Μ-5), απελευθερώθηκε πλήρως από τους τρομοκράτες.

Παράλληλα το ρωσικό υπουργείο Άμυνας διαψεύδει τα περί μαζικών ροών προσφύγων που εγκαταλείπουν τη ζώνη αποκλιμάκωσης του Ιντλίμπ, τονίζοντας ότι παρόμοιες ανακοινώσεις «δεν έχουν καμία πραγματική υπόσταση» και προσθέτει ότι «ένα σημαντικό τμήμα των κατοίκων της επαρχίας Ιντλίμπ εγκαταλείπει με ασφάλεια τις επικίνδυνες περιοχές και μετακινείται προς περιοχές που βρίσκονται υπό τον έλεγχο της συριακής κυβέρνησης».


Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ


Όταν είσαι Συριζαίος ότι θέλεις λες! Είχε καιρό να ξεφτιλιστεί ο Κουρουμπλής



Ο Κουρουμπλής είπε έχω καιρό να ξεφτιλιστώ ας ξεπεράσω τα υπόλοιπα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ και παραλλήλισε τη σημερινή κατάσταση στο μεταναστευτικό με όσα είχαν συμβεί το 1922 μετά τη Μικρασιατική Καταστροφή

Ο απίστευτος χωρίς ντροπή Παναγιώτης Κουρουμπλής, είπε ότι οι πρόσφυγες της Μικρασιατικής Καταστροφής, ήρθαν λαθραία στην Ελλάδα, επειδή δεν είχαν διαβατήρια και αναφερόταν σε Έλληνες.

«είχαμε τα ίδια γεγονότα που ζούμε τώρα στις παραμονές της Μικρασιατικής Καταστροφής» είπε ο ανεκδιήγητος.

Μάλιστα, στην αντίδραση που προκλήθηκε on air ο Κουρουμπλής είπε πως τρεις μέρες πριν την Μικρασιατική Καταστροφή είχε βγει διάταγμα από την κυβέρνηση που έλεγε πως οι Ίωνες θα μπουν μόνο αν έχουν διαβατήριο.

Δείτε το σχετικό απόσπασμα:




Νέα εποχή για την Aegean



Νέα εποχή ανάπτυξης για την Aegean, με την παραλαβή των τριών πρώτων αεροσκαφών νέας γενιάς Airbus A320neo και το νέο λογότυπο της, που παρουσιάστηκαν σε ειδική εκδήλωση, στην τεχνική βάση της εταιρείας, στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, εκπροσώπων της πολιτείας, της επιχειρηματικής κοινότητας, φορέων και εργαζομένων.

Συνολικά, η αεροπορική πρόκειται να παραλάβει 46 νέα αεροσκάφη της οικογένειας Α320neo και Α321neo έως το 2025 και πρόκειται για τη μεγαλύτερη ιδιωτική επένδυση στη χώρα μας, συνολικής αξίας 6 δισ. δολαρίων σε τιμές καταλόγου. Η εταιρεία, έως τον Ιούλιο του 2020, θα παραλάβει συνολικά 6 αεροσκάφη του νέου τύπου, ήδη έχει παραλάβει τρία, για να συμπληρώσουν ένα στόλο 65 αεροσκαφών, προσθέτοντας 1,5 εκατ. θέσεις (19 εκατ. θέσεις συνολικά στο έτος) και υποστηρίζοντας την ανάπτυξη του δικτύου της σε συνολικά 155 προορισμούς και 44 χώρες για το 2020.

Τα τρία νέα αεροσκάφη θα ξεκινήσουν τις πτήσεις τους εντός του Φεβρουαρίου, με το πρώτο αεροσκάφος να εκτελεί το πρώτο δρομολόγιο Αθήνα-Μόναχο την Παρασκευή, 14 Φεβρουαρίου 2020. 



Στην εκδήλωση για την παραλαβή των τριών πρώτων από τα 46 νέα Αirbus της «Aegean», της μεγαλύτερης ιδιωτικής επένδυσης που έγινε ποτέ στον τομέα των αερομεταφορών στην Ελλάδα και μία από τις μεγαλύτερες ιδιωτικές επενδύσεις που έχουν γίνει στη χώρα, παρέστη σήμερα ο Πρωθυπουργός.

«Η παρουσία μου, όμως, σήμερα εδώ, είναι και πολιτική: Σηματοδοτεί την έμφαση που δίνει η κυβέρνησή μας στις επενδύσεις, καθώς σε αυτές υστερούμε ακόμη κατά 8 μονάδες του ευρωπαϊκού μέσου όρου. Δηλώνει το ενδιαφέρον μας για νέες, καλοπληρωμένες θέσεις εργασίας. Και υπογραμμίζει τη σημασία τέτοιων πρωτοβουλιών στην αύξηση των δημοσίων εσόδων και την τόνωση των ασφαλιστικών ταμείων» τόνισε.

«Η κυβέρνηση ενθαρρύνει ενεργά τις επιχειρήσεις που στρέφονται στις τεχνολογίες αιχμής, σέβονται το ανθρώπινο δυναμικό και ακολουθούν τις επιταγές της πράσινης ανάπτυξης. Ακριβώς γιατί τότε το δικό τους κέρδος λειτουργεί παράλληλα με το κέρδος ολόκληρης της κοινωνίας. Από αυτή την άποψη, η “Aegean” συνδυάζει το όραμα με τον ρεαλισμό. Και ενώ πετάει στους αιθέρες, αποδεικνύει ότι πατάει σταθερά και στη γη. Είναι κάτι που χρειάζεται η χώρα, ειδικά από τις ελληνικές επιχειρήσεις» επεσήμανε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

«Σήμερα όμως, γιορτάζουμε εδώ μια αμιγώς ιδιωτική και 100% ελληνική επένδυση. Που ανανεώνει το σήμα της και τους υψηλούς της στόχους. Και ο συμβολισμός αυτός αποτυπώνεται καθαρά την αντίληψη της κυβέρνησης για την ανάπτυξη. Θα στηρίξουμε κάθε τολμηρή πρωτοβουλία, απελευθερώνοντάς την από γραφειοκρατικά δεσμά και την πνιγερή φορολογία. Και θα προικοδοτήσουμε τη χώρα με υποδομές και δίκτυα αιχμής, που θα διευκολύνουν παρόμοια εγχειρήματα», ανέφερε ο Πρωθυπουργός.



Ακολουθεί το πλήρες κείμενο του χαιρετισμού του Πρωθυπουργού:

Κυρίες και κύριοι, αγαπητέ Ευτύχη,

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ που μου δίνετε την ευκαιρία αυτή τη σπουδαία ημέρα για την «Aegean» να είμαι μαζί σας, γιατί σήμερα είναι, πράγματι, μία φωτεινή ημέρα για την πατρίδα μας και την εθνική οικονομία. Για τον κόσμο των επιχειρήσεων αλλά και σίγουρα για όλους τους εργαζόμενους της «Aegean». Γιατί μία ελληνική εταιρία προχωρά στη μεγαλύτερη ιδιωτική επένδυση που έγινε ποτέ στον τομέα των αερομεταφορών και σε μία από τις μεγαλύτερες ιδιωτικές επενδύσεις που έχουν γίνει ποτέ στη χώρα: Υποδεχόμαστε με καμάρι το πρώτο από τα 46 ολοκαίνουργια Airbus της «Aegean»!

Μία παραγγελία ανάλογη σε μέγεθος με εκείνες των διεθνών κολοσσών του κλάδου. Και η οποία παραπέμπει σε ηρωικούς καιρούς του παρελθόντος, το 1930, όταν ο Ελευθέριος Βενιζέλος ίδρυε την ελληνική πολιτική αεροπορία. Αλλά και στη χρυσή εποχή των αεροπορικών συγκοινωνιών στην Ελλάδα, τότε που ο Αριστοτέλης Ωνάσης δημιουργούσε και έστελνε στις πέντε ηπείρους την «Ολυμπιακή» αεροπορία.

Άξιος συνεχιστής αυτής της παράδοσης ενός αιώνα είναι η «Aegean». Και οφείλω εδώ μια ξεχωριστή αναφορά στον Θεόδωρο Βασιλάκη, που δεν είναι πια μαζί μας. Θα ήταν περήφανος για τα νέα αποκτήματα της εταιρείας καθώς εκείνος την οραματίστηκε, την ίδρυσε και πρώτος σχεδίασε την επιτυχημένη πορεία της.

Είμαι σίγουρος όμως, αγαπητέ μου Ευτύχη, αγαπητή μου Εμμανουέλα, ότι θα βαδίσετε στα χνάρια αυτού του ανήσυχου επιχειρηματία, αυτού του υπεύθυνου εργοδότη. Και ότι θα κάνετε πράξη το όραμά του για μία ελληνική εταιρεία κυρίαρχη στους ουρανούς του κόσμου.

Δεν είναι τυχαίο ότι επί 9 συνεχή χρόνια η «Aegean» ανακηρύσσεται ως η καλύτερη περιφερειακή αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης. Την εμπιστεύονται 15.000.000 επιβάτες ετησίως, 8.500.000 ξένοι επιβάτες. Διαθέτει ένα κρυστάλλινο ιστορικό σε θέματα ασφάλειας, 141 εκατομμύρια επιβάτες την έχουν επιλέξει αυτά τα 20 χρόνια. Έχει καταστεί, στην πράξη, ο εθνικός μας αερομεταφορέας.

Η κυριαρχία της «Aegean», ωστόσο, παραμένει ένα μεγάλο παράσημο για τους 3.100 εργαζόμενους και τους 2.000 που απασχολούνται στην επίγεια εξυπηρέτηση. Τους αξίζουν, σας αξίζουν, συγχαρητήρια για την εταιρία την οποία έχετε χτίσει.

Η παρουσία μου, όμως, σήμερα εδώ, είναι και πολιτική: Σηματοδοτεί την έμφαση που δίνει η κυβέρνησή μας στις επενδύσεις, καθώς σε αυτές υστερούμε ακόμη κατά 8 μονάδες του ευρωπαϊκού μέσου όρου. Δηλώνει το ενδιαφέρον μας για νέες, καλοπληρωμένες θέσεις εργασίας. Και υπογραμμίζει τη σημασία τέτοιων πρωτοβουλιών στην αύξηση των δημοσίων εσόδων και την τόνωση των ασφαλιστικών ταμείων.

Όλα αυτά μεταφράζονται σε συγκεκριμένα και χειροπιαστά αποτελέσματα: Θέσεις εργασίας, πρόσθετες ασφαλιστικές εισφορές, πρόσθετοι φόροι. Θα προστεθούν στα 400.000.000 που ήδη εισπράττονται σε φόρους και ασφαλιστικές εισφορές.

Να, λοιπόν, γιατί κυβέρνηση και σωστή επιχειρηματικότητα συναντώνται στο ίδιο κοινωνικό μήκος κύματος. Γιατί παράγοντας νέο πλούτο η δεύτερη, επιτρέπει στην πρώτη να τον διανείμει δίκαια, προς όφελος όλων.

Φίλες και φίλοι,

Πέρυσι, η «Aegean» και η θυγατρική της «Olympic Air» μετέφεραν ένα εκατομμύριο περισσότερους επιβάτες σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο. Ταξίδεψαν σε 155 προορισμούς και 44 χώρες. Και από εκεί προς όλους τους τουριστικούς προορισμούς. Είναι ενδεικτικό ότι μόνο από την ιδιαίτερη πατρίδα μου, τα Χανιά, μέτρησα 23 απευθείας πτήσεις από και προς προορισμούς του εξωτερικού. Ενώ αυτή η εναέρια γέφυρα συνδέει 31 πόλεις και νησιά της Ελλάδας, με έμφαση στην ευαίσθητη άγονη γραμμή.

Πρόκειται για μία τεράστια συμβολή στον τουρισμό, στην οικονομία συνολικά, αλλά και στη συνολική επικοινωνία και συνοχή. Μια προσφορά, βέβαια, που δεν αποδίδεται μόνο με αριθμούς αλλά έχει και ευρύτερες θετικές συνέπειες.

Τα 30 νέα Airbus ήταν η αρχή, προστέθηκαν ακόμη 16, υπάρχει προοπτική να προστεθούν ακόμη 12. Η συνολική παραγγελία μπορεί να φτάσει τα 58 αεροσκάφη -6,6 δισ. δολάρια.

Μίλησα, ωστόσο, στην αρχή για «σωστή επιχειρηματικότητα». Και το εννοώ. Θέλω, λοιπόν, να χαιρετήσω το γεγονός ότι αν και ο συγκεκριμένος κλάδος χαρακτηρίζεται από μεγάλη εποχικότητα, το 90% των εργαζομένων της «Aegean» απασχολούνται και τους χειμερινούς μήνες.

Περισσότεροι από τους μισούς είναι κάτω των 35 ετών, 600 από αυτούς συμμετέχουν στα κέρδη της εταιρείας με τη μορφή bonus, ενώ μόνο το 2018 έγιναν 2.800 επιμορφωτικές εκπαιδεύσεις στο ανθρώπινο δυναμικό της. Και αξίζει μία ιδιαίτερη αναφορά σε αυτό στο οποίο αναφέρθηκε ο Ευτύχης, 110 νέοι πιλότοι σε λίγο αποφοιτούν από σχολές όπου πήγαν με έξοδα της εταιρείας.

Δεύτερο στοιχείο που θέλω να τονίσω είναι η έμφαση στην καινοτομία: Τα νέα αεροσκάφη δεν θα προσφέρουν, απλώς, σύγχρονη αισθητική και μεγαλύτερη άνεση στον επιβάτη. Αλλά κινητήρες νέας γενιάς, χαμηλότερη ρύπανση, 20% λιγότερα καύσιμα, 50% λιγότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε σχέση με τα πρώτα RJ100, σημαντικός περιορισμός του θορύβου. Ενώ όλα τα υλικά εξυπηρέτησης θα ανακυκλώνονται ή θα επαναχρησιμοποιούνται.

Η κυβέρνηση ενθαρρύνει ενεργά τις επιχειρήσεις που στρέφονται στις τεχνολογίες αιχμής, σέβονται το ανθρώπινο δυναμικό και ακολουθούν τις επιταγές της πράσινης ανάπτυξης. Ακριβώς γιατί τότε το δικό τους κέρδος λειτουργεί παράλληλα με το κέρδος ολόκληρης της κοινωνίας. Από αυτή την άποψη, η «Aegean» συνδυάζει το όραμα με τον ρεαλισμό. Και ενώ πετάει στους αιθέρες, αποδεικνύει ότι πατάει σταθερά και στη γη. Είναι κάτι που χρειάζεται η χώρα, ειδικά από τις ελληνικές επιχειρήσεις.

Και αποτελεί -επιτρέψτε μου να το πω- δείγμα εμπιστοσύνης στη δυναμική η οποία ήδη αναπτύσσεται στον τόπο μας. Εύχομαι, λοιπόν, να βρει κι άλλους μιμητές στην άμιλλα της προόδου που ξεκίνησε πριν από 7 μήνες.

Κυρίες και κύριοι,

Πριν από τρεις ημέρες είχα τη χαρά να θεμελιώσω στο Καστέλι της Κρήτης τον νέο αερολιμένα του Ηρακλείου. Ένα έργο που ενώνει αρμονικά τις δυνάμεις του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα και το οποίο υλοποιείται, επιτέλους, ύστερα από παλινωδίες πολλών ετών.

Ταυτόχρονα, μέσα στους επόμενους 18 μήνες, η «Fraport» θα ολοκληρώσει την αναβάθμιση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, με έμφαση κυρίως στα νησιά μας. Μία παράλληλη επένδυση σχεδόν 400 εκατομμυρίων ευρώ. Στο ίδιο διάστημα, βέβαια, συνεχίζεται και η ιδιωτικοποίηση του «Ελευθέριος Βενιζέλος» για το οποίο υπάρχουν ήδη 9 ενδιαφερόμενοι.

Η Ελλάδα, λοιπόν, προχωρεί όλο και πιο δυναμικά στον τομέα των αερομεταφορών, ενισχύοντας τη θέση της και στον χάρτη του παγκόσμιου τουρισμού.

Η χώρα μας κατέχει την πρώτη θέση μεταξύ των ανταγωνιστών στο γενικό δείκτη ικανοποίησης των ξενοδοχείων. Πάνω από την Ισπανία, πάνω και από την Ιταλία. Οι δυνατότητές μας, συνεπώς, είναι μεγάλες όταν η άψογη φιλοξενία συνδυάζεται με καλές αεροπορικές συνδέσεις.

Γνωρίζω, αγαπητέ Ευτύχη, ότι πρέπει να γίνουν βήματα στην εξυπηρέτηση των αεροδρομίων. Η νέα διοίκηση της Πολιτικής Αεροπορίας πρέπει να αντιμετωπίσει και το πρόβλημα των καθυστερήσεων στον εθνικό εναέριο χώρο. Και γνωρίζω καλά ότι ο υψηλός ΦΠΑ στις μεταφορές επιβαρύνει και το κόστος του τουριστικού προϊόντος μας. Μόλις βρεθεί δημοσιονομικός χώρος, να είστε σίγουροι ότι θα μειωθεί, ώστε το τουριστικό μας προϊόν να γίνει ακόμη πιο ανταγωνιστικό.

Σήμερα όμως, γιορτάζουμε εδώ μια αμιγώς ιδιωτική και 100% ελληνική επένδυση. Που ανανεώνει το σήμα της και τους υψηλούς της στόχους. Και ο συμβολισμός αυτός αποτυπώνεται καθαρά την αντίληψη της κυβέρνησης για την ανάπτυξη. Θα στηρίξουμε κάθε τολμηρή πρωτοβουλία, απελευθερώνοντάς την από γραφειοκρατικά δεσμά και την πνιγερή φορολογία. Και θα προικοδοτήσουμε τη χώρα με υποδομές και δίκτυα αιχμής, που θα διευκολύνουν παρόμοια εγχειρήματα.

Έχουμε ήδη αρχίσει να το κάνουμε. Και αυτό με νομιμοποιεί να απευθυνθώ ξανά στους Έλληνες επιχειρηματίες, με αίσθημα ευθύνης. Τους καλώ, σας καλώ, να πάρετε μέρος σε αυτή τη μεγάλη επανεκκίνηση της χώρας. Να επενδύσετε στην πατρίδα μας. Να εμπιστευτείτε τους Έλληνες εργαζόμενους. Θα βγείτε κερδισμένοι εσείς, θα βγει νικήτρια η πατρίδα.

Το σύνθημα το δίνουν, σήμερα, τα δικά σας ελληνικά φτερά που μεταφέρουν τα εθνικά μας χρώματα: Με χαρά βλέπω ότι αποτυπώνονται ξεκάθαρα στο νέο, πολύ όμορφο λογότυπο της «Aegean», το μπλε και το άσπρο της ελληνικής σημαίας, το γαλάζιο του ουρανού μας, το άσπρο των νησιών μας. Τα φτερά αυτά θα μεταφέρουν τα εθνικά μας χρώματα, το όνομα του εμβληματικού μας αρχιπελάγους στα πέρατα του κόσμου.

Καλοτάξιδα, λοιπόν, τα νέα αεροσκάφη! Συγχαρητήρια, και πάλι, στους εργαζόμενους της εταιρείας. Γιατί, ξέρετε, όλοι λίγο-πολύ τα ίδια αεροσκάφη πετάνε. Αλλά η διαφορά που θα κάνει ένα χαμόγελο, μια πρόσθετη προσπάθεια στην εξυπηρέτηση του πελάτη, μια καλή κουβέντα σε ένα παιδάκι το οποίο μπορεί να ταξιδεύει μόνο του, εξαιρετικές ηλεκτρονικές υπηρεσίες, αυτές είναι που κάνουν τους μέτριους να ξεχωρίζουν, τελικά, από τους καλούς.

Και μου επιτρέπουν να θυμηθώ και μια προσωπική ιστορία με τον ιδρυτή της εταιρείας, τον Θόδωρο Βασιλάκη, όταν το 1999 -νέος τότε ακόμη εργαζόμενος στον ιδιωτικό τομέα- είχα κάνει μια συζήτηση μαζί του και του είχα πει ότι σε ένα μάθημα επιχειρηματικότητας στο πανεπιστήμιο, ένας καθηγητής επιχειρηματικότητας μας έλεγε «ξέρετε ποιος είναι ο ασφαλέστερος τρόπος να γίνετε εκατομμυριούχοι; Να είστε δισεκατομμυριούχοι και να φτιάξετε μια αεροπορική εταιρεία». Ο Θόδωρος Βασιλάκης διέψευσε αυτή την τάση και έχτισε μία αεροπορική εταιρεία η οποία σήμερα διαφημίζει την πατρίδα μας στα πέρατα του κόσμου.

Καλοτάξιδα, λοιπόν, τα νέα αεροσκάφη. Να είναι γεροί οι άνθρωποί τους, τα πληρώματά τους, οι τεχνικοί τους, να τα κρατάνε πάντα ψηλά!

Σας ευχαριστώ και εύχομαι πάντα επιτυχίες.




Περίεργη στάση του ΣΥΡΙΖΑ δεν θέλει να βγουν οι μάσκες των προστατευόμενων



Ο ΣΥΡΙΖΑ συνεχίζει την προκλητική και περίεργη στάση του κόντρα στη βούληση των υπόλοιπων κομμάτων για τετ - α- τετ διαδικασία με τις πραγματικές ταυτότητες των μαρτύρων εφόσον το ίδιο έπραξαν κι ενώπιων των αντεισαγγελέων και δηλώνει κατηγορηματικά αντίθετος στο ενδεχόμενο κατάθεσής τους χωρίς κουκούλες, μάσκες ή άλλα μέσα απόκρυψης της πραγματικής τους ταυτότητας, χαρακτηρίζοντας κάτι τέτοιο «αδιανόητο» και νομικά απαγορευτικό, καταγγέλλοντας τη ΝΔ για προσπάθεια εκφοβισμού των προστατευόμενων μαρτύρων, νομικά πραξικοπήματα και μετατροπή της διαδικασίας σε «ζούγκλα».

ΝΔ: Με ή χωρίς κουκούλες με φυσική παρουσία και στον ίδιο χώρο με την αντιπροσωπεία της Επιτροπής

«Ζητούμε η κατάθεση να γίνει υπό το ίδιο καθεστώς που τηρήθηκε κατά την συνάντηση που είχαν οι δύο προστατευόμενοι με τους αντεισαγγελείς του Αρείου Πάγου τον περασμένο Δεκέμβριο», επιμένουν βουλευτές της ΝΔ στην Προανακριτική Επιτροπή, αναμένοντας την αποσαφήνιση των καταθέσεων της 4ης Δεκεμβρίου 2019, αλλά απορρίπτοντας σε κάθε περίπτωση πιθανή αντιπρόταση για τηλεδιάσκεψη και υπογραμμίζοντας ότι με κουκούλες ή χωρίς οι μάρτυρες θα πρέπει να βρίσκονται στον ίδιο χώρο με την αντιπροσωπεία της Επιτροπής.

Σημειώνεται ότι τα υπόλοιπα κόμματα επιθυμούν να βγουν οι «μάσκες», ενώ το ΚΚΕ επιμένει σε εξέταση τους στην Βουλή και όχι σε χώρο που θα επιλέξει η υπηρεσία προστατευόμενων μαρτύρων της Ελληνικής Αστυνομίας.



Το τέρας του λοχνές υπήρχε; Υπάρχει; Ο σκελετός που ξεβράστηκε στην Σκωτία ζωντανεύει τον θρύλο



Κάποιοι ντόπιοι θεώρησαν ότι επρόκειτο ότι θα μπορούσε να είναι η Νέσι, χωρίς ωστόσο να έχει δοθεί μέχρι στιγμής σαφής απάντηση για το τι ήταν τελικά.

Δεν είναι η πρώτη φορά που οι άνθρωποι αναφέρονται στην ύπαρξη της Νέσι, ωστόσο παρά τις πολυάριθμες αναζητήσεις που έχουν γίνει, ακόμη δεν υπάρχει καμία συγκεκριμένη απόδειξη ότι το τέρας του Λοχ Νες είναι πραγματικό.

Τελευταία εμφάνιση του τέρατος ήταν στον Ιρλανδό 55χρονος Eoin O'Faodhagain, που είδε κάτι που έμοιαζε στο μυθικό τέρας να κολυμπά στις 18 Ιανουαρίου στην περιοχή Urquhart Bay και μάλιστα το κατέγραψε σε βίντεο, το οποίο υπέβαλε στο επίσημο αρχείο καταγραφής των εμφανίσεων του τέρατος του Λοχ Νες. Το βίντεο «επιβεβαιώθηκε» από το αρχείο και έτσι είναι η πρώτη επίσημη εμφάνιση της Νέσι για τη δεκαετία του 2020 από τον περασμένο Οκτώβριο.