Παρασκευή, 10 Ιανουαρίου 2020

Βίντεο – ντοκουμέντο από τη μανιώδη επίθεση ληστή σε περίπτερο στο Αιγάλεω


Τον τρόμο έζησε μια ιδιοκτήτρια περιπτέρου στο Αιγάλεω όταν δέχθηκε επίθεση από έναν άνδρα ο οποίος προσποιήθηκε τον πελάτη.

Στο βίντεο ντοκουμέντο που προβλήθηκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha φαίνεται ο δράστης να διαλύει με μανία τους πάγκους του περιπτέρου στην προσπάθεια του να τρομοκρατήσει την ιδιοκτήτρια και να της αποσπάσει εμπόρευμα και εισπράξεις.

Ο ληστής, περίμενε υπομονετικά τη σειρά του στο περίπτερο και όταν αυτή έφτασε «γκρέμισε» το περίπτερο σε κατάσταση αμόκ, άρπαξε ότι μπορούσε και αποχώρησε τρέχοντας από το σημείο.

«Μου ζήτησε τρία πακέτα τσιγάρα, εγώ δεν τα έβαλα πάνω γιατί είδα πως ήταν λίγο παράξενος. Εκείνος έβαλε το πόδι πάνω στα ράφια και πετάχτηκε μπροστά μου. Έπαθα σοκ. Έριξε τα πάντα κάτω» ανέφερε η ιδιοκτήτρια στην τηλεοπτική κάμερα και πρόσθεσε: «Έκανα πίσω και έσπασε το τζάμι. Φοβήθηκα μήπως είχε μαχαίρι».



Πηγή : newsbeast.gr


Αυτές είναι οι πιο ασφαλείς αεροπορικές εταιρείες για το 2020|7/7 για την AEGEAN, 4/7 για την SKY EXPRESS|ΠΙΝΑΚΑΣ



Η ασφάλεια της αεροπορικής εταιρείας είναι ένα από αυτά που ο κάθε επιβάτης ελπίζει ότι δεν θα τον απασχολεί όταν ταξιδεύει. Αλλά ακόμα και οι πιο νευρικοί ταξιδιώτες θα ένιωθαν κάπως πιο ήρεμοι, αν ταξίδευαν π.χ. με την αυστραλιανή Qantas, η οποία μόλις χαρακτηρίστηκε η ασφαλέστερη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο για έβδομη χρονιά στη σειρά. Η σχετική λίστα με τους πιο ασφαλείς αερομεταφορείς ανά την υφήλιο δημιουργήθηκε από την AirlineRatings.com, μια ιστοσελίδα για που εξετάζει παρακολουθεί τουλάχιστον 405 αεροπορικές εταιρίες σε όλο τον κόσμο και συντάσσει έναν ετήσιο κατάλογο αυτών που θεωρούνται ασφαλέστερες. 



Aξίζει να σημειωθεί ότι η AEGEAN AIRLINES έλαβε 7 στα 7 αστέρια, όσον αφορά στην βαθμολογία για την ασφάλεια πτήσεων, με την έτερη ελληνική εταιρία Sky Express να παίρνει 4 στα 7. Αντιστοίχως 4/7 αστέρια πήρε η Ryanair, 6/7 η Aeroflot και 5/7 η THAI.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ

Η Qantas κατέλαβε τον τίτλο της ασφαλέστερης αεροπορικής εταιρείας παγκοσμίως από το 2014 έως το 2017. Το 2018, η AirlineRatings δεν μπορούσε να βρει ξεκάθαρο «νικητή» και έτσι έβγαλε μια λίστα, στην οποία συμπεριέλαβε τις 20 πιο ασφαλείς αεροπορικές με αλφαβητική σειρά. Αλλά φέτος, η Qantas επέστρεψε στην κορυφή. Για την τελική κατάταξη λαμβάνονται υπόψη πολλοί παράγοντες όπως έλεγχοι από υπηρεσίες αεροπορικών μεταφορών και κυβερνητικούς φορείς, οι καταγραφές συντριβών και σοβαρών περιστατικών, η ηλικία του στόλου των αεροσκαφών, η οικονομική κατάσταση, η εκπαίδευση των πιλότων κ.ά. Ωστόσο, δεν λαμβάνονται υπόψη ασήμαντα περιστατικά, καθώς «όλες οι αεροπορικές εταιρείες έχουν τέτοια περιστατικά κάθε μέρα», σύμφωνα με τον  αρχισυντάκτη του ιστότοπου που εδρεύει στην Αυστραλία. Οι ασφαλέστερες αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως, είναι οι εξής: 

1: Qantas 
2: Air New Zealand 
3: EVA Air 
4: Etihad Airways 
5: Qatar Airways 
6: Singapore Airlines 
7: Emirates 
8: Alaska Airlines 
9: Cathay Pacific 
10: Virgin Australia 
11: Hawaiian Airlines 
12: Virgin Atlantic 
13: TAP Air Portugal 
14: SAS 
15: Royal Jordanian 
16: Swiss 
17: Finnair 
18: Lufthansa 
19: Aer Lingus 
20: KLM


money-tourism.gr


«Σχεδιάστηκε από κλόουν»: Οι απίστευτοι διάλογοι στη Boeing για το 737 MAX


Η διοίκηση της Boeing έδωσε στη δημοσιότητα χθες Πέμπτη εκατοντάδες εσωτερικά μηνύματα στελεχών της που περιέχουν εξαιρετικά ωμά σχόλια για τη διαδικασία ανάπτυξης και πιστοποίησης του 737 MAX και τον ρόλο των εποπτικών φορέων σε αυτή, ένα από τα πιο εντυπωσιακά από τα οποία περιέχει την κρίση πως το αεροσκάφος «σχεδιάστηκε από κλόουν» που «με τη σειρά τους επιβλέπονται από μαϊμούδες» — όπου «κλόουν» οι αρχιτέκτονες αυτού του τύπου αεροσκάφους μεσαίων αποστάσεων και όπου «μαϊμούδες» η ομοσπονδιακή υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας (Federal Aviation Administration, FAA).

Τα μηνύματα αποκαλύπτουν επίσης απόπειρες να αποφευχθεί ο αυστηρότερος έλεγχος του 737 MAX, ενώ οι συντάκτες τους χλευάζουν ανελέητα το αεροπλάνο, την εταιρεία, την FAA και ξένους εποπτικούς φορείς.

Σε ένα από τα μηνύματα, το οποίο στάλθηκε την 8η Φεβρουαρίου 2018, ενώ αεροσκάφη του τύπου βρίσκονταν πλέον στον αέρα, οκτώ μήνες πριν γίνει το πρώτο από τα δύο πολύνεκρα δυστυχήματα που εντέλει οδήγησαν στην καθήλωση όλου του στόλου στο έδαφος, ένας εργαζόμενος της Μπόινγκ ρωτάει έναν δεύτερο: «Θα επιβίβαζες την οικογένειά σου σ’ ένα MAX (...); Διότι εγώ δεν θα το έκανα». Για να λάβει τη μονολεκτική απάντηση: «Όχι».

Κάποια από τα μηνύματα αποκαλύπτουν ιδίως τις προσπάθειες και τις πιέσεις που άσκησε η Μπόινγκ για να αποφύγει κάθε ενδεχόμενο να απαιτηθεί επανεκπαίδευση των πιλότων σε προσομοιωτές πτήσεων και η πιστοποίησή τους εκ νέου — πρόκειται για πανάκριβη και χρονοβόρα διαδικασία — ως προϋπόθεση για την απόκτηση του 737 MAX.

Η κατασκευάστρια άλλαξε τροπάρι μόλις αυτή την εβδομάδα, ανακοινώνοντας πως προτείνει οι πιλότοι να εκπαιδευθούν σε προσομοιωτές και να πιστοποιηθούν εκ νέου πριν ξαναρχίσουν οι πτήσεις των 737 MAX. Πρόκειται για στροφή 180 μοιρών σε σχέση με τη στάση που τηρούσε μέχρι τώρα, ότι δηλαδή αρκούσε μια εκπαίδευση σε υπολογιστή, διότι ο νέος τύπος ήταν παρόμοιος με το 737 NG.

Η δημοσιοποίηση των μηνυμάτων αυτών, τα οποία αποκαλύπτουν ότι στην εταιρεία ήταν κυρίαρχη η κουλτούρα των επιθετικών περικοπών κόστους και ότι η περιφρόνηση προς την FAA ήταν γενικευμένη, αναμένεται να βαθύνει ακόμη περισσότερο την κρίση στην Μπόινγκ, που δυσκολεύεται να πείσει τους εποπτικούς φορείς να επιτρέψουν να ξαναρχίσουν οι πτήσεις του αεροπλάνου πάνω στο οποίο έχει βασίσει το μέλλον της και να ανακτήσει την εμπιστοσύνη του επιβατικού κοινού.

Όλα τα 737 MAX παραμένουν καθηλωμένα στο έδαφος από τον Μάρτιο, όταν έγινε το δυστύχημα στο οποίο ενεπλάκη ένα αεροσκάφος της Ethiopian Airlines, πέντε μήνες μετά από εκείνο — υπό πανομοιότυπες συνθήκες — της Lion Air. Τα δύο δυστυχήματα στοίχισαν τη ζωή σε συνολικά 346 ανθρώπους.

Η FAA πάντως ανέφερε ότι τα μηνύματα που δόθηκαν στη δημοσιότητα δεν εγείρουν νέες ανησυχίες για την ασφάλεια του αεροπλάνου, αν και «ο τόνος και η γλώσσα που περιέχεται σ’ αυτά απογοητεύουν». Η διεύθυνση της Μπόινγκ υπερθεμάτισε: τα μηνύματα αυτά «δεν αντανακλούν την εταιρεία που είμαστε και χρειάζεται να είμαστε και είναι εντελώς απαράδεκτα», ανέφερε

Τα μηνύματα, που δημοσιοποιήθηκαν για λόγους «διαφάνειας», ίσως προκαλέσουν νέα ξεσπάσματα οργής από πλευράς μελών του αμερικανικού Κογκρέσου. Θα αυξήσουν εξάλλου την πίεση στον νέο διευθύνοντα σύμβουλο της Μπόινγκ Ντέιβιντ Καλχούν, που καλείται να αναμορφώσει εκ βάθρων τη νοοτροπία των εργαζομένων στην εταιρεία-κολοσσό της αεροναυπηγικής αφού αναλάβει τα ηνία της τη Δευτέρα.

Ο πρόεδρος της Επιτροπής Μεταφορών της Βουλής των Αντιπροσώπων Πίτερ ΝτεΦάζιο, που ερεύνησε την υπόθεση των 737 MAX, έκρινε ότι τα μηνύματα αυτά δημιουργούν μια «βαθιά ενοχλητική εικόνα» για το πού ήταν διατεθειμένα να φθάσουν τα στελέχη της Μπόινγκ προκειμένου να «αποφεύγουν τον αυστηρότερο έλεγχο από τους εποπτικούς φορείς, τα πληρώματα και το επιβατικό κοινό, ακόμη και την ώρα που οι ίδιοι οι εργαζόμενοί της ηχούσαν συναγερμό εντός εταιρείας».

Ο γερουσιαστής Ρότζερ Ουίκερ, πρόεδρος της Επιτροπής Εμπορίου που προΐσταται της έρευνας για τα 737 MAX σε αυτό το σώμα του Κογκρέσου, επισήμανε από τη δική του πλευρά πως τα μηνύματα «εγείρουν πολλά ερωτήματα για την αποτελεσματικότητα της εποπτείας της FAA στη διαδικασία πιστοποίησης».

Στο μεταξύ συνεχίζει να είναι σε εξέλιξη ποινική έρευνα του υπουργείου Δικαιοσύνης των ΗΠΑ για ζητήματα που άπτονται του συγκεκριμένου τύπου αεροσκάφους.



Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ, AFP, Reuters
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ


Διακινητής προκάλεσε σοβαρό τροχαίο μετά από καταδίωξη στην Θεσσαλονίκη



Το τροχαίο ευτυχώς δεν κατέληξε σε τραγωδία και σημειώθηκε στην οδό Λαγκαδά στην περιοχή της Σταυρούπολης στη δυτική Θεσσαλονίκη.

Το αυτοκίνητο μετέφερε μετανάστες και παραβίασε για να ξεφύγει τον ερυθρό σηματοδότη με αποτέλεσμα να συγκρουστεί με σφοδρότητα με ΙΧ. 


Η σφοδρότητα της σύγκρουσης ήταν τόσο μεγάλη ώστε το ΙΧ που οδηγούσε ένας 28χρονος να κοπεί στα δύο. Ο 28χρονος μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ ελαφρά τραυματισμένος σε νοσοκομείο.

Το όχημα που μετέφερε τους μετανάστες ξεκίνησε την «τρελή» του πορεία από την Καβάλα, συνέχισε να κινείται με μεγάλη ταχύτητα στην παλαιά εθνική οδό Θεσσαλονίκης - Καβάλας και έφτασε στη Θεσσαλονίκη όπου και συγκρούστηκε με το όχημα του 28χρονου.


Οι δέκα μετανάστες καθώς και οι δύο λαθροδιακινητές που επέβαιναν στο ΙΧ μεταφέρθηκαν στα νοσοκομεία «Ιπποκράτειο» και «Άγιος Παύλος».


Μητσοτάκης: “Κλείνει το γραφείο του ΔΝΤ στην Αθήνα”!



Αμέσως μετά τη συνάντησή του με τη Γενική Διευθύντρια του ΔΝΤ Kristalina Georgieva, στην Ουάσιγκτον, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης έκανε την ακόλουθη δήλωση:

“Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια και εύχομαι κάθε καλή τύχη στις προσπάθειές σας. Τους τελευταίους έξι μήνες -μάλιστα σήμερα συμπληρώνονται έξι μήνες από την εκλογή μας στις 7 Ιουλίου 2019- έχουμε μπει σε μια εποχή ανάπτυξης και αποτελεσματικών διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων.

Δεν ήταν πάντοτε εύκολη η σχέση με το Ταμείο αλλά νομίζω συμφωνούμε σε ορισμένα σημαντικά θέματα, όπως η ανάγκη μείωσης των πρωτογενών πλεονασμάτων το 2021, και θα ήθελα να σας ευχαριστήσω και πάλι για τις δημόσιες τοποθετήσεις και την υποστήριξή σας σε αυτή τη διαδικασία.

Πιστεύω έχει έρθει το πλήρωμα του χρόνου να γίνει αυτή η συζήτηση με τους εταίρους μας στην Ευρωζώνη. Είμαστε μία αξιόπιστη κυβέρνηση, υλοποιούμε μεταρρυθμίσεις, βρισκόμαστε σ’ ένα περιβάλλον χαμηλών επιτοκίων, το κόστος δανεισμού μας είναι χαμηλότερο από της Ιταλίας. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να περιοριζόμαστε από αυτά τα υψηλά πρωτογενή πλεονάσματα.

Προσβλέπουμε, λοιπόν, σε ένα εντελώς νέο κεφάλαιο στη σχέση μας, μία σχέση θετικής συνεργασίας. Επίσης χαιρετίζω την κοινή απόφασή μας να κλείσουμε το γραφείο του ΔΝΤ στην Αθήνα τους επόμενους μήνες και να συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε, αλλά ως χώρα που έχει εξέλθει από αυτό το αυστηρό πλαίσιο επιτήρησης από το ΔΝΤ”.




Τραχανάς: Η αρχαιότερη πρόχειρη και πιο υγιεινή τροφή είναι ελληνική


Ο τραχανάς ανήκει στις παιδικές μας αναμνήσεις, αλλά όχι μόνο εκεί• μπορεί να μας τον μαγείρευε η γιαγιά μας και για εκείνη να αποτελούσε το γιατρικό για ό,τι μας ενοχλούσε, αλλά ο τραχανάς είναι κάτι πολύ παραπάνω: αποτελεί την αρχαιότερη πρόχειρη, αλλά πλήρως υγιεινή τροφή.

Είναι ένα είδος ζυμαρικού και απαντάται σε διάφορα είδη: γλυκός ή ξινός, χοντρός η ψιλός, νηστίσιμος ή μη. Τον μαγειρεύουμε κυρίως σαν σούπα, αλλά και σε πιο πηχτή μορφή. Το περίεργο είναι ότι αν και αποτελεί κατεξοχήν ελληνικό παραδοσιακό πιάτο, δεν σερβίρεται στις ελληνικές ταβέρνες, αλλά τον βρίσκουμε στα πιο γκουρμέ εστιατόρια.

Ο τραχανάς είναι φτιαγμένος από αλεύρι και γάλα και ουσιαστικά τον έφτιαχναν για να μπορέσουν να χρησιμοποιήσουν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα το γάλα χωρίς να χαλάσει. Το αλεύρι μουσκευόταν με γάλα και ύστερα αποξεραινόταν στον ήλιο. Φτιάχνεται κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών, όπου η υψηλή θερμοκρασία προκαλεί ευκολότερα ζύμωση στο γάλα και στεγνώνει γρήγορα στη συνέχεια το μείγμα.

Ποια είναι τα οφέλη του τραχανά στην υγεία μας

Η τροφή αυτή έπαιζε πολύ σημαντικό ρόλο στην διατροφή και την επιβίωση των προγόνων μας• μάλιστα, σε αρκετές περιοχές της χώρας αποτελούσε τη βασική τροφή σε περιόδους πολέμων και οικονομικής δυσχέρειας.

Όμως, ο τραχανάς έχει ισχυρή θρεπτική αξία και γι’ αυτό καταναλώνεται σήμερα. Είναι πλούσιος σε υδατάνθρακες, πρωτεΐνη, φυτικές ίνες και συγκεκριμένα βήτα-γλυκάνη που παρέχει ενέργεια, αυξάνει τον κορεσμό και βοηθά στη διατήρηση των χαμηλών επιπέδων χοληστερίνης. Το ξινόγαλα επίσης περιέχει γαλακτοβάκιλλους που ενισχύουν την διαδικασία της πέψης και την πεπτική υγεία.

Επιπλέον, ο τραχανάς είναι καλή πηγή βιταμινών, όπως βιταμίνη Α, Β1 και ριβοφλαβίνης (Β2), η οποία έχει αντιγηραντικές, αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και τονώνει τον μεταβολισμό και την εγκεφαλική λειτουργία.

Τέλος, είναι πλούσιος σε καροτενοειδή, ουσίες με ισχυρές αντιοξειδωτικές ιδιότητες που δρουν ενάντια στις ελεύθερες ρίζες. Δεν αποτελεί έκπληξη λοιπόν το γεγονός ότι ο Ιπποκράτης «συνταγογραφούσε» τον τραχανά, καθώς θα λέγαμε ότι μπορεί επάξια να λάβει την ιδιότητα της υπερτροφής.


Πηγή


Προφυλακίστηκε ο οπαδός του ΠΑΟΚ για τον θάνατο του Βούλγαρου φιλάθλου


Προφυλακιστέος κρίθηκε ο ένας από τους δύο κατηγορούμενος για την υπόθεση θανάτου του 28χρονου Βούλγαρου που στη συνέχεια οπαδικού επεισοδίου, το οποίο διαδραματίστηκε το απόγευμα της περασμένης Κυριακής, στην περιοχή του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης, χτυπήθηκε από διερχόμενο αυτοκίνητο με συνέπεια να χάσει τη ζωή του.

Με σύμφωνη γνώμη ανακρίτριας και εισαγγελέως, το δρόμο προς τις φυλακές πήρε ο 24χρονος, εις βάρος του οποίου είχε απαγγελθεί η κατηγορία της θανατηφόρας σκοπούμενης σωματικής βλάβης, ενώ ελεύθερος υπό όρους αφέθηκε ο 26χρονος συγκατηγορούμενός του που διώκεται ως συνεργός σε βαριά σκοπούμενη σωματική βλάβη. Οι περιοριστικοί όροι που αποφασίστηκε να επιβληθούν στον δεύτερο είναι αυτοί της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα, της αυτοπρόσωπης εμφάνισης δύο φορές το μήνα σε αστυνομικό τμήμα της περιοχής διαμονής του, αλλά και της απαγόρευσης παρακολούθησης αθλητικών αναμετρήσεων.

Είχαν προηγηθεί οι μαραθώνιες απολογίες τους ενώπιον της β’ τακτικής ανακρίτριας Θεσσαλονίκης, κατά τις οποίες οι δύο νεαροί εξέφρασαν τη λύπη τους για τον θάνατο του 28χρονου, ενώ αρνήθηκαν οποιαδήποτε συμμετοχή στην χαρακτηριζόμενη από τις διωκτικές αρχές ως επίθεση εναντίον του θύματος και των δύο συμπατριωτών του, τονίζοντας ότι δεν ήταν παρόντες στον χώρο και κατά τον χρόνο τέλεσης του περιστατικού.

Οι ίδιοι επιχείρησαν να αποδομήσουν την κατάθεση αυτόπτη μάρτυρα που τους εμπλέκει στο αιματηρό επεισόδιο, όπως επίσης να αντικρούσουν το βιντεοληπτικό υλικό από κάμερα ασφαλείας που φέρεται να τους εμφανίζει στην περιοχή. Τα στοιχεία αυτά είναι εκείνα με βάση τα οποία κατέστησαν κατηγορούμενοι για την υπόθεση, όπως φαίνεται να προκύπτει από τη δικογραφία.

Πριν την έναρξη της διαδικασίας κλήθηκε στο γραφείο της ανακρίτριας η ιατροδικαστής που απάντησε σε ερωτήματα αναφορικά με τα ευρήματα κατά την εξέταση της σορού του 28χρονου, σύμφωνα με τα οποία ο θάνατός του αποδίδεται σε κακώσεις πυελού κοιλίας τα οποία προκλήθηκαν από το αυτοκίνητο που πέρασε πάνω από το θύμα. Κατά την ίδια, οι λοιπές κακώσεις που εντόπισε δεν ήταν θανατηφόρες.

Σε δηλώσεις που έκανε μετά το πέρας της ανάκρισης, ο εκ των συνηγόρων του 24χρονου, Δημήτρης Τσάκος, χαρακτήρισε ως «υπερβολική» την κατηγορία που απαγγέλθηκε στον εντολέα του. «Δεν μπορεί κανείς να διανοείται ότι εγώ έχω μία αμελή συμπεριφορά ως προς τον θάνατο, διότι δεν προέβλεψα ότι μέσα σε ένα πλήθος είκοσι ατόμων θα μπορούσε να παρεμβληθεί ένα αυτοκίνητο για να επιφέρει τον θάνατο. Αυτό είναι έξω από κάθε προβλέψιμη ανθρώπινη δυνατότητα» σημείωσε.

Τόνισε, δε, ότι ο 24χρονος, που είναι γιος αστυνομικών, ήταν 540 μέτρα μακριά από το σημείο όπου συνέβη ο θανάσιμος τραυματισμός, ενώ εξέφρασε την άποψη ότι στην πορεία θα αλλάξει η αποδοθείσα κατηγορία. Ο ίδιος ρωτήθηκε για το εάν η ποινική μεταχείριση του εντολέα του είναι για παραδειγματισμό και απάντησε ότι δεν θέλει να πιστέψει ότι η απόφαση για την προφυλάκιση ήταν αποτέλεσμα της περιρρέουσας ατμόσφαιρας. «Είμαι πεπεισμένος ότι τελικώς η δικαιοσύνη απονέμει δικαιοσύνη» ανέφερε ο γνωστός ποινικολόγος.

Κατά του εντάλματος προσωρινής κράτησης ο νόμος δίνει το δικαίωμα προσφυγής εντός δέκα ημερών, ενώ για την παραπομπή τους σε δίκη θα αποφασίσει το αρμόδιο δικαστικό συμβούλιο.

Υπενθυμίζεται, ότι η 26χρονη οδηγός του αυτοκινήτου αφέθηκε ελεύθερη, αφού προηγουμένως ασκήθηκε δίωξη εις βάρος της για ανθρωποκτονία από αμέλεια και εγκατάλειψη θύματος τροχαίου, σε βαθμό πλημμελήματος και οι δύο πράξεις. Ο εισαγγελέας διαχώρισε τη δικογραφία για την περίπτωσή της, ενώ παρήγγειλε τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης προκειμένου να ολοκληρωθεί η έρευνα της τροχαίας για τις ακριβείς συνθήκες της παράσυρσης.


ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ


Δημοσκόπηση Interview: Προβάδισμα 15,1 μονάδων της ΝΔ έναντι του ΣΥΡΙΖΑ



Προβάδισμα που ξεπερνά τις 15 μονάδες διατηρεί η Νέα Δημοκρατία έναντι του ΣΥΡΙΖΑ σύμφωνα με την πρώτη δημοσκόπηση της νέας χρονιάς που διενεργήθηκε για λογαριασμό του ΒΕΡΓΙΝΑ TV  από την εταιρεία Interview.



Αναλυτικά :

Νέα Δημοκρατία 39.1%,
ΣΥΡΙΖΑ 24.0%,
ΚΙΝΑΛ 4.6%,
ΚΚΕ 4.6%,
ΕΛ. ΛΥΣΗ 4.0%,
ΜέΡΑ25 3.0%, 
άλλο κόμμα επιλέγει το 6.0% ενώ η αδιευκρίνιστη ψήφος είναι στο 14.7%



O Κυριάκος Μητσοτάκης παραμένει καταλληλότερος Πρωθυπουργός με ποσοστό 46.6%, ενώ ακολουθεί ο Αλέξης Τσίπρας με ποσοστό 22.8%.

Η άποψη των ερωτηθέντων αναφορικά με την συγκυβέρνηση «ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ» σε ποσοστό 51.4% θεωρούν «προϊόν συναλλαγής μεταξύ του κ Τσίπρα και του κ Καμμένου»



Επιχείρηση της ΕΛΑΣ στα Εξάρχεια με τη συνδρομή drone -12 προσαγωγές



Μεγάλη επιχείρηση της Ελληνικής Αστυνομίας έλαβε χώρα στην Πλατεία Εξαρχείων, με δεκάδες αστυνομικούς της ΟΠΚΕ, της νέας ομάδας ΔΡΑΣΗ, της Διεύθυνσης Αλλοδαπών Αττικής αλλά και DRONE για την εποπτεία από αέρος.

Οι αστυνομικοί προσήγαγαν 12 άτομα, οι 3 συνελήφθησαν για παραβάσεις της νομοθεσίας περί ναρκωτικών και οι υπόλοιποι περί αλλοδαπών. Χαρακτηριστικό είναι ότι οι αστυνομικοί της ΔΡΑΣΗ στη συμβολή των οδών Σόλωνας και Μπενάκη, συνέλαβαν επ’ αυτοφώρω διαρρήκτη από την Αλγερία την ώρα που είχε ανοίξει ένα αυτοκίνητο.




Χάρι - Μέγκαν: Η οργή της Ελισάβετ και ο κίνδυνος για το ζευγάρι


Η βασιλική οικογένεια της Βρετανίας πληγώθηκε και απογοητεύτηκε από την αιφνιδιαστική ανακοίνωση του πρίγκιπα Χάρι και της συζύγου του Μέγκαν ότι σκοπεύουν να αποποιηθούν τα καθήκοντά τους στους κόλπους της βασιλικής οικογένειας και ότι εφεξής θα περνούν περισσότερο χρόνο στη Βόρεια Αμερική, σύμφωνα με μια βασιλική πηγή.

Η ανακοίνωση του ζεύγους, που έγινε το απόγευμα της Τετάρτης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, φαίνεται ότι αιφνιδίασε την βασίλισσα Ελισάβετ, γιαγιά του Χάρι, και τον πατέρα του πρίγκιπα Κάρολο.

«Σκοπεύουμε να αποποιηθούμε (τον ρόλο) των 'ανώτερων' μελών της βασιλικής οικογένειας και να εργαστούμε για να γίνουμε οικονομικά ανεξάρτητοι, συνεχίζοντας να στηρίζουμε τη βασίλισσα», τονίζει το πριγκιπικό ζεύγος στην χθεσινή του ανακοίνωση στο Instagram στην οποία προσθέτει ότι θα ιδρύσει μια φιλανθρωπική οργάνωση.

«Σχεδιάζουμε τώρα να ισορροπήσουμε τον χρόνο μας μεταξύ του Ηνωμένου Βασιλείου και της Βόρειας Αμερικής, συνεχίζοντας να τιμάμε το καθήκον μας στη Βασίλισσα, την Κοινοπολιτεία και τις παραδόσεις μας», υπογραμμίζουν ο Χάρι και η Μέγκαν, οι οποίοι τους τελευταίους μήνες δεν έκρυψαν τη δυσκολία που αντιμετώπιζαν μπροστά στην πίεση των ΜΜΕ, που σχετιζόταν με τα καθήκοντά τους, διαβεβαιώνοντας ότι έλαβαν τη σχετική απόφαση "έπειτα από πολλούς μήνες συζητήσεων και ενδοσκόπησης".

"Αυτή η γεωγραφική ισορροπία θα μας επιτρέψει να αναθρέψουμε τον γιο μας με εκτίμηση της βασιλικής παράδοσης στην οποία γεννήθηκε, αλλά ταυτόχρονα θα δώσει στην οικογένειά μας χώρο για να επικεντρωθούμε στο επόμενο κεφάλαιο", ανέφερε το ζευγάρι.

Επιπλέον, το ζευγάρι θα αποσυρθεί από το αποκαλούμενο ''σύστημα βασιλικού προγράμματος", με βάση το οποίο οι εκπρόσωποι του Τύπου λαμβάνουν αποκλειστική πρόσβαση για την κάλυψη των βασιλικών υποχρεώσεων με την προϋπόθεση ότι θα μοιράζονται το υλικό που συγκεντρώνουν.

"Το παρόν σύστημα προυπάρχει της δραματικής μεταμόρφωσης του ρεπορτάζ στην ψηφιακή εποχή", ανέφεραν ο Χάρι και η Μέγκαν.


Το ζευγάρι ήδη ετοιμάζεται να εγκαινιάσει την δική του φιλανθρωπική οργάνωση, την οποία ίδρυσε αφού αποχώρησε από το ίδρυμα του δούκα και της δούκισσας του Καίμπριτζ τον περασμένο Ιούνιο. Η οργάνωση του δούκα και της δούκισσας του Σάσεξ αναμένεται να είναι παγκόσμια, να συνδέεται με την Αφρική και τις ΗΠΑ--αντί να είναι αμιγώς βρετανική--και να είναι επικεντρωμένη στην γυναικεία χειραφέτηση.

Η βρετανική βασιλική οικογένεια αντέδρασε στην ανακοίνωση τονίζοντας ότι "κατανοεί" τη βούληση του πρίγκιπα Χάρι και της συζύγου του Μέγκαν να αποστασιοποιηθούν από τα βασιλικά τους καθήκοντα αλλά προειδοποίησε ότι αυτή η αποχώρηση είναι "περίπλοκη" και θα πάρει "χρόνο".

"Οι συζητήσεις με τον δούκα και τη δούκισσα του Σάσεξ είναι σε πρώιμο στάδιο. Κατανοούμε την επιθυμία τους να ακολουθήσουν άλλο δρόμο, ωστόσο χρειάζεται χρόνος προκειμένου να διευθετηθούν περίπλοκα θέματα", αναφέρει η ανακοίνωση που εκδόθηκε από τα Ανάκτορα του Μπάκιγχαμ.

Σύμφωνα με το BBC, το ζευγάρι δεν συμβουλεύτηκε κανένα "ανώτερο" μέλος της βασιλικής οικογένειας προτού προβεί στην ανακοίνωση.

Ο Χάρι και η Μέγκαν αναφέρουν ότι θα αναλάβουν έναν "προοδευτικό νέο ρόλο" και βλέπουν με ενθουσιασμό το επόμενο βήμα τους. Ωστόσο, δεν είναι σαφές πώς θα μετατραπούν σε "κατά το ήμισυ βασιλικά μέλη"--όπως τους χαρακτηρίζουν οι βασιλικοί βιογράφοι--και ποιός θα πληρώνει για τα υπερατλαντικά τους ταξίδια.

Βασιλικοί σχολιαστές βλέπουν ομοιότητες με τον Εδουάρδο τον 8ο, ο οποίος το 1936 εγκατέλειψε τον βασιλικό θρόνο για να παντρευτεί την διαζευγμένη Αμερικανίδα Γουόλις Σίμσον και να ζήσει στη Γαλλία.

Ο 35χρονος Χάρι και η 38χρονη Μέγκαν, μια διαζευγμένη με αφροαμερικανίδα μητέρα, παντρεύτηκαν τον Μάιο του 2018 στο Κάστρο του Ουίνδσορ και τον περασμένο χρόνο η Μέγκαν έφερε στον κόσμο το πρώτο τους παιδί, τον Άρτσι Χάρισον Μαουντμπάτεν-Ουίνδσορ.

Η σχέση του ζευγαριού με τα μέσα ενημέρωσης επιδεινώθηκε καθώς πάσχιζε να αντιμετωπίσει τις πιέσεις που δεχόταν εξαιτίας του ρόλου του.

Υπήρξαν αρνητικές ιστορίες που σχολίαζαν αρνητικά την χρήση των ιδιωτικών τζετ την ώρα που προωθούσαν περιβαλλοντικούς σκοπούς καθώς και την ανακαίνιση του νέου τους σπιτιού που στοίχισε στους φορολογούμενους 2,4 εκατομμύρια στερλίνες.

Τον Οκτώβριο κατέθεσαν αγωγή εναντίον της ταμπλόιντ Mail on Sunday σχετικά με το σκάνδαλο των τηλεφωνικών υποκλοπών και της παραβίασης της ιδιωτικότητάς τους.

Τον περασμένο χρόνο, σε ένα ντοκιμαντέρ του ITV η Μέγκαν περιέγραφε την μητρότητα ως έναν "αγώνα" εξαιτίας του υπερβολικού ενδιαφέροντος από τις εφημερίδες. "Δεν με έχουν ρωτήσει πολλοί αν είναι καλά", δήλωνε τότε.

Ο Χάρι χαρακτήρισε "εκφοβισμό" τη μεταχείριση από τα μίντια της συζύγου του και τη συνέκρινε με εκείνη απέναντι στη μητέρα του πριγκίπισσα Νταϊάνα λίγο πριν σκοτωθεί σε τροχαίο στο Παρίσι το 1997, όταν η λιμουζίνα στην οποία επέβαινε ανέπτυξε υπερβολική ταχύτητα για να ξεφύγει από τους παπαράτσι που την κατεδίωκαν.

Το ζήτημα της ασφάλειας
Όπως δηλώνει στο BBC η καθηγήτρια Κέιτ Γουίλιαμς, μια ιστορικός της βασιλικής οικογένειας, θα είναι "δύσκολο" για τον Χάρι και την Μέγκαν να έχουν μια "φυσιολογική" ζωή, καθώς το ενδιαφέρον των μίντια για αυτούς θα αυξηθεί μετά την αναπάντεχη αυτή απόφασή τους.

Όπως πρόσθεσε η ίδια στο BBC Breakfast: "Ο Χάρι και η Μέγκαν είναι διεθνείς προσωπικότητες. Η Μέγκαν ήταν ήδη διάσημη λόγω της προηγούμενης καριέρας της ως ηθοποιού καθώς και ο Χάρι, ο οποίος θα γίνει ακόμη 'πιο σημαντικός' όταν ο πατέρας του-- και αργότερα ο αδελφός του- γίνει βασιλιάς". Όπως σημειώνει η Γουίλιαμς, στον νέο τους αυτόν ρόλο ο Χάρι και η Μέγκαν θα χρειαστούν ασφάλεια.

Διευκρίνισε ότι για την ασφάλειά τους, όταν θα εκτελούν τα βασιλικά τους καθήκοντα, θα πληρώνει η Μητροπολιτική Αστυνομία ή το υπουργείο Εξωτερικών, αλλά όταν θα βρίσκονται στον Καναδά τα έξοδα για την ασφάλειά τους θα καλύπτονται από το παγκόσμιο φιλανθρωπικό τους ίδρυμα.

Η βασιλική σχολιάστρια Πένι Τζούνορ βρίσκει ομοιότητες με τις ενέργειες της Νταϊάνας και χαρακτηρίζει "περισσότερο από περίεργο" το γεγονός ότι το ζευγάρι δεν συμβουλεύτηκε κανένα βασιλικό μέλος.

"Αυτό θυμίζει την Νταϊάνα όταν ανακοίνωσε ξαφνικά μετά τον χωρισμό της από τον Κάρολο ότι αποποιείται το 50% των φιλανθρωπικών της καθηκόντων χωρίς να συμβουλευτεί κανέναν. Το πρόβλημα είναι ότι δεν εργάζονται για τον εαυτό τους, εργάζονται για μια οικογενειακή 'επιχείρηση' και το να κάνουν ανακοινώσεις αυτού του είδους χωρίς να συμβουλεύονται κανέναν είναι περισσότερο από αλλόκοτο".

Ο Χάρι είναι έκτος στη σειρά διαδοχής μετά τον πρίγκιπα Κάρολο, τον πρίγκιπα Γουίλιαμ και τα τρία του παιδιά.


Πηγή : news247.gr


Εξάρχεια: Ρατσιστική επίθεση Αλγερινού ληστή σε δύο ανήλικους



“Φέρε μου την τσάντα γ@... τη Σομαλία σου!”, είπε ο Αλγερινός σε δύο ανήλικους Αλγερινός ληστής συνελήφθη στα Εξάρχεια για ρατσιστική βία μετά από επίθεση σε δύο ανήλικους αλλοδαπούς.

Ο 44χρονος ο οποίος μάλιστα τον περασμένο Ιανουάριο είχε κινητοποιήσει τις αρχές καθώς μαζί με άλλους πέντε κρατουμένους είχε κόψει τα κάγκελα του Αλλοδαπών και είχε “γλιστρήσει” από τον 2ο όροφο χρησιμοποιώντας κουβέρτα, πιάστηκε χθες αργά το βράδυ στα Εξάρχεια από αστυνομικούς των ΜΑΤ και οδηγήθηκε στο Τμήμα της περιοχής όπου σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για ληστεία, ναρκωτικά αλλά και παραβίαση του νόμου περί ρατσιστικής βιας καθώς νομίζοντας ότι ο ένας από τους δύο ανηλίκους στους οποίους επιτέθηκε, ο 16χρονος από το Μπαγκλαντές, ήταν Σομαλός τη στιγμή που του άρπαζε το τσαντάκι φώναζε “Φέρε μου την τσάντα γ@... τη Σομαλία σου!”.

Το συμβάν σημειώθηκε λίγο μετά τις 10. Οι δύο ανήλικοι ηλικίας 16 ετών, Κούρδος και Μπαγκλαντεσιανός βρίσκονταν στη συμβολή των οδών Μαυροματαίων και Βασιλέως Ηρακλείου όταν ξαφνικά εμφανίζεται μπροστά τους ο 44χρονος Αλγερινός. Με την απειλή μαχαιριού που είχε λάμα 20 εκατοστών πλησιάζει τα παιδιά και βρίζοντας χυδαία τον 16χρονο από το Μπαγκλαντές που τον πέρασε για Αφρικανό τον διατάζει να του δώσει το τσαντάκι του. Αφού το αρπάζει φεύγει τρέχοντας όμως οι δύο ανήλικοι τον ακολουθούν και τον εντοπίζουν στη συμβολή των οδών Μπουμπουλίνας και Βασιλέως Ηρακλείου, να ψάχνει τσαντάκι. Χωρίς να χάσουν χρόνο ζητούν βοήθεια από άνδρες διμοιρίας των ΜΑΤ με αποτέλεσμα να συλληφθεί ο Αλγερινός. Σε έρευνα που έγινε βρέθηκε χασίς καθώς και το μαχαίρι με τη λάμα των 20 εκατοστών.

Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι

Την ίδια ώρα οι κάτοικοι των Εξαρχείων, απελπισμένοι από τα καθημερινά σκηνικά ωμής βίας και ανομίας που επικρατούν στην περιοχή καλούν με φειγ βολάν τον κόσμο να κατέβει σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας το Σάββατο στις 12:30 ώρα έξω από το Τμήμα Εξαρχείων ζητώντας όπως λένε ενίσχυση των δυνάμεων για την αποτελεσματική αντιμετώπιση της κατάστασης.



Δημήτρης Πώποτας, Άρια Καλύβα
Πηγή : protothema.gr


Η στιγμή της συντριβής του Boeing στο Ιράν



Τη συντριβή του αεροσκάφους Βoeing 737-800 της Ukraine International Airlines, λίγα λεπτά μετά την απογείωσή του από το αεροδρόμιο της Τεχεράνης, κατέγραψε κάμερα ασφαλείας, με το σχετικό βίντεο να έχει ήδη κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο.

Στις εικόνες που έχουν καταγραφεί, πολύ κοντά στο σημείο της συντριβής, διακρίνεται μια πολύ δυνατή λάμψη, ακούγεται η έκρηξη από την πρόσκρουση του αεροσκάφους στο έδαφος και το σημείο γεμίζει με τα φλεγόμενα συντρίμμια του Boeing.


Five security sources, three Americans, one European & one Canadian told @Reuters the initial assessment was that the plane had suffered a technical malfunction (evidence of engine overheating) & not a missile hit

Alleged crash CCTV footage 👇

Το αεροσκάφος ήταν μόλις τριών ετών και είχε την τελευταία προγραμματισμένη συντήρηση τη Δευτέρα.

Το αεροσκάφος αντιμετώπισε ένα τεχνικό πρόβλημα λίγο μετά την απογείωση και είχε κάνει αναστροφή προς ένα κοντινό αεροδρόμιο προτού συντριβεί, ανέφερε η έκθεση.

Μέχρι στιγμής δεν είναι σαφές αν υπήρξε ενδεχόμενο τεχνικό πρόβλημα η έπεσε απο Ιρανική ρουκέτα.

Πολλές υπηρεσίες πληροφοριών, συμπεριλαμβανομένης και της καναδικής, εκτιμούν ότι το ουκρανικό Μπόινγκ 737 που συνετρίβη την Τετάρτη αμέσως μετά την απογείωσή του από το διεθνές αεροδρόμιο της Τεχεράνης, "καταρρίφθηκε από ιρανικό πύραυλο εδάφους-αέρος", αυτό δήλωσε και ο πρωθυπουργός του Καναδά Τζάστιν Τριντό.

"Έχουμε πληροφορίες από πολλές πηγές, κυρίως από τους συμμάχους μας και τις δικές μας υπηρεσίες" που "αφήνουν να εννοηθεί ότι το αεροπλάνο καταρρίφθηκε από ιρανικό πύραυλο εδάφους-αέρος. Μάλλον δεν έγινε σκόπιμα", τόνισε ο Τριντό.

Ο Βρετανός πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον τόνισε, από την πλευρά του, πως υπάρχει ένα σύνολο αποδείξεων ότι το ουκρανικό αεροσκάφος που συνετρίβη στο Ιράν καταρρίφθηκε από ένα πύραυλο εδάφους-αέρος, που μπορεί να εκτοξεύτηκε ακούσια.

Απηχώντας την εκτίμηση των ΗΠΑ και του Καναδά, ο Τζόνσον κάλεσε για μια πλήρη και διαφανή έρευνα για τη συντριβή του Μπόινγκ 737, στην οποία σκοτώθηκαν και οι 176 επιβαίνοντες, ανάμεσά τους τέσσερις Βρετανοί.

«Υπάρχει πλέον ένα σύνολο πληροφοριών σύμφωνα με τις οποίες το αεροσκάφος καταρρίφθηκε από ιρανικό πύραυλο εδάφους-αέρος. Αυτό ίσως να έγινε χωρίς πρόθεση», ανέφερε ο Τζόνσον σε ανακοίνωσή του.