Σάββατο, 30 Σεπτεμβρίου 2017

Αποφυλακίζεται ο Ο' Τζέι Σίμπσον



Ο Σίμπσον είναι φυλακισμένος από το 2008, εκτίοντας ποινή μετά την καταδίκη του για ληστεία. Ωστόσο, ο χρόνος και ο τόπος της αποφυλάκισης δεν έχουν δημοσιοποιηθεί, όπως και τα προσωπικά του σχέδια. 

Ο 70χρονος Σίμπσον αποφυλακίζεται μετά την απόφαση που έλαβε αρμόδια επιτροπή αποφυλακίσεων στη Νεβάδα τον Ιούλιο κι αφού παρέμεινε φυλακισμένος για εννέα χρόνια.   

O σταρ του ποδοσφαίρου και ηθοποιός  κατηγορήθηκε για τη διπλή δολοφονία της πρώην συζύγου του και του συντρόφου της το 1995 και η υπόθεση οδήγησε σε μια συγκλονιστική, 13μηνη δίκη στο Λος Άντζελες, η οποία μεταδόθηκε ζωντανά στην τηλεόραση και καθήλωσε τις ΗΠΑ.   

Οι αρχές επιδιώκοντας να αποφύγουν την φρενίτιδα των μέσων ενημέρωσης που συνοδεύει την κάθε εξέλιξη της υπόθεσης, αρνήθηκαν να ανακοινώσουν ακριβώς πότε και πού θα απελευθερωνόταν.
  
 Ένας εκπρόσωπος του τμήματος προειδοποίησε τα μέσα μαζικής ενημέρωσης να μην προσπαθήσουν να κυνηγήσουν το όχημά του από τις πύλες της φυλακής, λέγοντας ότι οι αξιωματούχοι θα μπορούσαν να αναβάλουν την απελευθέρωση για εβδομάδες, εάν ήταν απαραίτητο, για να αποφευχθεί κάθε κίνδυνος.   

Επίσης είναι ασαφής ο τελικός προορισμός του πρώην αθλητή αν και ο ίδιος είχε πει ότι επιθυμεί να μετακομίσει στη Φλόριντα, όπου έχει φίλους και οικογένεια, ένα σχέδιο που όμως πρώτα πρέπει να εγκριθεί από τις αρχές εκεί.   

Ο Malcom LaVergne, δικηγόρος του στο Λας Βέγκας είπε πως ο πελάτης του ανυπομονεί να ξοδέψει χρόνο με τα μέλη της οικογένειά τους, να φάει μια μπριζόλα και θαλασσινά και να αγοράσει ένα iPhone. 


Πηγή: lifo.gr


Συναγερμός στην Αθήνα, στα χέρια της ΕΛ.ΑΣ ακραίος ισλαμιστής



Στο κόκκινο βρίσκεται η ετοιμότητα των υπηρεσιών ασφαλείας για τον έλεγχο ακραίων ισλαμιστών σε άτυπους λατρευτικούς χώρους στην Αττική. Σε μυστική επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ στις 31 Αυγούστου σε χώρο που λειτουργούσε παλιότερα ως άτυπο τζαμί στην πλατεία Κολιάτσου, προσήχθησαν τρεις υπήκοοοι Μπαγκλαντές.

Ως πιο επικίνδυνη περίπτωση χαρακτηρίζεται ο ένας από τους τρεις προσαχθέντες ηλικίας 32 ετών, ο οποίος ασπάζεται τη σαλαφιστική ιδεολογία, σύμφωνα με την οποία το Ισλάμ πρέπει να εξαγνιστεί από τη δυτική επιρροή.

Στην κατοχή του βρέθηκαν δύο κινητά. Στο ένα είχε εγκαταστήσει εφαρμογή κρυπτογράφησης συνομιλιών, ενώ βρέθηκε πλήθος επαφών, μία εκ των οποίων είχε το όνομα «τζιχάντ» αναφέρει το αποκλειστικό δημοσίευμα του Έθνους. Επίσης υπήρχε οπτικοακουστικό υλικό με ακραία κηρύγματα του Ισλάμ.

Ο 32χρονος δεν είχε έγγραφα παραμονής και είχε έρθει παράνομα στην Ελλάδα, μέσω Τουρκίας, πληρώνοντας 500 ευρώ σε τούρκο διακινητή. Γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Μπαγκλαντές, έζησε για μεγάλο διάστημα στην Τεχεράνη μέχρι που αποφάσισε να αφήσει το Ιράν και να ακολουθήσει τις προσφυγικές ροές προς την Ελλάδα.

Κατά την προσαγωγή του στην ΕΛΑΣ ήταν αγχωμένος και δεν απαντούσε στις ερωτήσεις των αστυνομικών. Οι δύο ομοεθνείς του προσκόμισαν τις άδειες παραμονής και αφέθησαν ελεύθεροι έπειτα από ανάκριση. Έκτοτε βρίσκονται υπό στενή και διακριτική παρακολούθηση.

Σε όλη την Ελλάδα παρακολουθούνται περίπου 100 άτομα, εκ των οποίων τα 15 θεωρούνται φανατισμένα.



Πηγή:  newsbeast.gr


Μητσοτάκης : Η κυβερνητική ανεπάρκεια είναι πρωτοφανής..Για το συγκεκριμένο ναυάγιο, υπάρχουν πολλά ακόμα αναπάντητα ερωτήματα



Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, κ. Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφθηκε, σήμερα, Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου, τις περιοχές της Σαλαμίνας, που επλήγησαν από την πετρελαιοκηλίδα.

Ο κ. Μητσοτάκης ενημερώθηκε για την πορεία αποκατάστασης της μεγάλης περιβαλλοντικής ζημιάς, ενώ στα Σελήνια, είδε από κοντά το έργο των συνεργείων που απασχολούνται στη διαδικασία απορρύπανσης.



Στη συνέχεια, ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης επιβιβάστηκε σε σκάφος του Λιμενικού Σώματος και κατευθύνθηκε προς το σημείο του ναυαγίου του «Αγία Ζώνη ΙΙ», όπου παρακολούθησε από κοντά τις εργασίες ανέλκυσης.

Αυτή ήταν η τρίτη αυτοψία που πραγματοποιεί ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας σε περιοχές που επλήγησαν από την πετρελαιοκηλίδα. 

Προηγουμένως, είχε επισκεφθεί το παραλιακό μέτωπο στα νότια της Αττικής, καθώς και το Κερατσίνι.



Απευθυνόμενος σε εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, φορείς του νησιού, αλλά και πολίτες, ανέφερε τα εξής:

«Επισκέπτομαι σήμερα την Σαλαμίνα, σε μια δύσκολη συγκυρία, λίγες εβδομάδες μετά από μια μεγάλη περιβαλλοντική καταστροφή, η οποία έπνιξε, πρώτ’ από όλα, το δικό σας νησί. Είναι η τέταρτη επίσκεψη την οποία κάνω σε περιοχή που έχει πληγεί από αυτό το μεγάλο ατύχημα που έγινε εδώ, λίγο έξω από την Σαλαμίνα. 

Ο σκοπός μου είναι απλός: Να ενημερωθώ για την έκταση του προβλήματος, να αποδώσω ευθύνες εκεί που αναλογούν, αλλά κυρίως να προτείνω λύσεις και να δούμε πως από εδώ και στο εξής μπορούμε και πρέπει να πορευθούμε. 

Για το συγκεκριμένο ατύχημα, το ναυάγιο, υπάρχουν πολλά ακόμα αναπάντητα ερωτήματα. Και ελπίζω η δικαστική έρευνα να μας διαφωτίσει περισσότερο για το τι έγινε ακριβώς και βούλιαξε αυτό το πλοίο. Αλλά, επίσης, είναι πολύ σημαντικό να δούμε και όλο το πλαίσιο της διαδικασίας αδειοδότησης παλιών πλοίων - και είναι πολλά από αυτά - τα οποία, δυστυχώς, κυκλοφορούν εδώ, στον Σαρωνικό Κόλπο. Γιατί το πλοίο αυτό πήρε δύο παρατάσεις αδειοδότησης, όταν βρισκόταν σε αυτήν την κατάσταση; Τι ακριβώς έγινε τις πρώτες ώρες, τις πρώτες μέρες του ναυαγίου; Γιατί δεν υπήρχε συντονισμός; Γιατί ο Υπουργός δεν απέδωσε την αναμενόμενη σημασία και επέλεξε να βρεθεί στο εξωτερικό; Γιατί δεν ενημερώθηκε έγκαιρα ο αρμόδιος Ευρωπαϊκός Μηχανισμός, ώστε να στείλει σκάφη απορρύπανσης; Πολλά τα αναπάντητα ερωτήματα. Δυστυχώς, για όλα αυτά δεν έχουμε πάρει πειστικές απαντήσεις. 

Όμως, η δουλειά μας τώρα δεν είναι μόνο να αποδώσουμε πολιτικές ευθύνες, αλλά κυρίως να κοιτάξουμε μπροστά. Τι πρέπει να γίνει από εδώ και στο εξής. Αυτό είναι που ενδιαφέρει εσάς. Αυτό είναι που ενδιαφέρει τους κατοίκους όλου του παράκτιου μετώπου του Σαρωνικού, οι οποίοι έχουν υποστεί μια πολύ μεγάλη ζημιά από αυτήν την περιβαλλοντική καταστροφή. Πράγματι, έχει γίνει - και θέλω να το αναγνωρίσω - μια δουλειά αποκατάστασης, η οποία, όπως βλέπετε, συνεχίζεται και πρέπει να συνεχιστεί σε συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα. Και πιστεύω ότι σύντομα οι παραλίες τουλάχιστον της Σαλαμίνας, θα μπορούν να επανέλθουν στην πρότερη κατάσταση. Και από εκεί και πέρα, ελπίζω πραγματικά να μπορέσουμε να ανελκύσουμε και το ναυάγιο, το συντομότερο δυνατόν, ώστε να κλείσει, τουλάχιστον, αυτό το κομμάτι του προβλήματος.

Όμως, το σημαντικό για εσάς, εδώ στη Σαλαμίνα, είναι να δούμε με ποιον τρόπο μπορούμε να κινητοποιήσουμε τους σχετικούς μηχανισμούς αποζημίωσης, ώστε να υπάρξουν κεφάλαια τα οποία θα βοηθήσουν και το Δήμο, αλλά και μεμονωμένους επαγγελματίες, οι οποίοι έχουν θιγεί από αυτήν την πολύ μεγάλη περιπέτεια, ώστε να ξαναπατήσουν στα πόδια τους. Υπάρχει ένα παγκόσμιο κεφάλαιο αποζημίωσης για περιβαλλοντικές καταστροφές. Θα πρέπει να ενεργοποιηθεί άμεσα. Εμείς έχουμε πει ότι θέλουμε να παρέχουμε τη στήριξή μας σε αυτήν την προσπάθεια, ώστε να διευκολύνουμε την πρόσβαση φορέων, Δήμων, αλλά και απλών ιδιωτών, που έχουν θιγεί από αυτήν την καταστροφή σε αυτό το κεφάλαιο, έτσι ώστε το κομμάτι των αποζημιώσεων να μπορέσει να τρέξει, όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. 

Και, βέβαια, αυτό το οποίο πρέπει να διασφαλίσουμε είναι ότι δεν θα ξαναέχουμε μια τέτοια μεγάλη καταστροφή. Σήμερα ήταν η Σαλαμίνα. Αύριο δεν πρέπει να είναι κανένας άλλος, ο οποίος θα βρεθεί σε αυτήν τη δυσάρεστη κατάσταση. Πρέπει να ξαναδούμε όλο το ζήτημα της διαδικασίας αδειοδότησης, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο παρεμβαίνουμε όταν συμβαίνει ένα τέτοιο ναυάγιο. Είναι πράγματα τα οποία θα τα αξιολογήσουμε και θα προτείνουμε και εμείς συγκεκριμένες λύσεις. 

Αυτό το οποίο θέλω να γνωρίζετε - δεν θα κουραστώ να το λέω - είναι ότι το δικό μας χρέος, χρέος της Νέας Δημοκρατίας, είναι να είναι κοντά κυρίως στους συμπολίτες μας που έχουν την μεγαλύτερη ανάγκη. Και εσείς εδώ, στην Σαλαμίνα, συχνά αισθάνεστε ότι, παρότι είστε πάρα πολύ κοντά στην Αθήνα, είναι ένας τόπος απομακρυσμένος από το κεντρικό Κράτος και δεν αντιμετωπίζεται με τη δέουσα προσοχή. 

Γνωρίζω τα προβλήματα του Δήμου και γνωρίζω την μεγάλη προσπάθεια που καταβάλλει η δημοτική Αρχή για να τα αντιμετωπίσει. Έχουμε την ευκαιρία να συζητήσουμε και τα σημαντικά έργα υποδομής, τα οποία πρέπει να γίνουν στο νησί. Είμαι σε μια τακτική επικοινωνία με τη Δήμαρχο για να μπορούμε να δούμε με ποιον τρόπο θα τα αντιμετωπίσουμε. Από εμένα δεν πρόκειται να ακούσετε μεγάλες υποσχέσεις και εξαγγελίες χωρίς αντίκρισμα. Η δική μας δουλειά είναι να αποτυπώνουμε τα προβλήματα, να σκύβουμε πάνω σε αυτά και να προτείνουμε λύσεις, οι οποίες να είναι κοστολογημένες, μελετημένες, ρεαλιστικές και εφαρμόσιμες. Διότι νομίζω ότι έχετε χορτάσει όλοι από κουβέντες, φιλόδοξες δηλώσεις προθέσεων, οι οποίες, δυστυχώς, διαψεύδονται από την ίδια την πραγματικότητα.

Αυτά ήθελα να σας πω σήμερα. Θέλω να σας ευχαριστήσω για την παρουσία σας εδώ. Να ξέρετε ότι θα είμαστε κοντά σας, όπως νομίζω το έχουμε αποδείξει σε όλη αυτήν τη διαδρομή. Όχι μόνο τώρα, αλλά και στη συνέχεια. Και κάποια στιγμή που θα σταματήσει το ενδιαφέρον των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης γι’ αυτήν την μεγάλη οικολογική καταστροφή, θέλω να γνωρίζετε εδώ στην Σαλαμίνα, αγαπητή Δήμαρχε, ότι εμείς θα παρακολουθούμε την εξέλιξη του προβλήματος και όπου μπορούμε θα παρεμβαίνουμε με σκοπό πάντα να είμαστε χρήσιμοι. Γι’ αυτό είμαστε εδώ. Είμαστε εδώ για να κάνουμε τη δική σας καθημερινότητα λίγο καλύτερη. Αυτή είναι η δουλειά των πολιτικών. Η πολιτική δεν είναι αυτοσκοπός. Δεν θα κουραστώ να το λέω. Η δουλειά μας είναι να μπορούμε να σας διευκολύνουμε, να σας απαλλάξουμε στο βαθμό που αυτό είναι εφικτό από την μεγάλη φορολογική και ασφαλιστική επιβάρυνση που έχετε. Να ξαναπάρετε τον έλεγχο της ζωής σας στα χέρια σας και να μπορείτε να ελπίζετε και εσείς, όπως και όλοι οι Έλληνες, σε ένα καλύτερο αύριο. Γιατί πραγματικά το λέω, το πιστεύω. Είναι και το κεντρικό μας σύνθημα με το οποίο θα πορευθούμε τους επόμενους μήνες. Αξίζουμε καλύτερα από αυτό το οποίο έχουμε σήμερα. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την παρουσία σας».  




Που ήσουνα ρε Κυρίτση; Αυτός είναι ο ΣΥΡΙΖΑ: «Ως ΣΥΡΙΖΑ δεν θέλουμε την επένδυση στο Ελληνικό, αλλά... »


Με μία φράση, που περιγράφει το γιατί εμφανίζονται προβλήματα στην επένδυση στο Ελληνικό με ευθύνη της κυβέρνησης, ξεστόμισε  ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Κυρίτσης υπογράμμισε ότι η αρχική αντίρρηση του κόμματος για την επένδυση παραμένει.

Ο  Κυρίτσης σήμερα στον Real fm υποστήριξε ότι ο μόνος λόγος που η κυβέρνησης θα υλοποιήσει, τελικά, την επένδυση είναι γιατί αυτή «την υπέγραψαν οι προηγούμενοι και μπήκε ως όρος στο μνημόνιο» και με αυτή την δήλωση έδειξε ποιος είναι πραγματικά ο οπισθοδρομικός ΣΥΡΙΖΑ

Ο Κυρίτσης είπε : «Υπάρχει η αρχική αντίρρηση για την επένδυση την οποία έχουμε εμείς ως κόμμα, αλλά δεν μπορούσαμε να την επιβάλλουμε στο μέτρο που είχε προαποφασιστεί και υπογραφεί από τους προηγούμενους και μπήκε ως όρος στο μνημόνιο. Αναγκαστικά κάναμε μια επαναδιαπραγμάτευση με την οποία πετύχαμε κάποια πράγματα» και προσέθεσε, για να καταλάβει όλος ο Ελληνικός λαός γιατί πρέπει να πέσει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ : «δεν το θέλουμε, υποχρεωθήκαμε να το υλοποιήσουμε, άρα είμαστε υποχρεωμένοι να το υλοποιήσουμε και θα το υλοποιήσουμε, τι θα κάνουμε; Αλλά από εκεί και πέρα θα το υλοποιήσουμε με βάση τον νόμο».


Φυλάκιση 4 ετών για την Αρετή Τσοχατζοπούλου



Ακόμα μία καταδίκη από την ελληνική Δικαιοσύνη και μάλιστα ερήμην δέχθηκε η Αρετή Τσοχατζοπούλου, λίγες εβδομάδες πριν εκδοθεί η απόφαση του πενταμελούς εφετείου κακουργημάτων για την υπόθεση του «μαύρου πολιτικού χρήματος».

Η κόρη του πρώην υπουργού, Άκη Τσοχατζόπουλου, που έχει εμπλακεί στην υπόθεση του ξεπλύματος βρώμικου χρήματος, με αποτέλεσμα να παραμείνει στη φυλακή για περίπου 2,5 χρόνια, κρίθηκε ένοχη για χρέη προς το Δημόσιο πριν μερικές ημέρες από το Θ’ Τριμελές Πλημμελειοδικείο της Αθήνας και καταδικάστηκε σε ποινή φυλάκισης τεσσάρων ετών.

Αν και δεν παρέστη στη δίκη, ούτε εκπροσωπήθηκε από συνήγορο υπεράσπισης, το δικαστήριο αποφάσισε ότι η ποινή να έχει ανασταλτικό χαρακτήρα έως την έφεση, όπως και να είναι εξαγοράσιμη κατά 10 ευρώ ανά ημέρα.

Ο εισαγγελέας της έδρας, πάντως, δεν υπήρξε το ίδιο επιεικής με τις τρεις δικαστικές λειτουργούς, αφού στην εισήγησή του ζήτησε την ενοχή της κόρης Τσοχατζόπουλου και την καταδίκη της σε ποινή φυλάκιση πέντε ετών, χωρίς τη δυνατότητα εξαγοράς ή αναστολής.


Πηγή


Συνελήφθη ο εκβιαστής που είχε μολύνει τις παιδικές τροφές



Στα χέρια των γερμανικών Αρχών βρίσκεται ένας 55χρονος Γερμανός, που φαίνεται να μόλυνε με δηλητηριώδη ουσία βρεφικές τροφές και απείλησε να τις διανείμει στη χώρα και την Ευρώπη.

«Έχουν ενισχυθεί οι υποψίες για έναν άνδρα 55 ετών, γερμανικής υπηκοότητας, ο οποίος συνελήφθη χθες το βράδυ από τις ειδικές δυνάμεις της αστυνομίας του κρατιδίου της Βάδης-Βιρτεμβέργης», ανέφεραν σε κοινή τους ανακοίνωση η εισαγγελία του Ράβενσπουργκ και η αστυνομία της Κονστάντσε, πόλεις που βρίσκονται στη νοτιοδυτική Γερμανία.

Ο ύποπτος συνελήφθη κοντά στο Τίμπινγκεν, 40 χιλιόμετρα νότια της Σουτγάρδης.

Οι αρχές διευκρίνισαν ότι ο άνδρας ταυτοποιήθηκε «χάρη στις πληροφορίες των πολιτών» και ανακοίνωσαν ότι θα παραχωρήσουν σήμερα το απόγευμα συνέντευξη Τύπου για να δώσουν περισσότερες πληροφορίες για την υπόθεση αυτή που προκάλεσε μεγάλη ανησυχία στους Γερμανούς καταναλωτές τις τελευταίες ημέρες.

Την Πέμπτη οι αρχές είχαν ανακοινώσει ότι αναζητούν έναν εκβιαστή, ο οποίος είχε δηλώσει ότι μόλυνε βρεφικές τροφές και ζητούσε να του καταβληθούν 10 εκατομμύρια ευρώ.

Σύμφωνα με την ίδια πηγή, ο άνδρας είχε στείλει μια επιστολή εκβιασμού στις εννέα μεγάλες εταιρίες πώλησης ειδών διατροφής (Aldi, Rossmann, Lidl, DM, Mueller, Edeka, Norma και Rewe) στην οποία ανέφερε ότι είχε μολύνει περίπου είκοσι προϊόντα σούπερ μάρκετ.

Για να αποδείξει ότι σοβαρολογεί είχε δώσει στοιχεία τα οποία επέτρεψαν τον εντοπισμό, σε καταστήματα του Φριντριχσχάφεν, πέντε βάζων με βρεφική τροφή τα οποία περιείχαν αιθυλενογλυκόλη, ένα προϊόν που μπορεί να αποβεί θανατηφόρο αν καταναλωθεί σε μεγάλες ποσότητες.

Χάρη στο κλειστό σύστημα παρακολούθησης των καταστημάτων όπου είχαν τοποθετηθεί τα επιμολυσμένα βαζάκια, η αστυνομία εντόπισε ξεκάθαρες εικόνες του προσώπου του δράστη, τις οποίες μετέδωσαν τα μέσα ενημέρωσης.


Πηγή : newsbeast.gr


Χρυσόγονος: Δεν θα παραδώσω την έδρα μου στον ΣΥΡΙΖΑ



«Θα παραμείνω ευρωβουλευτής της σοσιαλιστικής κίνησης»

«Θα σεβαστώ το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας, ακόμα και αν είναι αρνητικό για εμάς. Μετά είναι στο χέρι του ΣΥΡΙΖΑ το τι θα κάνει» τόνισε ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Κώστας Χρυσόγονος μιλώντας στο κανάλι «Ε».

Ο κ. Χρυσόγονος επισήμανε ότι «στόχος μας είναι να κατέβουμε ως αυτόνομη πολιτική κίνηση, με βασική μας επιδίωξη να ανοιχτούμε στην κοινωνία. Ακόμα όχι ως κόμμα, γιατί κόμμα δεν μπορείς να κάνεις με 2000 μέλη που έχουμε στην σοσιαλιστική τάση. Κόμμα κάνεις με χιλιάδες άτομα. Εμείς θέλουμε να κάνουμε κάτι νέο, που το χρειάζεται η χώρα».

Ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ είπε «ότι είναι πρακτικά αδύνατον να παραδώσω την έδρα μου στον ΣΥΡΙΖΑ. Θα παραμείνω ευρωβουλευτής της σοσιαλιστικής κίνησης».


Πηγή : protothema.gr


ΥΠΕΞ Αλβανίας: Το σχέδιο για τις κατεδαφίσεις στην Χειμάρρα θα συνεχισθεί


Στη συνέντευξή του που έδωσε στην ελληνική κρατική τηλεόραση το πρωί της Πέμπτης ο Έλληνας υπουργός Εξωτερικών, Νίκος Κοτζιάς, άφησε να εννοηθεί ότι η Αλβανία έχει αποσύρει το σχέδιο για το γκρέμισμα κάποιων οικιών στη Χειμάρρα, ως μέρος του σχεδίου ανάπτυξης της περιοχής, όπως αποκαλείται στα αλβανικά ΜΜΕ.

Ωστόσο, ο Αλβανός ΥΠΕΞ, Ντιτμίρ Μπουσάτι, υπογράμμισε το αντίθετο σήμερα το βράδυ σε συνέντευξή του στην εκπομπή «TopStory».

Κατά τον κ. Μπουσάτι οι συνομιλίες μεταξύ των δύο χωρών συνεχίζονται εντατικά και αφορούν όλο το φάσμα των προβλημάτων μεταξύ των δύο χωρών.

Όπως είπε «συμφωνήσαμε με την ελληνική πλευρά να συζητήσουμε βάσει ενός πακέτου που κατατάσσει τα προβλήματα σύμφωνα με την αρχή ότι δε θα θεωρηθεί λύση σε κανένα επί μέρους θέμα σε περίπτωση που δε συμφωνήσουμε για το σύνολο του πακέτου των προβλημάτων».

Ο κ. Μπουσάτι εκτίμησε ότι η Αλβανία θα πετύχει την έναρξη των διαπραγματεύσεων, χώρας υπό ένταξη στην ΕΕ, το 2018 κιόλας. Εξέφρασε επίσης την πεποίθηση ότι η Ελλάδα δεν θα σταθεί εμπόδιο στη διαδικασία αυτή.

Αναφερόμενος στους πέντε όρους προς την Αλβανία, που -όπως είπε- ανακοίνωσε ο ομόλογός του Νίκος Κοτζιάς στην Αθήνα, ο κ. Μπουσάτι είπε ότι δεν πρόκειται για όρους, αλλά για θέματα που αφορούν στις δύο χώρες και πως υπάρχει πλέον ένας διμερής μηχανισμός που ρυθμίζει την επίλυσή τους.

Για το θέμα της Χειμάρρας υποστήριξε ότι η αλβανική κυβέρνηση δε θα κάνει πίσω στην εφαρμογή του σχεδίου ανάπλασης του ιστορικού κέντρου της πόλης διότι, όπως είπε, πρόκειται για ισότιμη εφαρμογή του νόμου προς όλους τους πολίτες στη χώρα.

Σχολιάζοντας τις αντιδράσεις των Χειμαρριωτών είπε ότι «όπου υπάρχουν περιουσιακά ζητήματα, το αλβανικό κράτος σέβεται τους κανόνες του απαλλοτρίωσης και όποιος πολίτης έχει ενστάσεις μπορεί να αποταθεί στα δικαστήρια για καλύτερη μεταχείριση».

Μιλώντας για τη συμφωνία του 2009 που αφορά στην ανέγερση δύο ελληνικών στρατιωτικών νεκροταφείων όπου θα στεγαστούν τα οστά των Ελλήνων πεσόντων του έπους του ΄40, ο κ. Μπουσάτι είπε ότι η κυβέρνηση Ράμα αναγνωρίζει τη συμφωνία αυτή, αλλά, όπως πρόσθεσε, η αλβανική πλευρά επιμένει στη διευκρίνιση και διασφάλιση κάποιων «διαδικαστικών στοιχείων που θα εγγυηθούν την εφαρμογή της».



Πηγή : eleftherostypos.gr


Κυριάκος Μητσοτάκης: Η δημιουργία δουλειών είναι η πρώτη μας προτεραιότητα. Οι δουλειές απαιτούν επενδύσεις.


O Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Κυριάκος Μητσοτάκης, εχθές, Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου, συνάντηση με τον Πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων κ. Werner Hoyer.

Στη συνάντηση οι κ. Κ. Μητσοτάκης και W. Hoyer, συμφώνησαν στην ανάγκη ενεργειακής αναβάθμισης των κτηρίων της χώρας. Ο κ. Κυριάκος Μητσοτάκης τόνισε την προτεραιότητα χάραξης εθνικής ενεργειακής πολιτικής ώστε, ως κομμάτι αυτής, να βελτιωθεί το ενεργειακό αποτύπωμα των κτηρίων στη χώρα. Επισήμανε, παράλληλα, την κρισιμότητα της άμεσης εύρεσης επιπλέον πόρων, της δημιουργίας πλατφορμών χρηματοδότησης, αλλά και της θέσπισης φορολογικών κινήτρων, που θα ενισχύσουν την ενεργειακή απόδοση των κτηρίων στην Ελλάδα.



Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας ενημερώθηκε για τα προγράμματα της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων στην Ελλάδα τόσο για την χρηματοδότηση ιδιωτικών εταιριών, όσο και για τα έργα υποδομής. Ανέφερε ότι η Νέα Δημοκρατία δίνει απόλυτη προτεραιότητα στη χρηματοδότηση του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης ως το τελευταίο μεγάλο έργο υποδομών και τόνισε την ανάγκη να αποκτήσει η Κρήτη ένα σύγχρονο και ασφαλές οδικό δίκτυο, επισημαίνοντας τις αναπτυξιακές διαστάσεις του εγχειρήματος. Ζήτησε, γι’ αυτό,  τη συνεργασία της Τράπεζας.

Από την πλευρά του, ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής και επικεφαλής της επενδυτικής ομάδας στην Ελλάδα, κ. Nicholas Jennet, έδωσε ακόμη έμφαση στη χρηματοδότηση του Μετρό Θεσσαλονίκης, αλλά και του Αεροδρομίου Κρήτης.



Υποδεχόμενος τον κ. Hoyer, ο κ. Μητσοτάκης ανέφερε:

«Είναι μεγάλη χαρά να βρίσκεστε κοντά μας. Θα ήθελα δημοσίως να σας ευχαριστήσω για την υποστήριξη και τη χρηματοδότηση που παρείχε η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων στην Ελλάδα, κατά τη διάρκεια μιας πολύ δύσκολης περιόδου. Θέλω να σας πω ότι η αναπτυξιακή μας ατζέντα, η αναπτυξιακή μας στρατηγική είναι πλήρως ευθυγραμμισμένη με τις δικές σας προτεραιότητες.

Γνωρίζουμε ότι η Ελλάδα πρέπει να πραγματοποιήσει ένα κβαντικό άλμα στην προσέλκυση ιδιωτικών επενδύσεων. Και πρέπει να αξιοποιήσουμε όλες τις διαθέσιμες πηγές χρηματοδότησης. Ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε από τη δική μας πλευρά. Να μειώσουμε την κανονιστική επιβάρυνση, να μειώσουμε τους φόρους, να καταστήσουμε την Ελλάδα ένα ελκυστικό περιβάλλον για ξένες επενδύσεις. Και είμαι βέβαιος ότι, μόλις γίνουν αυτές οι αλλαγές, η Ελλάδα θα είναι σε θέση να απορροφήσει περισσότερα κεφάλαια και να προσελκύσει σημαντικές ξένες επενδύσεις.

Η δημιουργία δουλειών είναι η πρώτη μας προτεραιότητα. Οι δουλειές απαιτούν επενδύσεις. Και οι επενδύσεις απαιτούν χρηματοδότηση και ένα φιλικό περιβάλλον. Ακριβώς σε αυτό έχουμε εστιάσει. Παρότι είμαστε στην Αντιπολίτευση, πάντοτε ενθαρρύνουμε τους ξένους να έρθουν και να επενδύσουν στην Ελλάδα. 

Πιστεύουμε ότι θα κερδίσουμε τις επόμενες εκλογές. Και θα εξασφαλίσουμε την απαραίτητη μακροπρόθεσμη σταθερότητα. Μια σταθερότητα που αναζητούν οι σημαντικοί επενδυτές, που έχουν πρόσβαση στα κεφάλαια της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων. Υπό αυτή την έννοια, η ατζέντα μας είναι πλήρως ευθυγραμμισμένη.

Και πάλι σας ευχαριστώ για την παρουσία σας εδώ και για τη στήριξή σας στη χώρα μας».



Μαζεύουν υπογραφές για το Taxibeat



Με το παρακάτω κείμενο η Beat ζητάει την στήριξη των επιβατών με την υπογραφή τους : 

«Το Ελληνικό Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων αποφάσισε να προωθήσει σχέδιο νόμου που μετατρέπει την Beat (πρώην Taxibeat) σε εταρεία παροχής μεταφορικού έργου, και όχι ηλεκτρονική πλατφόρμα διαμεσολάβησης, όπως είναι σήμερα. Με τον τρόπο αυτό το Υπουργείο εξαναγκάζει τους 8 και πλέον χιλιάδες οδηγούς της Beat σε σχέση αποκλειστικής απασχόλησης με την εταιρεία, κάτι που είναι πρωτοφανές στην ιστορία των Διαδικτυακών Εφαρμογών. Βασικός στόχος αυτής της αλλαγής είναι το ίδιο το μοντέλο της Beat: η αξιολόγηση και το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών προς τον σημερινό Έλληνα πολίτη.

Τέτοιου είδους πρωτοβουλίες είναι ο μόνος και ασφαλής τρόπος να σκοτώσει κάποιος την καινοτομία και επιχειρηματικότητα. Κανείς δεν θα θέλει πλέον να δημιουργήσει στην Ελλάδα μια καινοτόμα τεχνολογική επιχείρηση όταν θα ξέρει ότι μπορεί να έρθει αντιμέτωπος με νόμους που αντιμετωπίζουν την επιχειρηματική του ιδέα με νοοτροπίες της δεκαετίας του ’60.

Η έναρξη του Taxibeat to 2011, αποτέλεσε το σημείο τομή για να αλλάξει εντελώς η εικόνα των αστικών μεταφορών στην Ελλάδα. Το ταξί έπαψε να είναι 'ο ταρίφας' και έγινε ο σωστός και αξιοσέβαστος επαγγελματίας που όλοι αγαπούν να χρησιμοποιούν καθημερινά. Και όλα αυτά χάρη στο νέο μοντέλο που έφερε το Taxibeat: την αξιολόγηση του επαγγελματία, τις υψηλές ποιοτικές προδιαγραφές, και την ανταμοιβή των καλύτερων του κλάδου.

Το Taxibeat μέσα στα χρόνια μεγάλωσε, έφτασε τους σχεδόν 1 εκατομμύριο πελάτες, έκανε επενδύσεις εκατομμυρίων, δημιούργησε εκατοντάδες θέσεις εργασίας, και έγινε το success story της χώρας στα σκληρότερα χρόνια της κρίσης -ένα success story που έδινε κουράγιο σε όλους τους Έλληνες ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε και συλλογικά σαν έθνος.

Οι διατάξεις του νέου νόμου για τις αστικές μεταφορές που αφορούν στην Beat (η μετατροπή της από μεσολαβητή σε εταιρεία μεταφορών, οι 3ετεις συμβάσεις με οδηγούς-υπαλλήλους) είναι ενάντια στην καινοτομία, την επιχειρηματικότητα και τη δημιουργία θέσεων εργασίας. Ζητάμε να καταργηθούν τώρα και να μην ψηφιστούν από το Ελληνικό Κοινοβούλιο». 


O ιδρυτής του Beat, Νίκος Δρανδάκης σε κείμενο του στο facebook γράφει :

«Ωραία, τα ΝΕΑ βρήκαν το επίμαχο νομοσχέδιο για τις μεταφορές (εκτός κι αν διαψευσθεί) οπότε μπορούμε να σχολιάσουμε λίγο καλύτερα τώρα. Κατ' αρχήν, θέλω να σχολιάσω το σχολιασμό των ΝΕΩΝ: ασφαλώς και δεν πρόκειται για 'κλείσιμο' ή 'φραγή' στην εφαρμογή της The BEAT App. Η εταιρεία θα συνεχίσει να λειτουργεί ακόμα και αν ο προτεινόμενος νόμος ψηφισθεί και εφαρμοσθεί, με τη διαφορά ότι ο μεγάλος χαμένος θα είναι ο τελικός καταναλωτής, η επιχειρηματικότητα και η καινοτομία, και τελικά η Ελληνική οικονομία με την έννοια της παγίωσης της εικόνας μιας χώρας εχθρικής προς τα παραπάνω.

Πάμε στο νόμο. Είναι προφανές ότι προσπαθεί να μετατρέψει την The BEAT App από μια υπηρεσία διαμεσολάβησης ανάμεσα στον ελεύθερο επαγγελματία ταξιτζή και τους πελάτες του, σε μια εταιρεία που 'παρέχει μεταφορικό έργο'. Το πρώτο ερώτημα που προκύπτει είναι ποιό πρόβλημα λύνει αυτή η αλλαγή, αλλά φαντάζομαι αυτό δεν θα απαντηθεί ποτέ.

Το δεύτερο πρόβλημα είναι να δούμε αν έχει την οποιαδήποτε λογική βάση μια τέτοια αλλαγή. Μια εταιρεία που παρέχει 'μεταφορικό έργο' συνήθως το παρέχει

1. με κάποια οχήματα,

2. με κάποιους οδηγούς, και

3. εισπράττοντας ένα οικονομικό τίμημα για το μεταφορικό έργο που παρέχει.

Πάμε να δούμε αυτούς τους παράγοντες στην περίπτωση της Beat:

1. Το τι οχήματα θα χρησιμοποιούνται μέσω της πλατφόρμας μας έχει προκαθοριστεί από κάποιον τρίτο, το κράτος, σε όλες τους τις λεπτομέρειες: τύπος αυτοκινήτου, προδιαγραφές, ακόμα και το χρώμα τους.

2. Επίσης, αυτά τα οχήματα ανήκουν σε τρίτους ιδιώτες, οι οποίοι απέκτησαν από το κράτος άδεια ταξί και δικαιούνται να τα χρησιμοποιούν όπως θέλουν - η Beat δεν έχει κανένα δικαίωμα επιλογής στα οχήματα με τα οποία 'παρέχει μεταφορικό έργο'.

3. Οι οδηγοί που θα οδηγούν αυτά τα οχήματα έχουν προ-επιλεγεί από το κράτος, μέσω της παροχής της Ειδικής Άδειας Οδήγησης ΕΔΧ οχήματος, με βάση κριτήρια που έχει θεσπίσει η Πολιτεία.

4. Το ποιοι από αυτούς τους οδηγούς θα καθίσουν τελικά πίσω από το τιμόνι, το επιλέγουν οι ιδιοκτήτες αυτών των αυτοκινήτων (κάτοχοι των αδειών ταξί). Μπορεί να είναι ο ίδιος ο ιδιοκτήτης ή οποιοσδήποτε τρίτος. Αλλά η Beat δεν έχει κανένα απολύτως λόγο στο ποιος 'παρέχει το μεταφορικό της έργο' με τα λίγα αυτοκίνητα που επιτρέπει ο νόμος να κυκλοφορούν. H Beat πολύ απλά προσπαθεί να επιλέξει να συνεργαστεί με τους καλύτερους από το μικρό αυτό pool ανθρώπων.

5. Το ύψος του τιμήματος (κόμιστρο) που εισπράτεται για το 'μεταφορικό έργο που παρέχει' η Beat, καθορίζεται με αυστηρότητα και ακρίβεια από το κράτος. Η Beat δεν έχει κανένα λόγο επ' αυτού.

6. Τέλος, το κόμιστρο αυτό, ΔΕΝ το ειπράττει η Beat, αλλά (πολύ σωστά) ο ελεύθερος επαγγελματίας οδηγός που ιδρώνει κάθε μέρα πίσω από το τιμόνι.

Από όλη αυτή την 'τροφική αλυσίδα' του μεταφορικού έργου του ταξί, τι είναι αυτό που κατέχει και ελέγχει η Beat τελικά; Σωστά το καταλάβατε: Είναι μόνο η προμήθεια για τη ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒHΣΗ που παρέχει ανάμεσα σε οδηγούς και πελάτες. Ο προτεινόμενος νόμος, λοιπόν, μάς επιτρέπει μόνο να ορίζουμε το ύψος της προμήθειας που λαμβάνουμε και τίποτε άλλο, αλλά να έχουμε την πλήρη ευθύνη του μεταφορικού έργου, με οδηγούς - υπαλλήλους (ή σχεδόν υπαλλήλους) που δεν είναι υπάλληλοί μας, με οχήματα που δεν έχουμε επιλέξει εμείς ως πιο κατάλληλα.

Εγώ δεν βλέπω σε ποια ευνομούμενη χώρα θα μπορούσε αυτή η υπέρβαση λογικής να γίνει νόμος του κράτους».


ΗΠΑ: Παραιτήθηκε ο υπουργός Υγείας, Τομ Πράις



Ο υπουργός Υγείας των ΗΠΑ Τομ Πράις υπέβαλε την Παρασκευή την παραίτησή του, έπειτα από πιέσεις του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ και από τις σφοδρές επικρίσεις που δέχθηκε σχετικά με το κόστος των μετακινήσεων του με ιδιωτικά αεροσκάφη στο πλαίσιο της άσκησης των καθηκόντων του.

«Ο υπουργός Υγείας Τομ Πράις υπέβαλε την παραίτησή του νωρίτερα σήμερα και ο πρόεδρος την έκανε δεκτή», ανέφερε η ανακοίνωση της αμερικανικής προεδρίας.

Η αιφνίδια παραίτησή του Πράις ανακοινώθηκε από το Λευκό Οίκο μια ώρα μετά τις δηλώσεις του Αμερικανού πρόεδρου σε δημοσιογράφους στις οποίες εξέφρασε την απογοήτευσή του για τις επίμαχες αεροπορικές μετακινήσεις του πρώην υπουργού Υγείας. «Δεν είμαι χαρούμενος. Εντάξει; Δεν είμαι χαρούμενος», είπε χαρακτηριστικά ο Αμερικανός πρόεδρος.

Λίγο μετά την ανακοίνωση της παραίτησης και από το κλίμα που διαμορφώθηκε γύρω από το ζήτημα, με υπόμνημά του προς τις κρατικές υπηρεσίες, ο επικεφαλής της διεύθυνσης προϋπολογισμού του Λευκού Οίκου, Μικ Μαλβέινι υπογράμμισε ότι οι πτήσεις της γραμμής είναι «οι αρμόζουσες», πέραν ελαχίστων εξαιρέσεων, ακόμη για πολλούς ανώτερους αξιωματούχους και η χρήση πτήσεων τσάρτερ θα πρέπει να εγκρίνονται εκ των προτέρων από τον προσωπάρχη του Λευκού Οίκου.

Ο Πράις προστέθηκε σε μια μακρά λίστα ανώτερων αξιωματούχων που διορίστηκαν και έπειτα απομακρύνθηκαν από τον Αμερικανό πρόεδρο: Ανάμεσά τους, ο πρώην επικεφαλής στρατηγικής του αμερικανού προέδρου Στιβ Μπάνον, ο πρώην προσωπάρχης της προεδρίας Ράινς Πρίμπους, ο πρώην διευθυντής επικοινωνίας του Λευκού Οίκου Σον Σπάισερ και ο τέως σύμβουλος εθνικής ασφαλείας του Λευκού Οίκου Μάικ Φλιν.

Επιπροσθέτως, ο Αμερικανός πρόεδρος καλείται πλέον να καλύψει μια ακόμη υπουργική θέση, καθώς το πόστο του υπουργού Εσωτερικής Ασφάλειας (DHS) εξακολουθεί να μένει κενό, έπειτα από τον ορισμό του πρώην υπουργού Τζον Κέλι στη θέση του προσωπάρχη του Λευκού Οίκου.

Ανάμεσα στους υποψηφίους για να διαδεχθούν τον Πράις, είναι η Σίμα Βέρνα, διευθύντρια του κέντρου υπηρεσιών ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, η οποία βρίσκεται στο στενό περιβάλλον του αντιπροέδρου Μάικ Πενς και ο γιατρός Σκοτ Γκόντλιμ, διευθυντής του οργανισμού τροφίμων και φαρμάκων.

Ο πρώην γερουσιαστής Πράις διαδραμάτιζε κεντρικό ρόλο στις πολιτικές της κυβέρνησης Τραμπ που στόχευαν στην αντικατάσταση του Obamacare. Είχε θεωρηθεί από τον Λευκό Οίκο ως αναποτελεσματικός στην προσπάθεια να περάσει το νομοσχέδιο για την μεταρρύθμιση της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης.

«Αφιέρωσα 40 χρόνια ως γιατρός και ως δημόσιος λειτουργός να δίνω προτεραιότητα στους ανθρώπους. Με λυπεί το γεγονός ότι τα πρόσφατα γεγονότα προκάλεσαν έναν περισπασμό από αυτούς τους σηµαντικούς στόχους», τόνισε ο 62χρονος χειρούργος ορθοπεδικός στην επιστολή παραίτησής του.

Ο Τραμπ, που προσπαθεί αυτή τη στιγμή να προωθήσει το σχέδιο για τη φορολογική μεταρρύθμιση και να εποπτεύσει την απάντηση της ομοσπονδιακής κυβέρνησης στις καταστροφές που άφησαν οι τρεις τυφώνες, είδε το σκάνδαλο που προκλήθηκε με τις μετακινήσεις του πρώην υπουργού ως έναν περιττό περισπασμό και στο παρασκήνιο αναρωτιώταν στους κοντινούς του συνεργάτες: «τι σκεφτόταν;», όπως ανέφερε στο πρακτορείο ειδήσεων Ρόιτερς μια πηγή προσκείμενη στον πρόεδρο των ΗΠΑ.

Το διαδικτυακό ειδησεογραφικό περιοδικό Politico, το οποίο αποκάλυψε την υπόθεση, έκανε λόγο για όχι λιγότερες από 26 μετακινήσεις του Πράις με αυτόν τον τρόπο από την αρχή της χρονιάς, και για συνολικό κόστος που ξεπερνούσε τα 400.000 δολάρια.

Την Πέμπτη ο Πράις είχε ανακοινώσει ότι θα καλύψει ο ίδιος το κόστος των 52.000 δολαρίων των μετακινήσεων του με ιδιωτικά αεροσκάφη. «Οι φορολογούμενοι δεν θα πληρώσουν δεκάρα για τις θέσεις μου σε αυτά τα αεροσκάφη», επισήμανε σε ανακοίνωση που εξέδωσε.

Αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό για να ικανοποιήσει τον Τραμπ.


Πηγή: ΑΠΕ, REUTERS
Καθημερινή


Συνελήφθη γυναίκα που λάμβανε παράνομα σύνταξη χηρείας για 10 χρόνια



Μια 64χρονη ημεδαπή, η οποία κατηγορείται για απάτη σε βάρος του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης, συνέλαβαν το πρωί της Πέμπτης οι άνδρες της Διεύθυνσης Οικονομικής Αστυνομίας της Ελληνικής Αστυνομίας.

Όπως αποδείχθηκε κατά την έρευνα της Ομάδας Καταπολέμησης Παραβατικότητας στον τομέα των Συνταξιοδοτικών Παροχών του ΕΦΚΑ, η 64χρονη από το έτος 2007 μέχρι και σήμερα, λάμβανε παράνομα τη σύνταξη χηρείας του πρώην άνδρα της, συνολικού ποσού τουλάχιστον εκατό δέκα χιλιάδων (110.000) ευρώ.

Συγκεκριμένα, είχε εξαπατήσει το ΙΚΑ σχετικά με τη χρονολογία λύσης του γάμου της με τον θανόντα, καθώς αυτός είχε λυθεί προγενέστερα της ημερομηνίας θανάτου. Για να λάβει τη σύνταξη χηρείας η 64χρονη προσκόμισε στο ΙΚΑ, πλαστό πιστοποιητικό εγγύτερων συγγενών, το οποίο βεβαίωνε ψευδώς ότι τυγχάνει χήρα και εγγύτερη συγγενής του θανόντα.

Σε βάρος της σχηματίσθηκε δικογραφία κακουργηματικού χαρακτήρα για απάτη κατ’ επάγγελμα και κατά συνήθεια και εξακολούθηση, υφαρπαγή ψευδούς βεβαίωσης, ψευδή ανωμοτί κατάθεση καθώς και διατάξεις του νόμου για την πρόληψη και καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες.

Παράλληλα, δικογραφία για ψευδή ανωμοτί κατάθεση και άμεση συνέργεια στην αρχική απάτη και σε υφαρπαγή ψευδούς βεβαίωσης ασκήθηκε και στους δύο μάρτυρες που υπέγραφαν ως την πλαστή βεβαίωση.


Πηγή : in.gr


Νέα Δημοκρατία : Η Ε.Ρ.Τ. έχει μετατραπεί σε γκαιμπελικό παραμάγαζο του ΣΥΡΙΖΑ




Από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

«Η Ε.Ρ.Τ., ενώ πληρώνεται από το σύνολο των Ελλήνων και οφείλει να λειτουργεί ως δημόσια τηλεόραση, έχει μετατραπεί σε γκαιμπελικό παραμάγαζο του ΣΥΡΙΖΑ. 

Στα χθεσινά δελτία ειδήσεων, εκτελώντας διατεταγμένες, από το Μέγαρο Μαξίμου, υπηρεσίες, δεν προέβαλε την επίσκεψη του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Κυριάκου Μητσοτάκη στα δικαστήρια της Ευελπίδων. 

Ηθικοί αυτουργοί για την θρασύτατη απόπειρα φίμωσης της Νέας Δημοκρατίας και του Προέδρου της είναι η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ και άμεσα υπεύθυνοι η διοίκηση της Ε.Ρ.Τ. και η επιτελική ομάδα της διεύθυνσης Ειδήσεων και Ενημέρωσης. 

Καλούμε την Κυβέρνηση να αντιληφθεί ότι στην Ελλάδα έχουμε Δημοκρατία και να εγκαταλείψει τις αυταρχικές, καθεστωτικές πρακτικές της.

Ο γκαιμπελισμός δεν θα περάσει».


Ανεξέλεγκτος ο Σπίρτζης τα μαζεύει μετά τις αντιδράσεις



Δεν είναι η πρώτη φορά που προσπαθούν τα στελέχη της κυβέρνησης να καλύψουν τα λάθη τους ειδικά μετά τις αντιδράσεις.

Δεν μπορεί ο κ. Σπίρτζης να τα βάζει όλα στο ίδιο τσουβάλι.

Ένας από τους ανεξέλεγκτους στις δηλώσεις του είναι και ο ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης που άλλη στάση είχε εχθές προκαλώντας αντιδράσεις γιατί απλά δεν σκέφτεται τι λέει και άλλη στάση έχει σήμερα.

Και εγώ στηρίζω την «Beat», αλλά πρέπει να υπάρχουν κανόνες, δηλώνει τώρα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης.

Ο κ. Σπίρτζης τόνισε ότι με την προωθούμενη ρύθμιση δεν πάει να δημιουργήσει προβλήματα, αλλά να εφαρμοστούν και στη χώρα μας αυτά που προβλέπονται από την ευρωπαϊκή νομοθεσία.

Ο Σπίρτζης έθεσε και θέμα που δημιουργείται με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα -και θα πρέπει η Αρχή να ερωτηθεί σχετικά-, καθώς η συγκεκριμένη πλατφόρμα δημοσιεύει φωτογραφία του οδηγού ταξί, ενώ επιτρέπει και τη δημοσίευση αξιολογήσεων του. 




Ο Καμμένος κορόιδεψε τον πρωθυπουργό, τους βουλευτές και τους πολίτες για το ταξίδι του στην Αγγλία


Νέες αποκαλύψεις για τον Πάνο Καμμένο.

Πριν λίγες ημέρες ο υπουργός Άμυνας διαβεβαίωνε στη Βουλή ότι χρησιμοποίησε την πιστωτική του κάρτα για να πληρώσει δίνοντας μάλιστα ένα χαρτί που αποδείχθηκε πώς μόνο απόδειξη πιστωτικής κάρτας δεν ήτανε.

Όπως φαίνεται στις φωτογραφίες, ο Πάνος Καμμένος πλήρωσε το πολυτελές ξενοδοχείο στο οποίο διέμεινε με μετρητά, γεγονός που τον εκθέτει ανεπανόρθωτα και επιβεβαιώνει πως κορόιδεψε λέγοντας ψέματα τον πρωθυπουργό, τους βουλευτές και τους πολίτες που τον άκουγαν.

Η απόδειξη των 2.642 λιρών, έχει ως διεύθυνση την διεύθυνση του Υπουργείου Άμυνας.

Σύσσωμη η αντιπολίτευση αντέδρασε με τον Σταύρο Θεοδωράκη να ζητά από τον υπουργό εθνικής Άμυνας να παραιτηθεί άμεσα και αν δεν το πράξει ο ίδιος να παρέμβει ο ίδιος ο πρωθυπουργός.


Ο Σταύρος Θεοδωράκης στο Twitter έγραψε:

«Υπουργός που λέει ψέματα στη Βουλή & την παραπλανά με άσχετα χαρτιά δεν έχει άλλο δρόμο από την παραίτηση. Αλλιώς τον λόγο έχει ο κ.Τσίπρας.
Προκάλεσα τον κ. Καμμένο στη Βουλή να πει με τίνος πορτοφόλι πλήρωσε στο Λονδίνο. Μου είπε: με την κάρτα μου! Η απόδειξη λέει £2.642 ΜΕΤΡΗΤΑ!»

Από την πλευρά της Νέας Δημοκρατίας ο Άδωνις Γεωργιάδης έβαλε τα παρακάτω ερωτηματικά:

1: Γιατί είπε ψέματα ενώπιον του Πρωθυπουργού και της Βουλής ο κ. Καμμένος προχθές; Τί είχε να κρύψει;
2: Πως βρήκε τόσα μετρητά (+3.000 ευρώ) εν μέσω capital controls ο πτωχός βάσει των δηλωθέντων εισοδημάτων του κ. Καμμένος; Αν τα πήρε από το λογαριασμό του μπορεί να αποδείξει τέτοια κίνηση χρημάτων;
3: Αν δεν είναι δικά του μήπως τα χρέωσε τελικά με κάποιο τρόπο στον έλληνα φορολογούμενο ή του τα πλήρωσε κάποιος άλλος και με Τί αντάλλαγμα;

Απεύθυνε και ένα ερώτημα στον πρωθυπουργό :
«Τι σκοπεύει να κάνει ο κ. Τσίπρας τώρα που αποδεικνύεται ότι ο Υπουργός και συνεταίρος του όχι μόνον ζει ζωή χλιδής αλλά δεν μπορεί να δικαιολογήσει την προέλευση των χρημάτων; κυρίως Τι σκοπεύει να κάνει ο κύριος Αλέξης Τσίπρας τώρα που αποδεικνύεται ότι ο κ. Καμμένος προσπάθησε να τον εξαπατήσει με ψεύτικο χαρτί;





Ένοπλοι κακοποιοί άρπαξαν περιπολικό της ασφάλειας από αστυνομικό στο Π. Φάληρο



Δύο ένοπλοι, με την απειλή πιστολιού και αυτόματου, ακινητοποίησαν αστυνομικό της Ασφάλειας που βρισκόταν μόνος του και του άρπαξαν το υπηρεσιακό αυτοκίνητο με συμβατικές πινακίδες που οδηγούσε, λίγο πριν από τα μεσάνυχτα της Παρασκευής, στο Παλαιό Φάληρο.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, ο αστυνομικός, ο οποίος ήταν σε υπηρεσία, περνούσε με το συμβατικό αυτοκίνητο έξω από το συγκρότημα κινηματογράφων Village, όταν οι δύο άγνωστοι τον προσέγγισαν, σταμάτησαν το όχημα, τον έβγαλαν έξω με την απειλή των όπλων, του άρπαξαν το κινητό τηλέφωνο και εξαφανίστηκαν με το αυτοκίνητο .

Οι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ εκτιμούν ότι οι δράστες πιθανότατα δεν κατάλαβαν ότι είχαν να κάνουν με αστυνομικό. Για την υπόθεση έχει διαταχθεί έρευνα.

Μέχρι αυτή την στιγμή το υπηρεσιακό αυτοκίνητο της ασφάλειας δεν έχει βρεθεί.


Εκρηκτικός μηχανισμός στην εθνική οδό Κορίνθου - Τρίπολης



Εκρηκτικός μηχανισμός βρέθηκε μετά το μεσημέρι στην εθνική οδό Κορίνθου- Τρίπολης, στο ύψος του 113ου χιλιομέτρου, κοντά στον κόμβο Νεμέας.

Ο μηχανισμός βρέθηκε από υπάλληλο της εταιρείας που έχει την ευθύνη συντήρησης της εθνικής οδού, ο οποίος έκοβε χόρτα στην άκρη του δρόμου. Ο εκρηκτικός μηχανισμός ήταν μέσα στα χόρτα, κρυμμένος πίσω από τις μεταλλικές μπάρες.

Κλήθηκε αμέσως η αστυνομία, και σε λίγη ώρα έφτασε στο σημείο κλιμάκιο του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών από την Τρίπολη, το οποίο εξουδετέρωσε τον μηχανισμό με ελεγχόμενη έκρηξη.

Όπως διαπιστώθηκε, ο εκρηκτικός μηχανισμός αποτελείτο από κινητό τηλέφωνο συνδεδεμένο με κυλινδρικό αντικείμενο που περιείχε την εκρηκτική ύλη. Όλα τα στοιχεία μεταφέρθηκαν στα εγκληματολογικά εργαστήρια όπου εξετάζονται.

Όπως έγινε γνωστό από την αστυνομία, το κινητό τηλέφωνο ήταν απενεργοποιημένο, γεγονός που σημαίνει ότι ο μηχανισμός δεν μπορούσε να πυροδοτηθεί στην κατάσταση που βρισκόταν, ενώ από την πρώτη εξέταση φαίνεται ότι ήταν μικρής ισχύος.

Οι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ εκτιμούν πως τον μηχανισμό άφησαν στο σημείο άγνωστα άτομα, πιθανότατα για να μην βρεθεί στην κατοχή τους σε τυχόν αστυνομικό έλεγχο.

Για την υπόθεση ενημερώθηκε η Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία που παρακολουθεί την υπόθεση, ενώ προς το παρόν διενεργείται προανάκριση από το Τμήμα Ασφαλείας Κορίνθου.




Πηγές : in.gr, ΑΠΕ-ΜΠΕ