Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2021

Ο Τραμπ στον κόσμο του: Οι υποστηρικτές μου δεν θα υποστήριζαν τη βία

 



Διάγγελμα του Ντόναλντ Τραμπ, θέλοντας να δείξει ότι δεν έχει σχέση με τα αίσχη στο Καπιτώλιο.

«Αυτού του είδους η βία είναι ενάντια στα πιστεύω μου και όσα το κίνημά μας υποστηρίζει. Αριστερός ή δεξιός, δημοκράτης ή ρεπουμπλικάνος, δεν επιτρέπετε τέτοια συμπεριφορά» λέει στο video, αρνούμενος να αναλάβει την ευθύνη των πράξεων του και να ζητήσει συγνώμη.

«Κανένας πραγματικός υποστηρικτής μου δεν θα διέπραττε πολιτική βία. Κανένας δικός μου υποστηρικτής δεν θα έδειχνε ασέβεια στον Νόμο και την αμερικανική σημαία. Κανένας δικός μου υποστηρικτής δεν θα απειλούσε ή θα πρόσβαλε άλλους Αμερικανούς. Αν κάνετε τέτοιου είδους πράγματα, δεν υποστηρίζεται το κίνημά μας -του επιτίθεστε. Και επιτίθεστε στην χώρα μας. Δεν μπορώ να το επιτρέψω», είπε ο Τραμπ κάνοντας ότι δεν υποκίνησε ποτέ και δεν δημιούργησε ποτέ πρόβλημα .

Στο διάγγελμά του έκανε λόγο για «άνευ προηγουμένου επίθεση» στον ελεύθερο λόγο, αναφερόμενος για τον αποκλεισμό που έχει δεχτεί από τα social media το τελευταίο διάστημα.


Video message from President Donald J. Trump


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου