Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2015

Ο Γλέζος «τρολάρει» Τσίπρα & Λαφαζάνη: Θα ψηφίσω ΚΚΕ!




Εάν δεν δημιουργηθεί ένας πόλος με βάση την αρχή ότι ο λαός αποφασίζει για τα πάντα, εγώ στις επικείμενες εκλογές θα ψηφίζω ΚΚΕ, δήλωσε ο Μ. Γλέζος.

Εάν δεν δημιουργηθεί ένας πόλος με βάση την αρχή ότι ο λαός αποφασίζει για τα πάντα, εάν δεν υπάρξει ένα κοινό αντιμνημονιακό μέτωπο εγώ στις επικείμενες εκλογές θα ψηφίζω ΚΚΕ παρά τις διαφωνίες μου, δήλωσε ο Μανώλης Γλέζος κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στην ΕΣΗΕΑ, απαντώντας στο ερώτημα αν θα ενταχθεί στη Λαϊκή Ενότητα.

«Οι αντιλήψεις μου είναι "ο λαός στην εξουσία". Πώς λοιπόν να συνεργαστώ με κάποιους που λένε να φύγει η Ελλάδα από το ευρώ;» σημείωσε με νόημα και πρόσθεσε: «Όταν ένα κόμμα ζητά να φύγει από την ευρωζώνη και εγώ έχω πει ότι δεν χαρίζουμε την Ευρώπη στους Δυτικοευρωπαίους... Ο άνθρωπος που βλέπει τα πράγματα μονοδιάστατα είναι Κύκλωπας».


«Αξιοποιώ από το παλιό ό,τι είναι χρήσιμο και απορρίπτω ό,τι δεν χρειάζεται. Ορισμένοι λένε ότι είμαστε και με το παλιό και με το νέο. Δεν γίνεται αυτό. Δεν θα χαρίσουμε την Ευρώπη. Όποιος δεν παίρνει μέρος στα κοινά είναι άχρηστος» σχολίασε.

Ο κ. Γλέζος έκανε αναφορά και στις διαπραγματεύσεις που έκανε ο Α. Τσίπρας, λέγοντας πως περίμενε από τον πρώην πρωθυπουργό να πει ότι δεν υποτάσσεται. Χαρακτήρισε τις εκλογές καθοριστικές.

Το «παρών» στην συνέντευξη Τύπου έδωσαν η Ζωή Κωνσταντοπούλου, η Νάντια Βαλαβάνη, ο Κώστας Ήσυχος, η Ραχήλ Μακρή και ο Γιάννης Σταθάς.



Πηγή : thetoc.gr



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου