Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2020

Ασθενής με κορονοϊό έκοβε ανεξέλεγκτος βόλτες έξω από το ΑΧΕΠΑ

 



Έκοβε βόλτες, πλησίαζε κόσμο, τον πλησίαζαν οι δημοσιογράφοι και όλα καλά και υπεύθυνα.

Πρωτοφανές περιστατικό κατέγραψε η κάμερα του ΣΚΑΪ στη Θεσσαλονίκη με ασθενή θετικό στον κορονοϊό άρχισε να κάνει βόλτες εκτός του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ για να πάει στο κυλικείο να πάει κάτι να τσιμπήσει αδιαφορώντας για την διασπορά του ιού. 

Απάντησε μάλιστα και σε ερωτήσεις δημοσιογράφων που τον πλησίασαν, και δήλωσε πως έχει κάνει τεστ για την COVID-19 και είχε βγει θετικό. «Χθες το βράδυ έκανα μοριακό τεστ και βγήκε θετικό. Γιατί είμαι έξω από το νοσοκομείο; Βγήκα να πάρω κάτι να τσιμπήσω» είπε στην κάμερα του ΣΚΑΪ και δήλωσε ο ίδιος ότι : «Περίμενα τέσσερις ώρες και ακόμη δεν μου έχουν πάρει στοιχεία».

Οι δημοσιογράφοι του επισήμαναν ότι διασπείρει τον κορονοϊό κάνοντας βόλτες, θέτοντας σε κίνδυνο τους ανθρώπους με τους οποίους είχε επαφή, εκείνος απάντησε πως: «ναι κάνω διασπορά… εσείς ξέρετε ότι εγώ αυτή τη στιγμή είμαι με 38,5 πυρετό, είμαι 12 ημέρες με πυρετό και προσπαθώ να βγω μια άκρη;».

Απίστευτο και εγκληματικό.



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου