Παρασκευή 22 Απριλίου 2016

Ελλάδα μπορείς, μπορείς να προκριθείς

του Πάνου Παπαγιαννόπουλου

Γίνεται μία εκδήλωση κάποιος λέει: "Θέλουμε να δείξουμε ότι εμείς οι Έλληνες μπορούμε"... 

Ανάβουμε τη φλόγα της Ολυμπιάδας τη ώρα που καμαρώνουμε που καίγεται η χώρα.. 

Σε κάποιο άλλο γκαλά, αφιέρωμα, συνέντευξη, κάποιος άλλος υποστηρίζει:" Η Ελλάδα θα τα καταφέρει".. 

Βαρυσήμαντες δηλώσεις διάσημων καλλιτεχνών και μη, πολιτικών και ανθρώπων των γραμμάτων:"Ελλάδα έχεις τη δύναμη να σωθείς"....

ΟΧΙ ρεε, δεν μπορώ, ΟΧΙ ρε δεν θέλω να τα καταφέρω... Τι σημαίνει "Μπορώ να σωθώ".. Τι σημαίνει" Ελλάδα μπορείς"?? .. Να καταφέρω ΤΙ?? Να σωθώ από ΤΙ?? Από την σκηνοθετημένη σας καταστροφή?? Από το ψέμα που με μάθατε να ζω?? Τι σημαίνει "Πατρίδα κουράγιο"?? Να κάνω υπομονή βλέποντας σας να καταστρέφετε την πατρίδα μου και τάχα μου να κάνω κουράγιο μέχρι να την" σώσετε"?? 

"Να αντέξουμε στην κρίση".. Όχι ρε δεν δέχομαι καμμία "Κρίση", και η μόνη μου φτώχεια είναι η αδυναμία μου να επιλέξω αληθινό κυβερνήτη για την χώρα μου... 

Να με σπρώχνεις στον γκρεμό και μετά να τρέχεις, ενώ κρεμιέμαι, και να μου φωνάζεις από κάτω "πήδα, εδώ είμαι εγώ, να σε σώσω".... 

"Να σταθούμε στα πόδια μας".. Όχι ρε δεν έχω γονατίσει.. Στα πόδια μου στεκόμουν πάντα, σε αυτά τα πόδια που ανυπομονούν να αρχίσουν τις κλωτσιές.. 

Μίλησε μου για τον ΦΠΑ, να αρχίσω να σου μιλάω για ΦΑΠΕΣ... 

" ΕΛΛΆΔΑ ΜΠΟΡΕΙΣ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΚΡΙΘΕΙΣ... "Ελλάδα μπορείς, μπορείς να προδωθείς.. Μπορείς?? Ξανά??



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου