Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2023

Αυτά παθαίνεις όταν δεν ελέγχεις τις καταγγελίες! Θυσιάζεις την αξιοπιστία σου για την τηλεθέαση

 


Στις 2/2  η εκπομπή «Live News» έφερε στο φως της δημοσιότητας τα SMS του Ελλάδιου που αποδεικνύουν ότι οι ισχυρισμοί του στο βίντεο που χρησιμοποιήθηκε κατά της εκπομπής, ήταν παντελώς ψευδείς και συκοφαντικοί.

Ο Ελλάδιος, ένας 23χρονος πρώην τρόφιμος στη δομή «Κιβωτός του Κόσμου», που δεν ελέγχθηκε από κανένα πριν βγει να κάνει καταγγελίες, μέσα σε δύο μήνες έκανε στροφή 180 μοιρών σε όσα υποστήριζε  και από  καταγγέλλων έγινε υποστηρικτής του πατρός Αντωνίου ανασκευάζοντας πλήρως τους ισχυρισμούς του.

Δεκέμβριο του 2023 ο Ελλάδιος προσέγγισε αυτοβούλως τη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής του MEGA, «LIVE NEWS» προβαίνοντας σε απίστευτες καταγγελίες για τις συνθήκες διαβίωσης στην Κιβωτό του Κόσμου διατυμπανίζοντας πως οι συνθήκες θα ήταν καλύτερες αν ήταν στη φυλακή, και χωρίς να ελεγχθεί οι καταγγελίες του βγήκαν στην δημοσιότητα.

Ο Ελλάδιος λοιπόν μετά από δύο μήνες άλλαξε ρότα και έφτασε στο σημείο μέσω του site «EKKLISIA ONLINE» να παραδεχτεί πως χρηματίστηκε για να πει όσα δήλωνε τότε.

Ελλάδιος: «Είχα ανάγκη και το έκανα. Αυτές οι δηλώσεις είναι ψέματα όλες»

Η εκπομπή «LIVE NEWS», δημοσίευσε SMS στα οποία ο Ελλάδιος ζητάει χρήματα και απειλεί τους δημοσιογράφους και αυτό δείχνει ότι αυτά παθαίνεις εάν βάζεις επάνω απο την αξιοπιστία και την εγκυρότητα των όσων λές την τηλεθέαση.

Τα συγκεκριμένα ντοκουμέντα αποδεικνύουν πως οι ισχυρισμοί του Ελλάδιου ήταν παντελώς ψευδείς και συκοφαντικοί για την Κιβωτό του Κόσμου και τον πατέρα Αντώνιο μιας και όπως αποδεικνύεται, αυτός εκβίαζε την εκπομπή και τους δημοσιογράφους με απειλητικά μηνύματα.

Τα απειλητικά SMS του Ελλάδιου

«Έχω μεγάλο πρόβλημα. Τσακώθηκα με αυτόν που έμενα. Δεν έχω ούτε λεφτά, ούτε σπίτι. Δεν έχω ούτε να φάω. Ζητάω βοήθεια», ανέφερε ένα από τα SMS του Ελλάδιου.

Στη συνέχεια όλο και πιο πιεστικά ανέφερε ο Ελλάδιος: «Εγώ με τον καινούργιο χρόνο θα βγω σε άλλη εκπομπή και μην το παίρνεις ότι σε απειλώ. Θα με ακούσεις στην άλλη εκπομπή και τα λέμε».

Στη συνέχεια ο Ελλάδιος έφτασε στο σημείο να διατυπώσει ακόμη και απειλές: «Κι όποιος με ενοχλήσει, έχω μπει και πάλι σε συμμορία. Κι άμα τύχει να συναντηθούμε στον δρόμο… θα τα «πούμε».

Μετά τη δημοσιοποίηση των SMS και το γεγονός πως το «LIVE NEWS» ανακοίνωσε ότι θα κινηθεί νομικά κατά του Ελλάδιου αλλά και του συγκεκριμένου ιστότοπου, ο εκδότης του site «EKKLISIA ONLINE», Ανδρέας Καραγιάννης, ανασκεύασε γιατί και αυτός δεν έλεγξε με ποιόν έχει να κάνει και προχώρησε στην αναγκαία αποκατάσταση της αλήθειας για την εκπομπή του MEGA και τη δημοσιογραφική της ομάδα.

«Μετά τις απαραίτητες διευκρινήσεις, μετά τα πειστήρια που όντως αποδεικνύουν το ποιόν αυτού του ανθρώπου και με δεδομένο ότι απειλούσε δημοσιογράφους από την εκπομπή ενός κορυφαίου και διακεκριμένου δημοσιογράφου όπως είναι ο Νίκος Ευαγγελάτος θέλω να ζητήσω ειλικρινά συγγνώμη για την αναδημοσίευση των απόψεων του συγκεκριμένου ανθρώπου, τα οποία σβήστηκαν απευθείας», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Καραγιάννης.

Τι είχε πει χωρίς κάποιος να τον ελέγξει ο Ελλάδιος στην εκπομπή του Ευαγγελάτου ¨

«Καλύτερα να ήμουν φυλακή παρά στην «Κιβωτό». Καλύτερα να ήμουν εκεί», έλεγε ο Ελλάδιος τον Δεκέμβριο. «Ήμασταν 14 ετών και δουλεύαμε μέσα στην «Κιβωτό». Δηλαδή καλύτερα στη φυλακή παρά στην «Κιβωτό» κύριε Ευαγγελάτε», υποστήριζε ψευδόμενος.

Μάλιστα τότε μιλώντας στο σε ζωντανή σύνδεση στο LIVE NEWS είχε καταγγείλει σωματική κακοποίηση και ξυλοδαρμό από ιθύνοντες της δομής φιλοξενίας ανηλίκων «Κιβωτός του Κόσμου».

«Εμένα με έχουν χτυπήσει δυο φορές μέσα στην «Κιβωτό». Εγώ λέω καθαρά με ονόματα γιατί δεν κρύβομαι», έλεγε τότε και είχε προθυμοποιηθεί να δείξει πού ήταν το γνωστό διαμέρισμα κολαστήριο της «Κιβωτού», στο οποίο είχαν αναφερθεί πολλοί πρώην τρόφιμοι.

«Εδώ είναι τα χειρότερα χρόνια που έχω ζήσει πραγματικά. Κι αν θέλετε να κατεβούμε γιατί αρχίζω και τα ενθυμούμαι και στεναχωριέμαι τζάμπα γι’ αυτούς τους ανθρώπους», είχε πει ακόμα.

Τέλος, υποστήριξε ότι οι κάδοι που έδειχνε στην εκπομπή ήταν το μέρος που κατέληγαν οι δωρεές στην «Κιβωτό».

«Βλέπετε δύο κάδους. Αυτοί γεμίζανε μαύρες σακούλες. Όλα ρούχα».

Κι ως μια τελευταία πινελιά, στον αέρα, ο ίδιος αποφάσισε να μιλήσει ανοιχτά ακόμη και για την παραβατική του συμπεριφορά πριν από μερικά χρόνια που τον οδήγησε στη φυλακή.

«Έκατσα σε μια φυλακή για τρία χρόνια. Πήρα τον πατέρα Αντώνιο μέσα από τη φυλακή του λέω «έχω μπλέξει». Θέλω να με βοηθήσετε, να μου δώσετε μια ευκαιρία σαν παιδί να βγω. Να σταθώ στα πόδια μου και μου απάντησε… «μη με πάρεις τηλέφωνο και δεν σε ξέρω».



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου