Σάββατο, 8 Φεβρουαρίου 2020

Παρουσία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην τελετή θεμελίωσης του Νέου Διεθνούς Αερολιμένα Κρήτης στο Καστέλι



«Το αεροδρόμιο αυτό θα είναι το καλύτερο αεροδρόμιο στη χώρα. Το πιο σύγχρονο, το πιο φιλικό προς το περιβάλλον», δήλωσε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κατά την τελετή θεμελίωσης του Νέου Διεθνούς Αερολιμένα Κρήτης, στο Καστέλι Ηρακλείου.

«Θα βρίσκεται στην καρδιά της Ανατολικής Μεσογείου, σε απόσταση μικρότερη των 4 ωρών από τις μεγάλες πρωτεύουσες της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής. Θα μετατρέψει, δηλαδή, την Κρήτη σε τουριστικό προορισμό και κόμβο αεροπορικό ολόκληρο το χρόνο και σε όλες τις εποχές» πρόσθεσε.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης τόνισε από το Ηράκλειο ότι ο αερολιμένας «Νίκος Καζαντζάκης» δεν επαρκεί για τα 8 εκατομμύρια επιβάτες, που διέρχονται από αυτόν, ενώ το νέο αεροδρόμιο Ηρακλείου που θεμελιώνεται σήμερα (ένα έργο που βάλτωνε για χρόνια), σε πέντε χρόνια θα γίνει το κόσμημα του νησιού και θα είναι έτοιμο να υποδεχτεί τους ταξιδιώτες του.

Ο Πρωθυπουργός επεσήμανε ότι «ένα τέτοιο κορυφαίο έργο δεν θα μπορούσε να υλοποιηθεί παρά μόνο από φορείς που ξέρουν και μπορούν: από τη μία πλευρά, το ελληνικό Δημόσιο με την ισχύ και την εμπειρία του κράτους. Και από την άλλη, ο ιδιωτικός τομέας με την εμπειρία και την ευελιξία του. Όπως αντιλαμβάνεσθε πρόκειται για μία ιδανική σύμπραξη που εγγυάται γρήγορο και καλό αποτέλεσμα».

Παράλληλα, το νέο αεροδρόμιο της Κρήτης «σηματοδοτεί την πρώτη μεγάλη ινδική επένδυση στην Ελλάδα της νέας εποχής» και «είναι ένα έργο που έρχεται σε συνέχεια της συνεργασίας μας με την Fraport που αναβάθμισε 14 αεροδρόμια της ελληνικής περιφέρειας». Ο Κυριάκος Μητσοτάκης τόνισε ότι «δεν σταματάμε εδώ. Σειρά παίρνουν άλλα 23 αεροδρόμια, για τα οποία θα υπάρξουν σύντομα ανακοινώσεις με βάση τον κυβερνητικό σχεδιασμό».

Όπως εξήγησε ο Πρωθυπουργος, το νέο διεθνές αεροδρόμιο στο Καστέλι Ηρακλείου «θα δημιουργήσει 7.000 θέσεις εργασίας. Στο ίδιο το αεροδρόμιο, στις αεροπορικές εταιρίες που θα εξυπηρετεί, καθώς και στις επιχειρήσεις που θα παρέχουν υπηρεσίες και αγαθά στους εργαζομένους και στους επισκέπτες του».

«Πιστεύω ότι ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης θα ήταν ιδιαίτερα υπερήφανος για τη σημερινή μέρα» σημείωσε ο Πρωθυπουργός, κάνοντας μια πιο προσωπική τοποθέτηση.

Στοιχεία για το νέο αεροδρόμιο

Το νέο αεροδρόμιο θα ενισχύσει δραστικά το τουριστικό προφίλ της Κρήτης, καθώς θα θέσει τέλος στα προβλήματα συμφόρησης που παρατηρούνται στο «Νίκος Καζαντζάκης», το οποίο είχε κατασκευαστεί με προδιαγραφές για πολύ μικρότερο φόρτο επιβατικής κίνησης.

Αποτελεί δε το πρώτο αναπτυξιακό έργο σε μία σκυταλοδρομία νέων μεγάλων επενδύσεων που θα υλοποιούνται στην Κρήτη τα επόμενα χρόνια (Αεροδρόμιο Καστελίου, ΒΟΑΚ, Αξιοποίηση Αλικαρνασσού). Η συνολική επένδυση στο νέο αεροδρόμιο, με όλες τις αεροπορικές και εμπορικές εγκαταστάσεις και συστήματα, θα αγγίξει το 1 δισεκατομμύριο ευρώ.

Η μονάδα στο Καστέλι θα μπορεί να διαχειριστεί άνετα τα περίπου 8 εκατομμύρια επιβάτες που χρησιμοποιούν ετησίως το αεροδρόμιο Ηρακλείου. Θα επιτρέψει τόσο την ποιοτική αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών όσο και την ποσοτική τόνωση των τουριστικών εισροών, δεδομένου ότι την περίοδο 2016-2018 παρατηρήθηκε σημαντική αύξηση των αεροπορικών αφίξεων στην Κρήτη.

Οι δυνατότητες του νέου αεροδρομίου θα αναδείξουν τη σημαντική θέση της Κρήτης, στην «καρδιά» της Μεσογείου, σε μικρή ακτίνα από σημαντικούς προορισμούς στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή.

Ο νέος αερολιμένας θα λειτουργήσει με πράσινα» κριτήρια και θα αποφέρει μεγάλα και ποικίλα οφέλη στην οικονομία και την αγορά εργασίας του νησιού.

Περίπου 7.000 θέσεις μόνιμης και σταθερής εργασίας αναμένεται να δημιουργηθούν από την εταιρεία διαχείρισης του αεροδρομίου, τους αερομεταφορείς που θα χρησιμοποιούν ως κόμβο το Καστέλι, τις επιχειρήσεις που θα προσφέρουν υπηρεσίες ή θα προμηθεύουν το αεροδρόμιο και τις εταιρείες που θα παρέχουν επιμελητειακή υποστήριξη.

Σημαντικά θα είναι τα οφέλη και για την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Βάσει της Σύμβασης Παραχώρησης ο Δήμος Μινώα Πεδιάδος θα λαμβάνει ετησίως το 1% των εσόδων που προκύπτουν από την εκμετάλλευση του αεροδρομίου. Ακόμα 1% θα διατίθεται για την ενίσχυση της ανάπτυξης στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Περιφερειακής Ενότητας Ηρακλείου καθώς και σε άλλες κοινωφελείς δράσεις. Το αντισταθμιστικό αντάλλαγμα υπολογίζεται, αθροιστικά, στα 115 εκατομμύρια ευρώ.

Το έργο θα ολοκληρωθεί σε βάθος πενταετίας και όταν ανοίξει τις πύλες του θα διακοπεί η λειτουργία του σημερινού αεροδρομίου Ηρακλείου.

Ακολουθεί ο χαιρετισμός του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην τελετή θεμελίωσης του αερολιμένα Καστελίου:

«Κύριε Περιφερειάρχη, Σεβασμιώτατε, κύριοι Υπουργοί, κυρίες και κύριοι,

Πάντα αισθάνομαι καλύτερα όταν πατώ τη γη της πατρίδας μου. Σήμερα, ωστόσο, νιώθω μια ξεχωριστή συγκίνηση γιατί βρίσκομαι στην Κρήτη, στο Καστέλι, για να θεμελιώσω το νέο αεροδρόμιο Ηρακλείου. 

Ένα έργο που βάλτωνε για χρόνια κι επιτέλους ξεκινά ώστε, σε πέντε χρόνια από τώρα, αυτό το κόσμημα του νησιού να είναι έτοιμο να υποδεχθεί τους πρώτους ταξιδιώτες.

Και αν μου επιτρέπετε και μια προσωπική αναφορά, πιστεύω ότι ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης θα ήταν ιδιαίτερα υπερήφανος για τη σημερινή ημέρα.

Θυμάμαι τις συζητήσεις που είχα μαζί του αλλά και με πολλούς τοπικούς φορείς, οι οποίοι παρουσίαζαν την εναλλακτική πρόταση να μην φτιάξουμε ένα καινούργιο αεροδρόμιο στην Κρήτη και να παραμείνουμε στο υφιστάμενο αεροδρόμιο «Καζαντζάκης» με κάποια έργα αναβάθμισης. Η απάντηση η δική μου ήταν από την πρώτη στιγμή κάθετη: Αν θέλουμε να χτίσουμε τις υποδομές για τον 21ο αιώνα και να σχεδιάσουμε, όχι απλά με ορίζοντα δεκαετίας αλλά με ορίζοντα τα επόμενα 50, τα επόμενα 100 χρόνια, η Κρήτη, η περιοχή του Ηρακλείου χρειαζόταν, χρειάζεται ένα καινούργιο αεροδρόμιο. Και αυτό ακριβώς θα αποκτήσει. 

Το «Νίκος Καζαντζάκης» εξυπηρετεί σήμερα, με πολύ μεγάλες δυσκολίες, 8 εκατομμύρια επιβάτες. Επιβαρύνει με ηχορύπανση και κυκλοφοριακό φόρτο την περιοχή του Ηρακλείου κι εκ των πραγμάτων αποτελεί τροχοπέδη στην προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών. 

Αντίθετα, το υπερσύγχρονο αεροδρόμιο στο Καστέλι, το οποίο θα πάρει τη θέση του, θα είναι ένα αεροδρόμιο φιλικό προς το περιβάλλον. Το αεροδρόμιο αυτό θα είναι το καλύτερο αεροδρόμιο στη χώρα. Τελεία και παύλα. Το πιο σύγχρονο, το πιο φιλικό προς το περιβάλλον, αυτό που θα ενσωματώνει τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες. 

Όμως, όπως είπε και ο Υπουργός -και θέλω να το τονίσω αυτό γιατί το θεωρώ ιδιαίτερα σημαντικό- είναι ένα αεροδρόμιο το οποίο βρίσκεται στην καρδιά της Ανατολικής Μεσογείου, σε απόσταση λιγότερη από 4 ώρες από τις πρωτεύουσες της Δυτικής Ευρώπης και από τις μεγάλες πόλεις της Μέσης Ανατολής και της Βόρειας Αφρικής. 

Έχει τη δυνατότητα, δηλαδή, το αεροδρόμιο αυτό να μετατρέψει την Κρήτη, όχι απλά σε έναν ισχυρό τουριστικό προορισμό -που είναι ήδη- αλλά και σε έναν κόμβο αεροπορικό ολόκληρο το χρόνο και σε όλες τις εποχές.

Ένα τέτοιο κορυφαίο έργο δεν θα μπορούσε να υλοποιηθεί παρά μόνο από φορείς που ξέρουν και μπορούν: Από τη μία πλευρά, το ελληνικό Δημόσιο με την ισχύ αλλά και την εμπειρία πια του κράτους. Και από την άλλη, ο ιδιωτικός τομέας με την εμπειρία του και με την ευελιξία του.

Μία μεγάλη, σημαντική, ελληνική κατασκευαστική εταιρεία και ένας παγκόσμιος γίγαντας, η ινδική κατασκευαστική εταιρεία GMR, που ειδικεύεται στη διαχείριση αεροδρομίων. Σήμερα είναι operator τριών διεθνών αεροδρομίων, μεταξύ των οποίων και του Δελχί. Κατασκευάζει δύο ακόμη και έχει την ευθύνη για τη διακίνηση 100 εκατομμυρίων επιβατών το χρόνο. 

Όπως αντιλαμβάνεστε πρόκειται για μία ιδανική σύμπραξη που εγγυάται γρήγορο και καλό αποτέλεσμα. Και βεβαίως, σηματοδοτεί και την πρώτη μεγάλη ινδική επένδυση στην Ελλάδα της νέας εποχής. 

Είναι ένα έργο που έρχεται σε συνέχεια της συνεργασίας μας με την Fraport, η οποία αναβάθμισε -όλα τα έργα θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του επόμενου χρόνου- 14 αεροδρόμια της ελληνικής περιφέρειας. 

Όμως, δεν σταματάμε εδώ. Σειρά θα πάρουν ακόμα 23 αεροδρόμια συνολικά, για τα οποία σύντομα θα υπάρξουν σύντομα ανακοινώσεις με βάση τον κυβερνητικό σχεδιασμό. 

Οι προδιαγραφές του αεροδρομίου Ηρακλείου εγγυώνται την επάρκειά του, όχι μόνο για τις σημερινές αλλά κυρίως για τις μελλοντικές ανάγκες: Ο νέος διάδρομος προσγείωσης μήκους 3,2 χιλιομέτρων και οι 27 θέσεις στάθμευσης αεροσκαφών θα αυξήσουν κατακόρυφα τη δυναμικότητα του αερολιμένα. 

Ο κεντρικός αεροσταθμός των 72.000 τετραγωνικών μέτρων με τις 5 γέφυρες, θα προσφέρει γρήγορη πρόσβαση των επιβατών στα αεροσκάφη. 

Και, βέβαια, το αεροδρόμιο θα περιβάλλεται από μία εμπορική ζώνη 400 στρεμμάτων, που θα αναπτυχθεί σταδιακά γύρω του, τονώνοντας όλη την οικονομική ζωή της ευρύτερης περιοχής.

Η πρόσβαση στο αεροδρόμιο Καστελίου θα εξασφαλίζεται από οδικούς άξονες συνολικού μήκους 24 χιλιομέτρων. 

Γνωρίζετε καλύτερα από εμένα τη συμβολή αυτού του σημαντικού έργου στην τοπική οικονομία.  Θα δημιουργηθούν, όπως είπε και ο Υπουργός, 7.000 θέσεις εργασίας. Στο ίδιο το αεροδρόμιο, στις αεροπορικές εταιρείες που θα εξυπηρετεί, καθώς και στις πολλες επιχειρήσεις που θα παρέχουν υπηρεσίες και αγαθά στους εργαζόμενούς του και κυρίως στους επισκέπτες του. 

Και, βέβαια, πάρα πολύ σημαντικό, θα απελευθερώσει για αξιοποίηση τα 2.800 στρέμματα που καταλαμβάνει το υφιστάμενο αεροδρόμιο. Η σχετική μελέτη θα αρχίσει να καταρτίζεται αμέσως και θα είναι έτοιμη πολύ πριν παραδοθεί το νέο αεροδρόμιο.

Σε αυτή τη μελέτη, κύριε Περιφερειάρχα, κύριοι Δήμαρχοι, κύριοι βουλευτές, θα υπάρχει συμμετοχή όλων των τοπικών φορέων. Ώστε το μέλλον αυτής της περιοχής να έχει την έγκριση και τη σφραγίδα των ίδιων των κατοίκων της. 

Ένα είναι βέβαιο: Δεν υπάρχουν περιθώρια για αρνητικές εμπειρίες, όπως αυτή του Ελληνικού, όπου έπρεπε να περάσουν σχεδόν 20 χρόνια για να μετατραπεί το παλιό αεροδρόμιο της Αθήνας σε ένα νέο μεγάλο έργο που θα δώσει αναπτυξιακή πνοή σε ολόκληρη την Αττική. 

Η ταχεία παράδοση του νέου αεροδρομίου είναι δυνατή μόνο με το σχήμα που υιοθετήθηκε. Να ανατεθούν, δηλαδή, η κατασκευή και η διαχείριση του αεροδρομίου σε μία ειδική εταιρεία, με αποκλειστικούς μετόχους από τη μία πλευρά το ελληνικό Δημόσιο και από την άλλη τον παραχωρησιούχο, τον “Όμιλο Αριάδνη” στον οποίο συμμετέχουν με τη σειρά τους οι δύο ιδιωτικοί φορείς στους οποίους προαναφέρθηκα. 

Προσέξτε: Το Δημόσιο κρατάει το 46% του μετοχικού κεφαλαίου. Θα καταβάλει ως άμεση χρηματοδότηση 180 εκατομμύρια κι άλλα 125 εκατομμύρια αργότερα, από το Τέλος Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αερολιμένων. Μαζί με τα 160 εκατομμύρια που θα συνεισφέρει ο ιδιώτης-μέτοχος, καλύπτουν πλήρως το ύψος της επένδυσης.

Το Δημόσιο θα πάρει, όμως, πίσω και με το παραπάνω τα ποσά που θα συνεισφέρει. Στα 35 χρόνια της περιόδου διαχείρισης, τα μερίσματα μόνο του Δημοσίου από τα κέρδη του αεροδρομίου υπολογίζεται ότι θα ξεπεράσουν τα 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ, στα οποία θα προστίθενται ακόμη 115 εκατομμύρια από το Αντισταθμιστικό Αντάλλαγμα και σημαντικά έσοδα από την ετήσια φορολόγηση. 

Πρόκειται, με άλλα λόγια -και θα το επαναλάβω- για ένα σχήμα που συνδυάζει την εποπτεία του κράτους με την πρωτοβουλία και την εμπειρία του ιδιώτη. 

Έτσι διασφαλίζονται η γρήγορη κατασκευή του έργου, η σωστή λειτουργία του, η κερδοφόρα διαχείρισή του και η προοπτική επέκτασής του. 

Στο τέλος, δε, των 35 ετών της παραχώρησης, η αξία του αεροδρομίου -με μοναδικό, πλέον, ιδιοκτήτη το ελληνικό Δημόσιο- εκτιμούμε ότι θα ξεπερνά τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ.

Αυτό το μοντέλο σύμπραξης προσφέρει πολύτιμη τεχνογνωσία, φέρνει μαζί του την ποιοτική απασχόληση και σταθερά κέρδη και στους δύο μετόχους. 

Γι’ αυτό, εξάλλου, και μετά από πολλές παλινωδίες, τελικά το αποδέχθηκε και η προηγούμενη κυβέρνηση, που κύρωσε τη σύμβαση κατασκευής και παραχώρησης, άσχετα αν κληροδότησε στη σημερινή κυβέρνηση, όπως είπε ο Υπουργός, μια σειρά από μεγάλες δυσκολίες οι οποίες, όμως, χάρη στη συστηματική δουλειά του Υπουργείου ξεπεράστηκαν ώστε να είμαστε σήμερα στην ευχάριστη θέση να έχουμε υπογράψει όλα τα χρηματοδοτικά σχήματα και να μπορούμε να θεμελιώσουμε σήμερα το σπουδαίο αυτό έργο. 

Φίλες και φίλοι,

Σήμερα ξεκινά, λοιπόν, ένα έργο που θα βελτιώσει την ποιότητα ζωής των κατοίκων του Ηρακλείου και ολόκληρης της Κρήτης, ενισχύοντας δραστικά την οικονομία της. 

Γιατί είναι αλήθεια -το είχα πει πολλές φορές, επισκεπτόμενος την Κρήτη και κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου- ότι η Μεγαλόνησος είχε μείνει πίσω στις μεγάλες υποδομές. 

Το μεγαλύτερό της αεροδρόμιο δεν ανταποκρίνεται, πλέον, στις ανάγκες της. Τα λιμάνια μας χρειάζονται και αυτά εκσυγχρονισμό και επέκταση. Και η ενέργεια της Κρήτης βασίζεται ακόμη στα ορυκτά καύσιμα, αντί για τον ήλιο και τον άνεμο. 

Το δίκτυό της περιμένει, όχι για πολύ ακόμη, αλλά περίμενε πολλά χρόνια τη διασύνδεση με την ηπειρωτική Ελλάδα. Και, βέβαια, η πιο συμπαγής γεωγραφικά περιφέρεια δεν διαθέτει ολοκληρωμένο, σύγχρονο, ασφαλή, αυτοκινητόδρομο.

Για τον Βόρειο Οδικό Αξονα θα έχω την ευκαιρία να μιλήσω πιο αναλυτικά σήμερα το απόγευμα στα Χανιά. Θα πω, όμως, μόνο το εξής, τελειώνοντας: Είχα αναλάβει προεκλογικά μια μεγάλη δέσμευση, ότι θα δρομολογήσουμε με ταχύτατο ρυθμό τα δύο κρίσιμα μεγάλα έργα υποδομής τα οποία θα καταστήσουν, για ακόμη μια φορά, την Κρήτη αναπτυξιακό πρωταγωνιστή στην πατρίδα μας. 

Σήμερα, κάνουμε το πρώτο μεγάλο βήμα για το πρώτο από τα δύο έργα αυτά. Θεμελιώνουμε το νέο αεροδρόμιο και πολύ σύντομα, με βάση χρονοδιάγραμμα το οποίο θα σας παρουσιάσουμε και αυτό πολύ σύντομα, θα ξεκινήσουμε και το δεύτερο και ίσως ακόμα πιο σημαντικό έργο το ΒΟΑΚ ώστε να είμαστε συνεπείς στις κεντρικές προεκλογικές μας δεσμεύσεις.  
     
Σε λίγα χρόνια από τώρα η Κρήτη δεν θα είναι απλώς το καμάρι της χώρας. Αλλά το πιο χειροπιαστό παράδειγμα του πως αντιλαμβανόμαστε την ανάπτυξη στην Ελλάδα. 

Από εσάς, συμπατριώτες μου, ζητώ ένα πράγμα μόνο: να αγκαλιάσετε από την αρχή αυτό το νέο, μεγάλο έργο. Γιατί αυτό το έργο είναι και δική σας περιουσία!

Σας ευχαριστώ και εύχομαι καλή αρχή».




ΕΛΑΣ: 6.759 έλεγχοι, 1.828 προσαγωγές, 167 συλλήψεις σε 15 ημέρες


Ένα νέο επιχειρησιακό πρόγραμμα αστυνόμευσης, πεζών και εποχουμένων περιπολιών και ειδικών δράσεων εφαρμόζεται, από 23 Ιανουαρίου 2020, στην ευρύτερη περιοχή του κέντρου της Αθήνας.

Στο πρόγραμμα έχουν ενταχθεί αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Περιπολιών, της Ομάδας Εμφανούς Αστυνόμευσης και Άμεσης Ανταπόκρισης «Πάνθηρες» και των Ομάδων Παραεμπορίου.

Συνολικά 250 αστυνομικοί και νέοι Ειδικοί Φρουροί περιπολούν καθημερινά και διενεργούν συστηματικούς αστυνομικούς ελέγχους σε 16 τομείς – περιοχές του κέντρου της πόλης.

Για την πληρότητα των έλεγχων:

πλαισιώνονται με αστυνομικούς από Υπηρεσίες τροχαίας, ασφάλειας και αλλοδαπών καθώς και προσωπικό της Δημοτικής Αστυνομίας και των Υπηρεσιών καθαριότητας του Δήμου Αθηναίων,
χρησιμοποιούν για τις μετακινήσεις τους ευέλικτα υπηρεσιακά δίκυκλα ( scooter ) και ποδήλατα, ενώ
έχουν εφοδιαστεί με φορητούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές (tablet) με πρόσβαση σε βάσεις δεδομένων της Αστυνομίας.
Το πρώτο 15νθημέρο εφαρμογής του νέου επιχειρησιακού σχεδίου:

πραγματοποίησαν:

6.759 έλεγχους ατόμων,
1.828 προσαγωγές και
  167 συλλήψεις για κλοπές, ναρκωτικά, παραεμπόριο, λαθραία καπνικά προϊόντα κ.λπ. αδικήματα,
κατάσχεσαν (μεταξύ άλλων):

4 μαχαίρια,
82,4 γραμμάρια ηρωίνης,
43 ναρκωτικά χάπια,
14,3 γραμμάρια κρυσταλλικής μεθαμφεταμίνης
140 συσκευασίες καπνού,
2.118 πακέτα λαθραία τσιγάρα,
1.169 είδη ρουχισμού και
4.790 λοιπά είδη παραεμπορίου

ενώ επιπλέον:

εντόπισαν 3 αποθήκες προϊόντων παραεμπορίου και
σε τρεις περιπτώσεις απομάκρυναν άτομα που είχαν καταλάβει παράνομα κτίρια και χώρους.



Νεκρή 11χρονη που αγνοούνταν για δύο χρόνια - Τη βρήκαν στη σοφίτα των γονιών της




Το πτώμα της 11χρονης ανακάλυψε τυχαία η Πυροσβεστική που κλήθηκε να σβήσει μια φωτιά στο σπίτι

Ανατριχίλα προκαλούν οι κατηγορίες σε βάρος ζευγαριού από το Φοίνιξ, στις ΗΠΑ, το οποίο κατηγορείται πως κακοποιούσε τα τρία υιοθετημένα του παιδιά και πως έκρυψε το νεκρό σώμα ακόμα ενός θετού παιδιού σε σοφίτα για περισσότερα από δύο χρόνια

Στις 28 Ιανουαρίου οι πυροσβέστες βρήκαν απομεινάρια οστών στο σπίτι, από όπου έβγαινε καπνός. Στη συνέχεια διαπιστώθηκε πως τα οστά ανήκαν σε ανήλικο.

Το χρονικό της τραγωδίας

Σύμφωνα με την αστυνομία, λίγες ώρες πριν τη φωτιά, οι ερευνητές από τις υπηρεσίες Ασφάλειας Παιδιού στην Αριζόνα είχαν απομακρύνει από το σπίτι ένα 9χρονο αγόρι κι ένα 4χρονο κορίτσι, έπειτα από καταγγελίες για κακοποίηση.

Σύμφωνα με τη New York Post, οι Αρχές είχαν απευθυνθεί στον Rafael Loera τον περασμένο μήνα αναφορικά με την 11χρονη, η οποία ήταν στη φροντίδα του ζευγαριού και είχε εξαφανιστεί από το 2017. Ο άνδρας είπε πως είχε μετακομίσει στο Μεξικό και στη συνέχεια παραδέχθηκε πως ήταν νεκρή. Κατά τον ίδιο, το κορίτσι αρρώστησε τον Ιούλιο του 2017 αλλά δεν μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο και αργότερα πέθανε.

Σύμφωνα με τον Rafael Loera, τύλιξε το νεκρό σώμα του κοριτσιού σε ένα σεντόνι και το έβαλε στη σοφίτα. Ο ίδιος και η γυναίκα του δεν ανέφεραν το θάνατο στις Aρχές επειδή η ιατροδικαστική εξέταση θα έδειχνε σημάδια κακοποίησης.

Ο Loera, όπως ο ίδιος περιέγραψε, μετακίνησε το σώμα στην πίσω αυλή του σπιτιού, έριξε πετρέλαιο από το όχημά του και έβαλε στο σπίτι φωτιά, επειδή ένιωθε απελπισμένος και είχε αυτοκτονικές τάσεις. Είπε επίσης πως η γυναίκα του ήταν εκείνη που κακοποιούσε τα παιδιά- τα χτυπούσε με σκουπόξυλο και καλώδιο- αλλά ποτέ δεν το κατήγγειλε στην Αστυνομία επειδή φοβόταν πως η Maribel Loera θα του έκανε κακό.


Πηγή : newsbomb.gr


Harley-Davidson Fat Boy: Κλείνει τα 30 χρόνια


Με μια υπέροχη, επετειακή έκδοση περιορισμένης παραγωγής του Fat Boy γιορτάζει τα 30 χρόνια του μοντέλου η Harley-Davidson. Δείτε περισσότερα…

Η Harley-Davidson Fat Boy κλείνει 30 χρόνια παραγωγής, αφού παρουσιάστηκε το 1990. Τι καλύτερο λοιπόν, από μια ειδική έκδοση του μοντέλου για τον εορτασμό της περίστασης; Ακριβώς… Τίποτα καλύτερο: Αυτή είναι η νέα, επετειακή Fat Boy, με τον Milwaukee Eight 114 κινητήρα.


Η μοτοσυκλέτα είναι βαμμένη σε μαύρο, με αρκετές μπρονζέ λεπτομέρειες και επιχρωμιωμένα σημεία. Στα καπάκια του κινητήρα, φέρει ειδικές επετειακές επιγραφές για τα 30 χρόνια, ενώ μαύρα είναι και το τιμόνι, το καπάκι του προβολέα και όλα τα χειριστήρια.


Εντυπωσιακοί είναι οι τροχοί του νέου επετειακού Fat Boy, οι οποίοι είναι χυτοί αλουμινένιοι δισκοειδείς ή μασίφμ αν προτιμάτε, σε μαύρο χρώμα, με «διαμανταρισμένη» περίμετρο. Aλλες μηχανολογικές αλλαγές δεν ανακοινώνονται για το μοντέλο.

Η μοτοσυκλέτα θα φτιαχτεί μόνο σε 2.500 κομμάτια, το καθένα αριθμημένο στο ρεζερβουάρ, για την επισφράγιση της αυθεντικότητας του. Πως σας φαίνεται; Εμείς θεωρούμε ότι πρόκειται για μια από τις πιο κομψές, καλόγουστες limited editions που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια!




Αντιεμβολιαστές είπαν σε μητέρα να μην δώσει φάρμακα στον 4χρονο γιο της-Πέθανε από γρίπη



Ένα 4χρονο αγόρι έχασε τη ζωή του από γρίπη στο Κολοράντο των ΗΠΑ, καθώς η μητέρα του συμβουλεύθηκε αντιεμβολιαστική ομάδα στο Facebook, που της πρότεινε να μην του δώσει Tamiflu. 

Ένα 4χρονο αγόρι έχασε τη ζωή του από γρίπη στο Κολοράντο των ΗΠΑ, καθώς η μητέρα του συμβουλεύθηκε αντιεμβολιαστική ομάδα στο Facebook, που της πρότεινε να μην του δώσει Tamiflu. 

Η μητέρα ρώτησε τα μέλη της ομάδας αν θα πρέπει να δώσει στον γιο της το φάρμακο που έχει προτείνει ο γιατρός της. Το παιδί είχε πολύ υψηλό πυρετό και σπασμούς, όπως έγραψε στην ανάρτηση η μητέρα. Ανέφερε ότι δύο από τα τέσσερα παιδιά της είχαν διαγνωστεί με γρίπη και ο γιατρός έγραψε Tamiflu για όλη η οικογένεια. 

Η μητέρα έλαβε 45 απαντήσεις στην ομάδα και καμία δεν της πρότεινε να πάρει κάποια ιατρική συμβουλή. Όλες αφορούσαν γιατροσόφια αλλά κανένα φάρμακο για την γρίπη. Τελικά το παιδί νοσηλεύθηκε και πέθανε τέσσερις ημέρες μετά. 

Η γρίπη στις ΗΠΑ έχει χτυπήσει σοβαρά τα παιδιά φέτος, καθώς αρκετοί γονείς επιλέγουν να μην εμβολιάζουν τα παιδιά τους. Σύμφωνα με τις αμερικανικές αρχές, ο αριθμός των παιδιών που νοσηλεύεται με γρίπη είναι πάνω από το κανονικό και μέχρι στιγμής 68 παιδιά έχουν χάσει τη ζωή τους. 


Πηγή: skai.gr


Νέα πρόκληση από Συριζαίο! Μάρκου για «Τοξοβόλο» : «Σιγά τον εγκληματία»



Προκλητικός και θρασύτατος ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Κώστας Μάρκου, κατά τη διάρκεια έντονης αντιπαράθεσής του με τον Σάκη Ιωαννίδη από τη Νέα Δημοκρατία, ακούγεται να λέει χαρακτηριστικά «σιγά τον εγκληματία τον τοξοβόλο»…

Με λίγα λόγια πήρε θέση υπέρ του τρομοκράτη ο ακροαριστερός βουλευτής τους ΣΥΡΙΖΑ, και δεν είναι ο μόνος Συριζαίος που παίρνει θέση υπέρ τρομοκρατών αδιαφορώντας για την ασφάλεια των πολιτών.




Επίθεση της τρομοκρατικής οργάνωσης Ρουβίκωνας στο Πανεπιστήμιο Πειραιά



Οι τρομοκράτες τραμπούκοι της εγκληματικής οργάνωσης Ρουβίκωνας έκαναν νέα επίθεση εντός του Πανεπιστημιού Πειραια και συγκεκριμένα στον χώρο όπου βρίσκονται τα γραφεία της φοιτητικής παράταξης ΔΑΠ-ΝΔΦΚ.

Μία ομάδα 15-20 τρομοκρατών ακροριστερών φασιστών, εισέβαλαν στο χώρο όπου έχουν τοποθετηθεί τα γραφεία της φοιτητικής παράταξης πέταξαν τρικάκια και προκάλεσαν σημαντικές ζημιές σπάζοντας και βάφοντας με μπογιές.


Σημειώνεται πως σύμφωνα με μαρτυρία του φοιτητή Α.Κ στα «Φοιτητικά Νέα» πρόκειται για άτομα της εγκληματικής τρομοκρατικής οργάνωσης Ρουβίκωνα.

«Προ ολίγου άτομα του Ρουβίκωνα επιτέθηκαν στα γραφεία της Δ.Α.Π. εντός του Πανεπιστημίου Πειραιά, έδειραν όποιον και όποιαν έβρισκαν μπροστά τους, προσπάθησαν να πετάξουν ένα παιδί από τον πρώτο όροφο στο κενό, έριξαν ένα τραπέζι πάνω σε μια κοπέλα, πέταξαν φέιγ βολάν και έφυγαν» αναφέρει ο φοιτητής Α.Κ. που βρισκόταν όπως δηλώνει στο σημείο. Και συνεχίζει: 

«Κατά την διάρκεια των επεισοδίων η αστυνομία εκλήθει αλλά καθυστέρησε τόσο να δώσει σήμα από το κέντρο να παρέμβει γιατί χρειαζόταν πρώτα να συμπληρώσει η τηλεφωνήτρια τα στοιχεία στο σύστημα, αλλά και όταν το σήμα δόθηκε η αστυνομία άργησε να έρθει. Οι αστυνομικοί που έφτασαν στο σημείο μας πληροφόρησαν πως ήρθαν από το Περιστέρι». 






Στους 722 οι νεκροί στην Κίνα - 31.774 τα κρούσματα


Ο αριθμός των νεκρών από τον κοροναϊός ανέρχεται σε 722 ως τα μεσάνυχτα της Παρασκευής στην Κίνα, καθώς ακόμη 86 ασθενείς υπέκυψαν, ανακοίνωσε η εθνική επιτροπή υγείας σήμερα το πρωί.

Στην επαρχία Χουμπέι, την εστία της επιδημίας καταγράφηκαν επιπλέον 81 θάνατοι, εκ των οποίων 67 στην πόλη Ουχάν.

Σε όλη την ηπειρωτική Κίνα, καταγράφησαν χθες επιπλέον 3.399 επιβεβαιωμένα νέα κρούσματα του, αυξάνοντας σε πάνω από 31.774 το σύνολο των κρουσμάτων στη χώρα.

Ένας Ιάπωνας που νοσηλευόταν με πνευμονία στην κινεζική πόλη Ουχάν, το επίκεντρο μιας επιδημίας κοροναϊού, πέθανε, ανακοίνωσε σήμερα το υπουργείο Εξωτερικών της Ιαπωνίας.

Ένας Αμερικανός που είχε προσβληθεί από τον νέο κοροναϊό πέθανε στην κινεζική πόλη Ουχάν, το επίκεντρο της επιδημίας του κοροναϊού, ανακοίνωσε σήμερα η πρεσβεία των ΗΠΑ στο Πεκίνο.