Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2020

Κυριάκος Μητσοτάκης : Ήταν λάθος ότι δέχτηκα να φωτογραφηθώ χωρίς μάσκα, όχι λάθος ότι πήγα για ποδήλατο.

 



Ένας σοβαρός πολιτικός, θα καταλάβαινε το λάθος του και θα το παραδεχόταν όπως ακριβώς έκανε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην συνέντευξη του στο Σρόιτερ.

Α. Σρόιτερ: Δεν εξαιρέσατε τον εαυτό σας και φαντάζομαι αναφέρεστε στο περίφημο περιστατικό της Πάρνηθας για το οποίο έχετε δεχτεί και κριτική από την Αντιπολίτευση. Για το γεγονός ότι βρεθήκατε εκεί να κάνετε ποδήλατο και δεν φορούσατε μάσκα. Και θέλω να ρωτήσω εάν και εσείς το έχετε εισπράξει μέσα σας ως λάθος όλο αυτό και αν αισθανθήκατε ότι σε εκείνη τη χρονική συγκυρία δώσατε και εσείς το κακό παράδειγμα.

Κυρ. Μητσοτάκης: Ήταν λάθος ότι δέχτηκα να φωτογραφηθώ χωρίς μάσκα, όχι λάθος ότι πήγα για ποδήλατο. Θέλω να τονίσω ότι η άσκηση επιτρέπεται εντός Περιφερειακής Ενότητας. Αλλά εκ των υστέρων προφανώς και θα φορούσα μάσκα την ώρα που ζήτησαν οι συμπολίτες μου να φωτογραφηθούμε. Και πρέπει να σας πω ότι ο ίδιος βάζω τον πήχη των προσδοκιών πιο ψηλά για τον εαυτό μου. Κάνω και εγώ τη δική μου αυτοκριτική και όπως την κάνω εγώ, ζητώ από όλους τους συμπολίτες μας να αναλογιστούν τις στιγμές εκείνες της προσωπικής ανεμελιάς ότι μπορεί να έκαναν ζημιά. Άρα και για το περιστατικό αυτό έχω κάνει την αυτοκριτική μου. Νομίζω ότι διογκώθηκε, αλλά, ξέρετε, αυτά συμβαίνουν στην πολιτική. Αλλά μου έδωσε και εμένα τη δυνατότητα να σκεφτώ πόσο σημαντικό είναι το ατομικό παράδειγμα των πολιτικών. Τηρώ τα μέτρα με θρησκευτική ευλάβεια και πρέπει να σας πω ότι ενοχλήθηκα προσωπικά που μία μικρή στιγμή ανεμελιάς ή αβλεψίας διογκώθηκε σε τέτοιο βαθμό.




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου