Πέμπτη 18 Ιουνίου 2020

Ράικου προς Παπαγγελόπουλο: Πως διορίστηκε η κόρη σου στη Βουλή και ο γιος σου στα ΕΛΠΕ;


Με αφορμή την απολογία του Δημήτρη Παπαγγελόπουλου στην προανακριτική επιτροπή για την σκευωρία Novartis στην οποία φέρεται να εμπλέκει την πρώην εισαγγελέα διαφθοράς Ελένη Ράικου με υπαινιγμούς κατά στενών συγγενικών της προσώπων, η κυρία Ράικου αντέδρασε έντονα και με οργισμένη δήλωση απαντάει στον κ. Παπαγγελόπουλο.

 Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Παπαγγελόπουλος υποστήριξε ότι η κυρία Ράικου λειτουργεί ως "μακρύ χέρι του Αντώνη Σαμαρά" γιατί ο πρώην πρωθυπουργός μεσολάβησε για να πάρουν υποτροφία τα παιδιά της σε πανεπιστήμιο της Αμερικής.

 Η πρώην εισαγγελέας Διαφθοράς απάντησε, λέγοντας:

 "Ήταν και είναι αδιανόητο για μένα να εμπλέκονται σε οποιεσδήποτε υποθέσεις οικογένειες και παιδιά. Όμως, μετά τις άθλιες αναφορές του Ρασπούτιν στα παιδιά μου και στις σπουδές τους και προς αποκατάσταση της τρωθεισας τιμής τους, αναγκάζομαι να δηλώσω ότι είμαι υπερήφανη που σπούδασαν και σπουδάζουν στην Ελλάδα και το εξωτερικό αποκλειστικά με έσοδα δικά μου και του συζύγου μου, υποτροφία και από δική τους εργασία.

 Είμαι όμως υποχρεωμένη να ρωτήσω τον Ρασπούτιν και να απαντήσει αυτός δημοσίως: 1) πώς διορίστηκε η κόρη του ως υπάλληλος στη Βουλή των Ελλήνων και πόσο συνήθης είναι ένας τέτοιος διορισμός; 2) πώς ο δικηγόρος γιος του επί υπουργίας του προσλήφθηκε σε μεγάλη συστημική τράπεζα και στη συνέχεια στα ΕΛΠΕ με ιδιαίτερα παχυλό μισθο και προνόμια; Όσο για τα λοιπά που φέρεται πως είπε, επιφυλάσσομαι...".


Πηγή : omadaalithias.gr


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου